Villa de Duinen

Oude Zeeweg 74 2202 CE Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Villa de Duinen

Prachtlocatie aan zee met heerlijke gerechten

Villa de Duinen - de naam zegt het al - ligt vlakbij het strand in het mooie Noordwijk aan Zee. De serene buitenkant zorgt voor een ontspannen sfeer, iets wat je binnen ook meteen opvalt. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken en smelten stuk voor stuk op je tong. Zo lekker!

Meer informatie over restaurant Villa de Duinen

9,4

Jouw recensie over het restaurant Villa de Duinen

E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
2 for 1 diner, was niet (goed) in de reservering verwerkt door het restaurant, zodat aan tafel eerst het normale menu werd verdeeld, en daarna weer moest worden teruggenomen en 'omgewisseld' voor het 2 for 1 menu. Genant met name naar mijn medegasten, omdat nu 'uitleg' nodig was dat we hier een 2 for 1 diner gingen gebruiken.. Olie, zout en boter stijlvol op tafel, maar gedurende de avond is er geen brood geserveerd.
van deze details. We komen hier vaker en het restaurant is top, we wonen om de hoek dus blijven hier ook zeker terugkomen, geen twijfel, maar dit was wel een minpuntje. Diner zelf was wederom fantastisch.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Dankzij 2FOR1 was de prijs/ kwaliteit van het menu precies goed. Jammer genoeg was de drank niet 2FOR1. Personeel was uitstekend. De ambiance was prima. De gerechten waren prima.
We hebben genoten. Beetje druk, maar ja, 2FOR1 !
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten en erg tevreden over het meedenken van zowel een bijzondere thee bij het diner als dieetwens. Een mooi gerecht er van gemaakt. Een prachtige locatie en sfeervol ingericht.
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk, stylvol restaurant met een warme welkome sfeer....
De keuze aan gerechten is groots, en tussendoor word je ook nog verwend met heerlijke broodjes en amuses.
Iedere gang is een plaatje om te zien....bijna zonde om op te eten ....bijna , want wat was het eten fantastisch!
Enige nadeel wat we konden verzinnen is dat ,wij erg aan verknocht zijn aan aardappelgerechten....er was wel bijzondere patat maar een gegratineerde of gepofte variant is zooo lekker !
Kortom we hadden een feestelijk avondje uit ,met name ook door de zeer goede verzorging van de staf.....zo liefdevol en bekwaam . We komen snel terug!
Maroua A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij zijn op zoek naar een gelegenheid om dit fantastisch restaurant nog eens te mogen bezoeken! Van het vriendelijke personeel tot de gezellige sfeer, en uiteraard het zeer smakelijk eten. Alles was tot in de puntjes verzorgd, er werd enorm rekening gehouden met het feit dat wij zelf op tijd stonden. Geweldig, wij komen graag nog eens terug!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de tweede keer gaan eten bij Villa de Duinen. Het was opnieuw een fantastische gastronomische ervaring. Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, verrassende gerechten, vlotte bediening, gezellige sfeer ... ik kom zeker nog eens terug ...
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer. Mooie kaart. Mooie wijnen; niet doorsnee en dus leuk om je met een goed advies te laten verrassen. Service gericht.
Justin N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een geweldige avond gehad. Goede gerechten en top service. Mooi tafeltje aan het raam en veel aandacht van de bediening.
Mens-erger-je-niet H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk, stylvol restaurant met een warme welkome sfeer....
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig avondje met leuke en smakelijke gerechten!
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Ik had een krabsalade met haringkaviaar vooraf. was voortreffelijk en zo mooi gepresenteerd in een glazen schaaltje met deksel, daarna zeebaars in zoutkorst. Ik heb nog nooit zo'n lekkere zeebaars gehad en daarna een eclair gevuld en omringd met allerlei lekkers. Kortom, ik kom terug.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ondanks de voortdurende regen was het overdekte terras een oase van warmte en gezelligheid. We kozen voor 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Om te beginnen een paar heerlijke oesters en als 2e voorgerecht ieder een halve kreeft. Prachtig opgemaakt en heerlijk bereid. De hoeveelheid viel een beetje tegen. Klein kreeftje waarschijnlijk.
