Villa Holterhof

Meer informatie over restaurant Villa Holterhof

Jouw recensie over het restaurant Villa Holterhof

G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
de uiterst voorkomende bediening wist ons goed voor te lichten over de gerechten en de heerlijke wijn
De kwaliteit van hetgeen op ons bord kwam was prima, goed op smaak, aromatisch gekruid; kortom uitstekend
We komen terug.
jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier het lezersmenu gegeten van tubantia Wij gaan met ons groepje bijna naar elk lezers menu
Maar dit was een tegenvaller. Het menu zag er zoveel belovend uit Maar de smaken helaas vielen ons allen erg tegen Bediening lichtelijk overdreven .Je kunt ook nog te veel je best willen
doen
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten via een lezersmenu van Tubantia. Een hele mooie omgeving, prachtige gebouwd. Een vriendelijke ontvangen bij aankomst, prima en vriendelijke bediening. Het eten was goed en lekker, maar kleine porties. De bijlage was minimaal en zonder opscheplepels. Verder was mooie gepresenteerd.
Willie J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lezersmenuutje met wijnarrangement, toplocatie, topkok (Bas Stellingsma) eten is uitgebalanceerd en zeer smaakvol. Voorgerecht kalfstartaar doet het goed met de voorgestelde Portugese rose..