Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Meer informatie over restaurant Villa de Duinen

9,2

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontvangt was goed! De amuse was heerlijk die we als voorproefje kregen, tonijn en gamba waren voortreffelijk als voorgerecht. De hoofdgerechten waren perfect en het de toetjes heerlijke afsluiting van een voortreffelijke diner.
Aah J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant met goed uitgevoerde gerechtjes op de kaart voor een correcte prijs. Heel vriendelijke en professionele bediening. Villa de Duinen is zeker aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Alleen al de ligging van het restaurant op de heuvel straalt klasse uit. Heerlijk verrassende gerechten gegeten in een top sfeer met dito ontvangst en bediening. Een aanrader.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten - elke gang een smaakexplosie. Hier geen flauw "hoekje met sla voor de sier" op je bord om het gerecht wat kleur te geven: alles hoorde erbij, en alles was even bijzonder. De bediening was gezellig en professioneel, en duidelijk deskundig. De wachttijden tussen de gerechten waren net iets te lang, maar we hebben ons uitstekend vermaakt in de tussentijd. Zeker de moeite waard!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, verfijnde smaken. Fijne bediening in een mooie ambiance............................................................................
Christianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
In Noordwijk het restaurant waar de prijs-kwaliteitsverhouding constant in evenwicht is. Het wisselende menu al dan niet gecombineerd met een wijnarrangement is een aanrader!
Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fantastisch eten smaakvol gepresenteerd begrijp niet dat ze geen bib gourmand vermelding hebben gekregen in de Michelin gids jammer dat ik geen inspecteur ben ik had hem zeker gegeven
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Top Restaurant
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Fantastisch eten, goede wijnen, gezellige ambiance, Villa de Duinen is de leukste plek in Noordwijk voor een gezellige avond uit!
s. T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
De entourage van de zaal was uitermate geschikt voor ons diner. De zorg en service zijn zeer goed. Het eten is goed, smakelijk en met zorg voorbereid. Wij komen zeker een keer terug.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en kregen ook een enthousiaste uitleg over de samenstelling van de verschillende gerechten. Prima service. Wel vonden wij, dat de tafeltjes in deze ruimte (een grote kamer in een karakteristiek oud herenhuis) nogal dicht bij elkaar staan; daardoor hadden wij toch wel enigszins last van een vrij luidruchtig, Frans-sprekend gezelschap naast ons. Jammer, want dit restaurant is werkelijk verder heel erg aan te bevelen!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Sfeervol restaurant met erg lekker eten. Voor de bediening was niks teveel. Eerst dachten ze goed mee met het feit dat we de auto bij het restaurant wilden laten staan na het eten en later hielpen ze ons met de keus voor lekkere wijnen. Ook kregen we een extra toetje, omdat er met bestellen iets mis was gegaan. Al met al een zeer geslaagde avond dus.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
In één woord fantastisch! Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding prima. Van ontvangst tot vertrek, alles klopt! Echt een aanrader.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst, attent en adequaat bedienend personeel
die de gehele avond zichtbaar in het restaurant aanwezig waren
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten !
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De ontvangst en het vertrek waren zakelijk, niet wat je verwacht als je kennis komt maken met een restaurant.
We kregen een hoog tafeltje met hoge stoelen, vlak bij de bar; jammer en voor ons niet echt geschikt om lang te tafelen. Het diner was smaakvol en voldoende. De bediening werd steeds beter en aardiger ondanks het feit dat het stampvol zat. We proberen het op een rustiger moment nog wel eens.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
2 for 1 diner, was niet (goed) in de reservering verwerkt door het restaurant, zodat aan tafel eerst het normale menu werd verdeeld, en daarna weer moest worden teruggenomen en 'omgewisseld' voor het 2 for 1 menu. Genant met name naar mijn medegasten, omdat nu 'uitleg' nodig was dat we hier een 2 for 1 diner gingen gebruiken.. Olie, zout en boter stijlvol op tafel, maar gedurende de avond is er geen brood geserveerd.
van deze details. We komen hier vaker en het restaurant is top, we wonen om de hoek dus blijven hier ook zeker terugkomen, geen twijfel, maar dit was wel een minpuntje. Diner zelf was wederom fantastisch.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Dankzij 2FOR1 was de prijs/ kwaliteit van het menu precies goed. Jammer genoeg was de drank niet 2FOR1. Personeel was uitstekend. De ambiance was prima. De gerechten waren prima.
We hebben genoten. Beetje druk, maar ja, 2FOR1 !
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten en erg tevreden over het meedenken van zowel een bijzondere thee bij het diner als dieetwens. Een mooi gerecht er van gemaakt. Een prachtige locatie en sfeervol ingericht.
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk, stylvol restaurant met een warme welkome sfeer....
De keuze aan gerechten is groots, en tussendoor word je ook nog verwend met heerlijke broodjes en amuses.
Iedere gang is een plaatje om te zien....bijna zonde om op te eten ....bijna , want wat was het eten fantastisch!
Enige nadeel wat we konden verzinnen is dat ,wij erg aan verknocht zijn aan aardappelgerechten....er was wel bijzondere patat maar een gegratineerde of gepofte variant is zooo lekker !
Kortom we hadden een feestelijk avondje uit ,met name ook door de zeer goede verzorging van de staf.....zo liefdevol en bekwaam . We komen snel terug!