Over het restaurant Villa Ruimzicht

Proef de streek

In deze indrukwekkende stadsvilla in Doetinchem word je van het begin tot het einde helemaal in de watten gelegd. Chef-kok Bjorn kookt met de seizoenen mee en heeft een voorliefde voor producten uit de streek. Ons team adviseert u graag een bijpassende wijn bij het eten, dit maakt het culinaire plaatje helemaal af. Een ontzettend fijne plek waar je helemaal tot rust komt.

Meer informatie over restaurant Villa Ruimzicht

Station Doetinchem
  • : Voldoende parkeergelegenheid tegenover de Villa.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Villa Ruimzicht

Els R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Reservering was niet goed doorgekomen en daar werd volstrekt geen probleem van gemaakt; tafel werd onmiddellijk ingedekt. Lunch was heerlijk maar we hadden wat twijfels ove de temperatuur van de soep en de kroket. Ook dit werd zeer charmant opgelost. Dank en tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Weer fantastisch genoten van de bites! Heerlijke smaak en prachtig opgemaakt.
Echt een aanrader!
Lzttt T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We komen hier vaker eten, het is altijd goed. Verrassende gerechtjes, lekkere wijn. Eén verbetering is mogelijk: de wijn moet wat mij betreft tegelijk met het eten worden gebracht, niet als dat al half op is. De buren zaten te wachten tot dat de wijn was gebracht,die hadden hetzelfde. Maar verder was het prima en we komen zeker weer!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Hebben van een gevarieerd dinner genoten, met een verscheidenheid aan kleinere gerechtjes. Waren met passie bereid. Opvallend was het wild, maar ook de soep (dragon). Verder genoten van de ossenworst en de vis. We dronken er lokale Nederlandse wijn bij, verrassend lekker. Bediening was prima en ambiance prettig.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ga op het terras zitten en je voelt en ziet waarom de villa deze naam draagt, Ruim zicht...

Weliswaar is het een stevige wandeling vanaf het station naar Villa Ruimzicht, maar het is zeer de moeite waard geweest. Omdat ik die avond nog naar de randstad terug wilde had ik gevraagd of een driegangenmenu in de mij beschikbare tijd mogelijk was.

Keuken en bediening hebben ervoor zog gedragen dat ik mijn dienstregeling op een plezierige wijze heb kunnen halen. Mijn complimenten.

Peter Oosterling
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima en alerte bediening
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Cappuccino gedronken met gebak op het terras.
Teleurstelllende cappucinno !
Kleine kop met nauwelijks koffie en overwegend zeer luchtig schuim. ..dus lepelen maar met het schuim !
Gebak was slecht. Smakeloos en zeer veel vette boterachtige garnering op het gebak.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het was weer volop genieten van de culinaire hoogstandjes!
Een aanrader!
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Verrassend positieve lunchervaring in Villa Ruimzicht, waar ik al jaren langs rij maar nog nooit binnen was geweest. Zeer sfeervolle ambiance, uiterst vriendelijk personeel, en al met al een uitstekende lunch. De hamburger was perfect - inclusief de bijgeserveerde frietjes en salade. Enige minpuntje was de Ceasar salade van mijn tafelgenoot; het miste simpelweg de cruciale Ceasar dressing, en het gerecht was derhalve echt te droog. Verder niets dan lof; frisse bediening, prima timing, nette prijzen, knusse ambiance, lekker eten! We komen graag eens terug om de dinerkaart uit te proberen.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prachtige locatie, schitterend pand en dito inrichting en zeer vriendelijk personeel. Niet te grote kaart. Mijn sjaal was op de grond gevallen en bij het oprapen zag ik dat hij op een wel erg vies tafelonderstel was gevallen. Dat was dan ook het enige 'minpunt'.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Chef Bjorn is onlangs toegetreden tot de Jeunes restaurateurs d'europe (JRE) en ter gelegenheid daarvan is er een speciaal arrangement samengesteld (incl. overnachting en ontbijt), waarbij het diner bestaat uit 6 gangen met eventueel bijpassende wijnen.
Prachtige gerechten, zoals skrei met koolrabi en kokkels, 2 bereidingen van reegeit met rode biet en als dessert rode kool kruidnagel-roomijs. Kortom, echte verwennerij. Attent en informeel personeel, goed meubilair en een rustige atmosfeer zorgen daarbij voor een geweldige ervaring.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was weer super!
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In één woord: Geweldig!
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker en ontspannen gegeten in een voortreffelijke ambiance!
Echt een aanrader!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer lekkere streekproducten voor een redelijke prijs!
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Van 's middags twee tot zes op een zonnig najaarsterras gezeten met diverse biertjes, wijntjes en versnaperingen. De sfeer en de bediening zijn goed. Prettig vertoeven!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
veel en veel te lang gewacht op de gangen. Heeft de avond verpest.
gekregen waarvan op navraag restaurant was aangegeven het niet te lusten.
personeel maakte meer fouten.
Margaret H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Altijd goed eten! We gaan er graag naar toe. Prijs-kwaliteit is prima. Regelmatig andere kaart. Aanrader!!
jeekaa X.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
prachtig
hotel/villa,ekkere Caesar salade en Bio croquetten ,brood,voedzaam en smaakvol.Plek om terug te komen,ook voor diner,wel meer vegetarisch,is aan te bevelen.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke en deskundige bediening.