Villa la Ruche

Prinses Mariannelaan 71 2275 BB Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Villa la Ruche

Culinaire wonderen

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken tijdens een heerlijke lunch of diner. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Villa la Ruche

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima ontvangst, lekkere amuses, heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden.
Kortom, een restaurant om terug te komen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben gisteren genoten van het lentemenu, vijf gangen met amuses en brood. Een aanrader. Prettige sfeer, mooie smaak combinaties, sommelier met verstand van zaken en een goede bediening. De gerechten zijn ook voor het oog erg mooi. De bediening gaat vlot, iets te vlot. Maar na aangeven hebben we de koffie met friandises later genuttigd. Met daarbij het lekkerste madeleine cakeje die ik ooit heb gegeten! Wij gaan in de zomer terug, want nieuwsgierig naar het terras.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Door verhalen van vrienden en familie zeer hoge verwachtingen, die werden deels bewaarheid.
Mooi ingerichte zaak, vriendelijke ontvangst. Gerechten mooi opgemaakt op mooi servies. Goede bijpassende wijnen.
Jammer dat het personeel op het laatst mij en mijn vrienden bijna de zaak uitkeek en ik op dat moment totaal niet begreep waarom.
Mariv .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Voor de 2e keer in dit restaurant gegeten met een groep van 8 personen gereserveerd, helaas moesten we 's ochtends wegens ziekte 1 persoon afmelden. De eigenaar wilde dat we voor 8'personen zouden betalen omdat hij hier op had ingekocht. Dit accepteerden wij niet.
Naarmate de avond vorderde werd het personeel onvriendelijker en bij het afrekenen werd de dame die het etentje georganiseerd had met harde hand en luide stem het restaurant uitgezet. Ook werden de laatste 3 personen die nog aan tafel zaten gesommeerd te betalen en te vertrekken.
Totaal onacceptabele situatie, zo ga je echt niet met gasten om.
Erg jammer ook want het eten was goed.
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij hebben hier eerder gegeten en komen steeds weer terug omdat het een fantastisch restaurant is! Heerlijke wijn met smaakvolle gerechten en vriendelijke bediening. Wederom bedankt voor een hele fijne avond!
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Genoten van een restaurant waar we al vele jaren komen. Prijzen liggen in het hogere segment. Als je dat op waarde weet te schatten, heb je een heerlijke avond.
Giselle R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekend gegeten. Verrassende gerechten en mooi opgediend. Aanrader!
dmw .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vanavond 7-gangen jubileum menu genoten - heerlijke amuses en mooie smaakvolle kunstwerkjes geserveerd gekregen. Mooi restaurant en vriendelijke attente bediening. Aan te raden en komen zeker terug.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten voor Jubileum Menu met 7 gangen. De gerechten waren niet groot maar lekker, toch "vol gevoel" aan het eind. Na snack en amuse kregen we de gerechten: 1. tartaar, 2. buikspek, 3. Griet, 4. Sukade, 5. Ganzenlever, 6. Mojito, 7. Crème brûlée. Daarna friandises bij de koffie. Vriendelijke bediening en mooi sfeer.
reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In het kader van de HEERLIJK 10-daagse hebben we gekozen voor dit restaurant. Wat een verrassing en een wat een bijzondere culinaire ervaring hebben we hier mogen beleven.
We hebben gekozen voor het 5-gangen diner. Vooraf kregen we tot twee keer toe een tongstrelende amuse. Het voorgerecht bestond uit een steak tartaar. Geweldig opgemaakt, goed van smaak. Ook het brood dat erbij werd geserveerd was zalig. Daarna een superzachte kalfshaas met gerookte eidooier, aardappel, verse truffel en snijboon. Vervolgens een overheerlijke sukade op een bedje van uienchutney met pompoen druppels, witlof en spitskool rondje. Daarna een ganzenlever bombe gegarneerd met gebakken, appel, Calvados, gekarameliseerd suikerbrood en cashewnoot, die smolt op je tong zo zalig. Daar had ik graag meer van gegeten zo lekker. Een pre dessert van Zabaglione van rum, citroenijs met munt en tot slot nog een overheerlijk dessert. Dit was werkelijk een unieke smaakbeleving die ik een ieder graag wil aanbevelen.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een Heerlijk deal hier gegeten en dat beviel goed. Sommige gerechten waren niet heel goed: eend met mais (niet erg lekker), vis doorbakken en daardoor te droog. Wijn arrangement was erg goed en voor een goede prijs. Gastvrouw heel vriendelijk. De dames die borden afhaalde en brachten wat minder ervaren en attent maar goed dat is niet heel erg. Al met al vond ik het lekker maar niet bijzonder goed. De smaken waren het net niet en gaf geen wow effect.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
TOP!
Gisteravond hier met zijn vieren genoten van het 7 gangen jubileum menu, in verband met het 7 jarig jubileum van de chef kok/ eigenaar.
Het was voortreffelijk. Heerlijke gerechten en dat voor een prijs van euro 49,50.
Bij binnenkomst valt gelijk op de prachtige verbouwing. Trendy kleuren en bijzonder smaakvol ingericht.
Gezellige bediening. Een echt avondje uit.!
Aanrader dus.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
heerlijk 4 gangen menu gegeten met zeebaars.tong en wild.mooie gerechten perfect van smaak alleen afschuwelijk kleine porties.je moet echt veel brood eten anders ga je met honger van tafel. in totaal nog geen 100 gram vis en wild bij elkaar.
F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
zoals wij gewend zijn, werkelijk weer heerlijk gegeten, alles tot in de puntjes verzorgt. Prachtig opgemaakte borden met zeer smaakvol gecombineerde gerechten. Een vriendelijke, vlotte en alerte bediening. Prima wijnarrangement.
Deze man verdient een ster!!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Weer een mooie avond uit gehad bij Villa la Ruche. Attente, spontane en kundige bediening. Fraaie ambiance om te dineren.
Het 5-gangenmenu was op zich prima al hadden de gangen wat meer uitgesproken mogen zijn. Kwaliteit verder prima.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben met onze vrienden hier gedineerd. Start met amuses en vervolgens van een 4-gangen ‘surprise menu’ diner. Het was allemaal verrukkelijk! De bediening was vriendelijk en goed, in een mooie ambience..... Onze complimenten aan Chef Marko en zijn team voor een avond om niet te vergeten! Echt een aanrader!
manonlaurey2011 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De amuses en de voorgerechten waren verrassend en heel smakelijk. De gerechten werden mooi opgediend. De bediening was uitermate voorkomend.
Yvi .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdagavond met een groep hier gedineerd. Start op het terras, met amuses.
Vervolgens binnen van een fantastische diner genoten. Schitterend opgemaakte borden, verrassende smaken.
Fraaie inrichting restaurant, prima stoelen, zeer vriendelijke bediening, duidelijke toelichting op de gerechten.
Kortom, een aanrader.
Jean-paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
5 gangen menu genomen, heerlijke smaken. Voldoende grootte van porties en leuk dat er 3 amuses tussendoor kwamen. keurige service en voldoende snelheid in de gangen .
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Alle gerechten smaakten prima en mooi opgemaakte borden. Tip: deurdranger op de toiletten plaatsen, ze blijven soms open staan ;)