Villa Groet uit Avenhorn

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Villa Groet uit Avenhorn

tjoempie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
nog nooit ben ik zo snel bediend!( en dit bedoel ik zeker niet positief!) We hadden nauwelijks de eerste hap van het broodje kruidenboter in de mond of daar was het hoofdgerecht. Bijzonder: in de korte tijd tussen bestellen en serveren is het onmogelijk een gerecht te bereiden, zo leek ons; nou dat klopte: we kregen opgewarmde biefstuk en saté ( magnetron?) met een smaak die nergens op leek ; zelfs de patat leek tweedehands.
Wij zijn niet kritisch ,maar dit was echt slecht.
Het enige positieve is dat we in de zon zaten aan het water, maar dat kan op plekken maar beter eten wordt geserveerd ook.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zondagavond er lekker gegeten met z'n vieren. Er is sinds mei een nieuwe eigenaar, die heel vriendelijke en gastvrij is. Ook het personeel is erg attent en je hoeft niet lang op de volgende gang te wachten. Het concept is all you van eat en dan is het tempo van de bediening wel een factor.
Het zijn allemaal kleine gerechtjes. Wij kwamen niet verder dan 6-7 gerechtjes en twee toetjes ;-).
Zeker een restaurant om meer te bezoeken.

SandraBdlv .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een mooi restaurant in Avenhorn. Het restaurant ademt een warme sfeer uit. Goed concept en reserveren is echt nodig. Van 5 uur tot half 10 onbeperkt genieten van heerijke gerechtjes. Na ieder gerecht je kan je het volgende gerechtje bestellen tot klokslag half 10. Eten is lekker en de bediening is vriendeljk. Er wordt zeer goed gekeken of het glas al leeg is... Ook kwam de serveerster best snel het volgende gerecht opnemen. Een restaurant waar je lang kan tafelen en kan genieten van kwalitatief goede gerechtjes. Voor iederereen is er iets lekkers bij.
7 november ga ik weer heen, want het is goed bevallen.