Villa Hartelust

Meer informatie over restaurant Villa Hartelust

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met de vereniging, grote groep, heerlijk gegeten. In hartje winkelgebied Elst. Een absolute aanrader. Wij zijn dol op pannenkoeken en hebben al heel wat restaurants gezien maar hier rijden we een blokje voor om. Ingrediënten worden precies goed meegebakken in de pannenkoek in plaats van erop, geen aanbak en geen kleffe binnenkant, verrukkelijk. Bediening is zichtbaar, niet te opdringerig, attent en vriendelijk. De ambiance, een villa maakt het geheel af, warm, kleurrijk en knus huiskamergevoel. Met genoeg afleiding voor de kids. Kortom een aanrader!
Jo99 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Prachtige locatie midden in Elst. Goed verzorgd, mooi, schoon restaurant met goed oog voor details. Zeer attente, snelle bediening. Mooi terras, goede parkeergelegenheid en zowel buiten als binnen een groot kinder speel paradijs. Heerlijke pannenkoeken en een zeer uitgebreide menukaart. Wij hebben absoluut genoten en zullen zeker vaker terug komen.
JJ H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Een pannenkoekenrestaurant moet je natuurlijk op zijn eigen merites beschouwen - vergelijkingen met restaurants en/of lunchrooms gaan wat mij betreft mank.

Maar binnen het segment pannenkoekenrestaurant is dit een prima, prima eethuys! Je krijgt een GOEIE pannenkoek: geen klein flensje, en ook geen dikke wagenwielen die van binnen nog rauw deeg bevatten. Gewoonweg een prima pannenkoek van goed formaat en lekker gebakken!

Een ander pluspunt vonden wij de bediening: er liepen genoeg mensen in de bediening waardoor je snel en attent geholpen werd. Wat het hele verpozen uiteindelijk buitengewoon aangenaam maakte was de ruime opzet van een en ander. Met een andere opstelling zouden ze makkelijk 10 plaatsen extra kunnen maken - maar ze kiezen voor ruimte om te lopen en voor de kinderen om heen en weer naar de ballenbak (in een aparte ruimte!) te kunnen rennen.

Wij komen zeker een keertje terug!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het is fijn te horen, dat wij niet alleen door een jury als 2e van Nederland zijn gekozen, maar dit ook terug zien in reacties van onze gasten. Wij zien er naar uit u weer te mogen begroeten!
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Eigentijdse en frisse aankleding, helaas om lang te zitten zijn de houten stoelen minder comfortabel. Pluspunt is dat de ingrediënten meegebakken worden waar andere pannenkoekenbakkers het er ook wel eens op serveren. Helaas zijn de ingrediënten soppig met pot en blik structuur De pannenkoeken zijn wel lekker dun dus geen kleffe deegbal. Helaas is de plate service niet van goede kwaliteit en smaakt het alsof het te lang gebakken is of al eerder een voorbereiding gehad heeft.