Over het restaurant Villa Lokeend

Pure passie

In het restaurant van Villa Lokeend aan de Vinkeveense Plassen word je gastvrij en met warmte ontvangen. Het team haalt alles uit de kast om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het keukenteam werkt met dagverse en biologische producten. Bekijk ook zeker even de wijnkaart, daar staan echt een paar toppers op die je niet wil missen. Niet alleen perfect voor een diner, maar ook zeker voor een uitgebreide lunch.

Meer informatie over restaurant Villa Lokeend

Maandag 18:00 - 22:00
Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
- Lunch vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Villa Lokeend

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Vandaag na een wat langere tijd weer eens de Lokeend/Esca opgezocht. Het eten was heerlijk! Tafelgenoot (ervaren eter) was lovend over de vegetarische Tortine Milanzazane. Zelf heb ik genoten van een heerlijke pasta met halve kreeft, één van de drie gerechten die buiten de kaart om aangeboden werden, wat wel fijn was, iz wat kleinere kaart. Kabeljauw met vongole en mosselen en lamsrack waren ook buiten de kaart om te krijgen, voor zeer billijke prijzen (mijn pasta/kreeft 22,50). Toetje (tiramisu) ook lekker (ijs erin niet zo mijn ding, maar evenmin storend en de room heerlijk. Service was prima en deze dagen is het zeer prettig zitten op terras. Ook was het gezellig druk. Heel tevreden.
Mischa H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten op 't terras in de achtertuin. Relaxt en zeer vriendelijke bediening
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Neen
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Na lange tijd weer gegeten bij Restaurant Esca in Villa Lokeend. Je kan merken dat er een nieuwe kok is want het eten was weer op hoog niveau. Ook de bediening was erg vriendelijk en goed. Wij komen zeker vaker terug.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vrouwelijke bediening aardig.
Eten slecht. Diepvries. Geen wonder dat we om 19.30 uur enige gasten waren. Op een vrijdagavond! Chef-kok hoorbaar verbaal afgevend op ons. Heeft kennelijk liever geen klanten. Hele personeel ( incluis keuken) in restaurant hangend aan de bar.
Komen nooit meer terug.
Hen S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten in de juiste ambiance, prima timing en attente bediening.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Restaurant bij Villa Lokeend heet nu Esca. Gegeten met een groep na gebruik gemaakt te hebben van één van de twee zalen boven voor een workshop. Dat alles en ook overleg over reservering, prima in orde en flexibel. Zonder uitzondering, waren alle zeven eters zeer te spreken over de kwaliteit van het eten (allen drie gangen). De bediening was alert en vriendelijk tijdens het diner; wel nog eer te behalen aan hoe met elkaar om te gaan als er als het op zijn eind loopt en gasten er nog zijn. Het zou qua sfeer fijn zijn als op zo'n doordeweekse avond (weer?) meer mensen de weg naar het restaurant weten te vinden. De prijs-kwaliteit is prima. De aankleding prima. Wat dat betreft: aan te raden.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eten heerlijk! Helaas slechte service. Na het dessert werdt er geen thee/koffie aangeboden we hebben express nog gewacht maar we werden totaal voorbij gelopen. Er wordt niet gelet op lege glazen. Eten komt te rap door, we stonden binnen de 2 uur alweer buiten. Niet leuk voor een avond zonder kind en tijd voor elkaar te hebben. Beetje het gevoel gekregen dat we er niet hoorde, lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling.....
Hubert O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Plezierige en kalme ambiance. Goede wijn gedronken: spatburgunder uit rheinhessen. Voorgerecht was tonijntartaar canoli en St Jacobs mossel. Een beetje weinig smaak, maar verder Oké. Hoofdgerecht was truffel risotto, dat was erg lekker. Tiramisu na: zoals het hoort. Espresso was opvallend goed.
Prijs-kwaliteit: prima, bistro prijzen en restaurant kwaliteit.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Voor de eerste keer hier geweest en zeker voor herhaling vatbaar, hoewel er nog ruimte is voor verbetering. Zowel voor de keuken als ook in de bediening, toch hebben we een zeer aangename avond gehad.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Uitstekende vriendelijke en correcte bediening. Mooie ambiance. Een kleine menu kaart, maar voor elk wat wils.
Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten.
Maura B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige setting
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vandaag genoten van een overheerlijke paasbrunch in De Lokeend. Heerlijk gegeten en super-bediening! Zelfs aan het verstoppen van eieren was gedacht.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Woensdag.12 april bij de Lokeend gedineerd.Het lentemenu (asperges) was goed.
Wel enkele opmerkingen/negatieve ervaringen.
1. Bij vraag of we een fles water wilden zeiden we nee,graag een karaf. Die kregen we maar wel later 3.50 op rekening. Dit is misleidend.
2.De Baba au rhum (het dessert) was een droog cakeje zonder rum of met maximaal een druppel. Dat hoort niet ,maar helaas geen terugkoppeling op opmerking daarover.
3. Een bedrag van 12 Euro voor 2 espressos is buiten alle redelijkheid qua prijs en staat in geen enkele verhouding tot de rest.
Helaas een negatieve afsluiting van een op zich goed diner in een mooie omgeving.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Gister voor het eerst een 3-gangen menu gegeten bij Villa Lokeend, en is een goede recensie waard! Het is een knus restaurant waar je alle tijd hebt om te genieten van de sfeer en gerechten. Zeker een aanrader!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Afgelopen week weer gegeten bij Villa Lokeend. Al een tijd niet meer geweest maar het eten was top! 4 gangen menu van de chef gegeten en ieder gerecht was heerlijk. De bediening was vriendelijk en gastvrij. We gaan zeker snel weer terug!
Willi J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mijn partner ervoer de benadering door de gastvrouw als niet prettig. Verder hebben we heerlijk gegeten.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was erg stil in het Restaurant. Ik wilde een salade voor de lunch, maar kreeg toen te horen dat ze geen salades hebben. Uiteindelijk voor de Carpaccio gekozen. Was ok, maar karig qua hoeveelheid en opmaak vergezeld van 2 keiharde broodjes. Geen aanrader. Zou hier niet naar terug gaan!
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk, pizza caprese vooraf gedeeld met tafelgenote Daarna schol. Mooi stukje vis, goed en met fantasie klaargemaakt. Goede Wijn voor een acceptabel prijsje. Leuke avond.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gister avond weer gegeten bij Villa Lokeend en zoals hieronder ook geschreven staat is het terras heerlijk. Je zit er lekker rustig en er hangt een goede sfeer. We hebben voor de verandering geen menu gegeten maar een keer a la carte. Ik had vooraf de carpaccio van zeeduivel en daarna de schol. De borden zien er ten eerste super mooi uit en de smaken zijn ook geweldig. Mijn vriendin had vooraf de steak tartare en als hoofdgerecht de tournedos. Deze gerechten waren zeker net zo goed. Wij hebben heerlijk gegeten en bovendien was de bediening erg vriendelijk.