Vijfnulvijf

Insulindeweg 505 1094 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-203585388

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vijfnulvijf

Vijfnulvijf heet niet voor niets zo. Deze Aziatische hotspot zit aan de Insulindeweg 505 in Amsterdam. De urban streetfood bestaat uit sushi, street bites en hele maaltijden. In een warm Scandinavisch design weten Jan en Joost een plezierige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een plek om mensen te ontmoeten en vooral samen te genieten van exotische smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vijfnulvijf

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 16.00 t/m 23.00
Vrijdag t/m zondag 12.00 t/m 23.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vijfnulvijf

Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Th. C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Was niet de eerste keer,maar de kwaliteit etc. blijft constant. En goed dus !
Yanthi T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten en snel geholpen voor een prima prijs. Lekker druk (vrijdagavond), maar daar merk je niets van. Ik kom zeker terug :)
Daneysha K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Altijd lekker
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk eten, aardige bediening, prettige comfortabele inrichting en sfeer.
Meestal is het druk maar vandaag erg rustig. Jammer, dit restaurant is zeker een aanrader in de Indische buurt!
MaSe .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Na een tijd niet geweest te zijn weer eens gegeten bij Vijfnulvijf, maar dat viel toch echt tegen. Ik vond het altijd een sympathiek buurtrestaurant; het eten is niet erg verfijnd maar prima, de service wat rommelig en onze bestelling is nog nooit vlekkeloos verlopen, maar de prijzen en aardige mensen maakten altijd een hoop goed.

Echter, nu de prijzen aanzienlijk verhoogd zijn en de kwaliteit van het eten hetzelfde is gebleven, en de bediening zelfs achteruit is gegaan is voor mij de balans van Vijfnulvijf zoek.

We moesten lang op onze hoofdgerechten wachten, waarop de serveerster vroeg of we uitgegeten waren (terwijl we toch echt bij haar besteld hadden), daarna deden we na 20 minuten nog maar eens navraag en toen bleek dat ze de order niet eens had doorgegeven, en dat zonder ook maar enigszins excuses te maken voor het lange wachten.

Ook heb ik het sterke vermoeden dat een van de vegetarische gerechten toch echt vlees bevatte, niet erg netjes.

Het was een drukke avond, maar al met al vind ik dat de bediening met zeer weinig aandacht en interesse haar klanten behandelt. Wij komen helaas niet meer terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vijf Nul Vijf is een prima asian-fusion restaurant met gerechten uit zowel Japanse, vietnamese, indonesische als thaise keuken.
Wij aten van de streetbites kaart, kleine gerechtjes die je kan delen, kwaliteit was allemaal prima en smaken ok (sate echt heel goed). Prijs - kwaliteit verhouding ook helemaal prima.
De bediening vergat een paar keer een drankje te brengen, verder alles prima.
Wij hebben enkel van de streetbites kaart gegeten, dus over de kwaliteit van de sushi kan ik niet veel zeggen.
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij zijn met 4 personen gaan lunchen.De service van een vriendelijke vrouw is goed.Het eten is zeer matig zowel de maleisische sate als de sushi waren niet smakelijk.In Amsterdam kan je op veel plekjes veel lekkerder eten.Wel een leuke interieur.Geen aanrader.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ontvangst en service zijn uitstekend. We kregen prima suggesties met betrekking tot vegetarische gerechten en mogelijkheden. Heerlijke wijn.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op een rustig moment (lunchtijd zondag) met vriendinnen genoten van vele prachtige gerechtjes met subtiele smaken en mooi opgemaakt. Er is erg veel keuze en de prijzen zijn in verhouding met de kwaliteit. Wij namen van alles wat en konden achteraf niet kiezen wat we het lekkerst hadden gevonden.
Jarige vriendin kreeg een prachtig toetje met vuurwerk-fontein 'van t huis'.
Bediening was vriendelijk en vakbekwaam zonder opdringerig te zijn.
s Avonds schijnt het wel druk te zijn en is er vanzelfsprekend ook meer lawaai. Dat zal mij er echter niet van weerhouden er een keer rond dinertijd te gaan eten. Het was werkelijk heerlijk!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten. Je moet er alleen zo lang op wachten dat je van de honger er niet meer van kunt genieten. Na 2 uur hebben we het laatste gerecht dat nog komen moest gecanceld en zijn we bij de AH om de hoek en broodje bapao gaan eten.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuke hartelijke sfeer, heerlijk gegeten.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Overheerlijke verse sushi, fantastische bediening, het zat vol maar daar was niets van te merken. Fijne zaak!
Myra G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten in een leuk ingerichte ruimte. Wel een uitdaging qua accoustiek...
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor de tweede keer. Uistekende kwaliteit keuken, veel verse groenten. Heerlijk.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed eten, vers bereid, huisgemaakte Thaise viskoekjes om te smullen. Verse groenten. Een aanrader. Lekker naar buiten kijken in de Indische buurt in Amsterdam.
Silja W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij zijn gastvrij ontvangen voor de lunch, de tafel stond al klaar. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Je weet gewoon niet wat je moet kiezen, zoveel lekkers op de kaart.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ontzettend lekker eten, goeie bediening en fijne sfeer! Wij komen zeer zeker terug!!!
Ashna B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Onlangs hier wezen eten met mijn vriend, wij hebben heetlijkkk en rustig op ons gemak gegeten. Zeker aan te raden voor de sushi's. Een aanradertje
Maggie W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker eten, helaas kwam niet al het eten te gelijk.