Villa Bloemenhof

Zondag vanaf 16:30

9,1
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We waren uitgenodigd voor een bijzondere gelegenheid in kleine kring te komen eten bij Villa Bloemenhof. Voor mij was het al een tijd geleden dat ik er geweest was, maar de Brabantse gastvrijheid voelde weer als een warme deken.
Nadat iedereen een plekje had en voorzien was van een drankje werd er gevraagd naar eventuele allergieën, wensen etc. De kinderen mochten naar buiten met het prachtige weer, alles was relaxed. De gastvrouw Annemarie had haar best weer gedaan om alles weer zo sfeervol mogelijk in te richten en het viel mij op dat er nieuw serviesgoed werd gebruikt. Heel trendy en basic, maar wat erin zat of erop lag liet het water in mijn mond lopen. De gangen volgden elkaar op en het waren stuk voor stuk prachtige gerechtjes en waarschijnlijk voor de laatste week nog met het witte goud. Zowel de soep als de gekruide versie waren overheerlijk. De porties van de gerechtjes waren ook precies goed, hoewel we vijf gangen hadden voelde het niet als teveel. Gewoon lekker gegeten in gezellig gezelschap met een bijpassend wijntje. Na het verrassingsdessert nog een aantal lekkernijen bij de koffie, kortom chefkok Harry, top! Complimenten wederom en blijf zulke lekkere gerechten maken.
MauriceZ62 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk en heel Gastvrij.
Voor Valentijnsdag mijn partner verrast met een diner bij Villa Bloemenhof. Het was helemaal top. Snoephartjes op de tafels en bij het 4-gangen verrassingsmenu als dessert Heisse Liebe.
Heerlijk eten in een prachtig interieur met een gastvrije bediening. En omdat het altijd beter kan, ik zou nu niet weten wat, 3 x 9.
Tanja G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Dit jaar op tijd gereserveerd !! Was absoluut de moeite waard! Geweldig gegeten , super enthousiaste bediening. We gingen voor t verrassingsmenu. Zalig !!
Binnenkort weet n weekendje kamperen op de staatsbosbeheercaming in combinatie met dit fantastische restaurant!!
Mariehenriette .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
we zijn afgelopen donderdag weer eens uit eten gegaan in Bloemenhof, nadat we ook al 14 dagen geleden er geweest waren. Toen konden we zitten in het prachtige buitenrestaurant/tuin. Nu was het daarvoor te koud. Zoals altijd werden we allerhartelijkst verwelkomd. Dat alleen al geeft een goed gevoel. Gezien onze ervaringen vertrouwden op de kok en namen we het verrassingsmenu.
Welnu, we werden absoluut niet teleurgesteld. Eerst een vooraf met diverse soorten vis opgesierd met diverse groenten, vervolgens een heerlijk vleesgerecht met toebehoren en tot slot een heerlijk grand dessert. Ook voor de wijnen vertrouwden we op onze gastheer en -vrouwe. De wijnen die zij voor ons kozen waren zonder meer uitstekend en pasten prachtig bij de gerechten.
We beleefden een topavond!
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
In een ontzettende informele, huiselijke sfeer, een combinatie van hele mooie gerechten met goede wijnen en prettige bediening.
Tip: ga voor het verrassings menu van de chef.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Het was precies één jaar en een maand geleden dat we net zo lekker hadden gegeten en dat was bij Villa Bloemenhof. Toen een verrassings menu met vis; nu met vlees. Met een prima wijnarrangement. Genoten!
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Perfect gegeten, warme ambiance, professionele en vriendelijke bediening. Alleen de wijnkaart zou wat mij betreft wel wat geupscaled mogen worden met wat meer hoogwaardigere wijnen. Het aanbod was te beperkt, wijnen te jong. Ik wil best als niet provinciaal of brabo wel EUR 60,- voor een mooie fles betalen ipv EUR 29,- voor een fles te jong net niet wijn die feitelijk iedere wijn spijs combinatie onmogelijk maakt.
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
In dit restaurant is het eten een beleving. Je dineert in een huiselijke sfeer (Villa) en de inrichting is divers. Doordat het een Villa is zou je zomaar aan voorbij kunnen gaan. De bediening is correct en vriendelijk met persoonlijke aandacht voor de gasten. De chefkok komt een praatje maken en is ook niet beroerd om mee uit te serveren.
