Villa la Ruche

Prinses Mariannelaan 71 2275 BB Voorburg Nederland Kaart

Over restaurant Villa la Ruche

Culinaire wonderen

Ervaar de klasse van een van de beste restaurants van Den Haag en omstreken tijdens een heerlijke lunch of diner. Patron-cuisinier Marko Karelse verricht samen met zijn equipe wonderen in de keuken en die deelt hij graag met je. Het enige wat hij ervoor terugvraagt, is dat je geniet met volle teugen. Dat zal niet al te veel problemen opleveren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Villa la Ruche

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten voor Jubileum Menu met 7 gangen. De gerechten waren niet groot maar lekker, toch "vol gevoel" aan het eind. Na snack en amuse kregen we de gerechten: 1. tartaar, 2. buikspek, 3. Griet, 4. Sukade, 5. Ganzenlever, 6. Mojito, 7. Crème brûlée. Daarna friandises bij de koffie. Vriendelijke bediening en mooi sfeer.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In het kader van de HEERLIJK 10-daagse hebben we gekozen voor dit restaurant. Wat een verrassing en een wat een bijzondere culinaire ervaring hebben we hier mogen beleven.
We hebben gekozen voor het 5-gangen diner. Vooraf kregen we tot twee keer toe een tongstrelende amuse. Het voorgerecht bestond uit een steak tartaar. Geweldig opgemaakt, goed van smaak. Ook het brood dat erbij werd geserveerd was zalig. Daarna een superzachte kalfshaas met gerookte eidooier, aardappel, verse truffel en snijboon. Vervolgens een overheerlijke sukade op een bedje van uienchutney met pompoen druppels, witlof en spitskool rondje. Daarna een ganzenlever bombe gegarneerd met gebakken, appel, Calvados, gekarameliseerd suikerbrood en cashewnoot, die smolt op je tong zo zalig. Daar had ik graag meer van gegeten zo lekker. Een pre dessert van Zabaglione van rum, citroenijs met munt en tot slot nog een overheerlijk dessert. Dit was werkelijk een unieke smaakbeleving die ik een ieder graag wil aanbevelen.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een Heerlijk deal hier gegeten en dat beviel goed. Sommige gerechten waren niet heel goed: eend met mais (niet erg lekker), vis doorbakken en daardoor te droog. Wijn arrangement was erg goed en voor een goede prijs. Gastvrouw heel vriendelijk. De dames die borden afhaalde en brachten wat minder ervaren en attent maar goed dat is niet heel erg. Al met al vond ik het lekker maar niet bijzonder goed. De smaken waren het net niet en gaf geen wow effect.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
TOP!
Gisteravond hier met zijn vieren genoten van het 7 gangen jubileum menu, in verband met het 7 jarig jubileum van de chef kok/ eigenaar.
Het was voortreffelijk. Heerlijke gerechten en dat voor een prijs van euro 49,50.
Bij binnenkomst valt gelijk op de prachtige verbouwing. Trendy kleuren en bijzonder smaakvol ingericht.
Gezellige bediening. Een echt avondje uit.!
Aanrader dus.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
heerlijk 4 gangen menu gegeten met zeebaars.tong en wild.mooie gerechten perfect van smaak alleen afschuwelijk kleine porties.je moet echt veel brood eten anders ga je met honger van tafel. in totaal nog geen 100 gram vis en wild bij elkaar.
F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
zoals wij gewend zijn, werkelijk weer heerlijk gegeten, alles tot in de puntjes verzorgt. Prachtig opgemaakte borden met zeer smaakvol gecombineerde gerechten. Een vriendelijke, vlotte en alerte bediening. Prima wijnarrangement.
Deze man verdient een ster!!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Weer een mooie avond uit gehad bij Villa la Ruche. Attente, spontane en kundige bediening. Fraaie ambiance om te dineren.
Het 5-gangenmenu was op zich prima al hadden de gangen wat meer uitgesproken mogen zijn. Kwaliteit verder prima.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben met onze vrienden hier gedineerd. Start met amuses en vervolgens van een 4-gangen ‘surprise menu’ diner. Het was allemaal verrukkelijk! De bediening was vriendelijk en goed, in een mooie ambience..... Onze complimenten aan Chef Marko en zijn team voor een avond om niet te vergeten! Echt een aanrader!
