Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Velperweg

Franse verfijning op je bord!

Net buiten het stadscentrum van Arnhem vind je deze statige villa. Een plaatje om te zien, wow! In de keuken bereidt de chef de lekkerste gerechten met als leidraad het seizoen en als inspiratie de allerbeste producten. De kaart wisselt elke week, dus je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit fijne restaurant.

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag 17.00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Villa Velperweg

Thea R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden de kaarten van de AH restaurantactie dus een beperkte kaart, maar het eten was daar niet minder om. De borden waren warm en mooi opgemaakt. Personeel was vriendelijk en relaxed. We komen hier zeker vaker eten.
José V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goed eten. Klantvriendelijk en service gericht personeel Locatie zowel binnen als buiten zeer sfeervol en gezellig.
martienseelen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het voorgerecht champions en hoofd maaltijd wild zwijn was prima maar het nagerecht citroen cake viel tegen
de ontvangst en bediening was goed
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! De gerechten zagen er allemaal fantastisch uit, met smaak opgediend, haast jammer om er van te gaan eten. Dat toch maar gedaan en geen spijt van: heerlijk, alles. Zowel vlees als vegetarisch een verrassing. De bediening was prettig, niet overdreven maar gewoon gezellig. Een perfecte avond! Dank jullie wel,
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Uitstekend 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Alle gangen waren prachtig opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Hoge prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijke, vakkundige bediening.
Hier komen we zeker terug.
Margo R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Goede ambiance. Vriendelijke en vlotte bediening. Kortom voor verhaling vatbaar
Harmen F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel lekker gegeten in deze oude villa; alleen erg rumoerig door de vele gasten, die erg luidruchtig waren. Wellicht te verbeteren door kleinere bezetting en/of het aanbrengen van zware gordijnen, die het geluid beter absorberen.
elithomaskddeligt .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
een erg gezellige locatie om te eten.
Het eten was voortreffelijk.
2 keer ging er iets mis. kregen een niet besteld hoofdgerecht, maar dat was snel opgelost.
met het toetje ging het weer mis. De ene kreeg het veel eerder dan de ander.
Maar verder prima. Zeker een aanrader.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden een verassingsmenu. Het vlees was goed gebakken en het was meer dan genoeg. Wijnen mochten we proeven. Ook ziet het restaurant er prachtig uit! Hier gaan wij zeker vaker heen.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten bij de Villa met de ah restaurant actie. Prima kwaliteit van het eten en vooral ook vrij veel. Geen woekerprijzen voor het brood en het water, omdat er tenslotte ook nog ergens op verdiend moet worden, maar gewone normale prijzen. Erg lekkere wijn bij het eten, maar wat wil je naast een wijnmuseum/wijnimporteur?
Bediening was erg vriendelijk en erg snel. De keuken liet soms een beetje op zich wachten, maar het was dan ook erg druk voor een zondagavond. Fijne stoelen en een schitterend gebouw. Zeker de kroonluchters waren erg gaaf.
We kregen toen we binnenkwamen een tafeltje in het midden van het restaurant met tafels om ons heen. Persoonlijk vind ik dat geen fijn plek, omdat je dan met iedereen aan alle tafels kan meeluisteren. De bediening verplaatste ons gelukkig toen we er om vroegen.
Als je in de buurt bent, zeker een aanrader!
DianaChristian .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten geen klachten en de bediening was prima en erg gastvrij. Verrassing menu genomen en was verrassend lekker.
Dorien E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten vonden wij allevier heerlijk!
abilderbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij vonden alle vier het hoofdgerecht niet goed genoeg. Voor en nagerecht was lekker. De sfeer leuk, mooi ingericht, maar het is wel erg lawaaierig. Door de hoogte van de zaal is het zelfs moeilijk, als je niet tegenover elkaar zit, om elkaar te verstaan. Wij (vier oudcollega's) willen juist gezellig bij elkaar zijn, bijkletsen en lekker eten.
Christine E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben lekker gegeten en het was voldoende de wijn was ook erg goed. Een restaurant om aan te bevelen!! Dus wilt u lekker eten en geen gezellige avond hebben dan weet u waar u moet wezen
omajetje N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke gangen om uit te kiezen. Frites kon wel wat warmer!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mooie locatie, goed bereikbaar, je kunt je auto kwijt op een ruime parkeerplaats.
Prettige ontvangst door vriendelijk en klantgericht personeel. Het interieur straalt de grandeur van een villa terecht uit. Kaart bestond uit 3 keuze mogelijkheden per gang. Het eten was erg lekker, verrassend voorgerecht van geitenkaas in bitterballenvorm op bedje van Bulgur. Hoofdgerecht een mooie , goed klaar gemaakte eendenborst met groente garnituur dat echter ietsje warmer had gemogen. Als toetje kozen we voor koffie met
met wat lekkers erbij. De bediening was vlot en zorgvuldig. Een echt avondje uit!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
De ambiance is ontzettend mooi, maar de ontvangst was matig. Bij het eerste drankje duurde het al ietwat lang.. wat al een signaal aangaf over de bediening. Verder was het eten goed op smaak voor de meesten van ons gezelschap, de runderbavette was ontzettend lekker. Echter de eend was taai..

Helaas werd er nooit gevraagd tijdens het eten of het naar wens was, zodat wij dit probleem konden aankaarten. Daarnaast werd er ook niet gelet op eventueel lege glazen, zowel jammer voor ons als de omzet.

Kortom: zonde van zo'n mooie locatie met ambiente en lekker eten dat het personeel hier niet het plaatje compleet maakt... hierdoor zullen wij helaas niet weer bij Villa Velperweg dineren.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De 1e keer dat ik hier at was super. De 2e keer nam ik de tagliatelle en dat was zoooo machtig! Na 1 hap al genoeg,dus mijn bord bijna vol mee terug gegeven. Als dessert koffie met lekkernijen. Ook de lekkernijen vielen tegen. Wat chocoboontjes, soort v ontbijtkoekje , fantasieloze hapjes. Doe dan liever 1 goede kwaliteits bonbon!!
Betsy V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker gegeten, mooi geserveerd en niet lang wachten voor de volgende gang.
Leuke ambiance goede sfeer. De auto kan goed geparkeerd worden.
Ruudolf .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede ontvangst lekker gegeten voldoende vis en vlees,na gerecht een beetje teveel van het zelfde smaakje.
kortom aanrader!