Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Villa Verrassing Special dessert
      Graag aangeven indien vegetarisch / dieet

Over het restaurant Villa Velperweg

Bij Villa Velperweg in Arnhem dineer je eenvoudig en toch chic met gerechten van grote klasse. Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden.

De menu's bestaan over het algemeen uit 3- tot 6-gangen. Omdat Villa Velperweg samen met het Nederlands Wijnmuseum is gevestigd aan de Velperweg 23, heeft men hier verstand van uitstekende wijnen. Wees welkom om heerlijke wijn-spijscombinaties te proeven!

De gehele entree van het gebouw doet al deftig aan, terwijl je als fietser gewoon in je fietskleding kunt aankomen waaien voor een smakelijke lunch tussendoor. Ook een gezellige high-tea met vrienden of familie is mogelijk. Heerlijk genieten van hartige en zoete traktaties onder het genot van een aantal kopjes thee.

Voor de actuele menukaart kun je een kijkje nemen op: http://www.villavelperweg.nl/

Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden bij restaurant Villa Velperweg in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 12.00 - 00:00
- Lunch 12.00 - 1500
- Diner 1800 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 00:00
Zondag 12.00- 21.30

Jouw recensie over het restaurant Villa Velperweg

Alexandra Bergsma-de Bruin M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant
Dan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een mooie avond, veel gezien! vis word afgebrand aan tafel de chef loopt met tafels te praten en raad zelf producten aan of keuzes op de kaart, HEEL VEEL PASSIE! mooi om te zien!

Bediening erg vriendelijk en staan constant klaar, wat een rust moment hebben wij gehad zeg, drukke week werken en dan heerlijk ontspannen.

Wij komen snel weer!

groetjes Theo en Syl
Lucas J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Villa velperweg. Wat een prachtig gebouw en heerlijk eten gecombineerd met mooie wijnen!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij zijn hier in het verleden vaker geweest (met en zonder Iens-actie) en waren hier altijd dik tevreden. Het etentje van gisteravond heeft hier verandering in gebracht. Glazen wijn die onvoldoende gevuld zijn, keuze uit 1 voorgerecht vis of vlees, 1 vis- en 1 vleeshoofdgerecht, waarvan de smaak overigens prima is. Bij het toetje geen keuxe, dit wordt gewoon zonder overleg neergezet. Daarna lang moeten wachten op het aanbod voor een kopje koffie. Dit uiteindelijk maar thuis genomen en afgesproken dat we hier niet meer naar toe gaan.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk! rust en eten is echt top, ik en mijn man hebben toen we wakker werden nog besproken wat een fijne avond het is geweest!

Zie jullie snel weer.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Keuze met de AH actie was wel heel beperkt, maar heerlijk gegeten. Bediening en ambiance was erg fijn!
Marjoleinbourgondier V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wat een mooie sfeervolle plek! Eten was zeer goed, mooi uitgewogen menu met liefde bereid. Goede bediening we hebben een heerlijke avond gehad
Einte V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Enigszins teleurstellende service. Ober kon ons niet uitleggen wat een staartstuk was, wat het enige vlees was dat hij voorstelde bij de AHRestaurantactie. Hint om het na te vragen volgde hij niet op. Na het overhandigen van de wijnkaart vervolgens een half uur gewacht voordat de wijn besteld kon worden. Eten was lekker, maar aandacht voor de klant deed daar afbreuk aan.
M.i. Van Der Hooft A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Leuk restaurant, gunstig par keren, nette ontvangst, vlotte bediening. Uitstekend menu voor dit arrangement en redelijke prijs van de wijn.
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Laat ik voorop stellen dat wat we hebben gegeten, echt prima was en de bediening ook erg klantvriendelijk. Wij waren gaan eten met de AH actie, het is altijd afwachten wat je dan krijgt want het is wel 2 voor de prijs van 1. De keuze was heel beperkt, één voorgerecht, het hoofdgerecht bestond uit twee keuzes en het dessert was een verrassing. Heerlijk eten, maar de beperkte, of eigenlijk geen keuze vond ik slecht.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben lekker gegeten. Heerlijke wijn gedronken. Er werd een foutje gemaakt met het hoofdgerecht, maar dat werd gelijk opgelost met een blikje kaviaar tijdens het wachten. Wij komen zeker weer een keer langs.
Dan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Top avond gehad, heerlijk eten en vriendelijke bediening..
avond begon met een heerlijk bereide zalm met parels van citroen, prima op smaak, hoofdgerecht was de 1,4 kilo tomahawk en het dessert een voortreffelijke cake......
G. V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De bediening was voortreffelijk, de sfeer aangenaam en het eten ook gewoon goed.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima gegeten in een sfeervolle ambiance!
Kris H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Vorige keer dat we hier aten was het eten lekkerder en was het personeel wat attenter. Dit keer gebeurde net te vaak dat het bestek te laat was ingedekt, geen uitleg bij de gerechten en personeel soms lomp. Het dessert duurde lang in vergelijking met de snelheid waarmee het voor- en hoofdgerecht op tafel stond. Het hoofdgerecht (rib-eye) had vrij veel vet, met hoe wij normaal rib-eye gewend zijn. Daarnaast stond het personeel de hele avond voor de ingang van het restaurant te roken, wat niet een goede binnenkomer was.
Esmé K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een prettige sfeer. Goede, vriendelijke, kundige bediening. Heerlijk eten, verrassende combinaties. Echt een avondje uit. Een aanrader!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Er werken mensen met passie en dat merk je. Gerechten goed verzorgt.
Echt een aanrader.
Zelden zo lekker gegeten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Hebben na een lange dag met z’n vieren hier gegeten. Gegeten is een groot woord.! Nooit meer! Met een hongergevoel naar huis! Wat een teleurstelling.!
Volgens onze brigade bent u helemaal niet geweest.
Wij hebben geen tafel van 4 personen gehad op 10 september.
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het eten was best lekker. Al vergaten ze de frietjes bij het hoofdgerecht te serveren (was ook niet nodig), net als de theezakjes bij het dessert. De bediening was vriendelijk, maar verwacht in een wat chiquer restaurant wel wat meer service en uitleg over wat er geserveerd wordt.
J.g.h. G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben geboekt met Albert Heijn korting, werden gewezen naar klein tafeltje aan de kant van de kassa,
terwijl er genoeg keuze was met leukere plek om te zitten. Verder vriendelijk ontvangen, en heerlijk gegeten,
het dessert duurde stuk langer voordat het uitgeserveerd werd , de eerste twee gangen waren prima qua tijd ertussen. we zullen het wel aanraden.