Villa Holterhof

Huize Holterhoflaan 10 7534 Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Villa Holterhof

Albergen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met ons zessen het lezersmenu gegeten. Uitstekend ontvangst. Goede uitleg. 4 gangen met wijn.
Voorgerecht gedraaide kalfstartaar, heerlijk. Hoofdgerecht een mooi en smakelijke Black Angus biefstuk met lekker frieten en huisgemaakte mayonaise, heerlijk. Dessert zacht gegaarde abrikoos met kardemonroomijs. Een heerlijk klein lekker toetje. Daarna koffie met lekkernijen.
Bij geserveerde wijnen (rood en witte) was uitstekend. Al met al een geslaagde avond.
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier het lezersmenu gegeten van tubantia Wij gaan met ons groepje bijna naar elk lezers menu
Maar dit was een tegenvaller. Het menu zag er zoveel belovend uit Maar de smaken helaas vielen ons allen erg tegen Bediening lichtelijk overdreven .Je kunt ook nog te veel je best willen
doen
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten via een lezersmenu van Tubantia. Een hele mooie omgeving, prachtige gebouwd. Een vriendelijke ontvangen bij aankomst, prima en vriendelijke bediening. Het eten was goed en lekker, maar kleine porties. De bijlage was minimaal en zonder opscheplepels. Verder was mooie gepresenteerd.
Willie J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lezersmenuutje met wijnarrangement, toplocatie, topkok (Bas Stellingsma) eten is uitgebalanceerd en zeer smaakvol. Voorgerecht kalfstartaar doet het goed met de voorgestelde Portugese rose..