Villa Hartelust

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Villa Hartelust

Karen S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gisteren hier, een beetje last-minute, wezen eten en dat goed bevallen.
De pannenkoeken zijn lekker dun, goed belegd en verrassend smakelijk.
De bediening is vriendelijk, attent/behulpzaam en vlot.
De ambiance doet niet direct aan als een pannenkoekenhuis terwijl er toch heel goed aan de kleinsten onder ons is gedacht (ballenbad binnen/speeltuintje buiten, speciale 'kinder'kaart). Verder zijn ze goed toegankelijkvoor rolstoelers wat ik persoonlijk erg waardeer. Klein minpuntje, de tafels staat vrij dicht op elkaar wat manoeuvreren met een rolstoel wat lastiger maakt.
Maar al met al wel een adresje om te onthouden
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met de vereniging, grote groep, heerlijk gegeten. In hartje winkelgebied Elst. Een absolute aanrader. Wij zijn dol op pannenkoeken en hebben al heel wat restaurants gezien maar hier rijden we een blokje voor om. Ingrediënten worden precies goed meegebakken in de pannenkoek in plaats van erop, geen aanbak en geen kleffe binnenkant, verrukkelijk. Bediening is zichtbaar, niet te opdringerig, attent en vriendelijk. De ambiance, een villa maakt het geheel af, warm, kleurrijk en knus huiskamergevoel. Met genoeg afleiding voor de kids. Kortom een aanrader!
JJ H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Een pannenkoekenrestaurant moet je natuurlijk op zijn eigen merites beschouwen - vergelijkingen met restaurants en/of lunchrooms gaan wat mij betreft mank.

Maar binnen het segment pannenkoekenrestaurant is dit een prima, prima eethuys! Je krijgt een GOEIE pannenkoek: geen klein flensje, en ook geen dikke wagenwielen die van binnen nog rauw deeg bevatten. Gewoonweg een prima pannenkoek van goed formaat en lekker gebakken!

Een ander pluspunt vonden wij de bediening: er liepen genoeg mensen in de bediening waardoor je snel en attent geholpen werd. Wat het hele verpozen uiteindelijk buitengewoon aangenaam maakte was de ruime opzet van een en ander. Met een andere opstelling zouden ze makkelijk 10 plaatsen extra kunnen maken - maar ze kiezen voor ruimte om te lopen en voor de kinderen om heen en weer naar de ballenbak (in een aparte ruimte!) te kunnen rennen.

Wij komen zeker een keertje terug!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het is fijn te horen, dat wij niet alleen door een jury als 2e van Nederland zijn gekozen, maar dit ook terug zien in reacties van onze gasten. Wij zien er naar uit u weer te mogen begroeten!