Villa Beukenhof

Terweeweg 2 2341 CR Oegstgeest Nederland Kaart
31-717200909

Over het restaurant Villa Beukenhof

Geniet van smaakvolle gerechten uit de Franse keuken met een verrassende Aziatische touch bij Villa Beukenhof in Oestgeest. Waar het Oosten het Westen enthousiast ontmoet.

Hier komen warme Franse tinten je tegemoet. Een sfeervol en stijlvol ademend restaurant waar je terecht kunt voor de start van je dag, een kleine of uitgebreide lunch, een smakelijk diner en niet te vergeten de Franse Tafel: een concept waarbij je het genoegen hebt om, met een gevoel alsof je aanschuift bij goede vrienden in Frankrijk, te genieten van 'La Douce France' op tafel, goed gevuld met smakelijke streekgerechten.

Het restaurant beschikt over een à la carte kaart met diverse gerechten. Naast deze zeer gevarieerde kaart heeft het restaurant ook een dagelijks wisselend menu afgestemd op de seizoenen. Een goede gelegenheid om kennis te maken met verschillende seizoensgebonden producten.

Ontdek Villa Beukenhof in Oestgeest nu zelf en maak kennis met verrassende gerechten uit de Franse keuken met een knipoog naar het Oosten!

Meer informatie over restaurant Villa Beukenhof

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Villa Beukenhof

Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De smaken in ieder gerecht zijn goed op elkaar afgestemd. Er staan wel veel gerechten op het menu waarin vis verwerkt zit. Ben je geen vis liefhebber dan is er een beperkte keus.
Met opmerkingen over het eten werd meteen actie ondernomen. Top service
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Romantisch dineren in het karakteristieke , chique landelijke restaurant met details van de oude herberg of romantisch lunchen in de tuin in de zon onder het gebladerte .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ongelofelijk deze kwaliteit voor een vriendelijke prijs .
We nemen dit restaurant op in onze favoriete lunch selectie.
We hadden het geluk dat we buiten konden lunchen ,maar ook binnen is het een feest .
We komen gauw weer .
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prachtige locatie, sfeervol en gezellig aangekleed. Heerlijke high-tea alles ging heerlijk gemoedelijk en op een rustig tempo, zodat volop kon genieten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijke High Tea voor 2 personen. Genoten van de goede sfeer en absolute perfecte service. Hele mooie horeca gelegenheid met tevens hotel functie. Toen ik hiernaar vroeg kregen we spontaan een hele leuke rondleiding aangeboden die zeer de moeite waard bleek te zijn. Wij komen zeker terug!
Marcellino I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Geweldige sfeer in dit zeer bijzondere unieke Restaurant, dat moet allereerst vermeld worden.
Het eten was prima, maar niet echt verrassend. ‘n minpuntje zijn de wachttijden deze vallen door de prachtige omgeving en entourache niet direct op, maar dit zal zeker ‘n vervelend zijn als je er regelmatig komt.
B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Absurt lang moeten wachten voordat (uiteindelijk op eigen initiatief) de bestelling opgenomen werd. Helaas duurde het daarna ook nog lang voordat er geserveerd werd. Toen we, in verband met een wespen aanval, vroegen of het mogelijk was om naar binnen te verhuizen, kwam de reactie dat er eerst gekeken moest worden of er binnen wel ruimte was, ietwat hautain over. Temeer ook omdat minder dan de helft van de tafels binnen bezet waren.

Verder wist ik niet dat het mode is om, als bedienend personeel, werkschoenen met stalen neuzen te dragen.

Kortom, prachtige lokatie, maar sevice kan (en moet) absoluut beter
Antonio H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Menu du chef gekozen; keuze uit was 6 uit gangen. We kozen er 4, het bedoelde hoofdgerecht lieten we vallen. je verwacht dan dat het vis-tussengerecht wat groter wordt uitgevoerd, maar helaas.
Erg weinig aandacht voor de gasten ( hoewel maar drie tafels bezet). Onze ober was reeds naar huis toen we wilden afrekenen, dus zelf maar aan de receptie gaan melden.
We hadden gehoopt het "oude" niveau te treffen, maar helaas.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijke high tea gehad bij Villa Beukenhof. De porties zijn echt voldoende met een goede mix van hartig en zoet. De scones, die ik normaal niet zo bijzonder vind, waren echt heel erg lekker. Eigenlijk was alles heel lekker en van goede kwaliteit. Bediening is vriendelijk en vlot en de zaal is echt heel fijn en mooi ingericht. We gaan hier zeker vaker heen.
Elise R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Mooie locatie met vriendelijk personeel. Alles was tot in de puntjes netjes, maar zeker niet stijf. Mijn zus en ik hebben erg genoten. Wel zijn we zelf naar de balie gelopen om af te rekenen, dit was een vreemde afsluiting op een verder prima bezoek.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eindelijk een restaurant dat zelfs bij een kortingsmenu een ruime portie vlees van hoge kwaliteit serveerd en daar om heen twee prachtige presentaties van voor en nagerecht en niet te vergeten de charmante en attente bediening .
Absolute aanrader het omrijden waard .
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Via coupon een High Tea geboekt. Ondanks het zeer warme weer, prima verzorgd.
We hebben, ondanks de weinig gasten genoten.
H.W. D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op een van de warmste dagen van het jaar dineren in de tuin van Villa Beukenhof. Dan kan het al bijna niet mis gaan. Voortreffelijk gedineerd in een hele mooie ambiance. Complimenten !
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij hadden scholfile; deze was droog. Het was het duurste vis menu. Dan had je toch beter mogen verwachten.
De bediening door de jongste bediende was prima. Ik vond men iets te amicaal omgaan met de gasten
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Top avond mogen beleven. Hoe mooi is het om onder een 375 jaar oude beuk te mogen dineren. Bediening en keuken voortreffelijk. Dank voor een prachtige avond.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Via Social Deal een High Tea gehad in Villa Beukenhof Oegstgeest. Slechte/goedkope kwaliteit van eten. Zeer lang wachten op alles, geen personeel te zien, zelf maar gaan vragen (twee keer!) waar alles blijft. Onafgeruimde tafels om ons heen, meeuwen en kraaien konden vrij hun gang gaan. Één potje thee gehad. Quiches ontbraken en bleken op te zijn.
Social Deal plaatst alleen recensies op hun site die goed gekeurd zijn door het restaurant. De recensies op hun site zijn dus niet te vertrouwen.
Frits E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
weergaloze omgeving om heerlijk relaxed te kunnen genieten.Na de high tea ,nu ook de lunch goed bevallen.Op naar het dinee de volgende keer.
Jan piet H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten in de tuin. Prima service. De Cianti Classico viel een beetje tegen, de Rioga daarin tegen is een mooie wijn. Advies: Zet op de kaart dat het een mix is van 3 druiven, en niet alleen Tempranillo.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prachtige ambiance, goede kwaliteit gerechten, hoeveelheden beperkt, door ontbreken enige regie bij, in mijn ogen onervaren personeel, vrij lange wachttijden