Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Velperweg

Franse verfijning op je bord!

Net buiten het stadscentrum van Arnhem vind je deze statige villa. Een plaatje om te zien, wow! In de keuken bereidt de chef de lekkerste gerechten met als leidraad het seizoen en als inspiratie de allerbeste producten. De kaart wisselt elke week, dus je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit fijne restaurant.

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00

Marilou F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
H V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bediening was snel en goed. Eten was ook meer dan genoeg.Je kunt gerust terug komen voor deze prijs.
Parkeren is geen probleem
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Diverse keren gegeten bij Villa Velperweg. Een echte aanrader. Goede service en geweldig eten tegen een schappelijke prijs. Wij komen hier erg graag.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten,,is in dit restaurant wel eens anders geweest.
Maar wij zijn er inmiddels achter dat het aan de kok ligt die in de keuken staat.
Een van de eigenaren staat regelmatig in de keuken, maar helaas hij kan niet koken ook bij andere bedrijven die in het bezit zijn hebben we dit ervaren.
Eerlijk wij wilde er nooit meer naartoe, maar vooruit we proberen het nog een keer,gelukkig slechte kok was op vakantie, dus in het vervolg bel ik eerst welke kok er werkt,
Want je kunt er echt lekker eten.verder is de zaak wat gedateerd,muren en gordijnen licht maken zou beter zijn.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
voor de zoveelste keer geweest vanwege de vakantie erg rustig nog nooit meegemaakt.nooit iets te klagen gehad prima bediening,buiten zitten lekkerder dan binnen. eten is erg lekker vooral het broodje vooraf en zoetigheden bij koffie.gegeten een carpaccio met oa zwaardvis een tournedos duur en heel lekker. lekker kaasplankje met dessertwijn Pedro x.. aan te bevelen is witte wijn verdego. ik heb alweer een reservering gemaakt voor de volgende keer.villa velperweg is zeer aan te bevelen.
heinfloor .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wederom prima gegeten met aardige bediening en leuke gerechten (prima keuze-mogelijkheden AH-actie). Klein minpuntje was de eendenborst: was wel een beetje rauw en nogal taai.
hansdl .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
een sfeervol restaurant, met aardige bediening en lekkere, maar vrij kleine gerechten.
erg leuke plek bij het centrum van Arnhem
Lon E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Tafeltje was niet schoon, kaarsvet en verbrande bloemetjes. Tafels stonden te dicht bij elkaar. Tagliatelle was lauw en miste een lepel erbij.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima restaurant. Zonder meer voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten. Goede wijn tegen een zeer schappelijke prijs. Vriendelijke bediening.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was goed, echter we moesten vragen om wat te drinken, dat kan beter, ook zou ik direct plat water aanbieden.
Jammer van het pand, er is geen sfeer.
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten heerlijk.alleen jammer dat je zo opgepropt gevoel krijgt.tafeltjes te dicht op elkaar.En gerechten mogen iets minder snel achter elkaar komen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was extreem lang. Spontane excuses hiervoor konden er niet af. We voelden ons niet echt welkome gasten!
StCecilia .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en de service goed. Wachttijd 'redelijk' komt door de onverwachte drukte in combinatie met minder personeel door de vakantieperiode. We hebben dit niet als vervelend ervaren. Al met al een prima avond gehad!
Martha B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit. Goede service. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar waardoor je minder privacy hebt.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Goed restaurant. Ook met de Ah actie welkom ontvangen. Wel was er volgens mij een aangepast menu maar dat weet ik niet zeker. De buren hadden nl coquilles en die stonden niet op de kaart. Al met al een leuke avond met heerlijk eten.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
AH-restaurantactie. Keuze uit speciale kaart. Vooraf zalm met kokkels. Zalm duidelijk uit de diepvries. Bij voorgerecht brood met boter. Hoofdgerecht kabeljauw en Ierse biefstuk. Prima. Royale schaal friet erbij. Licht gezouten. Onnodig, want zout staat op tafel. Nagerecht aardbeientoetje en kaas tegen kleine meerprijs. Alle 5 kazen goed op temperatuur, maar zeer bescheiden stukjes. Kraanwater gratis. Royaal geschonken wijn. Was behoorlijk druk voor een maandagavond. Veel AH gasten. Voorgerecht kwam keurig op tijd na aperitief. Op hoofdgerecht moest redelijk lang worden gewacht. Nagerecht kwam vrij snel daarna. Personeel vriendelijk en attent. Inrichting wat oubollig, maar niet ongezellig.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten,en lekker buiten gezeten.Eten was van goede kwaliteit.En een mooie locatie.Komen beslist weer een keer terug.