Vijlerhof

Hilleshagerweg 2 6294 AP Vijlen Nederland Kaart

Over het restaurant Vijlerhof

Ervaar echte bourgondische gastvrijheid bij hotel-restaurant Vijlerhof in het Limburgse Vijlen. Ga lekker bij de open haard zitten en laat je verwennen door de creatieve gerechten die het restaurant je te bieden heeft.

De keuken heeft een zuidelijk accent en er wordt rekening gehouden met de seizoenen. De ingrediënten zijn altijd marktvers en ook een hoop streekproducten sieren de kaart. Geniet bijvoorbeeld van een echte Limburgse vlaai, Limburgse beenham, salade met een geitenkaasje uit de Voerstreek of echte Limburgse gerookte forel.

Je kunt hier terecht voor heerlijke vlees-, en visgerechten en deze zullen altijd met een glimlach worden geserveerd. Maak het maal compleet met een bijzondere wijn van de originele wijnkaart en het bourgondische gevoel is helemaal compleet!

Echt bourgondisch genieten doe je bij hotel-restaurant Vijlerhof in Vijlen!

Meer informatie over restaurant Vijlerhof

Jouw recensie over het restaurant Vijlerhof

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Geweldig gegeten in een gezellige omgeving en entourage. Fantastisch gegeten.
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Goede bediening en het eten was prima een goede aanrader
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eerlijk gegeten.
C.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeker genoeg en nog lekker ook
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten .... bediening was super . Komen zeker nog een keer terug.
Uitzicht was mooi over de velden. Een aanrader
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten met vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht! Helemaal top!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk Limburgs Hotel Restaurant. Rustieke inrichting, goede, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten bij de open haard!!
sanne B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, inrichting is ontzettend verouderd. Wel gezellig!
Anco W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten, gezellige ambiance en prettige bediening!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een typisch Limburgse sfeer. Wildplankje en wildstoofpotje en aan de overzijde een preisoepje en een Limburgs hammetje. Prettig vergezeld met meer dan voldoende groenten, frietjes en rosti. We dronken er een lekker wijntje bij (en - ongevraagd- een gratis karafje water). We sloten af met ijs, koffie en thee. Bediening was attent. Zonder meer een herhaling waard.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Kok heeft zeer goed zijn best gedaan, pluimpje.
Smaak, bereiding en hoeveelheid voortreffelijk.
Bediening, uitmuntend.
Een aanbeveling zeker waard.
cmf W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben gekozen voor het vleesmenu. De kippensoep smaakte prima met verse ingrediënten. De biefstuk was heerlijk, mals en precies goed. Bij het diner werd salade, boontjes en frites geserveerd. Als toe hadden we ijs, we hebben echt heerlijk gegeten en vinden dit restaurant een aanrader!
Roeland R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel erg lekker gegeten in dit restaurant. Prima bediening door het personeel dat we als zeer vriendelijk hebben ervaren. Een aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij komen hier geregeld en zoals altijd voortreffelijk en smaakvol vriendelijke bediening top een aanrader en voldoende keuze
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Op de site stonden 2 wild menu's.
Bij aankomst bleek dat deze menu's nog niet beschikbaar waren. Het wild seizoen moet nog beginnen. Het zou handig zijn als de site up to date wordt gehouden. Ik had bij mijn reservering ook nog gemeld dat we graag gebruik wilden maken van het wild menu. Daar had men ook al op kunnen reageren.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vriendelijk en attente bediening, het eten is prima en het restaurant gezellig ingericht.
De porties zijn ruim voldoende, een restaurant om gauw weer naar toe te gaan.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Tijdens ons verblijf in Landal Reevalis hebben we hier gedineerd. Wat een leuke ambiance! De tijd heeft hier erg stil gestaan, was een leuke huiselijkheid. En wat deden de dames van de bediening hun uiterste best het ons naar de zin te maken! Een 10 voor communicatie. Maar het eten was voortreffelijk! Nooit geweten dat konijn zo heerlijk uit een stoofpotje kon komen! Mijn partner genoot van de traditionele sliptongetjes! Een plek om terug te komen!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat ouderwets bedrijf qua aankleding (positief bedoeld) en ook de keuken is niet bepaald vooruitstrevend te noemen. Prettige bediening. Kwaliteit voedsel gemiddeld. Limburgs speenvarken was niet bijzonder (gewoon beenham).
dontherhaag .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Beetje gedateerde zaak maar wel standaard gerechten die gasten aanspreekt. De schnitzel wat niets bijzonders maar ook niet vies. Komen volgend jaar nog eens langs wanneer we terug een tour door het heuvelland maken.
ruben W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Alleen 2x ontbeten.
Dat was zeer actueel groots en uitgebreid buffet Zoals ik dat vaker in 4 sterren hotels tegen kom. Dit is een driesterrenhotel.
Veel soorten broodproducten, yoghurt en aankleding, warme taartjes, gebakken bloedworst bacon en ei, en erg leuk een Franse kaastafel. Nix op aan te merken, fijn opstaan zo.
Vrij plaatskeuze door het hele iets bruinerestaurant, ook voor op terras of in achtertuin met weids uitzicht.