Manonlaurey2011 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De amuses en de voorgerechten waren verrassend en heel smakelijk. De gerechten werden mooi opgediend. De bediening was uitermate voorkomend.
Yvi .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdagavond met een groep hier gedineerd. Start op het terras, met amuses.
Vervolgens binnen van een fantastische diner genoten. Schitterend opgemaakte borden, verrassende smaken.
Fraaie inrichting restaurant, prima stoelen, zeer vriendelijke bediening, duidelijke toelichting op de gerechten.
Kortom, een aanrader.
Jean-paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
5 gangen menu genomen, heerlijke smaken. Voldoende grootte van porties en leuk dat er 3 amuses tussendoor kwamen. keurige service en voldoende snelheid in de gangen .
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Alle gerechten smaakten prima en mooi opgemaakte borden. Tip: deurdranger op de toiletten plaatsen, ze blijven soms open staan ;)
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke ambiance, bijna "private dinner"-sfeer, uiterst goede bediening met veel gevoel voor timing, maar bovenal werkelijk fantastisch eten met een aantal uitdagende combinaties die even verrassend als tongstrelend waren. Een aanrader!
Tigyboxi .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Super prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening. Beetje simpele gerechten maar dat was juist wel goed. Als je uitgebreid een avondje wilt tafelen dan komen de gerechten wel kort op elkaar, maar daar wij weet op tijd weg moesten was dit fantastisch
Info558 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige ongedwongen sfeer en uiterst vriendelijke en correcte bediening. Veel zorg besteed aan het eten en de presentatie. 5 Gangen zomeraanrader.
Burgaj2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
We konden op het terras eten, wat op zich al gelukkig maakt. Alle gerechtenwaren lekker met een goede afwisseling van zuur en niet zuur. Het lekkerst vond ik de lamsnek en de ganzenlever. De open wijn was acceptabel.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wat een feest bij Villa la Ruche! Hier wordt echt met hart en ziel gekookt en is het uitgangspunt de gast. Het 5-gangenmenu met wijnarrangement gekozen, dinerend op het terras. Geen poespas, maar 'gewoon' op hoog niveau dineren is hier het credo. Groot compliment aan de chef en de zwarte brigade, een avond voor ons om niet te vergeten!
Richard_Hartnack .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Bij Villa la Ruche het IENS-menu voor twee personen genoten. De vijf gangen, de amuses en het pré-dessert waren tegen perfectie aan bereidt. Hulde voor de chef en zijn ploeg. De bediening was uitstekend, hartelijke en professioneel. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ramona T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Goed gegeten met bijpassende wijnen. Gevarieerd en lekker menu, mooi opgedekte borden, enthousiaste bediening, goede porties.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooi restaurant met chique moderne uitstraling, goede stoelen, mooi servies, heerlijke gerechten, goede en deskundige bediening, hoge prijs voor de wijn. Zeker aanbevolen. Iens dinner deal daar gegeten. Veel value voor relatief weinig money. Start met amuse van fijngesneden haring met bietensalade en ganzenlever. Opmerkelijke maar lekkere combinatie, Mooi opgediend. Dan tonijn met 3 verschillende bereidingen van tomaat. Ik snap deze combinatie niet goed en wat mij betreft kan de tomaat worden weggelaten. Dan Bretonse schol met Hollandaise saus. Heerlijk. Jammer van de erbij geserveerde fregola (pasta in korrelvorm). Dan lam, superlekker. Bijzonder is de volgende gang ganzenlver met en geroosterd suikerbrood. Maar zeker lekker. Dan een pré-dessert van mango met 3 druiven. Wat erg koud en zuur. Om te besluiten met rabarber en yoghurt. Nagerecht beetje een kermis. Koffie met 3 zoete versnaperingen tot besluit. Weer prima. Voldaan en heel tevreden huiswaarts.