Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Villa Velperweg

Franse verfijning op je bord!

Net buiten het stadscentrum van Arnhem vind je deze statige villa. Een plaatje om te zien, wow! In de keuken bereidt de chef de lekkerste gerechten met als leidraad het seizoen en als inspiratie de allerbeste producten. De kaart wisselt elke week, dus je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit fijne restaurant.

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

arnhemse .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Serveerster reageerde onvriendelijk op een vraag over de reservering.
Tonny .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Je hebt geen vrije keuze zoals men aangeef. Moet kieze uit het menu welke zij aangeven. Zelfs tegen meerprijs mag je nu geen andere gerechten meer bestellen. Reden was dat men niet uitkomt met de prijs als men voor de ach actie kiest. Erg slecht want dat was altijd zo. Wij wilden graag zeetong met de meerprijs betalen zoals op de kaart stond, was niet meer mogelijk. Wij gaan hier niet meer terug. Men had dit van tevoren moeten bedenken als je mee doet aan deze actie van ah. Waardeloos
R.bergwerfbok .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke bejegening, verrassende en lekkere gerechten, aangevuld met soepele wijn, waarbij, met de toegepaste korting een passende afwikkeling ontstond.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met vrienden hebben we heerlijk gegeten. We waren allen zeer positief.
1 minpuntje. Dat het water op de rekening staat vinden we jammer. Anderzijds dat we gewoon van de kaart mochten kiezen vonden we een pluspunt.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ga zo door erg gezellig ,warm en vriendelijk personeel en het eten was voortreffelijk van alle vier personen.
wij bevelen het iedereen aan! om naar villa velperweg te gaan!
Ben er nu voor de tweede keer geweest en dit is net als de eerste keer een feest!
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg lekker gegeten hier! Ondanks dat alles vol zat toch zeer goede service. En het eten was echt heel lekker. Zeker een aanrader om hier met zo'n restaurant actie naar toe te gaan.
LiesAndrew .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Van een verrassingsproeverij genoten met de nadruk op genoten! Daarbij zoals altijd heerlijke wijnen.

Opmerking over review mogelijkheid:
Wachttijd keuzes zijn raar in de review (erg)lang, (erg)kort en redelijk zijn allemaal niet zoals je het wilt! Wachttijd moet goed zijn, zoals jij het wilt en dat was zo!
Gerriegerrits1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
sfeervol, klassiek ingericht, niet onze stijl
zeer attente bediening.
heerlijk gegeten. De procureur was top.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prettige ambiance met lekkere gerechten mooi uitgeserveerd. Fijn dat er ruim de tijd is tussen de verschillende gerechten.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben met 8 mensen gegeten. De proeferij hebben we genomen, daar moest dan wel weer €5-, pp extra voor worden betaald. Dat vonden wij het achteraf eigenlijk niet waard. Ook al was het een proeferij, de porties waren erg aan de kleine kant. Mss komt dat omdat we met de AH zegels hebben gereserveerd. Het was wel zeer smakelijk.
Bernard89 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben in dit restaurant geluncht.
Je kon kiezen uit de kaart die erg uitgebreid was.
Het eten is verfijnd en zeer smaakvol.
Een topper.
D. C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed. We waren hier al vaker geweest en het meisje die ons bediende wist precies welke wijn we wilden drinken. Echt heel leuk.
L.hoksbergen8 H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
het was prima- Fijne Bediening - prima netjes en verzorgde maaltijd- gewoon Prima voor mekaar !
Margo E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat was het weer lekker! We komen hier graag want de warme lunch à a carte bevalt ons prima. Mooie gerechten, niet te zwaar of te veel. Zuurkoolkroketjes met parelhoen, de dagvis voor wederhelft was kabeljauw en ik ging voor de procureur. Niet op aan te merken. Alleen wel jammer dat het verrassingstoetje erg zoet was. Je zou in deze tijden verwachten dat er met minder suiker gewerkt zou worden. Dus dat is een puntje van verbetering, wat ons betreft.
Wimkieboom .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Prima en zeer sfeervolle eetgelegenheid met een ruime keuze aan gerechten tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening is vriendelijk en correct. Dit keer geen live-band in de eetzaal dus converseren met elkaar aan tafel is goed mogelijk. Goed idee om dit restaurant eens uit te proberen met de AH-spaarkaart.
Balgehakt .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wederom hebben wij weer zeer smakelijk bij Vila Velperweg gegeten .
Het 3 gangen menu was weer totaal vernieuwd en zoeken was weer een ware belevenis
omdat er weer zoveel lekkers te kiezen viel .
Ida W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, duurde helaas erg Lang voordat we het voorgerecht kregen. Allergieën doorgesproken, maar kregen toch varkensvlees en puree ???? Werd na opmerking wel snel hersteld!
rust171 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een heerlijke 3 gangenmaaltijd, die in keuze kan worden vastgesteld. Zeer goede ravioli met paddestoelen als hoofdgerecht, vooraf zalmtartaar en tot slot verrassingstoetje. Heerlijk wijn Rasteau (Rhone),