Villa Velperweg

Velperweg 23 6824 BC Arnhem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Villa Verrassing Special dessert
      Graag aangeven indien vegetarisch / dieet

Over het restaurant Villa Velperweg

Bij Villa Velperweg in Arnhem dineer je eenvoudig en toch chic met gerechten van grote klasse. Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden.

De menu's bestaan over het algemeen uit 3- tot 6-gangen. Omdat Villa Velperweg samen met het Nederlands Wijnmuseum is gevestigd aan de Velperweg 23, heeft men hier verstand van uitstekende wijnen. Wees welkom om heerlijke wijn-spijscombinaties te proeven!

De gehele entree van het gebouw doet al deftig aan, terwijl je als fietser gewoon in je fietskleding kunt aankomen waaien voor een smakelijke lunch tussendoor. Ook een gezellige high-tea met vrienden of familie is mogelijk. Heerlijk genieten van hartige en zoete traktaties onder het genot van een aantal kopjes thee.

Voor de actuele menukaart kun je een kijkje nemen op: http://www.villavelperweg.nl/

Geniet van smakelijke gerechten bereid met Franse invloeden bij restaurant Villa Velperweg in Arnhem!

Meer informatie over restaurant Villa Velperweg

Goed bereikbaar met het openbaar vervoer

Maandag t/m Vrijdag 12.00 - 00:00
- Lunch 12.00 - 1500
- Diner 1800 - 21:30
Zaterdag 16:00 - 00:00
Zondag 12.00- 21.30

