Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Meer informatie over restaurant Villa de Duinen

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
Zondag
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ondanks de voortdurende regen was het overdekte terras een oase van warmte en gezelligheid. We kozen voor 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Om te beginnen een paar heerlijke oesters en als 2e voorgerecht ieder een halve kreeft. Prachtig opgemaakt en heerlijk bereid. De hoeveelheid viel een beetje tegen. Klein kreeftje waarschijnlijk.
Als hoofdgerecht, ook eensgezind, een zeebaars gegaard in zoutkorst. Voortreffelijk. Zelden zo'n lekker sappige zeebaars gegeten. De bediening is erg attent en kundig! De prijzen zijn overigens niet erg mals. Maar, vooral een heerlijke plek.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen op een warme zondagmiddag ! We kozen voor het 3 gangen menu ( 30 euro ) terwijl we de keuze hadden gemaakt kregen we een smakelijke amuse ! Prima instapwijnen , het menu was een soort ceviche mooi van smaak en opmaak , ik koos daarna voor de vis en tafelgenoot voor vlees , wederom prima gerechten we sloten af met een chocolade dessert ! Prima bediening en vooral op deze warme dag een mooie plek op het terra buiten ! De exacte datum mag ik kwijt zijn ivm het herschrijven deze recensie.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Persoonlijk ontvangst, zalig eten, zeer fijn personeel die snappen wat hospitality betekent. We werden zelfs teruggebracht naar ons vakantieverblijf. Een aanrader voor iedereen! Wij komen er zeker nog eens terug.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Na eerder deze maand al genoten te hebben van een heerlijk stukje lamsvlees was vandaag het gerecht van roodbaars met kabeljauw en kreeftensaus een feest. De aandacht die wordt besteed aan wat er naast het vlees of de vis op het bord verschijnt is groot en zorgt ervoor dat je bij Villa de Duinen op heel hoog niveau kan eten.
Het is duidelijk dat er in de bediening een team met ervaring en kennis staat. Er heerst rust en er is op een prettige manier tijd voor persoonlijke aandacht.
Wie na een dag aan zee of een lange wandeling culinair in de watten gelegd wil worden kan hier binnen of op het terras (verwarmd en als nodig overdekt) terecht.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!
Teddyenpanda .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Aanvankelijk bij binnenkomst was het wat rustig maar gedurende de avond liep het redelijk vol, heerlijk eten, goede en betaalbare wijnkaart met keurige en vriendelijke bediening.
Een her ontdekking !
Molenaarsgertie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eten perfect. Wijn goed. Ik blijf het een min puntje vinden als ik water moet betalen. Maak dan iets anders wat duurder, maar reken geen prijs voor water.Ik ken restaurants waar bij de wijn al een glaasje water wordt geserveerd, De politie vindt dat ook leuk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Vanavond samen met mijn jarige moeder hier gegeten. Gekozen voor het 3-gangen menu a la chef. Heerlijke, en mooi opgediende tartaar van tonijn als voorgerecht en idem dito met het hoofdgerecht, eend.
De zeer fijne bediening en een geweldige locatie maken dit tot een absolute aanrader in mijn ogen.
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
mooi ingericht,prachtige ligging en werkelijk zeer plezierige,gracieuze bediening! Geweldige chef(s), dito menu en wijnkaart;ik prijs mij gelukkig dat zoiets moois zich in mijn directe omgeving bevindt!
Marjavdspreeboonstra .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wat een leuke gastvrouw, niet te veel niet te weinig. Maar die plastic bakjes in een keuken waar je naar binnen kan kijken, kan echt niet. Jammer.
Beste mevrouw Van der Spree-Boonstra,

Hartelijk dank voor uw recensie. Het verheugd ons te lezen dat u genoten hebt van de service.
Villa de Duinen kiest in alle opzichten voor kwaliteit. Hierbij is optimale hygiëne een van de belangrijkste uitgangspunten. In nagenoeg alle professionele keukens wordt tegenwoordig gebruik gemaakt van witte plastic bakjes, deze zijn voor eenmalig gebruik. Dagverse producten worden door de keukenbrigade vers gesneden en hierin bewaard.
Wij hopen dat als u in de toekomst plastic bakjes in een professionele keuken ziet, u vooral een gevoel van vertrouwen ervaart t.a.v. voedselveiligheid.

Het zou ons zeer verheugen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Villa de Duinen
Wiersema .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Hadden beiden een all-inclusive diner (vier gangen, wijn, water, koffie) . Moesten een tweede kopje koffie afrekenen aan het eind. Tsja......
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima gegeten in dit sfeervol restaurant in Noordwijk. Echter, uitserveren doe je aan de recherkant van een gast. Een vork geven met nog etensresten tussen de tanden, oei. Geen nieuwe vork teruggeven, snap ik even niet. De wijn te laat bij de gerechten serveren, zelf als men al uitgegeten is, snap ik ook niet. Als dan de reden is dat je je wijnopener niet hebt kunnen vinden, vind ik ongelooflijk. Heb je zoiets niet gewoon standaard in je schort of een lade liggen? Wanneer je een glas prosecco bestelt, is het meestal goedkoper om een hele fles te nemen in plaats van 4 glazen. Enfin, er kwam een uitleg dat het aantal glazen uit de fles voor een prijs van een glas de norm is. Snapt u het nog? We kregen er een beetje jeuk van.
Beste Ina, het verheugd ons te lezen dat u prima gegeten heeft. Het betreurd ons dat de tafelservice en ons prijsbeleid niet aan uw persoonlijke wensen heeft voldaan.
Wij herkennen ons beoogde serviceniveau niet in uw ervaring en nemen dit zeer serieus. Met de desbetreffende personeelsleden is deze avond geëvalueerd om herhaling te voorkomen.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij uw verwachtingen bij een eventueel volgend bezoek zullen overtreffen.
Jan Bart B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Onlangs met een groep hier gegeten. Ik kom hier vaker en ik vind de mensen ongelofelijk aardig en kundig - als je een wens hebt, dan doen ze er alles aan om daaraan tegemoet te komen. Het eten is van constant hoge kwaliteit, ik eet hier graag vis en ik merk hoe sappig een gebakken vis kan zijn. Deze keer zeebaars, superzachte smaak en toch met behoud van de structuur en bite, heerlijk!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vanavond met 2 personen bij de villa gegeten. Een ouderwets gezellige avond in een klassiek maar sfeervol restaurant. Interieur modern maar huiselijk. Service erg professioneel maar toch persoonlijk onder leiding van Fleur. Gerechten goed in proportie en op smaak. Een echte 'must-see' in Noordwijk. Bedankt team! Mvg
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijke eerste kerstavond hier gehad! Wat een mooi menu, en wat een warme deken krijg je over je heen als je binnenkomt in deze prachtige ambiance!
Tot snel
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Fantastisch gegeten,gezellige sfeer,leuk personeel.
Zeker een aanrader!
Hier kun je heerlijk eten.
De kok hadden het vlees ontzettend goed bereid.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Het was heerlijk en de bediening is vriendelijk en het decor is prachtig voor ons een aanrader en voor herhaling vatbaar
Machenbo .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Bij aankomst kwam iemand naar buiten om parkeerkaart te geven, zeer attent. Gezellig restaurant. Goede bediening, drankjes werden niet opgedrongen. Lekkere smakelijke maaltijd.