Het eten is tot in de finesse opgemaakt, verse producten en erg smakelijk. ook de wijnen zijn van goede kwaliteit en lekker.
JV040 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Een 4-gangen verrassingsmenu gegeten bij de Bloemenhof. Ik heb deze keer gekozen voor vis voor en vis hoofd. Beide gerechten bestonden uit 3 verschillende soorten vis. Lekkere combinaties. De soep was zeer lekker, cantharellensoep. Het nagerecht eigenlijk een grand dessert met diverse soorten ijs, mousse en crème brûlée Jammer dat er geen amuse geserveerd wordt, wat ik bij zo'n restaurant wel verwacht. Het personeel is zeer vriendelijk, voor sommige mensen wellicht te joviaal. Ik geef een 7 voor het decor. We zaten in de serre, waar ook een grotere groep zat. De akoestiek is erg slecht waardoor je moeite moet doen om elkaar te verstaan.
Zoë Anne G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Wij hadden al zo lang een cadeaubon liggen van het restaurant dat wij hebben besloten om ons 12.5 jarige jubileum met zijn tweetjes daar te vieren. De ontvangst was erg goed, na de eerste stappen naar binnen werden we meteen welkom geheten. Het personeel stelde zich allemaal netjes voor met een hand. De ambiance is prettig. Het zijn drie semi open ruimtes in een vrijstaande villa, allemaal smaakvol en sfeervol ingericht. Wij begonnnen allebei met een heerlijk, koud glaasje Prosecco, perfect op temperatuur. De kaart is niet heel erg uitgebreid maar wat er op staat is bijzonder en verassend. De kreeftensoep was geweldig (romig met knapperig venkel). De hoofdgerechten waren prima, alles proeft vers en het vlees (lam / ossenhaas) was duidelijk van een goed kwaliteit, mals en smaakvol. Het enige nadeel van, wat ik noem, huiskamer restaurants is dat het af toe erg luidruchtig is als veel gasten tegelijk aan het praten zijn. Wij hadden de pech dat twee tafels achter ons elkaar klaarblijkelijk kenden. Ze waren steeds hele gesprekken aan het voeren over en weer, daar kon je helaas niet omheen. Ze kenden duidelijk ook de ober want hij was met ons in gesprek maar dat werd ineens afgekapt want hij werd door de tafel achter ons met naam geroepen. Daarna duurde het best lang voordat iemand vroeg of wij nog dessert wilden bestellen. Dat is ook de reden waarom wij de rekening hebben gevraagd en eerder als gepland naar huis zijn gegaan.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Ter afsluiting van ons 50 jarig trouwjubileum eerder hebben wij op 14 juni 2014 met 11 personen een bezoek gebracht aan Villa Bloemenhof te St.Antonis.10 jaar eerder waren wij daar bij toeval terecht gekomen en hadden daar gedineerd. Deze avond had bij ons een onuitwisbare herinnering achtergelaten maar konden dit niet herhalen vanwege een verhuizing op grote afstand. Inmiddels zijn wij binnen een straal van 35 km afstand komen wonen en hadden iets te vieren. Enige weken geleden als proef weer bij Het Bloemenhofje gedineerd en wederom een groot succes. De keus voor een locatie ter afsluiting van ons feest was snel gemaakt. Kortom weer een zeer geslaagde avond voor ons en voor ons gezelschap. Grote complimenten voor vooral de kok maar ook zeker ook voor de vriendelijke bediening. Ook de mooie locatie heeft daartoe bijgedragen.
In een woord geweldig namens ons en ons gezelschap. Fam van Hout, Helmond.

Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Super restaurant !!
Heerlijk eten. We kiezen hier altijd het verassing-menu en laten ons verrassen door chefkok Harry. De bediening door Annemarie en Ron is hartelijk. Je voelt je thuis bij Bloemenhof.
