Villa Tapas

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Villa Tapas

Melody R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik vind het gebouw prachtig, het personeel zeer vriendelijk, de toetjes waren verrukkelijk! Maar ik vond het eten niet echt geweldig. Misschien is het persoonlijke smaak, maar gehaktballetjes waren flauw en niet lekker van structuur, patat was of slap of veelste hard, pizzaatje was ook niet echt lekker...
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Goed eten maar veel te jong personeel. We besteden geld om lekker te eten en in de watten gelegd te worden. Eten was prima maar niet bijzonder. Personeel wist mij niet te bekoren en was chagrijnig. Helaas had gehoopt op iets moois maar als ze zo doorgaan duurt dit niet lang. Nee volgende keer ergens anders.
jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Achterlijk!! Zoveel keus!! Zo snel je bestelling ik tafel!! Er wordt gerend door de bediening. Ik ga zeker nog eens heen!! Kaas met vijgen jam Mn favoriet! Wellicht een idee om allergeen info te verwerken in de digitale menu kaart?
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Nog niet alle tapas zijn even goed, hierin kan nog verbeterd worden. Ondanks bestellen via de iPad komt de bediening regelmatig langs om te vragen of alles naar wens. Mooi ingericht! Komen zeker nog eens terug om te kijken of alles verbeterd is
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Slechte service, gerechten kwamen na dertig tot veertig minuten. Koud. Vaak na moeten vragen. Gerecht dat totaal niet kwam en bij afrekenen lag het aan een nieuw buitenterras. Dus niet ons probleem.