Villa Tuinfeest

Markt 44 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Villa Tuinfeest

Waar de deur altijd openstaat

's Middags neem je voor de lunch of een drankje plaats op de comfortabele tuinbanken. Elke dag rond etenstijd schuif je gezellig aan voor een lekkere plank eten. Of je nu trek hebt in een hamburger, een sappig kippetje van de grill, een heerlijk broodje, of een frisse salade; alles wordt vers voor je gemaakt. Zoals het op een tuinfeest hoort is het bier koud en de wijn precies goed.

Glas champagne

6,9

Jouw recensie over het restaurant Villa Tuinfeest

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vet eten, starter bestond uit vegetarisch hapjes die meer keken op portie vegetarische bitterballen. Hoofdgerecht salade tuinfeest met kip van de vegetarische slager. Was lekker naar wel erg veel sla. Bediening aardig naar enorm traag. Toetje maar laten zitten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekkere burger, leuke sfeer en bediening. Gegrilde groenten heerlijk. Gewoon leuk en in orde, niets meer niets minder.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten prima, niet fantastisch. Bediening en vooral snelheid ervan onvoldoende.
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk en niet te groot restaurant met heerlijke hamburgers. Vanwege het mooie weer buiten gezeten. De groene parasol gaf het eten wel een raar tintje ;) Binnen ziet het leuk en fris uit. Zeer goede koffie en lekkere thee.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kip was te gekruid dat heb ik aangegeven en ik kreeg een koffie naar keuze gratis, dit leek me een goede oplossing alleen wel heel jammer dat ik alsnog de koffie en het gerecht moest betalen
manuela V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker eten en niet duur. Personeel is een beetje popi jopi. Mag wel iets professioneler. Maar het houdt me niet weg :)
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening die ons een fijn plekje op het terras gaf. De porties zijn ruim. Prima burgers met frietjes en lekkere maaltijdsalade. Voor herhaling vatbaar!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Erg lekker! Gezellige sfeer. Beetje ondergeschoven tussen de toeristische restaurants ernaast. Comfortabele banken en een leuke inrichting.
Dieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het is heerlijk eten bij Villa Tuinfeest. De sfeer is relaxt en persoonlijk en het eten is goed bereid. Er is een open keuken, wat ik altijd erg fijn vind in restaurants. Ze hebben een leuk speciaalbieraanbod. Helaas paste er geen dessert meer bij, maar wat ik voorbij heb zien komen zag er erg goed uit. daar ga ik nog een keer voor terugkomen!
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wat een leuke tent! De inrichting is helemaal hip. met veel groen en een open keuken. De kaart is klein maar dat maakt het makkelijker om te kiezen. Er staan originele gerechten op de kaart, daar hou ik van. De spinazi quinoa salade was heerlijk vooraf. Als hoofdgerecht hebben we allebei een hamburger genomen, de Delftse of course. Die was super lekker. Ik zou alleen een hard broodje lekkerder hebben gevonden, maar de smaak van de angus beef was super. Alles was goed van smaak met leuke variaties en no nonsense presentatie. De huiswjn was ook lekker. Het was alleen een beetje rustig en de houten stoeltjes zijn na een uur niet zo comfortabel meer. Desalnietemin zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
woensdagavond hier voor het eerst gegeten. Wij zaten er vanaf half 7 met z'n tweeën, de hele avond. Er waren verder geen mensen die kwamen eten of iets drinken . Wij kregen hier een heel apart gevoel bij. Een dure avond voor de eigenaar. Iemand in de keuken, iemand aan de bar , gas, water, licht etc. en maar 2 betalende klanten ...... . De jongen achter de bar was zeer vriendelijk en probeerde er nog iets van te maken. Vooraf hadden wij de warme plank. Nu hebben wij al vaker een plank besteld en over het algemeen zijn deze zeer overvloedig. Liggen ze werkelijk vol met allerlei heerlijkheden. Deze plank was niet echt gevuld. Zag er een beetje "kaal" uit. Niet echt iets bijzonders. Als hoofdgerecht hadden wij beiden de Delftse burger. Deze werd ook geleverd op een plank met een schaaltje patat en een salade. De burger was oké, maar ook weer : niets bijzonders. De gerechten nodigen niet snel uit, om nog eens langs te komen. Na de thee en de koffie, vertrokken wij met het idee : hier gaan wij niet snel weer naar toe. Jammer , een gemiste kans.