Als hoofdgerecht, ook eensgezind, een zeebaars gegaard in zoutkorst. Voortreffelijk. Zelden zo'n lekker sappige zeebaars gegeten. De bediening is erg attent en kundig! De prijzen zijn overigens niet erg mals. Maar, vooral een heerlijke plek.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen op een warme zondagmiddag ! We kozen voor het 3 gangen menu ( 30 euro ) terwijl we de keuze hadden gemaakt kregen we een smakelijke amuse ! Prima instapwijnen , het menu was een soort ceviche mooi van smaak en opmaak , ik koos daarna voor de vis en tafelgenoot voor vlees , wederom prima gerechten we sloten af met een chocolade dessert ! Prima bediening en vooral op deze warme dag een mooie plek op het terra buiten ! De exacte datum mag ik kwijt zijn ivm het herschrijven deze recensie.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Persoonlijk ontvangst, zalig eten, zeer fijn personeel die snappen wat hospitality betekent. We werden zelfs teruggebracht naar ons vakantieverblijf. Een aanrader voor iedereen! Wij komen er zeker nog eens terug.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Na eerder deze maand al genoten te hebben van een heerlijk stukje lamsvlees was vandaag het gerecht van roodbaars met kabeljauw en kreeftensaus een feest. De aandacht die wordt besteed aan wat er naast het vlees of de vis op het bord verschijnt is groot en zorgt ervoor dat je bij Villa de Duinen op heel hoog niveau kan eten.
Het is duidelijk dat er in de bediening een team met ervaring en kennis staat. Er heerst rust en er is op een prettige manier tijd voor persoonlijke aandacht.
Wie na een dag aan zee of een lange wandeling culinair in de watten gelegd wil worden kan hier binnen of op het terras (verwarmd en als nodig overdekt) terecht.
Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!
Teddyenpanda .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Aanvankelijk bij binnenkomst was het wat rustig maar gedurende de avond liep het redelijk vol, heerlijk eten, goede en betaalbare wijnkaart met keurige en vriendelijke bediening.
Een her ontdekking !
molenaarsgertie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eten perfect. Wijn goed. Ik blijf het een min puntje vinden als ik water moet betalen. Maak dan iets anders wat duurder, maar reken geen prijs voor water.Ik ken restaurants waar bij de wijn al een glaasje water wordt geserveerd, De politie vindt dat ook leuk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Vanavond samen met mijn jarige moeder hier gegeten. Gekozen voor het 3-gangen menu a la chef. Heerlijke, en mooi opgediende tartaar van tonijn als voorgerecht en idem dito met het hoofdgerecht, eend.
De zeer fijne bediening en een geweldige locatie maken dit tot een absolute aanrader in mijn ogen.
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
mooi ingericht,prachtige ligging en werkelijk zeer plezierige,gracieuze bediening! Geweldige chef(s), dito menu en wijnkaart;ik prijs mij gelukkig dat zoiets moois zich in mijn directe omgeving bevindt!
marjavdspreeboonstra .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wat een leuke gastvrouw, niet te veel niet te weinig. Maar die plastic bakjes in een keuken waar je naar binnen kan kijken, kan echt niet. Jammer.
Beste mevrouw Van der Spree-Boonstra,

Hartelijk dank voor uw recensie. Het verheugd ons te lezen dat u genoten hebt van de service.
Villa de Duinen kiest in alle opzichten voor kwaliteit. Hierbij is optimale hygiëne een van de belangrijkste uitgangspunten. In nagenoeg alle professionele keukens wordt tegenwoordig gebruik gemaakt van witte plastic bakjes, deze zijn voor eenmalig gebruik. Dagverse producten worden door de keukenbrigade vers gesneden en hierin bewaard.
Wij hopen dat als u in de toekomst plastic bakjes in een professionele keuken ziet, u vooral een gevoel van vertrouwen ervaart t.a.v. voedselveiligheid.

Het zou ons zeer verheugen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Villa de Duinen