Villa Thalia

Kruiskade 31 3012 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Villa Thalia

Spektakel om je heen

Villa Thalia kent geen gelijke. Met unieke 360 graden projecties, topartiesten en een uitmuntend viergangenmenu is een weekend Dinnershow in alle facetten een feest. Kijk je ogen uit in deze bijzondere fantasie wereld. Zeer geschikt als groepsuitje, en na de Dinnershow kan er tot laat worden gedanst in de club!

Meer informatie over restaurant Villa Thalia

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Erg duur
Echtefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Leuke show, maar het eten was niet best. De amuse vooraf was wel lekker met een knettertje erin, erg leuk. Voorgerecht vis, was een flauwe halflauwe zalmmoot met wat sla. Daarna kwam een asperge soep wat wel makkelijk weg te krijgen was, alleen het geroosterd witte boterham zag er wat zielig uit. Hoofdgerecht was een dun stukje vlees met wat groente en een reep rösti. Wederom erg flauw van smaak. Het nagerecht was twee bolletjes ijs en wat bijelkaar geraapte zoetigheid zoals een kletskop of boterkoek. In het begin was de service wel ok, je werd netjes voorgesteld alleen snel was onze gastdame verdwenen. Het is best vervelend als je steeds iemand moet zoeken als je een drankje wilt. Kortom het was een leuke show alleen eten liet te wensen over. Zoal kwaliteit als kwantiteit was het niet best. Wat ook jammer was na afloop van de show, dat er een dj langzame hiphop ging draaien zodat de sfeer er volledig uit was. Mensen gingen massaal weg voordat het was afgelopen om 00:00 uur.
Lvle .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Super leuke show, leuke bediening maar super slecht eten. Amuse was flauw, dumplings waren wel oké maar drie dezelfde beetje saaie dumplings, de soep was zoet en zout, het hoofdgerecht, de tajine was echt veel te zout, onsmakelijk om te zien en en ook smakeloos, toetje werd heel leuk gepresenteerd maar voor de rest niet bijzonder. De droge witte wijn was warm en niet bijzonder, ah wijn is beter. De show maakt het meer dan goed maar om dit eten te associeren met twee sterren is echt een lachertje. Ik zou me daar als twee sterren kok voor schamen.
Buitenkansje .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
TOP! Een hele sfeervolle club met zeer goed eten en prettige bediening! Gisteren de fantastische show 'Awaken your Senses' van Marlies Dekker hier meegemaakt. In één woord: Geweldig! Als kleine bijkomstigheid bleek onderstaande zich te verslikken tijdens het eten, enorme benauwdheid en dreiging tot stikken tot gevolg. Door zeer alert optreden van manlief, de eigenaar van Club Thalia en een aanwezig verpleegkundige kon de ambulance gelukkig weer worden afgebeld. Na een heimlich greep en rustig glaasje water buiten op terras met de innemelijke eigenaar kon ik deze mooie avond weer voortzetten en genieten! Genieten van de show, de locatie, de maaltijd en zeker niet te vergeten de goede service en warme belangstelling! Tijdens de avond nog 3 x bezoek gehad van de eigenaar en de zus van Marlies om te checken of het echt nog wel goed ging. Geweldig mensen, dank jullie wel voor deze fijne avond. Ik heb genoten! Vooral zo doorgaan!!! Gina
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hoewel het eten lekker was klopt het niet bij de opgeklopte verwachtingen een 2 sterren diner te krijgen. De show was vermakelijk. Al met al heb ik best respect hoe zoveel mensen op tijd bediend worden maar vind ik het eten zeker niet op 2 sterren niveau. Een onvoldoende doet geen recht aan het eten maar door deze marketing truc wil ik met een 6 wel kenbaar maken dat ik meer verwacht als men dit op deze wijze verkondigd.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Lekker eten. De kwaliteit is uitstekend. De wijn was heerlijk.
Uitstekende bediening door vriendelijk en behulpzaam personeel. Je wordt echt in de watten gelegd. De show is geweldig je wordt van begin tot het eind vermaakt.
De muziek is prima, je kunt lekker meedansen. Ik heb met mijn collega;s een top avond gehad.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
echte een to avond gehad met uitstekend eten. 2e rang gezeten echter het zicht op t podium was prima.
alles had weg van een nachtclub in new york. je valt echt van de ene in de andere verbazing. Men is zeker niet zuinig met t all-in drank arrengement. Niets is ze te veel ! Om 23.00 uur veranderd de show in een club en kun je helemaal los gaan op de vloer !
Henkenger .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Een prima avond met vrienden. Onbekend met wat we voorgeschoteld zouden krijgen. Maar een flitsend programma met goed eten en een prima bediening. Het is de combinatie van deze dinershowavond die wij gewaardeerd hebben. Of dit sterren kwaliteit dineren is betwijfelen we zeer. Wel smakelijk, leuk opgediend. Zeker het desset wat op een speciale manier door de hele keuken en staf brigade wordt geserveerd.
Petersmit .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Ik heb de indruk dat er in de keuken van Villa Thalia geen kachel staat, maar louter uit stoomovens bestaat. Als dat het geval is en het eten prefab wordt aangeleverd, dan is de kwaliteit alleszins acceptabel. Dit gecombineerd met een geweldige ambiance , levert een hele leuke avond op. Uit commerciële overwegingen heeft Francois Geurts zijn naam aan het diner verbonden, wat niet helemaal overeenkomt met wat hij presteert in zijn FG restaurants. Ik heb gekozen voor de vis wat resulteerde in een voorgerecht van dun gesneden schelvis. Goed op smaak en gewoon lekker. Wat ik vergeet is dat de amuse bestond uit een bolletje piccalilly ijs, bijzonder en zeker de moeite waard. De Thaise cocoscurry met stukjes portobello geserveerd uit een thermoskan, was mij iets te zoet, maar de kruidentoast knapperig en smakelijk. Het hoofdgerecht (kabeljauw in preisaus met een stukje viscake) kon me niet bekoren. Hoewel de vis goed gegaard was, had het iets lafjes. Het dessert daarentegen was mooi en leuk gepresenteerd door de gehele staf. Het bestond uit cake, koek, ijs en muffin. Al met al een geslaagde avond vol entertainment in een mooie ambiance...
Kar1na .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Uitgenodigd door vrienden hadden we geen idee wat we konden verwachten en na een heftige werkweek hadden we er eigenlijk ook helemaal geen zin in.

