Villa Borghese

31-203639221

Foto's van gerechten

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Villa Borghese

Het oude Rome in Villa Borghese

Villa Borghese staat in Rome bekend als een prachtig park van 80 hectare groot. Behalve verschillende tuinen vind je hier ook musea, villa’s, fonteinen en sculpturen. Bezoek je in Amstelveen Villa Borghese, dan eet je in dit restaurant hetzelfde als de inwoners van Rome. Echte Italiaanse gerechten, vers bereid. Sluit je ogen en de authentieke smaken nemen je mee naar de hoofdstad van Italië. Je ruikt de verse kruiden, je proeft de cultuur.

Meer informatie over restaurant Villa Borghese

Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Maaike C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Chique tent met echt heel goed italiaans eten. Onze kinderen hebben ook echt lekker gegeten. Geen goedkoop eten maar de prijs/kwaliteit was echt goed.
M.M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer heerlijke gegeten en de bediening vriendelijk en beleefd.
Al verschillende keren hier gefeten en we komen zeker terug. Muzuek was erg met bas geluiden en dat was dan het enige minpuntje. Mag best wat zachter..
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super sfeervol restaurant met echte Italiaanse bediening. Kwaliteit van het eten is top! Redelijk geprijsd, maar dat is het ook zeker waard.
Helene E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij Villa Borghese. Vitello Tonato vooraf en een zelfgemaakte pasta met zalm als hoofdgerecht. De bediening is altijd correct en vriendelijk.
Josien F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Op zaterdagavond om 18 uur, na een stevige verhuizing, de laatste tafel bemachtigen is geluk hebben natuurlijk. En erg last minute om recht op opmerkingen te maken. Vanuit dat perspectief niets dan lof. De wijn smaakte zalig, het eten was heerijk en de koffie.. Italiaans. De zaak zat vol en dat maakte het wel erg rumoerig. Persoonlijk had ik daar geen last van, maar mijn tafeldame van 86 jaar wel. Het duurde allemaal wat langer, om een mandje brood moeten vragen, maar de magen de smaakpapillen zijn echt wel prettig gestild. Dus gewoon goed. Prachtige locatie. Ook interieur. Fijne stoelen. Kom er graag nog eens terug om met iets meer tijd en aandacht te genieten.
Loesoosterwijk O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed ,heerlijk gegeten,leuke sfeer.????
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Inmiddels zijn we al meerdere malen bij Villa Borghese geweest en het blijft een plek om terug te keren. Lekker gegeten en aardige bediening. Aanpassingen zijn altijd in overleg te maken.
De ruimte is wel erg groot, zeker als er minder gasten zijn. Dit is zeker geen probleem, het heeft ook als voordeel dat je niet met je tafeltje direct boven op een andere gast zit.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Aardig en beleefd personeel. Lekker gegeten. Waren hierarchy voor de tweede keer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening en restaurant heeft met zijn nieuwe ( eigenlijk oude) eigenaar zijn allure weer terug. Wij komen ook graag weer terug! Rob en Odelia Wegewijs.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Spaghetti alle vongole was niet lekker. Biefstuk was heerlijk.
Grote porties.
Prettige bediening, ook als je een kleine wijziging wilde.
PAtricia M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Excellent food and service
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij jebben een heel plezierige avond gehad. Prima gegeten, mooie sfeer en uitstekend personeel.
Komen graag weer terug.
Maggie Frye, Amstelveen.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima Italiaans eten, redelijke prijs en zeer fijn personeel
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zeer gastvrije bediening (Michel?) Omdat we redelijk vroeg gingen eten (17.30 uur) konden we gebruik maken van 20% korting. Hierdoor viel de rekening sympathiek uit.
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hadden net voor aankomst online gereserveerd. Bij binnenkomst werden we ontvangen door een Italiaans voorkomende man. Zou hij ook Nederlands spreken? Ik noemde de reservering en hij bleef maar andere namen noemen tot hij het opgaf en ons naar een van de beschikbare tafels binnen verwees. We wilden graag buiten zitten, het was heerlijk weer en kon ook. Vreemd dat dit niet in eerste instantie voorgesteld werd. De man die ons bediende was weinig spraakzaam en dat was wel jammer.
We hebben heerlijk gegeten bij Villa Borghese. We hadden aten twee heerlijke Pizza's. Het weglaten of toevoegen van ingrediënten was geen probleem. De wijn was uitstekend. Zeker een plek waar we terugkomen.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker gegeten goede bediening en tot volgende keer.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Suffe bediening kreeg iets wat ik niet besteld had,ober was niet allert op was er gezegd werdt.
Qi Ming J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
goed restaurant , goeiw locatie met ruim parkeer ruimte. warme inrichting . top.