Villa Beukenhof

Terweeweg 2 2341 CR Oegstgeest Nederland Kaart
31-717200909

Over het restaurant Villa Beukenhof

Geniet van smaakvolle gerechten uit de Franse keuken met een verrassende Aziatische touch bij Villa Beukenhof in Oestgeest. Waar het Oosten het Westen enthousiast ontmoet.

Hier komen warme Franse tinten je tegemoet. Een sfeervol en stijlvol ademend restaurant waar je terecht kunt voor de start van je dag, een kleine of uitgebreide lunch, een smakelijk diner en niet te vergeten de Franse Tafel: een concept waarbij je het genoegen hebt om, met een gevoel alsof je aanschuift bij goede vrienden in Frankrijk, te genieten van 'La Douce France' op tafel, goed gevuld met smakelijke streekgerechten.

Het restaurant beschikt over een à la carte kaart met diverse gerechten. Naast deze zeer gevarieerde kaart heeft het restaurant ook een dagelijks wisselend menu afgestemd op de seizoenen. Een goede gelegenheid om kennis te maken met verschillende seizoensgebonden producten.

Ontdek Villa Beukenhof in Oestgeest nu zelf en maak kennis met verrassende gerechten uit de Franse keuken met een knipoog naar het Oosten!

Meer informatie over restaurant Villa Beukenhof

7,1

Jouw recensie over het restaurant Villa Beukenhof

Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
de inrichting van het restaurant is klassiek en ook al jaren hetzelfde, sfeervol en passend bij het gebouw. Bediening is correct en prima. Wij zagen alleen maar jonge mensen bij de ontvangst en de bediening, die goed hun best deden. De gerechten zijn goed, niet heel fantasievol. Tamelijk klassiek. De wachttijd voor de eerste gang was vrij lang, wellicht omdat in een aparte zaal een grote groep aan tafel ging. De wijnkaart is beperkt maar goed. Klein minpuntje: tijdens ons bezoek waren er in het herentoilet geen handdoeken, alleen wat tissues om je handen af te drogen. Al met al hadden we een prima avond.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Fijne middag gehad , leuk menu ,lekkere wijnen en goede uitleg over de wijnen ! Komen zeker terug ! Jammer dat het weer niet meewerkte anders heerlijk in de tuin gegeten .
Victorine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
In de tuin is het heerlijk zitten op een mooie dag. Het eten was ook prima, maar de bediening......... ik was gewaarschuwd maar dacht dat het wel mee zou vallen, nee dus. Als je binnenkomt lijken ze dat alleen maar lastig te vinden. We moesten steeds van tafel opstaan om iets gedaan te krijgen. En het was niet eens druk.
Gauw iedereen op cursus sturen op een nieuwe ploeg aannemen.
AM D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
De timing is een verbeterpuntje: Het duurde na het inschenken van de wijn lang voordat de gerechten werden geserveerd. De wachttijd tussen de gangen was te lang. Goede wijnkaart, leuke toelichtingen, vriendelijke bediening.
ysbrand P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
voldeed aan de (hoge) verwachtingen. Ligging, ambiance, personeel, kwaliteit zijn uitstekend.
Voorkeuren doorgegeven aan Iens bij reservering waren niet bekend bij receptie
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Ambiance is echt heel mooi. Vooral bij mooi weer heerlijk in de tuin. High tea vonden wij wat teleurstellend. Er werd niet uitgelegd wat we konden verwachten en hebben een aantal keer om de thee dan wel water moeten vragen.. Er waren glazen gevallen en die werden niet opgeruimd. Bij het weg gaan ook niet even "alles naar wens geweest" en zelfs niet eens een tot ziens. De bediening kan naar mijn iedere beter voor zo'n mooi gelegen restaurant.
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gelukkig waren we vroeg. De gerechten waren voortreffelijk. Later kon het personeel de drukte niet helemaal aan. Dat was voor ons geen bezwaar. We waren een gezellige groep van oud-collega's en er was heel veel om over te praten, dus zelfs na de wat late koffie en heerlijke friandises zijn we blijven napraten.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Voortreffelijk eten, slechte bediening met 1 grote kleine uitzondering: de jongste bediende. Waar de rest van het bedienend personeel geen oog voor de gasten heeft en bijv de rekening op tafel zet zonder je aan te kijken of zonder iets te zeggen, stal de jongste bediende de show door goed op te letten en initiatief te nemen.