Jouw recensie over het restaurant Villa Velperweg

Peter F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Na 2 keer eerder naar volle tevredenheid bij Villa Vesperweg te hebben gedineerd was deze 3e keer een bijzonder teleurstellende ervaring. We maakten gebruik van de AH restaurantactie met vastgesteld menu, met een keuze uit 2 voor- en hoofdgerechten en 1 dessert.
We hebben wel even moeten wachten tot iemand ons naar onze tafel leidde, dat was dan weer de verkeerde dus weer naar de andere kant, etc. Wat een gedoe. De bedienende jongelui waren vriendelijk maar niet echt ingewerkt op dit soort werkzaamheden, met alle goede bedoelingen ging het ronduit stuntelig. De 'hoofdober' (af en toe even aan onze tafel, waarom??) was ronduit irritant. De eend was goed en de frietjes waren lekker, de rest viel allemaal een beetje erg tegen.
Een nieuwe eigenaar?? Die moet dan nog even leren en ervaren waarom gasten naar de Vesperweg kwamen. Wij zullen voorlopig niet meer bij Ville Velperweg komen, er zijn nu alternatieven waar het beter toeven en dineren is.
Veel succes bij het verbeteren, misschien tot over een jaartje.
André V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ontvangst was prima. Tafel was netjes gedekt. Wat een gezellige avond met vrienden moest worden, ontaardde in het continue moeten vertellen en corrigeren van onze wensen en bestellingen aan de steeds wisselende obers. Tot 3x toe ging het wijnarrangement fout, eten was geserveerd, maar geen wijn, of het verkeerde gerecht geserveerd, waarop de rest van het gezelschap moest wachten. Dit mag niet gebeuren voor een restaurant wat dergelijke allures pretendeert te hebben. Met onze feedback werd duidelijk niets of te weinig gedaan. Verwachtingen waren hoog, maar zijn niet waar gemaakt. In Arnhem en omgeving zijn veel vergelijkbare restaurants die op veel vlakken beter presteren. Hier komen wij niet meer terug !
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij hadden een 3-gangen menu. Heerlijk gegeten.
Woutske C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De bediening kon beter
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Tijd tussen gangen had wat ons betreft iets langer gekund.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Wij hebben een fijne avond gehad! Ontspannen sfeer!
Aandacht op het goede tijdstip! Gehoor gegeven aan wens om de muziek zachter te zetten in verband met gehoorklachten.
Mooie opgemaakte borden met goed en lekker eten. Aanrader voor een avondje uit met de AH bon!!
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ik ben benieuwd wanneer er weer een nw eigenaar komt.
Eigenaar nu, niet klantvriendelijk.
Waren er wel met AH bonnen, maar dan moet je juist goede service bieden, zodan we nog eens terug komen.
Maar wij hadden het idee, dat eigenaar blij is als actie is afgelopen.
Wij konden ook niet of nauwelijks kiezen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Muziek was niet onze keuze en stond ook te hard.
Wij werden hartelijk welkom geheten en naar onze tafel gebracht, en na een drankje werd ons gevraagd of wij een broodje met tapanade wilde gebruiken, daarna ging hij met nieuwe gasten staan praten over de verbouwing enz, dus had de opdracht niet aan de keuken door gegeven, na 20 minuten kwam er weer iemand anders vragen of we brood met tapanade wilde, dat hadden we dus al bevestigd, en daarna kwam dit ook gelijk echter met het voorgerecht, zodat onze klein ronde tafel feitelijk te klein voor alles was, en we iet wiste weer het eerste aan te beginnen. voor de rest was alles prima verzorgd.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima avond gehad. Mooi 3 gangen menu met bijpassende redelijk - niet goedkope - wijn.
Ga zo door. De upgrade doet de Villa goed.
Martienseelen S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Teveel tafels in de ruimte waardoor het erg rumoerig was en de bediende nauwelijks tussen door konden, door het aantal bezoekers was er een tekort aan bediende. op internet stonden drie keuzes ter plekke waren er maar twee en nagerecht maar een, de frieten waren lauw. Het eten duurde meer dan 3 uur en was niet lekker.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten met verfijnde gerechten, en ongekend op 13 oktober nog s'avonds buiten kunnen eten. Kortom wij hebben genoten.
Max E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het restaurant had ons per e-mail laten weten dat er geen tafels beschikbaar waren onze teleurstelling was groot
Geeke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben lekker gegeten in een gezellige omgeving. De bedie5was prettig.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was goed. De communicatie met de klant kan beter: weet als personeel van elkaar wat je zegt en doet als je met 5 man 1 tafel bedient.
IC B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
6 oktober jl. Met AH bon gegeten in Villa Velperweg. Fantastische locatie en mooie ambiance binnen. Tafels zeer smaakvol en chique gedekt!
Omdat het heerlijk weer was, gevraagd of we op het terras konden eten. Dat kon! Top, hele avond gebleven met later de haard aan. Heerlijk!
Eten was echter één grote deceptie. Geen enkele keuzemogelijkheid, behalve bij hoofdgerecht tussen vlees(rib-eye) of vis (heilbot) er werd gevraagd of er zaken waren die we niet lusten; aangegeven dat één van ons geen bietjes lust. Voorgerecht was iets met zalm. Heerlijk, maar erg weinig. Toen heel lang wachten en best honger inmiddels. Als extra een, overigens prima, brood plankjs besteld met 3 smakelijke smeerdels. Prima. Toen het hoofdgerecht kwam, werd meegedeeld dat er geen heilbot meer was en dat het tongfilet was geworden. Op zich prima, maar meld dat even wat eerder. De rib-eye bleek op een puree van bietjes te liggen met bietjes erbij als groente. Erg slordig, want aangegeven dit niet te lusten. Bord dus weer terug naar de keuken. En dus ongelijk bezig aan de hoofdmaaltijd. Rib - eye droog, zoutloos en weinig smakelijk. Geen zout en peper ook op tafel. Miste zowel bij vis als vlees een sausje.
Dessert ok. En een mooie fles Chardonnay gedronken. Daar was echt niets mis mee.
Toen het op rekening betalen aankwam duurde alles ook weer erg lang. Zoals ook met doorkomen van gerechten. Regelmatig naar binnen gemoeten om te vragen waar het bleef, want buiten was de bediening niet heel attent.
In ons voordeel was dat de broodplank en 2 losse glazen wijn vergeten waren te berekenen. Dat hebben we maar even zo gelaten én geen fooi. €34,50 voor een dergelijke maaltijd is écht teveel.
Jammer, toplocatie, vriendelijke mensen, maar zeer slechte kwaliteit eten!
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prima keuken, drank een beetje aan de prijs.
Franske.finesa V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het begon al dat onze reservering niet door was gekomen. We waren met 6 personen en wilden aan een ronde tafel zitten, maar dat was niet de bedoeling, we werden naar 2 aan elkaar geschoven tafels gewezen ergens in een hoek. Op ons aandringen toch aan de ronde tafel gaan zitten. Bediening was erg langzaam en zeker niet erg enthousiast. Kwaliteit van het eten was redelijk maar zeker niet bijzonder. Kortom; een zeer teleurstellende avond en we gaan er dan ook zeker niet meer heen.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Voorheen vaak gegeten bij Villa Velperweg. Altijd heerlijk en gerechten van hoogwaardig kwaliteitsniveau, echt een avond in de watten gelegd worden! Goed wijnadvies op basis van de wijnen van Robbert van de Hoogen.
Helaas is met het veranderen van de eigenaar niet de kwaliteit omhoog gegaan. Wij waren hier met de AH actie, leuk als hernieuwde kennismaking zou je denken. Na het ontvangst konden we kiezen uit twee gerechten per gang en het dessert stond vast, prima geen probleem. De Carpaccio, was prima (kun je weinig aan verzieken). De Rip-eye viel tegen, gort droog. Te lang gebakken, erg jammer. Kregen na dit te benoemen direct een goed gebakken exemplaar die lekker was. Helaas kon de serveerster ons geen wijnadvies geven. Ook waren de wijnen van een andere leverancier, een gemiste kans als je naast de beste wijnhandel zit van Arnhem. Verbazingwekkend was het schouwspel wat voor mijn ogen voltrok. Een rumoerige tafel aan de andere kant van de zaak. Ze liepen dwars door de zaak om te roken, zeer storend.
Ellen-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018