Villa Borghese

Laan Nieuwer-Amstel 25 1182 JR Amstelveen Nederland Kaart
31-203639221

Foto's van gerechten

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Villa Borghese

Het oude Rome in Villa Borghese

Villa Borghese staat in Rome bekend als een prachtig park van 80 hectare groot. Behalve verschillende tuinen vind je hier ook musea, villa’s, fonteinen en sculpturen. Bezoek je in Amstelveen Villa Borghese, dan eet je in dit restaurant hetzelfde als de inwoners van Rome. Echte Italiaanse gerechten, vers bereid. Sluit je ogen en de authentieke smaken nemen je mee naar de hoofdstad van Italië. Je ruikt de verse kruiden, je proeft de cultuur.

Meer informatie over restaurant Villa Borghese

Maandag t/m vrijdag 17:00- 22:30
Zaterdag en zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Villa Borghese

Jo D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Aan aanrader.. truffel ravioli met ricotta.. super lekker eten!
Emanuel D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Voor de tweede keer gegeten bij Villa Borghese, net zoals de eerste keer super lekker gegeten. Als voor gerecht had ik carpaccio genomen , super heerlijk!! M’n echtgenoot had als voor gerecht vitello tonnato genomen en zij vond het super lekker . Als tweede gerecht hadden ik en mijn echtgenoot allebei ossenhaas van de chef gegeten en als dessert een heerlijke zelfgemaakte tiramisu. Vriendelijk bediening wij komen zeker weer terug!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Antipasta- en pastagerechten waren heerlijk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten is heerlijk! Jammer dat de bediening niet even oplettend/vlot is.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
prima service, was een werkdiner met overleg, ze hadden een aparte tafel in de serre voor ons opgesteld, lekker gegeten
Jacq R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Welkom en prima service goede ambiance en lekker gegeten
In het begin wat rumoerig maar echt een aanrader lief personeel
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Aanrader!!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
een mooi restaurant dat er in de zomer nog beter uitziet met serre en terras met parkeren er naast. De Italiaanse bediening was zoals het hoort en het eten was lekker. Geen hoogstandje en had iets warmer gemogen. Ruime porties, dat wel.
prijs/kwaliteit door de Iens korting was perfect. Jammer dat de toiletten riolering stonk.
Maar we komen zeker nog weer eens terug.
Dolly B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben gewoon heerlijk gegeten, zowel voorgerecht en hoofd gerecht, perfect. Goede wijn gedronkenLekker kopje koffie toe. Mooie gedekte tafels, met damast plus damast servetten, stijlvol !!
Emanuel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eten was heerlijk! Bediening was super klantvriendelijk en de sweer in het restaurant is top ! Zeker een aanrader voor wie een super goed Italiaans restaurant zoekt op lekker te kunnen eten
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Echte italianen met goed eten. Wel rumoerig, als je rust zoekt ben je hier verkeerd.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk en het eten was lekker op tijd! Echt een aanrader!
Isolde L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Super goed gegeten.
Smakelijke gerechten op hete borden geserveerd.
Een eigenaar die weet hoe het moet.
Silva C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zeer goed italiaanse restaurant vriendelijke bediening en een mooie groote en drukke zaak hier kom ik zeker terug want het eten is fantastisch.
salvatore P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ben gisteren hier wezen eten en ben erg tevreden! Erg lekker eten, de carpaccio was fijn dun gesneden, de zeeduivel was heerlijk en het personeel was zeer vriendelijk. We zullen zeker weer gauw terugkomen!
sam J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Goede bediening, top eten en een hele mooie restaurant geweldig tot gauw.
Channa O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Jammer is dat het zo rumoerig is, reden waarom ik niet zo snel terug zal gaan.
johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Blijft een van de betere italiaan van amstelveen. Heerlijke pasta’s lekkere antipasti’s beleefde bediening en een mooie restaurant we komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vandaag voor het eerst gegeten bij villa borghese op aanraden van vrienden, we zijn heel bekent met het italiaanse keuken maar dit heeft ons overtroffen we hadden allebei antipasto daarna ik een ossehaas crema di porcini en mn vrouw pasta parmigiana geflambeert aan tafel als toetje ik een souffle en mn vrouw de authentieke tiramisu, mooi groot restaurant goeie service en heerlijke gerechten in weinige woorden top restaurant bedankt en tot snel.
Van Os T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met collega's gaan eten bij Villa Borghese op zaterdagavond. Lekker gegeten in een gezellige ambiance met een prima kwaliteit/ prijs verhouding. Jammer dat het zo rustig was want daardoor vielen onze lachsalvo 's wel meer op????