Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Velperweg

Bij Villa Velperweg in Arnhem dineer je eenvoudig en toch chic met gerechten van grote klasse. Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden.

De menu's bestaan over het algemeen uit 3- tot 6-gangen. Omdat Villa Velperweg samen met het Nederlands Wijnmuseum is gevestigd aan de Velperweg 23, heeft men hier verstand van uitstekende wijnen. Wees welkom om heerlijke wijn-spijscombinaties te proeven!

De gehele entree van het gebouw doet al deftig aan, terwijl je als fietser gewoon in je fietskleding kunt aankomen waaien voor een smakelijke lunch tussendoor. Ook een gezellige high-tea met vrienden of familie is mogelijk. Heerlijk genieten van hartige en zoete traktaties onder het genot van een aantal kopjes thee.

Voor de actuele menukaart kun je een kijkje nemen op: http://www.villavelperweg.nl/

Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden bij restaurant Villa Velperweg in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
- Lunch 12.00 - 1500
- Diner 1800 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 00:00
Zondag 12.00- 21.30

Jouw recensie over het restaurant Villa Velperweg

Ilona O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Gastvrije ontvangst, vriendelijke kundige bediening, een leuke avond doorgebracht bij Villa Velperpoort. Dank daarvoor.
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Was met mijn vrouw aan een tafeltje op het terras gaan zitten aan de Velperweg.
Na een prosecco bestelden het 3-gangen maandmenu:
Voor: "Carpaccio van botervis met kruidenolie, zoetzure groenten en kerriemayonaise"
Hoofd: "Gegrilde runder-entrecote met een saus van paddenstoelen en mosterdpuree"
Na: "Kokos bavarois met gebrande kokos, pisang ambon en bananenijs"
Bij het voorgerecht dronken we een Franse sauvignon blanc, bij het hoofdgerecht een Argentijnse malbec (Kaiken).
Eten en wijn waren prima, maar het in nagerecht was wat te veel gelatine gebruikt naar mijn smaak.
Verder vond ik dat de rode wijn wat te warm werd geserveerd (waarschijnlijk omdat de flessen gewoon op het terras staan terwijl het een warme dag was).
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gewoon een prima restaurant waar je heerlijk kunt eten, de service goed is en de ambiance gezellig. Een aanrader!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Villa Velperweg is een restaurant waar ik zeker vaker naartoe ga. Goeie sfeer en erg vriendelijk personeel. Oplossingsgericht ook; niet alle ingrediënten van het nagerecht waren meer aanwezig, maar hier werd goed op gereageerd met een fantastisch alternatief. De vriendelijkheid en spontaniteit van de serveerster hielp hierin ook zeer zeker mee.
Arlene B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Weinig verrassend en weinig groenten. Ook onprettig hoe de bediening voor je langs serveert terwijl er alle mogelijkheid is om netjes om te lopen.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten in oude stadsvilla, kom hier vaker en nog nooit teleurgesteld. Bediening ook buitengewoon goed.
aboeki .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Hoofdgerecht viel erg tegen.
Het eten was gewoonweg koud.
Kalfsentrecot was erg vettig ( voor de helft vet!) en was koud.
Toen ik er een opmerking over maakte werd er gezegd dat het normaal was dat dat erbij hoorde
Ik heb wel vaker kalfsentrecot gegeten maar niet op deze manier.
Erg teleurstellend.
Voorgerecht ,tussengerecht, dessert en wijn waren erg lekker .
Maar ga er niet meer naar toe
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Teleurgesteld: ondanks vroeg reserveren met 5 personen aan te klein tafeltje gezet. Bediening was afgemeten: niet meedenken voor oplossing echt veel te kleine tafel, geen toelichting op kaart, niemand die gedag zegt bij vertrek. Keuken is in orde, maar kan de ontbrekende gastvrijheid niet goedmaken. Jammer, gelukkig vele betere opties in de buurt!
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sfeervol, klassiek restaurant. Een heel mooi en uitgelezen menu. En mooie wijnen. Vaak leuke acties, grandioze prijs-kwaliteit verhouding.
