Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Velperweg

Franse verfijning op je bord!

Net buiten het stadscentrum van Arnhem vind je deze statige villa. Een plaatje om te zien, wow! In de keuken bereidt de chef de lekkerste gerechten met als leidraad het seizoen en als inspiratie de allerbeste producten. De kaart wisselt elke week, dus je raakt zeker niet snel uitgekeken op dit fijne restaurant.

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag 17.00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Villa Velperweg

Rien L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Was de eerst keer voor mij in dit etablissement. En was blij verrast: prima sfeer, relaxed, mooie kaart, sympathieke bediening. Niet de laatste keer!!
annely B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Weer eens lekker met z'n drieën bij de Villa gegeten, eigenlijk bij ons in de straat. prima persoonlijke ontvangst, je merkt écht dat de bediening het leuk vindt om je weer terug te zien. Heerlijke gerechten, prima advies over de combinatie en de bij passende wijnen. Wij hebben weer genoten en de tijd voor het diner werd passend gemaakt o ons theater bezoek daarna. Ga zo door, we komen graag terug!
Teun A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
DHeerlijk gegeten met een goed glas Merlot, uitstekend verzorgd, goede bediening!
JAN K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een mooi ingericht restaurant, gezellige sfeer maar de service is niet erg professioneel hoewel vriendelijk. Het eten was mediocre en het duurde erg lang voordat de hoofdgerechten kwamen. Al met al niet goed genoeg en een beetje teleurstellend.
Vanputter .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat een warm welkom weer bij villa velperweg! Wij komen hier graag. Het eten is heerlijk en prachtig opgemaakt. De bediening is echt top! Ze herkenden ons na de laatste keer in juli. Ze zijn erg vriendelijk en goed oplettend!
Wij hadden een verrassing menu met bij passende wijnen. Hier werd leuk bij verteld. Precies een korte maar krachtige uitleg. En de combinatie met de tonijn als voorgerecht, en het hoofdgerecht waren perfect! Complimenten! Wij komen heel graag weer terug.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
vanavond bij 1 van mijn favorieten geweest,altijd goed eten zoals nu paddestoel met bitterbal en linzensalade hoofdgerecht wild zwijn en warm chocoladetaartje met perenvulling, lekkere wijnen goede bediening..dit is een aanrader. over een paar weken ga ik weer naar deze topper.
Heleen Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vaker geweest en weer heerlijk gegeten!
I.A. L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer gezellig restaurant, doet je denken aan een huiskamer. Haardvuurtje, kaarsjes, vriendelijke bediening, Lekker eten met goede bijpassende wijn. Hadden ons laten verrassen door de chef, goede keus. Wachttijd noemen wij redelijk omdat wij er van houden om lekker na te genieten tussen de gangen en daar kregen wij de gelegenheid toe. Dit was onze 2e keer dat wij hier aten. Beide keren goed bevallen, een aanrader
anab .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten waren smaakvol en de borden waren mooi opgemaakt.
Het is niet de eerste keer dat wij hier gegeten hebben het eten is goed en er worden lekkere wijnen geschonken van Robbers & van den Hoogen. Wat ons al meerdere malen is opgevallen is dat de bediening absoluut geen verstand heeft van de wijnen. Ze kunnen totaal geen advies geven. Dit vind ik wel een kwalijke zaak en een zeer slechte reclame van het wijnhuis dat er toch aan gerelateerd wordt. De bediening vond ik emotieloos en hierdoor onpersoonlijk. Vraag me af of ze hun werk leuk vinden.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij binnenkomst, wordt er niets over de garderobe gezegd, uiteindelijk hebben we zelf de jassen opgehangen. Bestelling opgenomen, vervolgens werd voor beiden het verkeerde voorgerecht geserveerd. Dat werd hersteld, lang wachten. En toen kwam het hoofdgerecht....niet, nou ja na 50 minuten en nadat we gezegd hadden dat het ongelofelijk lang duurde. Het eten op zich was prima en er werd rekening gehouden met mjjn dieetwens. Maar overall, bediening kan echt beter. Wij waren met AH bon. Oh in 1 vd toiletten was het een waterballet, door een veel te hard afgestelde kraan.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Door omstandigheden deze week 2 x in het restaurant geweest. Beide bezoeken waren bijzonder prettig. Goede vriendelijke ontvangst en buitengewoon lekker eten. Mooie presentatie van de gerechten en bijzonder smakelijk.
De bediening was daarnaast vriendelijk en professioneel. De " velperweg" is wat ons betreft over de gehele linie een restaurant dat ruim boven het gemiddelde uitsteekt.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten en het was echt een verrassing, heerlijk gegeten in een hele gezellige ambiance, zelfs met de AH restaurantactie.
margo E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We komen hier graag en we zijn eigenlijk altijd erg tevreden. Deze keer een verrassingslunch, met ribeye carpaccio, die was misschien een beetje aan de koude kant en rood vlees op een rood bord vind ik persoonlijk niet zo mooi staan, patrijs als hoofdgerecht en een tongstrelende sinaasappelbavarois. We komen terug!
A.J W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
na de rekening gechekt te hebben bleek die € 86,- teveel gerekend dus altijd opletten en nakijken wat je gegeten en gedronken hebt
hansdl .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
jammer, dat bij hoofdgerecht 'vis van de dag' nagenoeg geen groenten werd gegeven; wel prima sfeer
locatie en inrichting zijn prima
Mary T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Perfecte combinaties, goede ambiance en de wijnkaart is niet te overtreffen. We hebben een topavond gehad. Ook de ruim parkeer gelegenheid voor de deur is een verademing. Complimenten ook aan de bediening, de zaak was vol en daar hebben we niets van gemerkt.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Villa Velperweg, we hadden de champignonbitterballen, het wild zwijn en koffie met lekkers toe. Komen zeker nog een keertje terug!
Scheidius F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuk om ergens te gaan eten in een locatie waar je in je jeugd en later natuurlijk ook diverse malen bent langs gekomen. Erg sfeer volle omgeving, punt van aandacht is wel de ventilatie. Was erg druk waardoor het erg snel benauwd werd. Even tussen door een een luchtje geschept. De dames in de bediening waren erg vriendelijk en het belangrijkste wat op het bord lag zag er naar uit zoals het ook smaakte HEERLIJK Wat mijn broer en ik ook als zeer plezierig ervoeren geen stokbrood met sauzen. Zeker een aanrader en we komen als Arnhemmers zeker nog een keer terug. Wel wat doen aan de ventilatie!
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden de kaarten van de AH restaurantactie dus een beperkte kaart, maar het eten was daar niet minder om. De borden waren warm en mooi opgemaakt. Personeel was vriendelijk en relaxed. We komen hier zeker vaker eten.
José V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goed eten. Klantvriendelijk en service gericht personeel Locatie zowel binnen als buiten zeer sfeervol en gezellig.