Villa Bon'T

7,2
7,1
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Hier geluncht met zeven personen. Prima eten, niets speciaals maar gewoon oke. Personeel deed erg hun best maar waren denk ik onderbezet want alles duurde best lang? Een minpuntje: het "leer" van de stoelen bladderde af, allerlei zwarte dingetjes aan mn kleren, dit komt niet zo verzorgd over voor een restaurant.
SammieP .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag buiten op terras van lekkere lunch genoten.
Aardige bediening, lekkere broodjes/salade van goede kwaliteit en bereid met verse producten.
Een aanpassing qua producten was geen enkel probleem.
Ook was er een ruime wijnkaart met mooie wijnen erop.

Het lijkt alsof dit restaurant positieve veranderingen heeft doorgevoerd de laatste tijd.
Wij komen in elk geval zeker terug!
Alleseter13 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdag bij Villa BonT gegeten. We hadden het 4 gangen diner en daar konden we aangeven of we vlees of vis wilden. Beiden hebben we vis genomen. Allereerst kregen we een amuse. Dit was een grote bitterbal met garnalenvulling Als voorgerecht tonijncarpaccio met kappers, zeewier en kuit. Koriander soepjes tussendoor, wijting met aardig wat groente en friet als hoofdgerecht. De gerechten volgden elkaar snel op dus na het hoofdgerecht even een korte pauze ingelast.
Het nagerecht bestond uit een koffiecreme met chocolade ijs toe.
Borden waren erg mooi opgemaakt en het eten was van goede kwaliteit en drankjes ook niet echt duur. Kortom een gezellige avond gehad met lekker eten.
Iner .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Wij hadden ons iets anders voorgesteld van een gezellig etentje op onze trouwdag. We werden eerst aan een klein tafeltje gezet maar toen we vroeger om een andere tafel was dat geen probleem dat kregen we. Tot er een andere medewerker kwam die vertelde ons dat, als er een groepje van 4 binnen zou komen (het was woensdagavond half 8) wij de tafel moesten verlaten! Eigenlijk wil je dan meteen weg gaan maar uit fatsoen bleven we maar. Hadden we niet moeten doen. We werden genegeerd. Moesten overal lang op wachten en kregen uiteindelijk niet wat we besteld hadden. I.v.m. allergie een salade zonder garnalen besteld, kreeg salade vol met garnalen. De ober zag dit na afloop, ging naar de keuken verhaal halen en kwam terug met " sorry"! Dank u wel, dit was eens maar nooit !!!! meer. Misschien als we in pak waren gegaan dat het beter was gegaan, die kregen wel aandacht!.
Plaatsroyaal .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Eerlijk gezegd viel het tegen. Sallade prima. Maar de vis, slintongetjes en catch of the day, was slappe hap. Erg waterig en smakeloos. Vriendelijke bediening dat wel. Maar echt, doe wat aan de keuken want voor een hoofdgerecht van 21,50 moet je meer kwaliteit krijgen. En zelfs frietjes maken is toch niet moeilijk. Come on!!
Rinekevandergraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Hier geluncht.
De uiensoep liet te wensen over en de broodjes martino en gerookte kip waren beneden maat! Het brood was niet vers en het beleg van een mindere kwaliteit.
De bediening kon het allemaal niet aan, maar wel 30 Euro kwijt!! Echt "zonde".
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Ondertussen is de naam van het restaurant Villa Bon't geworden, (deze was nog niet te vinden op Iens.)
we hebben hier zojuist teleurstellend gegeten!
De Biefstuk van het Argus was erg mals, maar had totaal geen smaak, hiervoor betaalden we toch € 21,50 de ober vroeg nog wel of we meer wijnsaus wilden, maar juist de smaak van biefstuk zou de boventoon moeten voeren, de schnitzel die iemand anders had, had in ieder geval meer smaak. De huiswijn vonden wij ook niet zo lekker, later een 2e glas op van een andere soort, deze smaakte goed gelukkikg???? De ober was overigens erg vriendelijk! Ook het meubilair is aan vervanging toe, bij de kunstleren stoelen, kijk je zo op het versleten stof, het kunstleer is totaal verdwenen, zeker een punt van aandacht waard!
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
We kwamen hier terecht, omdat de buurman, Mozes, vol zat, maar we hadden er geen spijt van!
Bleek een goed en mooi ingericht lunchadres te zijn, champignons op toast met een lekker garnituur voor mijn vrouw en een mooi large omelet waar ik mijn eetlust goed in kwijt kon. Kortom, een goede onderbreking van onze trip naar het Zuiden.
Brit D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
al n paar keer na tevredenheid hier geluncht, maar vandaag dus niet, had n sandwich de 7 zonden bestelt, kreeg ;n opengesneden foccacia met anderhalf plak kippevlees wat stukjes uitgebakken spek, pluk sla met wat komkommer en tomaat en wat chips en dat voor €9.00 . Als ik 'n sandwich bestel verwacht ik sneetjes brood(boterhammen) en geen keihard foccaciabroodje, dat zei ik ook tegen de ober, en die zei dat is altijd hier(kun je beter op de kaart Foccacia noemen en geen sandwich) , toen ik zei dat het maar povertjes belegd was, ging hij naar de keuken, en kwam terug met de mededeling er komen zo wat stukjes kip aan, toen kreeg ik op n bordje 3 lapjes kippevlees erbij, leuk gevonden, maar als echte gastheer, had mijn broodje even meegenomen, staat wat netter.Bij het afruimen vroeg de ober heeft het gesmaakt, daarop antwoorde ik dat het broodje kip had gesmaakt, maar dat ik het wel tegenvaller vond, dat ik geen sandwich had gehad, daarop zei de ober, dan weet u dat voor de volgende keer, nouja zeg. Nu komt er dus geen volgende keer meer.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Via groupon hier gisteren genoten van een 5 gangendiner, prima locatie, goede bediening, en erg lekker gegeten, alles zeer smaakvol en aardig opgemaakt, wij hadden als hoofdgerecht de kaasfondue, was wel iets te zwaar na al 3 gangen, maar erg lekker, zoals alles dat was, een aanrader!