Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Velperweg

Franse verfijning op je bord!

Net buiten het stadscentrum van Arnhem vind je deze statige villa. Een plaatje om te zien, wow! In de keuken bereidt de chef de lekkerste gerechten met als leidraad het seizoen en als inspiratie de allerbeste producten. De kaart wisselt elke week, dus je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit fijne restaurant.

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag 17.00 - 21.00

Gera V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijke 3-gangenlunch . Mooi weer dus op het terras gegeten.
Heerlijke gegeten en genoten van de prettige bediening, zorg en aandacht!
Kever001 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bij mooi buiten op terras gegeten. Driegangenmenu, een verrassingingsmenu. Vlotte en leuke bediening en eten was heerlijk. Zeker een aanrader.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Dinsdag 20 juni gedineerd met mijn zus bij Villa Velperweg, met de AH restaurant actie. Voor de kleine eters waren de gerechten perfect, daarentegen voor de grote eters waren de porties iets te klein. Gerechten zelf waren goed bevallen! Ontvangst en service was goed, vonden het geen probleem om een foto te maken van ons met het eten. Gerechten kwamen erg vlot achter elkaar!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prima terras, bediening erg goed, ambiance idem, maar het eten was matig, ik spreek hier voor mijzelf en niet voor mijn gasten.
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vond het eten redelijk. Voor de 35 Euro minder volgens de AH actie, maar toch nog een rekening van over de 80. De vis was smakeloos. De biefstuk redelijk. Het voorafje, ik de schaaldieren, erg weinig, toetje... kaas, tjah die maken ze niet zelf. Enigzins teleurstellen, wel mooie lokatie met warm weer op het terras. Bediening uiterst vriendelijk. Ik ga er niet terug, jah misschien voor het terras op een zomermiddag, maar dan gewoon a la Carte eten, deze AH-aanbieding stelde niets voor.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben hier met een social deal gegeten. Ik wilde het wel eens proberen maar vond ze stevig aan de prijs. Het ging al snel mis. We kregen een 3-gangenkaart, terwijl we 4 gangen hadden gekocht. Daar hebben we wat van gezegd. Het bleek dat ze zich vergist hadden en dachten dat wij een 'Albert Hein-menu' hadden. Bijzonder want de voucher is op naam, dus de reservering ook. Het bleek dat we met onze social deal een verrassingsmenu hadden. Maar omdat we al gekozen hadden, lieten ze het maar zo en werd er snel een tussengerecht geregeld.

De voorgerechten en tussengerecht waren erg netjes. Een vitello tomato (ja, je leest het goed, want de tonijnsaus was vervangen door tomaat). Jammer dat de truffelmayonaise gewoon uit een flesje van de groothandel kwam. Het stukje roodbaars was lekker maar wel heel erg klein.

Het hoofdgerecht was een biefstuk. Goed gebakken zoals we gevraagd hadden, maar de mijne was wat taai. Leek meer op een ander soort steak qua structuur dan biefstuk. Het vlees werd geserveerd op een bedje van puree. Daar ben ik nooit zo dol op, omdat je meteen 2 smaken met elkaar vermengd. Zet het apart, dan de klant kiezen.

Het nagerecht was wel aardig maar niet erg sprekend. Er zaten totaal geen contrasten in. 2 aarbeienpuddinkjes met een aardig sausje dat op sabayon leek.

Het grootste minpunt was de zeer lange wachttijd. En dat gecombineerd met de zeer kleine hapjes vooraf zorgde dit ervoor dat ik op een gegeven moment rammelde van de honger.

Goed zijn de wijnen. Niet goedkoop, maar wel een topkwaliteit. Ik had een prachtige barbera d'Asti. Mijn vrouw een mooie verdejo. Mag ook wel met Robbers & Van den Hoogen naast de deur. Zou me niet verbazen als zij de eigenaar zijn.

