Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening! Kan dit iedereen aanraden. Mooie gerechten en perfect bijpassende wijnen. Volgende keer blijven we slapen
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Eten was prima. Bediening kan beter. Tafeldekking was niet op orde. Ambiance was top. Akoestiek laat zeer te wensen over. Erg rumoerig.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Bediening met onervaren personeel. Bij Onder de Linde bieden ze een 4 gangen menu voor 37 euro. Dat is ook top kwaliteit
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
wij waren hier bij de '2 voor 1' weken - ontvangst was zeer attent en persoonlijk - fijne en sfeervolle inrichting, redelijke ruimte tussen de tafels, alleen was geluidsniveau wat aan de hoge kant (volle zaal) - zeer attente bediening met goede uitleg over de wijnen - goede kwaliteit eten, verfijnde smaak. Zeker een aanrader !
E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Wij hebben met zn negenen heerlijk gegeten. Wij hadden een eigen kamer wat heerlijk rustig was. De bediening was perfect en wij komen zeker nog eens terug.
Huibertien R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
' n frietje en 'n groente variatie zou het menu af maken
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was voortreffelijk; juiste porties en mooie opmaak. De ambiance was heel fijn!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was weer een feestje. Het enige wat tegenviel was het kaasplankje, die was erg karig, als jullie die met wat vijgenbrood, en verschillende kazen zouden aanbieden zou dit veel leuker overkomen.
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk gegeten en al het personeel was super vriendelijk en kundig. We komen zeker nog een keer terug!

Wel heel stom dat ik een bepaald aantal tekens moet gebruiken voor deze review.. bovenstaand leek me genoeg..
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gebruik gemaakt van het 2 voor 1 arrangement. Dit arrangement gaf de keuze uit twee voor en hoofdgerechten. Het tussengerecht en nagerecht stond vast. Alle gerechten duidelijk met zorg bereid en zeer smaakvol. Al met al een aanrader.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hadden iets leuks te vieren en hebben met ons gezin gedineerd bij -de Villa-. Vriendelijke bediening een prachtige ambiance en heerlijke gerechten maakte het tot een hele mooie avond. Top !
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het duurt te lang
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Fantastisch gegeten in villa de duinen. Heerlijke gerechten die goed in balans waren met een uitstekend bijpassend wijnarrangement. Supervriendelijke en correcte (maar niet te stijf) bediening.
We komen zeker terug, echt een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hadden niet gereserveerd en kwamen in spijkerbroek! Dit was zeker geen probleem en werden gelijk zeer gastvrij ontvangen. De bediening ook ongedwongen en namen de tijd voor je. Prijs kwaliteit verhouding is in balans. Gezellig ingericht met goede akoestiek. Men maakt er hier echt een uitje van. Kijken terug een een zeer leuke avond! Konen zeker vaker terug hier.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Ambiance en eten waren prima en voldeden aan de verwachtingen. Echter bediening liet de nodige steken vallen. Lang moeten wachten voor we een fles wijn konden bestellen terwijl we al een tijdje de wijnkaart hadden en wijn bijschenken hebben we zelf gedaan ; was geen aandacht voor. Met 3 mensen in de bediening voor ca. 20 gasten zou je wat meer aandacht kunnen geven. Ook alert zijn op wat de gasten echt van hun eten vinden voor alles op is ; de gast naast ons was niet tevreden maar keek meerdere keren naar de bediening maar die hadden er geen oog voor. Jammer want het is goed toeven bij de Duinen!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij waren met een gezellschap van leeftijden van 15 tot 92. Heerlijk gegeten, fijne lokatie, super voor een famillie gelegenheid
De tafel van Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was zoals verwacht, mooi opgemaakt en smakelijk.
Personeel had misschien hun dag niet, erg plichtmatig bediend, slechts 1 maal gevraagd of we iets wilden drinken. We zaten midden in het restaurant, dus daar kan het niet aan liggen.
We hadden a la carte genomen, lag het daar aan dat we langer op het hoofdgerecht hebben moeten wachten, in ieder geval kwam er geen uitleg. We hebben dessert en koffie/thee maar gelaten voor wat het was
Erik L.
Het eten was erg goed. Het zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. Maar er is nauwelijks die avond door het personeel naar ons omgekeken. Niet 1 keer is gevraagd of we nog een glas wijn wilden. Erg onverschillig. Voor zo'n kwalitatief goed restaurant gaat het om het hele plaatje, dus ook de sfeer.
Kortom: eten 9,5, bediening 6-.
N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Perfect gegeten, goede wijn goede ambiance, allergieprobleem zeer goed mee omgegaan kortom een topavond, met een zeer vriendelijke bediening
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De gerechten worden zeer mooi geserveerd. De smaak is uitstekend.
Zeker de moeite waard. De kok laat je smaak papillen werken.
Een echte aanrader. Wel reserveren want het is erg geliefd
P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg goed gegeten, sympathieke en deskundige bediening, fraaie locatie en de menuprijs is heel redelijk in verhouding tot de smaak en kwaliteit die geboden wordt.