Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 50€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      "Rode Mul krab | gazpacho | geitenkaas | tomaat "
      "Rode Mul krab | gazpacho | geitenkaas | tomaat "
  • Hoofdgerechten
      "Kalfslende groene asperge | meiknol | spitskool | gefermenteerd knoflook "
      "Kalfslende groene asperge | meiknol | spitskool | gefermenteerd knoflook "
  • Nagerecht
      "Framboos roomkaas | witte chocolade | passievrucht | granité "
      "Framboos roomkaas | witte chocolade | passievrucht | granité "

Over het restaurant Villa la Ruche

Culinaire wonderen

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken tijdens een heerlijke lunch of diner. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Villa la Ruche

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Villa la Ruche

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
de service was niet optimaal de bediening was correct , maar met een gezicht of hij een oorwurm had ingeslikt
de porties waren minimaal. Het beetje vlees was mals.voor een kaas plateautje werd € 5 extra berekend, waarbij de volgorde van het kaas eten nog verkeerd werd aangegeven. Ik begrijp nu waarom wij met nog 4 anderen in her restaurant waren.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Jammer dat ze voor kraanwater geld vragen. Doet niets af aan de uitstekende kwaliteit van het eten.
Kan dit zeker warm aanbevelen.
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Wijn werd duidelijk tot onder de bolling van het glas geschonken. Wel lekker gegeten, maar prijs/kwaliteitverhouding was niet in balans. Aangeprezen huisgemaakte Tia Maria smaakte niet huisgemaakt.
I. K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Uitstekend AH menu. Vriendelijke bediening. Interieur heel stemmig in Kerstsfeer ingericht.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Onverwacht, bijzonder verrast !
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Ditmaal La Ruche bezocht in het kader van de AH restsurant actie en ook nu weer een heerlijk menu.
Eerst heerlijke amuses, voorgerecht tartaar, perfect van smaak. Overigens zijn de zelf gebakken brioches niet te overtreffen. Hoofdgerecht sucade met gebakken ganzenlever, voortreffelijk. Nagerecht chocolade, ijs, fraai opgemaakt. De begeleidende wijnen ook top.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het was helemaal fantastisch. 5 gangen die één voor één een plaatje waren qua opmaak en heel goed op smaak en diversiteit. Ik heb genoten samen met m’n vrouw.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ontzettend goed gegeten, heel afwisselende gerechten en fantastische smaakcombinaties. De fijne sfeer maakt het een perfecte avond uit.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Buitengewoon lekker gegeten met AH restaurant actie, leuke binnenkomer met een glaasje bubbels en heerlijke amuses, heerlijk 3 gangen menu, lekkere wijn. Was erg gezellig, prima bediend!
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten met flesje wijn erbij via AH .Alleen hele grote principiële minpunt is dat we voor karaf leiding water E2,50 moesten betalen,terwijl mw Iens ooit zei dat je dat nooit moet betalen en bovendien zijn restaurant eigenaren wettelijk verplicht om gratis water te schenken
We zijn boos weggegaan en komen nooit meer terug.Zielig dat je zo aan je geld moet komen.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We waren hier woensdagavond, mooie zaak, knus ingericht met diverse ruimtes waardoor het intiem is. Werden gastvrij ontvangen en naar de tafel begeleid. We hadden een 6- gangen dinee gereserveerd wat er echt prachtig eruit zag en ook erg smaakvol was. We kregen duidelijke uitleg bij elk gerechtje waardoor je nog beter de smaken kon herkennen.
Dank voor deze gezellige en smaakvolle avond.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren heel goed klaar gemaakt!! Duidelijke uitleg! Prettige sfeer! De wijntjes waren ook erg lekker erbij. Komen zeker nog is terug!!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Werkelijk weer heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Vooral de rustige ambiance en kwaliteit van het eten is geweldig. Aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst.
Mooi ogend en goed smakend 3 gangen menu.
Jonge enthousiaste bediening.
Goede "open" wijnen in het wijn arrangement.
Komen zeker terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Hier het 6 gangenmenu voor 50 euro pp gegeten. Vriendelijke ontvangst, mooie ambiance, goede stoelen. Eerste gang was rode mul met toebehoren. Deze was helaas te lang gebakken en daardoor te droog. De gazpacho, die hierover heen werd geschonken, kon dit helaas niet compenseren. De erbij geserveerde wijn vonden we te krachtig waardoor deze het eten overvleugelde. De tweede gang was schol. Een prachtig gerechtje, gelukkig precies goed gaar. Tussendoor nog een amuse met biet en haring, ook heel goed toebereid. De derde gang was cantharellen. Helaas heel weinig cantharellen en ook weinig op smaak. Ook de gerookte eierdooier erbij vonden we geen succes. Voortaan liever zonder eierdooier en meer cantharellen. De vierde gang was kalfslende. Perfect klaargemaakt met prachtige saus van gefermenteerde knoflook. Pluspunt voor het bij de gerechten serveren van sauzen. Ook de wijn bij dit gerecht deed het goed. Daarna creme brulee, opgediend in en klein kommetje. Presentatie vond ik niet zo en had de pech dat deze niet lekker smaakte. Tot slot chocolade met roomijs. Altijd raar dat toevoegen van marsmello's, niet doen zou ik zeggen. We aten hier al eerder en vonden de hoeveelheid wijn, die per glas werd uitgeschonken, toen erg karig. Gelukkig is dat nu beter, hoewel de prijzen van 6,75 per glas nog steeds wel erg hoog zijn. Op de rekening stond ook nog een karaf kraanwater voor 2,50 euro. Jammer, dat dat niet gewoon gratis is. Al met al, mooie ambiance, mooie gerechtjes met wat plussen en minnen en goede bediening.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een echte aanrader ! Prachtige ambiance, vriendelijk en kundig personeel maar bovenal Heerlijke gerechten en amuses plus daarbij mooie volle wijnen ! Top
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Villa la Ruche behoudt zijn hoge kwaliteit. Prachtig 6-gangenmenu met goede wijnen erbij. Skrei was heerlijk evenals de steak tartare en een overheerlijk dessert van witte chocolade gevuld met framboos en on the side rabarber. Echt een aanrader! Ik kom snel terug
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hadden een 8-gangendiner. Na de amuses enkele bereidingen van vis, daarna onder andere eend. Verfijnde en verrassende combinaties. Het zag er allemaal weer prachtig uit en het smaakte heerlijk. Het vernieuwde interieur is leuk. Kortom: een geslaagde avond.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wat een feest om hier met relaties te verblijven. Fantastisch eten, met liefde gemaakt en op mooie wijze gepresenteerd op prachtige borden. De keuken heeft het hier goed onder controle. De bediening zou wat ons betreft wat strakker en vlotter mogen. Laat zien en vooral duidelijke horen wat je op tafel presenteert. Leuk dat de koks dit ook doen maar zij praten nog sneller.
Al met al top om hier te eten.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Erg zakelijk restaurant. Bediening bijzonder koel. We hadden een 3 gangen menu. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht smaakte goed. maar was wel een hele kleine portie. Het was even groot als 1 van de gangen in het 5 gangen menu. Nagerecht was ok maar niet bijzonder. Het wijn arrangement was erg karig. De wijn was wel goed van smaak.