Vijlerhof

Meer informatie over restaurant Vijlerhof

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Tijdens ons verblijf in Landal Reevalis hebben we hier gedineerd. Wat een leuke ambiance! De tijd heeft hier erg stil gestaan, was een leuke huiselijkheid. En wat deden de dames van de bediening hun uiterste best het ons naar de zin te maken! Een 10 voor communicatie. Maar het eten was voortreffelijk! Nooit geweten dat konijn zo heerlijk uit een stoofpotje kon komen! Mijn partner genoot van de traditionele sliptongetjes! Een plek om terug te komen!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat ouderwets bedrijf qua aankleding (positief bedoeld) en ook de keuken is niet bepaald vooruitstrevend te noemen. Prettige bediening. Kwaliteit voedsel gemiddeld. Limburgs speenvarken was niet bijzonder (gewoon beenham).
Dontherhaag .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Beetje gedateerde zaak maar wel standaard gerechten die gasten aanspreekt. De schnitzel wat niets bijzonders maar ook niet vies. Komen volgend jaar nog eens langs wanneer we terug een tour door het heuvelland maken.
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Alleen 2x ontbeten.
Dat was zeer actueel groots en uitgebreid buffet Zoals ik dat vaker in 4 sterren hotels tegen kom. Dit is een driesterrenhotel.
Veel soorten broodproducten, yoghurt en aankleding, warme taartjes, gebakken bloedworst bacon en ei, en erg leuk een Franse kaastafel. Nix op aan te merken, fijn opstaan zo.
Vrij plaatskeuze door het hele iets bruinerestaurant, ook voor op terras of in achtertuin met weids uitzicht.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij logeerde een paar dagen in het hotel en hadden de dagmenu's bijgeboekt. We hebben daar totaal geen spijt van gehad. Voor het zeer bescheiden bedrag van 18 euro kregen we iederen avond een heerlijk en afwisselend 3 gangen menu opgediend. Ondanks het feit dat het restaurant iedere avond helemaal vol zat met mensen uit de streek was er voor ons altijd een gereserveerde tafel de hele avond beschikbaar.Ik kon een keer een blik werpen in de keuken en was zeer verbaasd dat er slechts zo'n bescheiden ruimte was waar al dat lekkers voor zoveel gasten klaargemaakt kon worden.De vriendelijke service, de aankleding in kerstsferen,alles werkte mee om het tot een geslaagd verblijf te maken.
Het is dat het zo ver weg voor ons is, maar we zouden daar graag nog eens gaan eten.
Harriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Antiek (klein beetje oubollig) maar netjes ingericht restaurant waar veel oudere mensen zaten te eten. Erg vriendelijke bediening. Wij hadden als voorgerecht ham met meloen en carpaccio en als hoofdgerecht varkenshaas met stroganoffsaus en kuikenborst schnitzel met pepersaus. Als bijgerechten kregen wij friet, salade (met lekkere dressing) en bloemkool (met sausje). Alles smaakte prima en het waren ruime porties. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Het restaurant zat op donderdagavond helemaal vol. Daardoor moesten wij waarschijnlijk wat langer wachten op de gerechten. Maar verder dus een prima restaurant.
Mgm B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
De Vijlerhof is een van de weinige restaurants in de buurt van het bergdorpje Vijlen. Het is tevens een (familie)hotel, dus je kunt blijven slapen na de maaltijd. De sfeer komt wat ouderwets over (onder de gasten bevinden zich veel ouderen en jonge gezinnen) , maar dit wordt meer dan goedgemaakt door de bediening en het eten. Je kunt hier altijd een gezellig kort praatje houden, het eten is altijd lekker en de porties zijn groot. De bediening maakt foto's op verzoek en de soep wordt aan tafel geserveerd uit een terrine.
Verwacht hier geen haute cuisine, maar (h)eerlijke limburgse gerechten en evergreens zoals schnitzel en varkenshaas.. Het stoofpotje konijn en de limburgse stinkkaas waren top !
Rina-Bas .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Als vooraf had ik een garnalencocktail en mijn man carpaccio. Als hoofdgerecht hadden wij allebei biefstuk van de haas met gebakken champignons. De garnalencocktail was ok, maar niet heel bijzonder. Wel groot met veel hollandse garnalen, maar ook veel sla. De sla had een zurige dressing die ik niet heel fijntjes vond combineren met de zoetige garnaaltjes. De carpaccio was erg lekker met smaken die in balans waren.
Het hoofdgerecht was subliem. Een zeer malse biefstuk. Zeer goed klaargemaakt met gebakken champignons die lekker op smaak waren gebracht. We kregen veel bijgerechten met verse groentes. We zijn beide niet echt bloemkoolliefhebber, maar deze nog stevige bloemkool met lekker sausje mocht er zijn.

