Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

Maria E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Maandag voor de eerste keer gereserveerd bij deze nieuwe eigenaar.
Hoe mooi de villa ook ligt, de keuken en de service moeten dat verders waarmaken het was in 1 woord samengevat Top.
Wij komen zeker terug!
Even 1 min punt de afstap / opstap bij het terras is erg hoog.
Maria Elout
Roeldb .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heel lekkere gerechten. Allemaal zeer mooi gepresenteerd. Zeer vriendelijke goede service. Er werd ook rekening gehouden met het feit dat ik niet veel tijd had. Timing was perfect. Zeker een aanrader. Ik ga nog terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het overdekte en verwarmde terras. Geweldige visgerechten met een mooie bijpassende wijn. Een absolute aanrader!
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
villa de duinen heeft een fijne sfeer, mooie en verrassende gerechten, heerlijke wijn. enige puntje; huis rose a 44 euro nogal aan de prijs.
A D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Orig jaar dit restaurant ontdekt en nu bewijst het opnieuw zijn klasse. Kleine kaart, prachtige gerechten! Topper was de open ravioli met gekonfijte eendenboutmet een heerlijk begeleidende spätburgunder. Voor ons is dit restaurant nu een blijvertje.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima restaurant met een heerlijke smaakbeleving van de gerechten. Ontvangst en service is goed. Af en toe moesten we wel lang wachten bij het opnemen van de drankjes.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heel prettige omgeving, prima bediening en heerlijke gerechten. Een echte aanrader!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een heel goed en gezellig restaurant. Goede bediening. Leuk opgemaakte borden. Zeker aan te bevelen. Ook heerlijk terras op zonkant, ook mOgelijk overdekt..
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super locatie,ambiance en entourage! We zaten aan tafel bij deur binnenkomst, wat jammer was!
Het eten was van begin tot eind voortreffelijk!
Gaan zeker weer!!
H H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Uitstekend restaurant met een creatieve keuken. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten ! Zeer attente bediening. Absolute aanrader. Een van de betere restaurants in Noordwijk.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer professionele en vriendelijke bediening. Ruime menu keuze en het eten voortreffelijk. Een échte aanrader!
Advies om te reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, mooie locatie...
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ongetwijfeld zullen er dingen beter kunnen bij Villa de Duinen maar ik zou ze na dit bezoek niet kunnen noemen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontvangt was goed! De amuse was heerlijk die we als voorproefje kregen, tonijn en gamba waren voortreffelijk als voorgerecht. De hoofdgerechten waren perfect en het de toetjes heerlijke afsluiting van een voortreffelijke diner.
Aah J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant met goed uitgevoerde gerechtjes op de kaart voor een correcte prijs. Heel vriendelijke en professionele bediening. Villa de Duinen is zeker aan te raden.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Alleen al de ligging van het restaurant op de heuvel straalt klasse uit. Heerlijk verrassende gerechten gegeten in een top sfeer met dito ontvangst en bediening. Een aanrader.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten - elke gang een smaakexplosie. Hier geen flauw "hoekje met sla voor de sier" op je bord om het gerecht wat kleur te geven: alles hoorde erbij, en alles was even bijzonder. De bediening was gezellig en professioneel, en duidelijk deskundig. De wachttijden tussen de gerechten waren net iets te lang, maar we hebben ons uitstekend vermaakt in de tussentijd. Zeker de moeite waard!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, verfijnde smaken. Fijne bediening in een mooie ambiance............................................................................
Christianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
In Noordwijk het restaurant waar de prijs-kwaliteitsverhouding constant in evenwicht is. Het wisselende menu al dan niet gecombineerd met een wijnarrangement is een aanrader!
Marlies P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fantastisch eten smaakvol gepresenteerd begrijp niet dat ze geen bib gourmand vermelding hebben gekregen in de Michelin gids jammer dat ik geen inspecteur ben ik had hem zeker gegeven