Villa Beukenhof

- Bar vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Villa Beukenhof

Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was heerlijk op 2 onderdelen na. Precies de onderdelen van degene die ons had uitgenodigd, helaas. De tong van hard en droog, het nagerecht, de gepocheerde peer was heel hard, geen rijpe peer. De bediening was vriendelijk, maar wel een beetje als een automaat.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden een 3-gangenmenu besteld, en men was ons vergeten bij het dessert. Dat duurde namelijk erg lang. Daar moesten we dus de ober op attenderen (die dus eerlijk toegaf ons te zijn vergeten). Verder was ons een fles water in rekening gebracht (7 euro!) terwijl we naast 2 dure glazen wijn, slechts 2 glazen met kraanwater hadden genoten. Zeer onzorgvuldig dus.
Ernestine S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alle gangen subliem! Personeel zeer vriendelijk.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gisteravond met heerlijk weer in de prachtige tuin gegeten. De eigenaar kwam langs alle tafels en maakte een praatje.
Attente bediening ( toen we vroegen, wat tinka-bonen zijn, die in de creme brulde zitten, kwam de ober met een bakje van die bonen om ze te zien en te ruiken).
Voorgerecht, Japans van snit met sushi, sashimi en voor mijn vrouw als voorgerecht nog een oester erbij, was kraakvers. Het hoofdgerecht, op de huid gebakken zeebaars met risotto met paling was super, evenals de perfect saignant gebakken ossenhaas. Ook de nagerechten waren van hoge kwaliteit.
Al met al hadden we het gevoel, alsof we in de tuin van een Italiaans restaurant zaten te eten, qua sfeer.
We'll be back!
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Na jaren weer eens bij de Beukenhof gegeten in de prachtige tuin. De menu kaart is gemoderniseerd en van een prima niveau. Het prijs niveau van met name de wijnen is helaas nog te hoog. Gelukkig zijn veel wijnen per glas te verkrijgen.
Janine W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
High wine / wine and bites viel helaas erg tegen. We hadden meer verwacht van de Beukenhof.. erg zonde! Het eten was lekker maar erg weinig. Ook viel de bediening erg tegen. We waren binnen een uur klaar met onze high wine. Wij komen hier niet meer terug.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteravond heerlijk samen gegeten. Wat een verwennerij! Alles klopt hier. De wijn was fantastisch, de gerechten des te beter. En bovenal, je bent hier echt een avond uit. De prijzen zijn prima in verhouding. Het enige wat ik mis is een amuse, dat zou er voor mij wel bij mogen. Maar misschien ook gewoon omdat ik daar dol op ben.
André V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
5-gangen all-in menu.Binnenkomst: uiterst vriendelijk ontvangen. Aan tafel meteen (heerlijk) brood en aperitief. Eerste 2 gangen (Tartaar van dorade en tarbot met een beurre Blanc) speciaal en verfijnd en heerlijk van smaak. De derde (zeebaars buikspek couscous) was erg droog. De vierde gang (ossenhaas met doperwtjes en Chinese champignons) was wel lekker maar heel gewoon. Het nagerecht waren gemarineerde aardbeien met ijs. Niet om over naar huis te schrijven. Echter, en nu komt het, dit was all-in arrangement, dus met bijpassend wijnarrangement. En daar komt die typisch Nederlandse gierigheid in alle facetten naar voren. 2 @ 3 slokjes (ja slokjes) per gerecht. Bij de rode wijn heb ik op een een re-fill gestaan. Dat was nou niet echt de bedoeling, maar omdat u het echt wil. En de bijpassende dessertwijn werd gepresenteerd als "extra" en werd dusdanig geschonken (1 glas 1/3 en 1 glas 1/4 gevuld). Ik heb over het geheel melding van gemaakt bij vertrek. Er werd nog gesuggereerd dat het grote glazen waren, maar dat verandert de 2 @ 3slokjes niet. Ik vind dat heel jammer en geeft niet het idee dat het echt all-in was en daarom de prijs niet waard. Houd de glazen in de gaten en vul eventueel bij. Dat is echte gastvrijheid.
whaf74 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Villa de Beukenhof ligt op een mooie locatie en heeft een mooie tuin waar bij warm weer ook gegeten kan worden. Binnen is de richting redelijk klassiek chique. Samen met de vrij hoge prijzen voor gerechten schept dit een zekere verwachting voor het eten. Helaas kan die verwachting niet worden waargemaakt. Er wordt wel gebruik gemaakt van goede ingrediënten, maar de bereiding is te simpel.
