Villa Borghese

31-203639221

Foto's van gerechten

Over het restaurant Villa Borghese

Het oude Rome in Villa Borghese

Villa Borghese staat in Rome bekend als een prachtig park van 80 hectare groot. Behalve verschillende tuinen vind je hier ook musea, villa’s, fonteinen en sculpturen. Bezoek je in Amstelveen Villa Borghese, dan eet je in dit restaurant hetzelfde als de inwoners van Rome. Echte Italiaanse gerechten, vers bereid. Sluit je ogen en de authentieke smaken nemen je mee naar de hoofdstad van Italië. Je ruikt de verse kruiden, je proeft de cultuur.

Meer informatie over restaurant Villa Borghese

Maandag t/m vrijdag 17:00- 22:30
Zaterdag en zondag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Villa Borghese

Tutti F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten goede bediening
Hier kom ik zeker terug.
Smitkas S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
20 min. na plaats te hebben genomen moesten we nog zelf vragen of we, vooruit lopend op de menu kaart, een drankje konden bestellen. Dit wekt ergernis.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was prima, goed van smaak en op temperatuur. We zaten de vorige keer buiten, dat was heerlijk. Binnen zit je in een grote, vrij donkere zaal met laag plafond waardoor het snel een kakofonie van geluiden is. Op verzoek konden we naar de serre verplaatsen, dat was aangenaam. Personeel vriendelijk.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben hiervoor gekozen omdat wij daarna naar een concert in de Ziggo Dome gingen en toch lekker wilden eten. Perfect gegeten, echt Italiaans, leuke Italiaanse muziek op de achtergrond, aardige bediening en een heerlijke tuin om buiten te eten. Kortom top!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goede service. Iens-korting werd net voor afrekenen door een attente ober alsnog van de rekening gehaald. Eten was prima, heerlijk brood vooraf .
Brugt B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Goed itialaans eten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het restaurant heeft een mooie entree en ook de zaak zelf ziet er prima uit met prettig gedempt licht en uitstekende stoelen. De service aan tafel was prima en de gerechten - carpaccio, linguine met zeevruchten, zalm met aspergecrème - waren uitstekend en royaal. Doordat alle tafels bezet waren, was het wel tamelijk rumoerig. Aan de grote tafel vlak bij ons zat een heel gezelschap met een jarige, voor wie bij het dessert - met sterretjes - keihard een verjaardagslied werd gedraaid. Leuk voor de jarige, maar voor de overige aanwezigen duurde de pret iets te lang. We waren hier terechtgekomen vanwege een Iens-actie, waaraan direct werd gerefereerd bij de ontvangst. Bij het afrekenen was dit kennelijk 'vergeten' en moesten we vragen om een aangepaste bon.
Fijn dat er dichtbij ruime parkeergelegenheid is. Terugkeren is zeker een optie.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk en liefdevol personeel! Top avondje gehad!
Raoul K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
heerlijk gegeten, aanrader. fijne bediening.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Vriendelijk personeel en goed eten. Het citroenijs is goddelijk!
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een echt Italiaans restaurant met Italiaans personeel. De gerechten waren in perfecte porties en smaakten voortreffelijk! Over de bediening waren wij ook zeer tevreden. Zeer gastvrij...de menukaart en wijn eerst aan de vrouwen geven...onthouden wie wat heeft besteld. Daar houden wij van! Al met al een heerlijke avond genoten in de dit restaurant. Zeker een aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten heerlijke burrata, lekkere ossehaas en een top tiramisu hartelijk bedankt voor de goede service, tot volgende leer.
Tilly W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Pizza was aan de randen te donker en de bodem was wat slap. Te veel tomatensaus bovendien. De pasta was lekker van smaak maar wel erg vet! Kan beter!
De bediening was heel goed en vriendelijk!
sam J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We hebben genoten van het lekkere eten en het attente bediening in een fantastische restaurant.
Monika B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een echt Italiaans restaurant van goede kwaliteit.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima pizza's, wel duurder dan elders. Wijn is vanaf 5,50 per glas en dat vinden wij echt te duur voor bij een pizza.
Kortom, serveer wat minder dure wijn (v.a. 3,50 per glas kun je ook een prima kwaliteit schenken!) en wij komen zeker vaker eten!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zalige wijn, alleen was deze wel wat aan de prijs, waardoor de rekening wat hoger uitviel dan verwacht. Zeker een plek om nogmaals terug te komen.
Minke M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gaan we nog een keer naar toe !
Elena M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was redelijk vol . We moesten wachten voor de aandacht van de obers, maar het eten was goed.
Luit S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten; goede service en een lekker en vol glas wijn. Prijs is prima