Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Fantastisch gegeten in villa de duinen. Heerlijke gerechten die goed in balans waren met een uitstekend bijpassend wijnarrangement. Supervriendelijke en correcte (maar niet te stijf) bediening.
We komen zeker terug, echt een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hadden niet gereserveerd en kwamen in spijkerbroek! Dit was zeker geen probleem en werden gelijk zeer gastvrij ontvangen. De bediening ook ongedwongen en namen de tijd voor je. Prijs kwaliteit verhouding is in balans. Gezellig ingericht met goede akoestiek. Men maakt er hier echt een uitje van. Kijken terug een een zeer leuke avond! Konen zeker vaker terug hier.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Ambiance en eten waren prima en voldeden aan de verwachtingen. Echter bediening liet de nodige steken vallen. Lang moeten wachten voor we een fles wijn konden bestellen terwijl we al een tijdje de wijnkaart hadden en wijn bijschenken hebben we zelf gedaan ; was geen aandacht voor. Met 3 mensen in de bediening voor ca. 20 gasten zou je wat meer aandacht kunnen geven. Ook alert zijn op wat de gasten echt van hun eten vinden voor alles op is ; de gast naast ons was niet tevreden maar keek meerdere keren naar de bediening maar die hadden er geen oog voor. Jammer want het is goed toeven bij de Duinen!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij waren met een gezellschap van leeftijden van 15 tot 92. Heerlijk gegeten, fijne lokatie, super voor een famillie gelegenheid
De tafel van Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten was zoals verwacht, mooi opgemaakt en smakelijk.
Personeel had misschien hun dag niet, erg plichtmatig bediend, slechts 1 maal gevraagd of we iets wilden drinken. We zaten midden in het restaurant, dus daar kan het niet aan liggen.
We hadden a la carte genomen, lag het daar aan dat we langer op het hoofdgerecht hebben moeten wachten, in ieder geval kwam er geen uitleg. We hebben dessert en koffie/thee maar gelaten voor wat het was
Erik L.
Het eten was erg goed. Het zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. Maar er is nauwelijks die avond door het personeel naar ons omgekeken. Niet 1 keer is gevraagd of we nog een glas wijn wilden. Erg onverschillig. Voor zo'n kwalitatief goed restaurant gaat het om het hele plaatje, dus ook de sfeer.
Kortom: eten 9,5, bediening 6-.
N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Perfect gegeten, goede wijn goede ambiance, allergieprobleem zeer goed mee omgegaan kortom een topavond, met een zeer vriendelijke bediening
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De gerechten worden zeer mooi geserveerd. De smaak is uitstekend.
Zeker de moeite waard. De kok laat je smaak papillen werken.
Een echte aanrader. Wel reserveren want het is erg geliefd
P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg goed gegeten, sympathieke en deskundige bediening, fraaie locatie en de menuprijs is heel redelijk in verhouding tot de smaak en kwaliteit die geboden wordt.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten en presentatie op hoog niveau. Alles uit de keuken met zorg bereid en van hoge kwaliteit. Hebben een mooie avond gehad.
J A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten op de veranda en alle gerechten waren prachtig geserveerd en smaakten verrukkelijk
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Kwaliteit gerechten prima, pas op met overdrijven van prijs hiervoor. Prijzen wijn per glas erg hoog en hoeveelheid niet erg ruim. Bediening beperkt zich tot welkom heten , bestelling opnemen en ingredienten noemen. Moet een stuk empatischer om naar gastheer/gastvrouw niovo toe te kruipen.
H.and K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima restaurant in mooie omgeving. Bediening attent en vriendelijk nieuwe kaart uitstekend. Heerlijke plek om een avond gezellig te dineren
W.J. R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig gezeten in prettige ambiance. Door het mooie weer konden we op overdekt terras eten waar de temperatuur aangenaam was. Je kon goed privé spreken zonder last te hebben van overige gasten.
Wij hebben verschillende gerechten gegeten en allen vonden het heerlijk
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Met goede service
Harry I.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zeer goed restaurant, uitstekende gerechten, en prettige bediening.Aankleding van het restaurant is smaakvol en niet overdreven.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten! Sfeer in restaurant is goed, bediening lekker vlot en goed enne niet te vergeten het eten was super!
I.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Lekker rustige omgeving. Je komt hier op een drukke dag echt even tot rust. Zondag komen we weer terug met het gezin.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Fijne omgeving, goede service en een fantastisch dessert, hartelijk dank voor de goede zorgen. Wij komen absoluut terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een geweldig gastvrij restaurant. Het eten is heerlijk en de ambiance perfect. Buitenterras is helemaal super. De bediening is goed en ook wordt er goed rekening gehouden met speciale dieetwensen. Echt een aanrader.
Dinesh K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Uitstekend restaurant in mooie ambiance maar met te weinig goed geschoold personeel.
Behalve de ons reeds bekende ober liep er een mevrouw rond met weinig kennis van zaken en niet bepaald een uitnodigende uitstraling.
Dat kan dus beter.
De rest zoals gewoonlijk fijn geregeld.