Vijfnulvijf

Insulindeweg 505 1094 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-203585388

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vijfnulvijf

Vijfnulvijf heet niet voor niets zo. Deze Aziatische hotspot zit aan de Insulindeweg 505 in Amsterdam. De urban streetfood bestaat uit sushi, street bites en hele maaltijden. In een warm Scandinavisch design weten Jan en Joost een plezierige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een plek om mensen te ontmoeten en vooral samen te genieten van exotische smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vijfnulvijf

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 16.00 t/m 23.00
Vrijdag t/m zondag 12.00 t/m 23.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vijfnulvijf

Dick G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aktie. Attente, vriendelijke en deskundige bediening. Verrassende gerechten die goed bereid zijn. Ga zeker vaker eten hier.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Op zich lekkere gerechtjes en de jongens in de bediening waren super aardig. Heb hier gegeten via de AH restaurantactie en daar stond bij a la carte. Kreeg echter een beperkte kaart met gerechten waarvoor je bij meer dan de helft ook nog 1 a 2 euro moest bijbetalen oer gerecht. Prijs kwaliteit verhouding vond ik niet oké. A la carte betekent voor mij keuze van de normale menukaart maar dit was een keuzemenu. Beetje misleidend dus.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Jaron L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Aanrader!
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het is en blijft een van mijn favorieten restaurants en dat zo dichtbij huis! Verrukkelijk.
Lisa F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie- ruim keuze , super lekker gerechten ,vriendelijk bediening en ginger beer !!
Kom zeker terug
Een echte aanrader !
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Na een uur hadden we nog steeds geen eten, misschien was de ober nieuw en was het zijn eerste dag?, we moesten erg lang wachten, na reclameren kregen we een drankje van het huis aangeboden.
Jowita O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Sushi (special rolls) was erg lekker, sashimi viel echter heel erg tegen... Vis was taai, was te dik gesneden. Zonde, want de rode curry was daarentegen wel echt om te smullen! Tot slot liet de service ook aan de wensen over; personeel had geen idee van de gerechten op de kaart en was niet attent genoeg om te vragen of we nog iets wilden drinken / dessert / rekening wilden.
Ashanti M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten en het 3gangen menu is Meer dan voldoende. Voor sommige keuzes moet je bijbetalen.
Crunchy chicken roll, unagi dragon roll en beijing duck zijn aan te raden. Echt lekker
Leny K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Erg lekker gegeten met AH kaart. Aardige bediening.
Romy C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Deze keer bij vijfnulvijf was het teleurstellend. De gefrituurde gerechten waren te lang gefrituurd en kei hard. Hebben hier vaker gegeten en die keren was het uitstekend
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was een heerlijk avondje tafelen. Goede gerechten en aparte gerechten die je niet zomaar overal ziet, dus zeker verrassend!
Carly Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en leuke inrichting! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
heerlijk gegeten super bediening
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was in één woord verrukkelijk!
Namfon S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en leuk sfeer!
Yanthi T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Menu kwam niet overeen met wat op de iens sote stond. Verder een heel fijne avond gehad. Gangen kwamen op goed tempo na elkaar en eten was weer heerlijk!
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het duurde een beetje lang voordat we ons drinken kregen,voor de rest een uitstekend restaurant we gaan daar zeker weer terug komen
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heel toegankelijk, ook met kinderen, veel spelletjes te spelen. Veel keuze, zelfs voor het AH menu. Wil ik nog wel een keer om de andere gerechten te proberen!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker gegeten met de ah actie. Wel beperkte kaart. Lekkere gerechten maar wel belangrijk om te weten dat je niet alles van de kaart kan kiezen.