Villa Borghese

Laan Nieuwer-Amstel 25 1182 JR Amstelveen Nederland Kaart
31-203639221

Over het restaurant Villa Borghese

Het oude Rome in Villa Borghese

Villa Borghese staat in Rome bekend als een prachtig park van 80 hectare groot. Behalve verschillende tuinen vind je hier ook musea, villa’s, fonteinen en sculpturen. Bezoek je in Amstelveen Villa Borghese, dan eet je in dit restaurant hetzelfde als de inwoners van Rome. Echte Italiaanse gerechten, vers bereid. Sluit je ogen en de authentieke smaken nemen je mee naar de hoofdstad van Italië. Je ruikt de verse kruiden, je proeft de cultuur.

Meer informatie over restaurant Villa Borghese

Maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag en zondag 17:00 - 22:30

Duncan S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heel mooi ingericht restaurant, het eten is voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk.
Zeker de moeite waard om het te proberen.
Shannon F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
GuillaumeBurgos .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Vorig jaar al hier geweest om te eten, Kinderen zijn dol op de pizza's...
Het restaurant is iets aangepast na de vorige keer dat we hier waren.

Zoals vorige keer weer heerlijk gegeten en gedronken, goede service en nog steeds leuke sfeer

Tot gauw weer...
Harmjo B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Na onwelwording van een van ons uitnemende service
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op aanraden van een vriend heerlijk gegeten bij deze Italiaan.
Ik had Filetto Gorgonzola. Heerlijke malse ossenhaas. Mijn vriendin had Ossobuco.
Stiekum een paar hapjes genomen en was ook verrukkelijk.

Personeel was erg vriendelijk. Scropino werd aan de tafel gemaakt en ingeschonken.

Open haard geeft een warme, gezellige sfeer aan het restaurant.

Ongelooflijk dat we nooit eerder bij deze Italiaan terecht zijn gekomen.

aanrader !
gg G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanaf het Stadionplein in 10 minuten te bereiken met de auto, ruime gratis parkeergelegenheid.
Vriendelijke ontvangst, mooie rustieke inrichting.
Fijn ook dat het een italiaans restaurant is, waar ook echt italianen in de keuken en in de bediening staan.
Heerlijke verse gerechten, kinderen mochten hun eigen pizza maken samen met de prijswinnende pizzabakker, wat ook heel leuk was...

Bij vertrek nog een bezorgfolder in mijn hand gedrukt gekregen, jammer dat ik net buiten het bezorggebied woon...

Zeker voor herhaling vatbaar
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ravioli koud en niet gaar
2 x Calzone koud van binnen
Groenten bij alle gerechten niet gaar en koud
1x verkeerd gerecht gekregen
Biefstuk niet warm
Nieuwe Calzone gekregen nadat iedereen klaar was met eten
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echte Italianen in een gezellig, modern en sfeervol restaurant. We hebben genoten van carpaccio, lasagne, mosselen, vongole, zelfgemaakte ravioli, vis, pizza uit de houtoven, tiramisu, scroppino en koffie... kon niet beter! Aardige, gastvrije bediening.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel lekker gegeten en prima service!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het restaurant heeft een groot en gezellig terras, maar binnen ziet het er niet heel bijzonder uit. Ook het eten vond ik niet bijzonder. Vitello met heel veel tonijnmayonaise en een paar kappertjes, was opzich best lekker, maar had wat leuker opgediend kunnen worden.
Ossenhaas met eekhoorntjesbrood was redelijk taai en de saus smaakte alsof hij uit een pakje kwam.
De wijn was verder lekker en we hebben een gezellige avond gehad, maar voor het eten zou ik er niet terug gaan.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Beste pizza die ik ooit gegeten heb! Mooi decor, goede service! Een aanrader voor echt Italiaans eten en niet te vergeten de beste pizzabakker van Nederland Pasquale! Reeds genomineerd!
GuillaumeBurgos .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Met vrouw en kinderen gaan eten bij Villa Borghese...

Mooi restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Fijn ook dat het parkeren makkelijk en gratis is op het ruime naastgelegen parkeerterrein.

Ik heb een heerlijke pasta gegeten, vrouwlief een lasagna en de kinderen (3 en 6 jaar oud) een pizza.

De desserts waren ook verukkelijk, tot gauw weer Villa Borghese...
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een teleurstelling. En ik heb toch wel eens ergens gegeten. Ben nooit over kritisch. Maar dit was weggegooid geld. Oubollig bruin interieur, vergane glorie. Vermoeide kleding van de bediening. Ik dacht dat ik 20 jaar terug in de tijd ging.
De focaccia was alleen maar pizzadeeg. Voorgerecht gamba's: 3 stuks voor €13,50! Lang gewacht op hoofdgerecht.
Ossehaas met eekhoorntjesbrood was 'rare' ipv 'medium'. De helft maar laten staan. Echt te rauw. Lasagne had ongelofelijk veel kaas erin: niet lekker meer. Pappardelle met seafood was lekker.
Tiramisu was droog en pannacotta smakeloos. Sorry maar meer kan ik er niet van maken. €114: zonde van het geld en zonde van wat een feestelijke avond had moeten zijn.