Het intieme interieur was de eerste verrassing; doet denken aan een Amerikaanse nachtclub in een Hollywood-film. Vanaf iedere tafel heb je goed zicht op het podium. De zaak zat praktisch vol met jong en oud.

Het personeel is van begin tot eind vriendelijk, attent, enthousiast en bovendien efficiënt. We hebben prima gegeten, iedere gang was supervers én, wat elders vaak mis gaat met grote groepen, perfect op temperatuur! De borden voor de warme gerechten waren apart verwarmd.

Het entertainment deed onze moeheid en stress verdwijnen als sneeuw voor de zon. Heerlijke muziek en covers, van Sinatra, Beatles, salsa, hiphop, Beyonce tot discoclassics. Goed opgebouwd; van rustig tot opzwepend, maar vooral: vrolijk. Echt niemand die stil kon blijven zitten, ook die ene hoogbejaarde dame niet. De zangers en dansers: top, hoog niveau! De tijd vloog voorbij.

De prijs voor deze feelgood-avond is, inclusief onbeperkt brood/wijn/bier/fris/water, alleszins redelijk. Je kunt hier tot slot iedereen mee naartoe nemen. Je lover, maar ook ideaal met mensen met wie je wat ‘moet’, maar niet zoveel gespreksstof hebt :)

Complimenten voor het hele team, jullie zien ons zeker terug.

Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
een dinnershow, het leek me een beetje oubollig maar bij Villa Thalia bleek niets minder waar. Na het reserveren werden we keurig gebeld met de vraag of we Vis, vlees of vegetarisch wilden eten, ik begrijp dit wel maar wil zelf wel liever op de avond zelf een keuze maken. Maar goed, voor de zekerheid maar één keer vlees en één keer vis gekozen, dan konden we op de avond zelf nog een keuze maken.

De ontvangst bij Villa Thalia verliep soepel, we werden vriendelijk naar onze plaats gebracht en de serveerster voor de avond stelde zich voor. Het aperitief is hier wel een probleem, niet speciaals, ik vroeg om Champagne of een andere bubbel, dit was niet mogelijk omdat dit niet in mijn arrangement zat, dat vindt ik jammer. Echter had met goede wijnen waardoor ik daar lekker mee kon starten.

Dan het eten. Hoewel men op de avond zelf letterlijk zei dat het eten door Francois Geurds bereid is klopt dat natuurlijk niet, op de posters staat het wel goed; onder supervisie van Geurds. Dan de amuse, dat is piccalilly ijs zoals ook bij FG restaurant geserveerd wordt, alleen is het ijs hier niet heel vers waardoor het "knetteren" in de monde niet goed overkomt.

Dan de gerechten; allemaal wat vlak van smaak zowel vlees als vis weinig uitgesproken smaken; wel lekker maar niet bijzonder.

Het dessert is een belevenis maar wel super weinig. Bijna het gehele team komt langs om "iets zoets" op je bord te leggen. Echter twee bolletjes ijs en een paar snoepjes voor twee personen is wat karig. Dan vroeg ik een dessert wijn bij dit dessert; men deed mij bij het boeken voorkomen dat Geurds per gang een wijn geselecteerd had. Dit geloof ik niet meer, wie serveert er nu port bij een zoet gerecht! Het was niet lekker bij elkaar.

Al met al een perfecte avond entertainment gehad, goede wijnen gedronken, goed verzorgd door het personeel alleen het eten moet beter, zeker gezien het bedrag wat je neertelt voor een avondje Villa Thalia.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
De belangrijkste conclusie na een avond Villa Thalia is dat je van begin tot eind in de watten wordt gelegd. De bediening is van ontvangst tot uitzwaaien gastvrij en hartelijk.
Dit is iets anders dan 'uit eten gaan', Villa Thalia is echt een avond uit. Het begon al met een verrassende amuse die daadwerkelijk amuseert, terwijl we tegelijkertijd verrast werden door het niveau en de professionaliteit van de dansers en zangers. De optredens en de 360-graden projecties zorgen ervoor dat er steeds iets te beleven is. De sfeer is vrolijk en ontspannen, de bediening onverminderd attent en enthousiast. De acts op het podium zijn aanstekelijk en de gerechten origineel en smakelijk. Hier koken, bedienen, dansen en zingen mensen die hart hebben voor wat ze doen, complimenten! Wij hadden een superfeestelijke feelgood-avond.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Gister hier met mijn collega's geweest. Superleuke avond. Echt een beleving! Heerlijk eten en keurig enthousiast personeel. Top!
HansterReegen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
zeer sfeervol, heerlijk eten in een Arena opstelling rondom een heerlijke, aanstekelijke show. Het Rotterdamse Lido? wie weet... Wervelende shows, goede zangers en zangeressen en prachtige dansers en danseressen. Dit alles omlijst met 2 sterren eten. Ik koos voor vlees, boterzacht op een bedje van puree en daarna een uitgebreid Grand Dessert,, zeer smaakvol. Zeker voor groepen zeer aan te bevelen