Villa Tapas

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Villa Tapas

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het meeste eten was prima, maar weinig verrassend. Het restaurant is door al het glas aan de warme kant binnen. De lampen hangen echt te laag om goed bij de bankjes te kunnen komen. De menukaart kan wel uitgebreider of met wat meer Spaanse tapas worden uitgebreid voor de variatie zoals gebakken chorizzo en tortilla. De sausjes werden overal gewoon overheen gegooid ipv in een net bakje zoals op de kaart staat. Vooral zonde bij de frietjes, die verdronken in de mayonaise. Soms zat er echt wat te veel saus op de gerechten zoals de beenham en de brushetta, de tomaat hierbij was ook in erg grote stukken gesneden. Voor vegetariërs vond ik dat er wat weinig keuze was. Ook jammer dat je apart moet betalen voor de nagerechten, ijs en fruit hadden prima op de kaart gepast. Veel dingen waren veel lekkerder geweest als ze zelf helemaal waren gemaakt. De kibbeling was bijvoorbeeld echt niet lekker en smaakte als diepvriesvis. De pasta en pizza's waren wel lekker, vooral die met rauwe ham. De service was wel heel vlot, vooral met de drankjes. Ook fijn dat je die zelf met de tablet kan bestellen. We hebben al met al wel een leuke avond gehad, maar we zouden niet snel weer komen. Yume is stukken beter in eten.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima tapas, niet heel bijzonder. De bediening was, op een enkel gerecht na, vrij vlot. Bestellen met de tablet ging heel overzichtelijk en ook handig dat het drinken hiermee besteld kan worden. Het restaurant is wel wat rumoerig en omdat het van glas is wordt het vrij snel warm binnen.
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Tapas werden gerechtje na gerechtje geserveerd, met soms tussenpozen van 15 minuten. Bediening was niet klantgericht (bordjes worden op tafel gezet zonder dat je een smakelijk eten wordt gewenst). Veel gefrituurde en kant en klare tapas. Geen aanrader als je een avond gezellig tapas wil gaan eten.
Alice G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Meer dan een half uur op 3 gamba's gewacht. Daar hadden we genoeg van en hebben betaald met mededeling dat er een gerecht niet geleverd was. Dat zou worden doorgegeven aan de keuken en verder kon er niets aan gedaan worden. Wij komen er niet weer! Het concept sprak ons overigens ook niet aan.
Melody R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik vind het gebouw prachtig, het personeel zeer vriendelijk, de toetjes waren verrukkelijk! Maar ik vond het eten niet echt geweldig. Misschien is het persoonlijke smaak, maar gehaktballetjes waren flauw en niet lekker van structuur, patat was of slap of veelste hard, pizzaatje was ook niet echt lekker...
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goed eten maar veel te jong personeel. We besteden geld om lekker te eten en in de watten gelegd te worden. Eten was prima maar niet bijzonder. Personeel wist mij niet te bekoren en was chagrijnig. Helaas had gehoopt op iets moois maar als ze zo doorgaan duurt dit niet lang. Nee volgende keer ergens anders.
Engineer B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg rumoerig restaurant, wel leuk aangekleed. Tapas zijn niet super bijzonder, meer een simpele afspiegeling van verschillende hapjes. Allemaal lekker maar niet echt iets wat eruit springt. Bediening is altijd druk en door het tablet systeem wordt het erg onpersoonlijk. Leuk voor als je een echte all you can eat fan bent.
jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Achterlijk!! Zoveel keus!! Zo snel je bestelling ik tafel!! Er wordt gerend door de bediening. Ik ga zeker nog eens heen!! Kaas met vijgen jam Mn favoriet! Wellicht een idee om allergeen info te verwerken in de digitale menu kaart?
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Nog niet alle tapas zijn even goed, hierin kan nog verbeterd worden. Ondanks bestellen via de iPad komt de bediening regelmatig langs om te vragen of alles naar wens. Mooi ingericht! Komen zeker nog eens terug om te kijken of alles verbeterd is
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Slechte service, gerechten kwamen na dertig tot veertig minuten. Koud. Vaak na moeten vragen. Gerecht dat totaal niet kwam en bij afrekenen lag het aan een nieuw buitenterras. Dus niet ons probleem.