Villa Beukenhof

Terweeweg 2 2341 CR Oegstgeest Nederland Kaart
31-717200909

Over het restaurant Villa Beukenhof

Geniet van smaakvolle gerechten uit de Franse keuken met een verrassende Aziatische touch bij Villa Beukenhof in Oestgeest. Waar het Oosten het Westen enthousiast ontmoet.

Hier komen warme Franse tinten je tegemoet. Een sfeervol en stijlvol ademend restaurant waar je terecht kunt voor de start van je dag, een kleine of uitgebreide lunch, een smakelijk diner en niet te vergeten de Franse Tafel: een concept waarbij je het genoegen hebt om, met een gevoel alsof je aanschuift bij goede vrienden in Frankrijk, te genieten van 'La Douce France' op tafel, goed gevuld met smakelijke streekgerechten.

Het restaurant beschikt over een à la carte kaart met diverse gerechten. Naast deze zeer gevarieerde kaart heeft het restaurant ook een dagelijks wisselend menu afgestemd op de seizoenen. Een goede gelegenheid om kennis te maken met verschillende seizoensgebonden producten.

Ontdek Villa Beukenhof in Oestgeest nu zelf en maak kennis met verrassende gerechten uit de Franse keuken met een knipoog naar het Oosten!

Meer informatie over restaurant Villa Beukenhof

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Villa Beukenhof

Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een voortreffelijke keuken, er worden uitstekende wijnen geschonken en er is een goede bediening. Wij hebben a la carte drie gangen genuttigd. Alle drie de gangen van een hoge kwaliteit. Een absolute aanrader.
Jolijda B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Mooi restaurant. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Goede wijnen. Komen zeker terug, alhoewel het niet in de buurt van Bunnik ligt. Hebben genoten.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
De bediening was zeer matig en het eten te duur voor wat we kregen.
De inrichting van het restaurant was verder mooi..weer hetzelfde al vroeger
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kerstdiner met 5 personen - een sterke start met een zwak einde. De gerechten zijn heerlijk en de sfeer is feestelijk. Echter na het 6e gerecht blijkt onze tafel vergeten - kan ik nog iets voor U betekenen? terwijl het menu nog niet afgemaakt was; geen bestek, het dessert werd gehaast gemaakt. Half gare crêpes en een dessertwijn daar werd ook niet meer om gevraagd. Kaasplankje; Tallegio werd 'verkocht' als Rubia (?) en schapenkaas als geitenkaas. Kan gebeuren. Vervolgens werden tafels rondom ons met 3 man afgeruimd en gereedgemaakt voor het ontbijt, kaarsen uitgeblazen en werd onze tafel verder genegeerd. Zelf maar om een rondje koffie gevraagd. Deze werd met Gods gratie gehaast geserveerd, wel met een knijpflesje honing voor de thee. Geen koekje of chocolaatje er bij. Toen de taxi arriveerde maar snel betaald bij de receptie en zelf op zoek naar de jassen en toen een roemloze aftocht. Niet echt de Beukenhof waardig hoe er met gasten om wordt gegaan, dus jammer.
De verplichte aanbetaling 1 week na de reservering van 250 euro heeft ook niet geholpen. Ik heb dit nog bij geen enkel restaurant, ook 3 sterren, meegemaakt.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekker eten, toch jammer dat ik al een maand van te voren had aangegeven glutenvrij te eten .. en ik bij het brood geen apart brood had en bij het kaasplankje alsnog moest doorgeven dat ik glutenvrij was omdat er al brood op mijn kaasplankje lag. Bij een restaurant als de Beukenhof zou je dit toch anders verwachten.
Wenstef L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Precies de juiste ambiance voor een high tea. Heerlijke hapjes en zeer vriendelijke bediening. Wij waren blij verrast en komen zeker nog eens terug!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten prima niet geweldig. Lokatie top! Bediening wel veel hotelschool is allemaal wel prima echter matcht niet met hoge prijspeil van zowel eten als de fles wijn die we ook regelmatig elders bestellen voor veel minder.
Value for money dus off maar wel leuk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Vanaf parkeer terrein lastig de juiste ingang te vinden
En lastig in het donker met regen door de tuin lopen
Best link denk ik
Vriendelijke en aardige bediening
Het menu was prima heerlijk eten
Pierre N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Wij zaten aan een wat raar tafeltje achter een pilaar. Voelde mij wat weggestopt. Hoofdgerecht was lauw tot koud. Dat was echt jammer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De bediening was zeer onvoldoende, er werd nauwelijks naar ons omgekeken. Geen amuse, nauwelijks een woord van welkom , de menukaarten, waar we zelf om hebben moeten vragen, kwamen veel te laat. Toen er na een half uur nog niemand was wezen vragen of we onze keus al hadden gemaakt, zijn we opgestapt en direct naar Noordwijk gereden. Daar bij het restaurant Bij Raggers werden wij zoals het hoort zeer goed ontvangen , kregen onmiddellijk iets te drinken en werd er een amuse aangeboden . We hebben heerlijk gegeten en onze avond was dankzij de uitstekende bediening en. voortreffelijke kok alsnog een groot succes.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Pricy! Voorgerecht coquille voor € 16: er lag één coquille op bord. Wijn per glas veel te duur. Tong a € 45: en dan kreeg je er niets bij. Bediening moest steeds vragen wie wat had besteld: je verwacht meer bij een restaurant met zulke hoge prijzen.
P Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Coquille is ook letterlijk 1 coquille. Wij proefden geen verschil tussen hert en ossenhaas. Pretentieus maar niet bijzonder smaakvol.
Arend C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten super service gezellige ambiance lokatie is top. Prijs is zeker niet te hoog ik denk voor de toekomst zeker een ster waardig
m.w. D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Alles prima,lange tijd niet geweest,voorherhaling vatbaar. DESSERT kan wat ruimer.
D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Geweldige ambiance, heerlijke gerechten en goed advies over combinatie met wijnen. Echt een aanrader, we hebben en top avond gehad.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gastvrij en gezellig, mooie ambiance!
Vriendelijk personeel, die aan onze verzoeken tegemoet zijn gekomen, door middel van het regelen van een prachtige plek voor ons gezelschap.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie locatie, bediening was goed. Scones waren lekker en de andere zoetigheden. Echter de sandwiches waren slecht reepjes van casino broodje met salades van de supermarkt heel dun belegd jammer. Beter kwaliteit dan kwantiteit.
lekkerbek9 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Mooi servies en bestek. Het interieur van De Beukenhof is heel sfeervol Ook de hapjes(zoet en hartig)waren van voortreffelijke kwaliteit. Een glaasje prosecco als verwelkoming doet feestelijk aan.
De bediening was zéér voorkomend. Regelmatig werd ons gevraagd of wij nog wensen hadden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekker eten, erg gezellig en een heel aangename bediening, maar ook met een behoorlijke prijs. Als het wat mag kosten kan ik de Beukenhof echt warm aanbevelen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hadden via de Groupon een 6 persoons lunch aangeschaft om weer eens de Beukenhof te proberen nadat we er lang niet waren geweest. En het was helemaal top.

Dankzij het prachtige weer konden we buiten op het terras genieten van een heerlijke driegangenlunch. Vooraf was er een crème soep van artisjokken, gevolgd door een heerlijk gebakken zeebaars met botersaus en als dessert kokosijs. De kinderen houden niet van kokos en zij kregen een lekkere crème brulee.

De wijn was vriendelijk geprijsd en de bediening was echt buitengewoon vriendelijk.

We komen zeker snel weer eens terug, ontzettend bedankt voor de fijne middag Beukenhof!