Villa Beukenhof

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Duur
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij zijn hier wezen lunchen. Ziet er binnen prachtig en sfeervol uit. Gerechten zijn goed en prachtig opgediend. Wijnen zijn prima. Wat mij wel opvalt is dat de bediening erg afstandelijk is. Het lijkt wel of deze mensen geprogrameerd zijn. Het is wel een aanrader al moet je wel even zoeken naar de ingang.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was goed maar wel erg grote borden met weinig eten.
De smoked zalm als voorgerecht werd wel treurig geserveerd en cocktails kunnen ze ook niet maken.!jammer,maar verder was het wel gezellig.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
In oktober hier het diner genoten. Alle gerechten waren zeer goed op smaak. De opmaak was mooi en de gerechten waren allemaal mooi op smaak. De bediening was erg vriendelijk. De entourage uitstekend. Alles was op het niveau wat dit restaurant wil uitstralen.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een mooi restaurant met een prachtige tuin. Wij kregen in de serre een leuke tafel. Gelukkig viel het rumoer van de lange tafel naast ons mee. Personeel was vriendelijk.
We begonnen met een prosecco. Helaas zonder bubbels. Hadden we eigenlijk verwacht dat men dat zelf in de gaten houdt, voordat men dat serveert. De glazen werden wel zonder problemen vervangen, toen we er iets van zeiden.
We kozen het 4 gangen verrassingsdiner. Leuke keuzemogelijkheden. De gerechten met kabeljauw, coquilles en kalf waren kunstwerkjes. Kwaliteit was redelijk. Jammer vonden we wel, dat de frietjes oud waren, en niet alles even warm (al werd het wel teruggenomen naar de keuken, het werd niet beter) en dat we lang moesten wachten op het brood. Ook kregen we wijn pas als een gerecht al op tafel stond.
Bij het kaasplankje werd ons verteld dat het niet uitmaakte in welke volgorde je de kaasjes moest eten. Dat kwam ons vreemd voor: o.i. doet dat het wel.
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk bij de haard gegeten in een gezellig restaurant. Lekkere kaart, gerechten waren top o.a. garnaal voorgerecht en sushi / sashimi voorgerecht, lekker kaasplankje ook. Heerlijke sancerre ook per glas verkrijgbaar, idem de champagne. Bediening goed en een goede relaxte sfeer.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Van een kabeljauw voorgerecht een hoofdgerecht maken? Geen probleem. Liever een chocolade dessert dan dat van de kaart? Ook geen probleem. De bediening was behulpzaam en zeer vriendelijk. De sommelier verstond zijn vak met passende wijnkeuzes en toelichting. En de entourage van de tuin was weer fantastisch. Voor liefhebbers van een klassieke, stijlvolle omgeving en Franse keuken, hier moet je zijn. Dit is Beukenhof 2.0. Wij zullen hier nog wel eens vaker komen.
Harno .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zakelijk met 8 personen in de tuin van Villa Beukenhof gegeten. Bijzonder gastvrij ontvangen. Zeer professioneel bediening. Heerlijke gerechten, fusie tussen Aziatisch en Europees. Origineel presentatie. Heerlijk gegeten. Alles prima verzorgd. Een absolute aanrader!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Onverwacht, zonder reservering, het was al half negen, met mijn zoon gedineerd. Jammer dat het niet op het terras kon. Het weer werkte niet mee. We kwamen ´binnenvallen.´We werden hartelijk en zeer gastvrij ontvangen. Het restaurant is voor mij bekend. Ik ben blij dat het weer geopend is en ik met vrienden en familie daar weer terecht kan. We bestelden à la carte.
We hebben heerlijk gegeten.
Ik kom zeker weer terug.
Fusion2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een heerlijk restaurant na een dagje leiden! Toevallig hierop uit gekomen en heerlijk gegeten.
Elk gerecht was weer een verassing in de mond ik had gekozen voor het 4-gangen chefs menu! Zeker een aanrader!
JantjeJohanna .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor het eerst na de herstart gegeten. Voorgerecht eendenlever. Smakeloos. Leek wel een pakje boter.
Hoofdgerecht lady steak. Het vlees was prima, maar er was nauwelijks jus en garnituur bij. Daarom geen dessert genomen.
Bediening was ongeïnteresseerd.
Jammer, hadden op meer gerekend.
Roderick1972 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Afgelopen dinsdag werkelijk waar voortreffelijk gegeten. Wij kwamen er vroeger vaak en ik moet zeggen: het is weer als vanouds. De Beuk is back! Wij namen het 5-gangen Chefs menu en daar hebben wij geen spijt van!! Aparte combinaties tussen Oost en West zoals ze het zelf beschrijven; zo kreeg ik bijvoorbeeld een coquille met dahl (linzen). Erg apart en een verfrissende combinatie. Als hoofdgerecht de zeebaars, gewoonweg genieten!

Bediening was vriendelijk en had kennis van zaken, ambiance was perfect. Onze complimenten voor de chef en het personeel. Wij komen zeker terug!