De bediening is vriendelijk, maar lijkt weinig te weten van wat geserveerd wordt. Dat geldt zowel voor het eten als het drinken. Wijn niet goed op temperatuur en in verkeerd glas geschonken.
Voor de prijs die je hier betaald kun je in de omgeving veel betere restaurants vinden.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geen slecht restaurant, maar mijns inziens ook geen uitblinker.
Hier gegeten met een grote groep collega's. We zaten in een veel te grote en weinig sfeervolle zaal (die meer geschikt leek voor feesten en partijen dan voor gezellig eten). Het eten was van goede kwaliteit, maar niet erg bijzonder.
De bediening liet te wensen over: de gerechten werden niet of summier toegelicht en de bediening was niet op de hoogte van de gangen (dus kon ook niet adviseren welke wijn te drinken).
Wat mij betreft geen aanrader om met een (grotere) groep te eten.
nienke G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Erg prettige ambiance. Eerst even geborreld in de bar, daarna lekker bij de open haard gegeten. Ik zou er zeker terugkomen!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk hier een na lunch gebruikt op zondagmiddag. Wij namen de sushischotel. Deze was erg goed bedeeld. Mooie stukjes rauwe vis, zeewier en meer. Zeer uitgebreid en vers. Mooie opmaak. De wijn was super en de bediening erg vriendelijk. Fijn dat ze er weer zijn!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gewoonweg een zeer fijn en prettige omgeving om heerlijk te eten. Gastronomie mag wat mij betreft met nog meer diversiteit maar het eten is echt heerlijk. Geweldig personeel waar je graag terugkomt. Aanrader pur sang. Snel weer reserveren.
aleyd V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gisteren gedineerd met mijn man, mooie locatie, gezellig en stijlvol ingericht, helaas vonden wij de dinerkaart vrij klein, het eten viel behoorlijk tegen, en was eigenlijk vrij simpel, vroeger was rest. Beukenhof een begrip qua eten, helaas voor ons nu niet meer, terwijl de prijzen behoorlijk hoog zijn.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer sfeervol, uitstekende bediening en geweldig gegeten. Prijs/kwaliteit is perfect. Oog voor detail is opmerkelijk in alles.
De tafel van Joke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het aangeboden 3 gangen diner viel erg tegen zal het niemand aanraden
Hans B.
voordat ik eerlijk een goed beeld heb van Villa Beukenhof,
kom ik eerst nog een keer dineren.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij zijn hier wezen lunchen. Ziet er binnen prachtig en sfeervol uit. Gerechten zijn goed en prachtig opgediend. Wijnen zijn prima. Wat mij wel opvalt is dat de bediening erg afstandelijk is. Het lijkt wel of deze mensen geprogrameerd zijn. Het is wel een aanrader al moet je wel even zoeken naar de ingang.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was goed maar wel erg grote borden met weinig eten.
De smoked zalm als voorgerecht werd wel treurig geserveerd en cocktails kunnen ze ook niet maken.!jammer,maar verder was het wel gezellig.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
In oktober hier het diner genoten. Alle gerechten waren zeer goed op smaak. De opmaak was mooi en de gerechten waren allemaal mooi op smaak. De bediening was erg vriendelijk. De entourage uitstekend. Alles was op het niveau wat dit restaurant wil uitstralen.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een mooi restaurant met een prachtige tuin. Wij kregen in de serre een leuke tafel. Gelukkig viel het rumoer van de lange tafel naast ons mee. Personeel was vriendelijk.
We begonnen met een prosecco. Helaas zonder bubbels. Hadden we eigenlijk verwacht dat men dat zelf in de gaten houdt, voordat men dat serveert. De glazen werden wel zonder problemen vervangen, toen we er iets van zeiden.
We kozen het 4 gangen verrassingsdiner. Leuke keuzemogelijkheden. De gerechten met kabeljauw, coquilles en kalf waren kunstwerkjes. Kwaliteit was redelijk. Jammer vonden we wel, dat de frietjes oud waren, en niet alles even warm (al werd het wel teruggenomen naar de keuken, het werd niet beter) en dat we lang moesten wachten op het brood. Ook kregen we wijn pas als een gerecht al op tafel stond.
Bij het kaasplankje werd ons verteld dat het niet uitmaakte in welke volgorde je de kaasjes moest eten. Dat kwam ons vreemd voor: o.i. doet dat het wel.