Vijfnulvijf

Insulindeweg 505 1094 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-203585388

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vijfnulvijf

Vijfnulvijf heet niet voor niets zo. Deze Aziatische hotspot zit aan de Insulindeweg 505 in Amsterdam. De urban streetfood bestaat uit sushi, street bites en hele maaltijden. In een warm Scandinavisch design weten Jan en Joost een plezierige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een plek om mensen te ontmoeten en vooral samen te genieten van exotische smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vijfnulvijf

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 16.00 t/m 23.00
Vrijdag t/m zondag 12.00 t/m 23.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vijfnulvijf

Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We vonden het eten heel zout en minder "gezond" dan we hadden verwacht gezien de keuken. De gerechten stonden niet uitgelegd op de menukaart dus moesten we vanalles vragen. De voorgerechten werden samen op een bord gebracht, het was niet duidelijk wie wat had besteld. De sfeer is gezellig en de bediening op zich oké maar niet heel vrolijk en enthousiast. Een jongen uit de bediening sprong er positief uit, van hem kregen we bij het afrekenen nog een Koreaans drankje aangeboden.
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima gegeten! Goede bediening. Eten wordt snel geserveerd. Akoestiek wel slecht...
SEOUL W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
vriendelijke bediening i een leuke tent. Eten heel prima. geen hoogstandje.
Rosanne V.
Was prima! Bediening kan beter
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten met de ah actie.
Chloé D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Saai , geen muziek een beetje sfeerloos
Sabrina R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super lekker gegeten. Alleen de service af en toe wat minder maar nou hadden die twee meiden het erg druk met een vol restaurant misschien 1 erbij voor de zaterdag avond zou beter zijn. Verder top
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zijn vriendelijk ontvangen, eten was ook heerlijk. Is een aanrader. Was voor ons de eerste keer dat we met stokjes ate , het is te doen. We konden wel bestek krijgen hoor.
Louise P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg lekker eten en goede en vriendelijke bediening, prettige sfeer.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Erg lekker gegeten met een prettige bediening. Helaas is de akoestiek zeer slecht waardoor wij veel van andere gesprekken meekregen en elkaar slecht konden verstaan, heel erg onrustig.
Lisa F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
ate with 6 personen met ah bon
Eten was heerlijk maar tijd tussen de gangen deed best lang - een beetje min punt
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijke sushi en andere Aziatische kleine gerechten in een ontspannen omgeving. De duck was fine en met knapperige groente, de tempura perfect knapperig, sushi en shasimi vers en ruime porties. En ook de Thaise curry was goed. Al onze bordjes waren helemaal leeg.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gegeten met de AH actie, een 3gangen menu met keuze uit sushi, streetbites en wokgerecht. Eten was erg lekker, leuke gerechtjes en mooie smaken. De bediening was vriendelijk, maar het duurde erg lang. De ruimte is heel leuk sfeervol aangekleed maar de akoestiek was slecht, lastig elkaar te verstaan.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
JG O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Meerdere keren dit restaurant bezocht en met het eten is niets mis. Deze keer was de bediening echt niet op orde: duurde lang voordat de bestelling opgenomen werd, ook de drankjes. Die kwamen uiteindelijk met tussenpozen. Na ruim een uur zaten we pas aan het eerste gerecht. Weinig tot geen aandacht voor onze tafel, en als we deze vroegen dan weinig vriendelijkheid. De desserts (die voor de helft op blekente zijn)kwamen na de koffie, het was redelijk druk, het lijkt erop dat de bediening hier niet op berekend is.
Gerrike D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Leuke plek waar je lekker kunt eten. Gemoedelijke sfeer en goede bediening. Ik zou zeker nog een keer terugkomen.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aktie. Attente, vriendelijke en deskundige bediening. Verrassende gerechten die goed bereid zijn. Ga zeker vaker eten hier.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Op zich lekkere gerechtjes en de jongens in de bediening waren super aardig. Heb hier gegeten via de AH restaurantactie en daar stond bij a la carte. Kreeg echter een beperkte kaart met gerechten waarvoor je bij meer dan de helft ook nog 1 a 2 euro moest bijbetalen oer gerecht. Prijs kwaliteit verhouding vond ik niet oké. A la carte betekent voor mij keuze van de normale menukaart maar dit was een keuzemenu. Beetje misleidend dus.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vijfnulvijf heeft het allemaal. Geweldige gerechten, leuke bediening, mooie sfeer en voor een leuke prijs. Heerlijk verborgen in Amsterdam oost, een aanrader!