Rikketik .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Villa Beukenhof is een sfeervol restaurant. De doorstart is er eindelijk, dus tijd om weer eens te gaan eten hier. We kiezen niet voor het menu, maar bestellen 4 gangen a la carte. Een amuse komt er helaas niet, met dit prijsniveau hadden we dat wel verwacht. De sushi als start is smaakvol. De coquille als tussengerecht is aardig, maar waarom maar één voor een tientje? Daarna de soepjes, aardig maar niet bijzonder. De ladysteak volgt als sluitstuk. Vlees is goed, niet bijzonder, de pompoen erbij erg flauw. Frieten ok.
De bijpassende wijnen passen er niet bij. Weinig uitleg, lijkt random gekozen en zijn te stevig geprijsd. Het lijkt wel alsof de wijnkelder willekeurig wordt leeggetrokken.
Het blijft een mooie tent, maar voor een rekening van 190 euro mag het allemaal strakker en verfijnder.
Ymen M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten vandaag! 5 gangen menu genomen en begrijp niet dat ze nog geen ster hebben! Vooraf een aziatisch bereide makreel met meerderen bereidingen van komkommer, daarna een heerlijke roodaars hihi, daarna een mooi gegerilde coquille met een dahl van rode linzen, daarna genoten van de koning van de zee met een perfecte garing. Hierna genoten van nederlands trots de aardbeien gemarineerd in balsamico en dragon met een marshmellow van aardbeien, ofwel we zijn tot in de puntjes verwemd! Komen zeker snel terug!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vanavond weer genoten in de " Beuk" . Super gezellig om hier weer te zijn. We begonnen in " Jacky's bar ". Daarna een heerlijk 4 gangen menu, met daarbij een voortreffelijk wijn arrangement. Persoonlijke bediening die het allemaal echt compleet maken. Super dat de "Beuk" er weer is . Een echte aanrader weer voor Oegstgeest
Ineke
Bijonsinderesidentie .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gastheer pur sang Erwin Rozendal is druk doende in Oegstgeest een glorieuze comeback te realiseren met Villa Beukenhof (het nieuwe Hotel-Restaurant De Beukenhof). We kregen er vanavond in de schitterende ambiance onder de aloude Beuk een veelbelovend voorproefje van met smakelijke vlees- en visschotels en prachtige wijn tegen alleszins redelijke prijzen. De Beuk is weer terug op de kaart. Het weekend had voor ons niet beter kunnen beginnen.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Geweldig dat de Beukenhof weer open is. Bij binnenkomst is het als van ouds, interieur ongewijzigd. Voelt als een warm bad, wordt versterkt door mooie open haard. Menu van de chef is goed en de bediening is vriendelijk. Het enige echte minpuntje is toch die friet, niet zelfgemaakt, een verbeterpunt!
Demosria .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wensen Villa Beukenhof veel succes met de nieuwe formule.
4-gangen menu verfijnd, maar kleine porties. Gelukkig kwam aan het eind nog een mandje frites met mayonaise. De coquilles wel eens lekkerder gegeten.
Toch hopen we nog eens terug te komen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten in de nieuwe Beukenhof. Geweldige coquille met dahl, echt apart en verassend echt een aanrader! Zeer goede gastvrijheid door al het personeel.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Vanavond gegeten in de prachtige tuin, en dat maakte veel goed. Want het eten is zwaar overpriced, met voor heel veel gerechten supplementen op de menuprijs variërend van € 3,- tot maar liefst € 12,50 bij een hoofdgerecht. De vegetarische tafelgenoot kwam er zeer bekaaid vanaf. Naast geen enkele keuze als hoofdgerecht een bordje met 3 groentes. En dat voor de normale prijs. Het eten is net aan voldoende, maar prijs/kwaliteit is ver te zoeken. De presentatie is nog steeds chique 'old style' Beukenhof, maar de gerechten zijn dat van geen kant. Het wordt leuk gebracht, maar het is het niet. Helaas. En zeer teleurstellend dat bij het hoofdgerecht met een supplement van € 12,50 er friet geserveerd wordt die duidelijk niet zelf gemaakt is en niveau van een ordinaire snackbar niet ontstijgt. Dat kan gewoon echt niet. Ben bang dat het op deze manier snel afgelopen is.
Eisma .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Verre van lekker gegeten, bediening matig.
Het niveau is totaal niet te vergelijken met de "oude" Beukenhof, echt jammer!
Beste Eisma,

Tot onze spijt hebben wij doormiddel van deze recensie op Iens moeten vernemen dat uw ervaring op bij Villa Beukenhof niet naar uw verwachting is verlopen.
Wij streven er naar dat wij de plek zijn waar iedereen zich thuis voelt en tevreden naar huis gaat.
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze producten en services kunnen optimaliseren.
Uw beoordeling is dan ook intern besproken en zal waar mogelijk verbeterd worden.
Helaas kunnen wij de klacht niet persoonlijk met u bespreken i.v.m. het missen van de gegevens, maar wij komen graag met u in contact via telefoon of e-mail, voor extra inzicht in uw ervaring.

Wij willen u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een recensie en hopen u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Met gastvrije groet,

Villa Beukenhof