Tip voor de Beukenhof: koester de keukenbrigade, verander niets aan de inrichting en stuur het bedienend personeel (muv 1) naar een basiscursus horeca gastheer/vrouwschap. Of begin met nieuw personeel en laat de jongste de selectie doen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
High tea was gezellig en zeker genoeg. Klein beetje soep met een quiche. Daarna 16 zoete lekkernijen ( voor 3 pers.) en nog een scoon per persoon.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Lange wachttijd (>30 min) tussen hartige entrée en het vervolg van de high tea. Helaas maar erg weinig theezakjes: misschien is "gewone" thee erbij een goed idee. Sfeervolle tuin! Goed toeven.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
De kwaliteit van Villa Beukenhof gaat achteruit. Gisteravond (wederom) te weinig personeel waardoor we lang moesten wachten. Wijnkaart werd vergeten, men vergat te vragen of we water wilden en lege borden werden na ruim een kwartier pas weggehaald. Prijs/kwaliteitsverhouding is zoek. Sashimi was heerlijk, bij de ossenhaas werd niet gevraagd hoe we die wilden (personeel zei als reactie op onze vraag: ‘hoe hoger het segment hoe arroganter’) en het kaasplateau a 14,50 bevatte mini stukjes kaas waarvan 1 rookkaas en 1 jonge komijnekaas. Te duur betaald. Een restaurant dat veel pretendeert maar het niet kan waarmaken. Wij komen helaas niet meer.
Adam D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bij een gerecht werd een lichtgroen bolletje geserveerd zoals een spruitje. Niets vermoedend stak ik dat in mijn mond en spuugde het gelijk weer uit met een verbrand gehemelte: wasabi schijnt het te heten zoals ik vernam toen ik mij beklaagde. SERVEERSTER MOET MENSEN WAARSCHUWEN!
Verder: ik maakte gebruik van een gratis verjaardagsdiner. Dat was te eenzijdig: drie keer een voorgerecht en dus geen enkele keer een warm gerecht. Dat is niet echt een diner
J. B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Sfeer erg gespannen en bedrukt.
Te weinig bediening, daardoor werden er fouten gemaakt, ook door de keuken en niet alleen bij ons.
Erg lange wachttijden
Excuus: voorbereiding van bruiloft later die dag.
Bruiloftsgasten kwamen af en aan binnen met bagage liepen verloren rond, geen gastvrouw om hen te ontvangen, daar moesten ze steeds zelf naar op zoek!
Toen er eenmaal iemand achter de balie zat, was het nog niet erg gastvrij .
Inrichting gedateerd en erg somber.
Muren en plafond zwart.
Kleding mannelijk personeel prima, maar vrouwelijk personeel onbegrijpelijk: kort strak, felrood of zwart maar niet eenduidig of mooi.
Kortom, hier wordt je niet vrolijk van, zeker geen aanrader
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prachtige locatie, het eten was echt heel lekker en de wijn was top. Toch klopte het niet helemaal. Overal miste de laatste puntjes op de i. En een grote blunder: ze waren een gang vergeten.
Yolande L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Uitstekend 5-gangen menu, leuk, ongedwongen personeel, goede uitleg van de wijnen en gerechten. Wij hadden dit geboekt via heerlijk.nl en vonden het de prijs meer dan waard!
Dita D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het is een mooie entourage , het eten is qualitatief goed en lekker . De prijs qualiteit vond ik door de aanbieding goed , maar ik zou deze high tea niet voor de volle prijs willen hebben .
Ik vond ook dat het personeel wat meer zichtbaar mag zijn , voor eventuele vragen . Maar er was een probleempje met de sandwiches er was aangegeven geen vis en dat was niet goed door gekomen en dat heeft men uitstekend opgelost door mini broodjes brie en kaas te serveren . Chapeau !!
Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Er werd weinig notitie van ons genomen. De wil om het ons naar de zin te maken was minimaal. Het eten was prima niet iets op aan te merken.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Is uit beoordeling af te leiden
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Helaas uitermate teleurstellend. Prachtige locatie en inrichting maar service is benedenmaats. Allereerst een half uur gewacht op aperitief, waarna we zelfs maar iemand hebben gestopt. Vervolgens duurde het 1,5 uur voor voorgerecht arriveerde en daarna bijna 1,5 uur voor 2e gang aankwam. Geen amuse gezien, behalve op andere tafels en eveneens om brood moeten vragen. Welke arriveerde nadat het voorgerecht was genuttigd. Aangegeven bij bediening dat we niet blij waren met lange tijdsduur. Ober gaf aan dat het niet zolang zou mogen duren en dat hij dit aan zou geven bij zijn collega’s. Vervolgens geen enkele terugkoppeling danwel excuus ontvangen. Helaas, want de gerechten zelf waren prima. Na 4 uur en een kop koffie (niet van het huis) konden we de lunch afronden. Erg spijtig, want was de service attent en vlot (dit geldt echter niet voor de aardige blonde dame van de wijn) dan zouden we het nog een poging geven. Kunnen het nu echter voorlopig niet opbrengen.
AlidaM .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Mooie locatie met redelijk goede keuken, maar slechte service.
Bediening deed niets om ons op ons gemak te stellen en er kon amper een glimlach vanaf. Weinig tot geen uitleg over de kaart en de menu’s. Vrij lange wachttijd en kleine porties.
Er werd slecht rekening gehouden met allergie (vooraf bij reservering gemeld): geen alternatieve amuse, geen moeite doen om een gerecht aan te passen, onduidelijkheid over allergenen bij het uitserveren.
Prijs-kwaliteit klopt niet.