JvB .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Ter gelegenheid van een verjaardagsfeestje hier gegeten. Het pand is zeer sfeervol en de menukaart spannend. Het personeel is erg vriendelijk maar laat ook steken vallen. Vragen over gerechten worden snel beantwoord maar blijken achteraf niet altijd juist te zijn. Dat is jammer want daardoor is de helft van het gezelschap teleurgesteld over hetgeen er geserveerd werd. De gerechten worden wel zeer mooi en aantrekkelijk opgemaakt en smaken goed. Helaas is de melding van een notenallergie bij de reservering niet doorgedrongen. Dit wordt tijdens de 1e gang gecorrigeerd, de 2e gang gaat gelukkig goed maar bij het dessert is men de allergie alweer vergeten; die moet dus terug. Vervolgens worden bij de koffie pindarotsjes geserveerd! Kortom; voor de noten-allergie-test is dit restaurant helaas niet geslaagd. Zonder allergie is het echter prima eten.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Villa Bloemenhof was voor ons een enorme verrassing: perfect wat ontvangst betreft maar ook het pand, daterend uit begin 1900, was bijzonder mooi. Het eten was verrukkelijk; wij kozen allemaal voor het zgn verrassingsmenu maar de chef had rekening gehouden met onze voorkeuren zodat iedereen toch iets anders kreeg geserveerd. Wij zijn zeker van plan om ons nog eens te laten verrassen in Villa Bloemenhof.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Gisteren op uitnodiging van vrienden heerlijk gegeten in dit restaurant. We bestelden het verrassingsmenu met drie gangen. En namen een wijnarrangement erbij. Super goed geadviseerd en alles prima op elkaar afgestemd. Verfijnde smaken die goed in balans zijn. Daarnaast werden we ontzettend warm verwelkomd en smacht ik als brabander uit Amsterdam naar die vertrouwde, welkome gastvrijheid...
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Sinds dat ik hier gegeten heb met mijn collega's afgelopen zomer ben ik samen met mijn vrouw al een aantal keren teruggeweest om hier te eten. Dit is voor ons echt een restaurant om voor om te rijden. Vanuit de regio Eindhoven naar Sint Anthonis doe je niet zo maar voor een avondje uit eten. Voor dit restaurant zeker wel. De gastheer en gastvrouw (eigenaresse) leggen je volledig in de watten. De ontvangst en het verblijf gedurende de avond heeft een zeer warm en informeel karakter en met hun eindeloos positief enthousiasme geeft dit een prettige sfeer. Het restaurant is ingedeeld in diverse vertrekken waar het huiskamergevoel wordt gecreëerd. Dit wordt onder meer gedaan door de diverse sfeervolle accessoires. Het eten is van uitzonderlijke goede kwaliteit met een kleine knipoog naar Suriname. De wijnen en het advies dat je krijgt bij de diverse gerechten is perfect. De kaart wisselt regelmatig en is lekker overzichtelijk en beknopt maar voldoende keus voor iedereen. Als je het hier bovenstaande beschrevene wilt meemaken, kun je slechts één ding doen...
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Voor de halfjaarlijkse sociale bijeenkomst met een groepje collega's streken we dit keer neer met zijn negenen bij Villa Bloemenhof. Bij aankomst dacht ik in eerste instantie dat ik verkeerd zat. Het restaurant ziet er van buitenaf uit als een statig herenhuis. Niets doet vermoeden dat er binnen de muren iets geweldigs stond te gebeuren. Na een zeer hartelijk ontvangst met een welkomsdranje in de prachtige, sfeervolle met bomen beplante binnentuin ving het diner aan. Binnen hangt een geweldige huiskamersfeer met een zeer mooie lichte strakke moderne inrichting. We kozen voor het drie gangen verrassingsmenu. Het bedienend personeel was zeer attent en begaan met de gasten. We werden in de watten gelegd en het ontbrak ons aan niets. De gerechten waren verrukkelijk en werden tot op de laatste ingrediënt toegelicht. De borden waren op sterniveau opgemaakt waarbij de ene na de andere smaakexplosie je in hemelse sferen bracht met verrassende ingrediënten en kruidenmixen. De geschonken wijnen sloten naadloos aan bij de gerechten. Het geheel werd afgesloten met een grand dessert en koffie met friandises en dat voor amper Eur 55,- pp. Voor mij een onvergetelijke avond waar ik zeker nog vaak terug zal komen. Een totaal onverwachte culinaire sensatie in het kleine pittoreske Sint Anthonis. Slechts één klein minpuntje: de rode wijnen mogen wat koeler geserveerd worden.