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Villa tuinfeest heeft de juiste ingrediënten voor het uitgroeien tot een goed restaurant, alleen ze zijn nog niet zo ver. De eigenaar (neem ik aan, jonge heer met een baard) is enorm enthousiast, aardig en begaan. Ideale man voor de horeca met goede ambities. Prachtige hippe jonge inrichting, de open keuken is geweldig. Echter gingen in de praktijk een aantal dingen mis. Serveerster kon niet zo goed antwoord geven op mijn vraag over de grootte van een hapjes plank. Ze vroeg aan mij of ik even kon rondkijken of iemand anders het op tafel had, en dan kon ik het zien. Dit vond ik echt niet acceptabel. Ik neem aan dat als je iets serveert, je iets kan vertellen over de gerechten. Als hoofdgerecht had ik de blauwe kaas burger. De burger... De buitenste 2 mm waren bruin, daarna rosé en de binnenkant van de burger was gewoon echt echt rauw. Dit is niet echt normaal voor een burger, mocht het de standaard van Villa Tuinfeest zijn, mag dit wel vooraf gezegd worden. Mijn vriend had de halve kip, die was heerlijk. Toetje en koffie was prima. Zoals ik al zei, de ingrediënten zijn er, alleen in de praktijk schieten deze tekort.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Leuke en gezellige atmosfeer met een formele bediening. Lekker eten. Een aanrader
Joline T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Op zich lekker gegeten bij Vila Tuinfeest. Helaas liet de bediening / service te wensen over. De gerechten waren niet compleet en werden niet op tegelijkertijd opgediend. Bij navraag bleek dat er onderdelen van het gerecht op waren, maar dit werd niet door de bediening gemeld. Achteraf is dit rechtgezet door gratis desserts. Naar mate de avond vorderde had de bediening geen aandacht meer voor onze tafel. Dus maar elders koffie en thee gedronken.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben de volgende opmerkingen
- of zelf even plaats wilden maken op de tafel, omdat ze met een grote houten dienblad aan kwam lopen. Dat werd niet vriendelijk gevraagd
- er gingen twee glazen water over iemand zijn rug heen. Dit viel om vh dienblad. Er werd sorry gezegd, maar er mocht wel een gratis drankje aangeboden worden vonden wij.
- na het eten werd gevraagd hoe het gesmaakt had. De salade was niet super, toen dat aangegeven werd, kwam er geen reactie
- we hebben elders een toetje gegeten.
bert .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekkere plank besteld met vlees, vis en een hamburger. Je kan met ze allen van de plank pakken en zo samen delen, of niet. In Delft valt het op zo op de Markt tussen de toeristen giganten. Maar even lekker hier eten was niks mis mee. Prijs was goed, gewoon zoals je verwacht op een avond uit.
Waus M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Fijne aanwinst voor Delft als stad en de Grote Markt als plein - voorheen een souvenirswinkeltje is een leuke eettent een vooruitgang voor de couleur locale. Aankleding is hipster, maar mooi uitgevoerd met prettig meubilair en prima akoestiek. De drankkaart is puik met een leuk aanbod aan wijnen en (speciaal)bier. De spijskaart bevat weinig verrassingen maar prima uitgevoerde classics. We probeerden de burgers, waaronder de 'Delft Special' met Delftse blauwe kaas, rode ui en rucola en 'The Monster' met pulled beef (stoofvlees), pancetta, provolone kaas en truffel. Prima spul, wellicht iets doorbakken (mag korter en smeuïger), 'The Monster' is te prijzig in vergelijking met de andere burgers (e6 duurder, niet e6 lekkerder). Nochtans een aanwinst op het bestaande spectrum van burgers in de stad. Meer variatie en/of wisselende week/maandburgers zou top zijn. Vriendelijke bediening, informeel.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere burgers en de entrecote was top. Bediening was erg vriendelijk.
Aankleding was erg knus, leuke zaak.