Villa Beukenhof

Terweeweg 2 2341 CR Oegstgeest Nederland Kaart
31-717200909

Over het restaurant Villa Beukenhof

Geniet van smaakvolle gerechten uit de Franse keuken met een verrassende Aziatische touch bij Villa Beukenhof in Oestgeest. Waar het Oosten het Westen enthousiast ontmoet.

Hier komen warme Franse tinten je tegemoet. Een sfeervol en stijlvol ademend restaurant waar je terecht kunt voor de start van je dag, een kleine of uitgebreide lunch, een smakelijk diner en niet te vergeten de Franse Tafel: een concept waarbij je het genoegen hebt om, met een gevoel alsof je aanschuift bij goede vrienden in Frankrijk, te genieten van 'La Douce France' op tafel, goed gevuld met smakelijke streekgerechten.

Het restaurant beschikt over een à la carte kaart met diverse gerechten. Naast deze zeer gevarieerde kaart heeft het restaurant ook een dagelijks wisselend menu afgestemd op de seizoenen. Een goede gelegenheid om kennis te maken met verschillende seizoensgebonden producten.

Ontdek Villa Beukenhof in Oestgeest nu zelf en maak kennis met verrassende gerechten uit de Franse keuken met een knipoog naar het Oosten!

Meer informatie over restaurant Villa Beukenhof

m.w. D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Geweldige ambiance, heerlijke gerechten en goed advies over combinatie met wijnen. Echt een aanrader, we hebben en top avond gehad.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Dat was een grote teleurstelling! Het voorgerecht liet bijna 11/2 uur op zich wachten, terwijl wij het chef’s menu hadden uitgekozen. Het voorgerecht had beter gekund en zo ook de presentatie. Hoofdgerecht was lekker. Het dessert hebben we teruggestuurd, het ijs was bevroren.
Nee, niet voor herhaal vatbaar.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gastvrij en gezellig, mooie ambiance!
Vriendelijk personeel, die aan onze verzoeken tegemoet zijn gekomen, door middel van het regelen van een prachtige plek voor ons gezelschap.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie locatie, bediening was goed. Scones waren lekker en de andere zoetigheden. Echter de sandwiches waren slecht reepjes van casino broodje met salades van de supermarkt heel dun belegd jammer. Beter kwaliteit dan kwantiteit.
lekkerbek9 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Mooi servies en bestek. Het interieur van De Beukenhof is heel sfeervol Ook de hapjes(zoet en hartig)waren van voortreffelijke kwaliteit. Een glaasje prosecco als verwelkoming doet feestelijk aan.
De bediening was zéér voorkomend. Regelmatig werd ons gevraagd of wij nog wensen hadden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekker eten, erg gezellig en een heel aangename bediening, maar ook met een behoorlijke prijs. Als het wat mag kosten kan ik de Beukenhof echt warm aanbevelen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hadden via de Groupon een 6 persoons lunch aangeschaft om weer eens de Beukenhof te proberen nadat we er lang niet waren geweest. En het was helemaal top.

Dankzij het prachtige weer konden we buiten op het terras genieten van een heerlijke driegangenlunch. Vooraf was er een crème soep van artisjokken, gevolgd door een heerlijk gebakken zeebaars met botersaus en als dessert kokosijs. De kinderen houden niet van kokos en zij kregen een lekkere crème brulee.

De wijn was vriendelijk geprijsd en de bediening was echt buitengewoon vriendelijk.

We komen zeker snel weer eens terug, ontzettend bedankt voor de fijne middag Beukenhof!
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hadden een all inclusive 5 gangen diner. Heerlijk gegeten met goed bijpassende wijnen. De ober had veel passie voor wijn.
Nadin V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zag er top uit!Eten was super!Bediening miste wij wel wat,wijn werd niet vanzelf bij geschonken ,wij vonden de bediening niet echt gezellig......toetje was wat minder...
Namerczel .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij zijn bij jullie te gast geweest voor een high tea. Wij werden door jullie als gasten behandeld met een persoonlijke benadering. Naast de gastvrijheid is de ambiance zeer sfeervol en maakte de lekkere high tea onze dag af. Jullie krijgen een 10 met een griffel van ons!
Matthew R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Locatie: Prachtige locatie en een prettige ambience.
Eten: We hebben voor een tweede keer de high-tea besteld. De kwaliteit is goed echter zou ik persoonlijk graag meer een balans zien tussen hartig en zoet. In dit geval teveel zoetigheid tov hartigheid.
Adam D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
De spijzen en de wijn waren heerlijk maar ik vond de bejegening niet hartelijk; de lange jonge man was zakelijk beleefd maar gaf ons geen welkom gevoel. Had beter gemoeten voor onze vier gasten die ietst e vieren hadden.
Adam
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke drie gangen lunch, goede wijn. Het is gezellig ingericht en de bediening is vriendelijk. Het is echter wel prijzig.
Jeff J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het driegangen verrassingsmenu was heerlijk. Mooie gerechten en goed geproportioneerd met lekkere bijpassende wijnen. Aanrader.
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De smaken in ieder gerecht zijn goed op elkaar afgestemd. Er staan wel veel gerechten op het menu waarin vis verwerkt zit. Ben je geen vis liefhebber dan is er een beperkte keus.
Met opmerkingen over het eten werd meteen actie ondernomen. Top service
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mooi Weer - Mooie Tuin - Heerlijk eten - Heerlijke Wijnen - Vriendelijke bediening - Vriendelijk geprijsd - Kortom een fijn restaurant.
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Romantisch dineren in het karakteristieke , chique landelijke restaurant met details van de oude herberg of romantisch lunchen in de tuin in de zon onder het gebladerte .
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ongelofelijk deze kwaliteit voor een vriendelijke prijs .
We nemen dit restaurant op in onze favoriete lunch selectie.
We hadden het geluk dat we buiten konden lunchen ,maar ook binnen is het een feest .
We komen gauw weer .
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prachtige locatie, sfeervol en gezellig aangekleed. Heerlijke high-tea alles ging heerlijk gemoedelijk en op een rustig tempo, zodat volop kon genieten.