Alie2016 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdag heerlijk gegeten bij Villa Borghese op aanraden van een vriendin.

Parkeren kan gewoon op de grote parkeerplaats naast het restaurant.

Ik had de filetto ai porcini (ossenhaas met eekhoorntjesbrood) en mijn man de tagliata di manzo (rib-eye met parmezaanse kaas) die beide verrukkelijk waren.

Het restaurant ziet er prachtig en sfeervol uit. De openhaard in het midden van het restaurant straalt warmte uit evenals de piano ( al wordt daar niet op gespeeld )

De meisjes van de bediening waren uitermate vriendelijk

Absoluut een aanrader

M.A. K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Onderhand al 4 keer sinds opening van dit geweldige restaurant geweest, elke keer geweldig, een aantal aanraders zijn spaghetti vongole, ossenhaas met eekhoorntjesbrood en de salade van zeevruchten. Dit restaurant is een geweldige aanwinst voor Amstelveen, mij zullen ze hier regelmatig zien. Bedankt voor de goede zorgen en het heerlijke eten!!!
keesenes .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heb er met 4 personen gegeten 2 voorgerechten 2 pizzas en 2 x de Rib eye 2 flessen huiswijn 2 nagerechten en 4 x de koffie kosten ons 185 ,- euro , voorgerechten inktvis en gambas niet vers maar uit de diepvries ,vitello tonato ,doorgebroken kalfsvlees met smaakloze tonijnsaus , 2 pizzas niets bijzonders de kok schijnt de eerste prijs te hebben gewonnen was dan wel beter in vorm , 2 x de rib eye 25,50 per stuk was het niet waard de nagerechten waren kant en klaar en niet van de kwaliteit die je voor die prijs mag verwachten het was niet druk en zag toch 4 koks in de keuken dan kan je er veel meer van maken , jammer dat ze het zo aanpakken mij zie je niet meer terug , de huiswijnen van 19,50 per fles waren heerlijk en zeker niet duur
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Nieuwe eigenaar heeft de smaak te pakken, geen All you can eat meer, maar smaakvolle gerechten, zoals pastagerechten met zwaardvis. Met 5 dames een sfeervolle avond beleefd.
hans70 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Afgelopen dinsdag samen met mijn vriend bij Villa Borghese gegeten. De spaghetti vongole smaakte goed en was goed gevult. Mijn vriend had een pizza Villa Borghese die uit de houtoven kwam en was perfect. Helaas hebben wij geen dessert kunnen nemen omdat de porties aan de grote kant zijn. Afsluitend met een kopje koffie een hele lekkere en gezellige avond gehad. Hier komen wij zeker terug!
Chedwa P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen, en konden zelf kijken waar wij het liefst wilden zitten. Na een half wachten vroeg mijn vriend of het zelfbediening was. Nee maar er was een zieke collega vandaar dat wij na het zitten niet meer gezien werden. Na lang wachten kregen wij eindelijk onze bestelde drankjes. In de tijd van het wachten zat ik goed te kijken naar het oubollige interieur en bedrijfskleding, donker erg saai en lelijk. De muziek en geluidskwaliteit was ook verschrikkelijk. AH daar kwam een ober met het voorgerecht ik zeg "eindelijk" waarop hij antwoorde hoelang heeft u gewacht? Ik zeg 3 kwartier oh valt toch mee? Zij de ober........:::de voorgerechten waren lekker daarnaa bestelde ik pizza Bianca. Ik nam een hap bah erg vet zuur en zout. Niet te eten, slap en niet knapperig. Ik heb er wat van gezegd en hoefde de pizza niet te betalen. De pizza van mijn vriend was ook slap hij heeft de helft laten staan. Super saai oudbillig restaurant, zeker een afrader. Toetje zijn wij maar ergens anders gaan eten.
janwillemx .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ouderwets interieur, maar buiten kun je prima zitten. Geen placemats op de tafels buiten, oogt daardoor wat ongezellig. Pizza's waren in orde en ook pasta smaakte goed. Bediening is ronduit slecht, 3 x moeten vragen om een eerste drankje, steeds vergissen in tafelnummer en daarom ruim een halfuur wachten. Bediening bedoelt het vast goed maar heeft geen interesse in de klanten. Overall teleurstellend, Wij gaan er niet meer naar toe.