De Villa wil met social deal en andere aanbiedingen mensen kennis laten maken met hun keuken. Ik zag dat we een zeer uitgeklede kaart hadden t.o.v. de normale. En dan te bedenken dat we helemaal geen recht op een kaart hadden. Eigenlijk jammer, want er zijn ook restaurants waar je met een deal de gewone kaart krijgt. Slim, want dan kom je sneller weer een keer terug. De kans dat ik dat doe, is erg klein. Zeker in combinatie met de slordigheden in de bediening. Misschien als ik zakelijk een keer uitgenodigd wordt.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Waren er met de AH aktie. Keuze was beperkt, maar voor ieder wat wilt. De hoofdgerecht (biefstuk) was prima.
Hoeveelheid van voor en nagerecht was erg weinig. Dat vond ik geen visitekaartje. De prijzen van de drankjes zijn stevig. €6,50 voor een glas wijn is erg veel.
Leonhard B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige locatie voor een drankje en een hapje op het terras. Wij vonden de gerechten, met name de risotto, erg lekker!
e V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De Villa heeft een goed verzorgde kaart, met restaurant actie alleen menu van minimaal 29 euro.Kleine gerechten, smaakvol en mooi geserveerd.
amspeijers .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hadden een beperkte keuze op de kaart voor een 3-gangen menu gezien de prijs. De gerechten die we geserveerd kregen waren oké. de locatie was ook oké.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten van een leuk menu. De borden zijn prachtig opgemaakt. Hiernaast is de bediening vriendelijk en heel alert. Het restaurant zelf ziet er ook zeer sfeervol uit. Kortom hele goeie ervaring!
E-H .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het 3-gangen menu bij Villa Velperweg kost 34.50 en we vinden die prijs erg hoog voor wat je ervoor krijgt. Het was lekker, maar allemaal net te weinig, voorgerecht was zelfs minimaal. Geen culinaire gerechtjes of amuses tussendoor, wat je wel mag verwachten voor zo'n prijs. De wijn was lekker, maar het blijft jammer dat je moet betalen voor het water bij een fles wijn.
John A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voor het eerst weer op het (verwarmde) terras gegeten. Jammer dat het aan een hele drukke weg ligt waardoor je soms last hebt van het verkeer.
We hebben er gegeten met de AH-actie waarbij de keuze 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten (vlees, vis en vegetarisch).
Alle gerechten werden in een prettige tijd opgediend. De gerechten waren smakelijk en verzorgd opgediend. Qua groenten zou het wat meer mogen (1 groene asperge, 3 stukjes wortel en 2 peultjes).
Het personeel is onzichtbaar aanwezig en dat is prettig. Wanneer je ze nodig hebt zijn ze direct aanwezig.
Adeline H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Dat viel tegen! Na eerdere positieve ervaringen voor Villa Velperweg gekozen met een AH bon 2e diner gratis. Maar dat betrof niet het maandmenu voor 25 euro, er was een speciale kaart gemaakt voor de AH bon, een diner van 34,50 euro. Niet zo netjes vind ik.. En als dan ook nog de bediening na het openen van een fles wijn de opening met haar vingers schoonmaakt.. ik voelde me niet welkom met de AH bon. En ga dus ook zonder bon hier niet meer eten.
Ivan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben afgelopen zaterdag Villa Velperweg bezocht met de AH actie. Een prachtig oud herenhuis met bijbehorende mooie plafonds. Het driegangen menu gaf een ruime keuze aan gerechten. De bediening was vlot en het tempo lag hoog (dat hebben we wel iets aangepast om niet na 1,5 uur weer buiten te staan) De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en ook de porties waren perfect. Een ruime keuze aan wijnen. Uiteindelijk hebben we 4 uur aan tafel gezeten en lekker gegeten. Zonder de AH actie hadden we deze gelegenheid niet snel gekozen maar nu komen we er zeker nog eens terug.
ton en arja R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Opnieuw maakten we gebruik van de AH actie waardoor we weer konden genieten van een heerlijk diner. Wederom kleurrijk, bijzonder smaakvol en met liefde bereid. Prima hoeveelheden ook. Iets minder vonden wij het dat er dit jaar kennelijk een aparte kaart is gemaakt voor de AH actie-gasten. Voor voor- hoofd- en nagerecht kun je kiezen uit 3 mogelijkheden. Maar....wat was het vorstelijk dat we vorig jaar ook gewoon van de zeer uitgebreide houten menuborden konden kiezen. Nu voel je je toch weer "apart" behandeld en dat is toch echt heel jammer!!
ton en arja R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Opnieuw hebben wij gebruik gemaakt van de AH zegels waardoor wij bij dit mooie en kwalitatief uitstekende restaurant konden dineren. Vorig jaar hebben wij 3 x met en zonder familie/vrienden bij dit restaurant gegeten. Het viel ons dit keer op dat - in tegenstelling tot vorig jaar - er nu een speciaal 3-gangenmenu was samengesteld. 3 keuzes per deel dus dat is prima maar toch jammer dat ook dit restaurant nu niet meer de AH klanten ook gebruik laat maken van de ruime menu keuze die voor "andere" klanten geldt. Ik vind dat echt jammer ook al heeft de kwaliteit er nu beslist niet onder heeft geleden. Is dit nu toch weer een kwestie van geld, geld, geld??? Jammer.
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gunstig gelegen, mooie locatie, veelzijdige kaart en prima prijs-kwaliteit-verhouding. Aanrader!
W.R.M. W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben in dit restaurant gegeten met de AH retaurantactie.
Pluspunten: De voorgerechten waren overheerlijk
De wijnen waren voortreffelijk
Het toetje was prima.
Minpunten: Andere klanten kregen uitleg over de geserveerde gerechten. Wij niet
Het hoofdgerecht was wel lekker maar niet heel bijzonder.
Op een serveerster na was de bediening koel en afstandelijk
Het was heel benauwd in het restaurant en er stond niets open en er was geen airco
Eindoordeel: Ik zou hier niet nog een keer gaan eten
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Jl. zondag hier gegeten met vier personen. Uitstekende keus. Erg vriendelijk personeel. Gezellige ambiance. Voldoende tijd tussen de diverse gangen.