Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Kwaliteit gerechten prima, pas op met overdrijven van prijs hiervoor. Prijzen wijn per glas erg hoog en hoeveelheid niet erg ruim. Bediening beperkt zich tot welkom heten , bestelling opnemen en ingredienten noemen. Moet een stuk empatischer om naar gastheer/gastvrouw niovo toe te kruipen.
H.and K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima restaurant in mooie omgeving. Bediening attent en vriendelijk nieuwe kaart uitstekend. Heerlijke plek om een avond gezellig te dineren
W.J. R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig gezeten in prettige ambiance. Door het mooie weer konden we op overdekt terras eten waar de temperatuur aangenaam was. Je kon goed privé spreken zonder last te hebben van overige gasten.
Wij hebben verschillende gerechten gegeten en allen vonden het heerlijk
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Met goede service
Harry I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer goed restaurant, uitstekende gerechten, en prettige bediening.Aankleding van het restaurant is smaakvol en niet overdreven.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten! Sfeer in restaurant is goed, bediening lekker vlot en goed enne niet te vergeten het eten was super!
I.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Lekker rustige omgeving. Je komt hier op een drukke dag echt even tot rust. Zondag komen we weer terug met het gezin.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Fijne omgeving, goede service en een fantastisch dessert, hartelijk dank voor de goede zorgen. Wij komen absoluut terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een geweldig gastvrij restaurant. Het eten is heerlijk en de ambiance perfect. Buitenterras is helemaal super. De bediening is goed en ook wordt er goed rekening gehouden met speciale dieetwensen. Echt een aanrader.
Dinesh K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Uitstekend restaurant in mooie ambiance maar met te weinig goed geschoold personeel.
Behalve de ons reeds bekende ober liep er een mevrouw rond met weinig kennis van zaken en niet bepaald een uitnodigende uitstraling.
Dat kan dus beter.
De rest zoals gewoonlijk fijn geregeld.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zoals gewoonlijk hebben wij weer heerlijk gegeten in een prachtige ambiance! Het personeel is daarbij ook van zeer professioneel niveau, met een goede persoonlijke touch.
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Hele gezellige en sfeervolle ambiance. Zeer verrassende en heerlijke gerechten. Je kunt zien dat de gerechten met veel aandacht en plezier zijn bereid en origineel opgediend. Compliment voor de medewerkers in de keuken!
De hele avond werden wij door Stijn bediend. Hele leuke en keurige jongeman. Hij wist veel van de gerechten en wijnen af. Hij heeft het top gedaan! Mede door hem hebben wij een fantastische avond gehad.
Ook de reservering vooraf was zeer prettig. We werden te woord gestaan door de eigenaar. Hij had het prima geregeld voor ons! Dank daarvoor!
Prijs - kwaliteit was prima!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Maandag voor de eerste keer gereserveerd bij deze nieuwe eigenaar.
Hoe mooi de villa ook ligt, de keuken en de service moeten dat verders waarmaken het was in 1 woord samengevat Top.
Wij komen zeker terug!
Even 1 min punt de afstap / opstap bij het terras is erg hoog.
Maria Elout
Roeldb .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heel lekkere gerechten. Allemaal zeer mooi gepresenteerd. Zeer vriendelijke goede service. Er werd ook rekening gehouden met het feit dat ik niet veel tijd had. Timing was perfect. Zeker een aanrader. Ik ga nog terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het overdekte en verwarmde terras. Geweldige visgerechten met een mooie bijpassende wijn. Een absolute aanrader!
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
villa de duinen heeft een fijne sfeer, mooie en verrassende gerechten, heerlijke wijn. enige puntje; huis rose a 44 euro nogal aan de prijs.
A D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Orig jaar dit restaurant ontdekt en nu bewijst het opnieuw zijn klasse. Kleine kaart, prachtige gerechten! Topper was de open ravioli met gekonfijte eendenboutmet een heerlijk begeleidende spätburgunder. Voor ons is dit restaurant nu een blijvertje.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima restaurant met een heerlijke smaakbeleving van de gerechten. Ontvangst en service is goed. Af en toe moesten we wel lang wachten bij het opnemen van de drankjes.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heel prettige omgeving, prima bediening en heerlijke gerechten. Een echte aanrader!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een heel goed en gezellig restaurant. Goede bediening. Leuk opgemaakte borden. Zeker aan te bevelen. Ook heerlijk terras op zonkant, ook mOgelijk overdekt..