De bediening is aardig. Ik voelde me gast en welkom.

Het restaurant is klassiek ingericht, maar we voelden ons gelijk op ons gemak. Knus en passend bij een familiehotel. Als we weer een keer in de buurt zijn komen we zeker terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Jan&Jeanne. 10aug2014 ontbijt genoten in het hotel was super, veel variatie alles ruim voldoende met bloedworst, zult, div.soorten kaas en jam vlees en ei gerechten. En het uitzicht is prachtig.
Rzeilstra .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hotel keuken met een uitgebreide kaart. Konden niet echt een keuze maken, terwijl de jonge vrouw ons aanrade om varkenshaas te eten. Dit ook gedaan. Lekker mals vlees, alleen vond ik persoonlijk de saus aan de flauwe kant, mijn vriendin daarintegen vond de saus lekker. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Fijne avond gehad, in een iest "oudbollig" hotel.
Hansiemeertens .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Heb hier met smaak gegeten , samen met mijn vrouw tijdens mijn hotelverblijf , lekker menu met als hoofdgerecht een spaakhammetje ( lekker mals ) IJs toe was ook heerlijk. Jonge enthousiaste bediening ( maak je wel eens anders mee ) Mijn vrouw had de scampies als hoofdgerecht , heeft ook heerlijk gegeten. We komen in elk geval terug voor hotel en ook voor het heerlijke eten !
MSERTS73 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
In deze zaak een verjaardag gevierd van mijn oom.
Het was een eenvoudig menu waar mijn oom zelf voor gekozen heeft. Snap dat je dan voor veiligheid kiest en voor een toegankelijk menu gaat om alle genodigden tevreden te stellen. Ik denk dat zowel het voorgerecht als nagerecht kant en klaar ingekocht is, en een minpunt vind ik toch wel de groenten die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen.
De bediening was erg enthousiast en vriendelijk. Hiervan moeten ze het ook van hebben.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
We hadden gereserveerd, maar toen we binnenkwamen werden wij door een personeelslid achter de bar zo chagrijnig behandeld, dat we eigenlijk terstond op onze schreden hadden moeten keren. Gelukkig niet gedaan, want ze heeft ons de verdere avond compleet genegeerd en haar collega’s waren alleraardigst. Het restaurant vormt onderdeel van een hotel, het was er afgeladen. De entourage komt wat traditioneel over, maar het ontbreekt zeker niet aan gezelligheid. Het bloemetjesbehang is heel apart, lijkt wel wat op wat je ook aantreft in landhuizen of grachtenpanden uit de 17e eeuw. De kaart is enorm. Dus daar kun je altijd wel wat lekkers uit kiezen, zou je zeggen. En dat klopt. We kregen heerlijke Bourgondische gerechten voorgeschoteld, vooraf wildproeverijen en als hoofdgerecht wild in een bierstoofpotje en wildzwijnfilets. Allemaal heel veel, ook veel verse groente er bij, dus geen ruimte meer voor een nagerecht.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Hier onlangs 2x gegeten, allebei de keren lekker buiten op het terras gezeten.
Vriendelijke bediening. Ze gaven netjes aan dat het erg druk was dus dat het evt iets langer kon duren voordat het eten geserveerd werd.
HCJM K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Prima restaurant, heerlijk gegeten.
Het is geen haute cuisine maar je krijgt er een heerlijk “ouderwets” diner.
Stoofpotje konijn verrukkelijk.
Portionering en prijs/kwaliteit prima.
Jong, vriendelijk en attent personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Silvanio .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Reeds verschillende malen bij Vijlerhof gegeten en iedere keer erg tevreden weer huiswaarts gegaan. Oké je hoeft hier geen culinaire hoogstandjes te verwachten, maar goed daarvoor ga je ook niet naar dit restaurant toe. Vijlerhof heeft een vrij eenvoudige keuken, maar desalniettemin qua smaak en portionering is het erg goed te noemen. Ook de bediening is erg vriendelijk en innemend. Zeker voor liefhebbers van Limburgse gerechten (zo is stoofpotje van konijn hier erg lekker), is dit restaurant zeker de moeite waard.
Daan7 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Op een drukke zomeravond hier wezen eten. De porties zijn flink. Eten smaakt goed. Alleen het voorgerecht met limburgse forel viel wat tegen door een overdaad aan salade erbij. De smaak van de forel viel wat weg. De wijn werd wat te warm geserveerd. De bediening stond duidelijk onder druk door de drukte. Toch werden de gerechten nog redelijk op tijd uitgeserveerd. Mijn complimenten met zo weinig personeel