Rien L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Was de eerst keer voor mij in dit etablissement. En was blij verrast: prima sfeer, relaxed, mooie kaart, sympathieke bediening. Niet de laatste keer!!
annely B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer eens lekker met z'n drieën bij de Villa gegeten, eigenlijk bij ons in de straat. prima persoonlijke ontvangst, je merkt écht dat de bediening het leuk vindt om je weer terug te zien. Heerlijke gerechten, prima advies over de combinatie en de bij passende wijnen. Wij hebben weer genoten en de tijd voor het diner werd passend gemaakt o ons theater bezoek daarna. Ga zo door, we komen graag terug!
Teun A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
DHeerlijk gegeten met een goed glas Merlot, uitstekend verzorgd, goede bediening!
JAN K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een mooi ingericht restaurant, gezellige sfeer maar de service is niet erg professioneel hoewel vriendelijk. Het eten was mediocre en het duurde erg lang voordat de hoofdgerechten kwamen. Al met al niet goed genoeg en een beetje teleurstellend.
Vanputter .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat een warm welkom weer bij villa velperweg! Wij komen hier graag. Het eten is heerlijk en prachtig opgemaakt. De bediening is echt top! Ze herkenden ons na de laatste keer in juli. Ze zijn erg vriendelijk en goed oplettend!
Wij hadden een verrassing menu met bij passende wijnen. Hier werd leuk bij verteld. Precies een korte maar krachtige uitleg. En de combinatie met de tonijn als voorgerecht, en het hoofdgerecht waren perfect! Complimenten! Wij komen heel graag weer terug.
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
vanavond bij 1 van mijn favorieten geweest,altijd goed eten zoals nu paddestoel met bitterbal en linzensalade hoofdgerecht wild zwijn en warm chocoladetaartje met perenvulling, lekkere wijnen goede bediening..dit is een aanrader. over een paar weken ga ik weer naar deze topper.
Heleen Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vaker geweest en weer heerlijk gegeten!
I.A. L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer gezellig restaurant, doet je denken aan een huiskamer. Haardvuurtje, kaarsjes, vriendelijke bediening, Lekker eten met goede bijpassende wijn. Hadden ons laten verrassen door de chef, goede keus. Wachttijd noemen wij redelijk omdat wij er van houden om lekker na te genieten tussen de gangen en daar kregen wij de gelegenheid toe. Dit was onze 2e keer dat wij hier aten. Beide keren goed bevallen, een aanrader
anab .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten waren smaakvol en de borden waren mooi opgemaakt.
Het is niet de eerste keer dat wij hier gegeten hebben het eten is goed en er worden lekkere wijnen geschonken van Robbers & van den Hoogen. Wat ons al meerdere malen is opgevallen is dat de bediening absoluut geen verstand heeft van de wijnen. Ze kunnen totaal geen advies geven. Dit vind ik wel een kwalijke zaak en een zeer slechte reclame van het wijnhuis dat er toch aan gerelateerd wordt. De bediening vond ik emotieloos en hierdoor onpersoonlijk. Vraag me af of ze hun werk leuk vinden.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij binnenkomst, wordt er niets over de garderobe gezegd, uiteindelijk hebben we zelf de jassen opgehangen. Bestelling opgenomen, vervolgens werd voor beiden het verkeerde voorgerecht geserveerd. Dat werd hersteld, lang wachten. En toen kwam het hoofdgerecht....niet, nou ja na 50 minuten en nadat we gezegd hadden dat het ongelofelijk lang duurde. Het eten op zich was prima en er werd rekening gehouden met mjjn dieetwens. Maar overall, bediening kan echt beter. Wij waren met AH bon. Oh in 1 vd toiletten was het een waterballet, door een veel te hard afgestelde kraan.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Door omstandigheden deze week 2 x in het restaurant geweest. Beide bezoeken waren bijzonder prettig. Goede vriendelijke ontvangst en buitengewoon lekker eten. Mooie presentatie van de gerechten en bijzonder smakelijk.
De bediening was daarnaast vriendelijk en professioneel. De " velperweg" is wat ons betreft over de gehele linie een restaurant dat ruim boven het gemiddelde uitsteekt.