Vijfnulvijf

Insulindeweg 505 1094 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-203585388

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Vijfnulvijf

Vijfnulvijf heet niet voor niets zo. Deze Aziatische hotspot zit aan de Insulindeweg 505 in Amsterdam. De urban streetfood bestaat uit sushi, street bites en hele maaltijden. In een warm Scandinavisch design weten Jan en Joost een plezierige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een plek om mensen te ontmoeten en vooral samen te genieten van exotische smaken!

Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m donderdag 16.00 t/m 23.00
Vrijdag t/m zondag 12.00 t/m 23.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vijfnulvijf

Elise A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gegeten met de AH-actie. Daarvoor is er een aparte kaart waarvan het moeilijk in te schatten is wat de omvang van de gerechten is omdat je uit drie menuprijzen moet kiezen en de gerechten niet apart geprijsd staan. Wel kosten sommige gerechten (n.b.!) nog iets extra.
De bediening is buitengewoon vriendelijk. Omdat ik de beef teriyaki taai vond, kregen we koffie na van het huis.
Maar eerlijk gezegd zou ik de normale prijs zonder actie-korting echt te hoog hebben gevonden voor de prijs-kwaliteit verhouding.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heel lekker gegeten maar zonder 50% actie wel erg prijzig.
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Super lekker eten en leuk personeel!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Goed eten, fijne sfeer, leuke avond
Lavina T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Goede locatie, op een hoek met leuk uitzicht. Goede service, er werd goed uitgelegd omdat we met AH restaurantactie daar gingen eten en het geselecteerde menu was prima. Verder is de menukaart zeer uitgebreid (buiten de AH restaurantactie). Dessert was verrassend lekker. Mangoijs met stukjes mango, zo ook appeltaartijs met stukjes appeltaart. Heerlijk! We komen zeker een keer terug!
Anne-Maria V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Lekker eten, fijne service. Hoofdgerecht was verkeerd doorgegeven maar werd snel opgelost
Char W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Via de ah actie daar terecht gekomen. Ik kies de restaurants uit nav de a la carte vermelding en dat stond ook bij dit restaurant aangegeven. Jammer genoeg was dat niet het geval. Je krijgt een beperkt keuzemenu en daarnaast ook weer keuze tussen 3, 4 gangen of een deluxe menu. Bij 3 gangen menu krijg je geen toetje (enige optie is spekkoek met ijs)
Aangezien hun normale lijst veel uitgebreider is, was het keuzemenu erg teleurstellend en het niveau van de gerechten niet bijzonder. Ik heb in het verleden a la carte gegeten en dat was velen malen beter.
BARBARA I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten!! Prima! Gaan we zeker nog een keer doen!
Shalini H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker eten, goede bediening, fijne sfeer. Ik kom hier regelmatig terug!
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het eten is heerlijk ,de bediening is aardig alleen er was 1 ober die alleen engels spreekt dat was irritant want het is daar rumoerig en dan is hij niet te verstaan,het is de 2e keer dat we daar aten omdat het eten heerlijk is
Alexandra M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Erg lekker eten van verschillende asiatische cuisines, van heerlijke sushi tot romige curry tofu en zachte teryiaki beef.
Super vriendelijk en aardig personeel.
Luna S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Moesten lang wachten toen we gingen zitten, voordat we iets te drinken konden bestellen, terwijl er naast ons maar drie tafels waren. Daarbij vroegen ze of we water wilden bij het eten, iedereen om ons heen had kraan water, maar wij kregen een fles water die 6,50 koste, terwijl we ook al andere drankjes ernaast hadden besteld. Na de eerste twee gerechtjes die lekker waren, was er iets in de keuken, waar we eerst lang op hebben gewacht en uiteindelijk konden de rest van de gerechten niet meer gemaakt worden. De bediening is erg slecht, denk dat het veel beginnende serveerders zijn die niet goed weten wat ze aan het doen zijn. Aandacht krijgen om iets te bestellen is moeilijk en daarbij kan er ook makkelijk 10 min voorbij gaan zonder dat iemand door het restaurant loopt om de gasten te helpen, erg jammer want het eten is lekker.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk eten! Pure smaken, echt aziatisch en goede prijs/kwaliteit
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig restaurant, hipster sfeertje, ontspannen, kindvriendelijk, het eten was heel erg lekker.
Aardige bediening, maar alles ging wel langzaam.
Geluidsniveau wat aan de hoge kant.
Wij hadden lekkere sushi, en Chinese kip, en Chinese eend die heerlijk crispy was klaargemaakt..
De eend stond op de kaart als Beijing Eend, maar dat was het niet.
Smaken zijn wel echt authentiek.
Zoon koos voor de Amsterbun, een toch ook echt modern Aziatisch gestoomd broodje met kip
Het zat op zaterdagavond helemaal vol.
Veel keuze uit Aziatisch bier, karafje gemeentepils (zoals de bediening het noemde) erbij, prima!
Daphnee P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Eten was lekker en goede service
Bibi C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het restaurant was sfeervol ingericht en ook het personeel was erg vriendelijk. De porties waren niet al te klein. De street bites is een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Aparte kaart voor AH aktie. Geen vergelijk mogelijk met andere gerechten/prijs verhouding.
505 was voorheen een Chinees. Nu nog maar in een modern jasje.
Iza Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Perfecte sushi rolls, lekker smeuïge bapao met eend, mistte een beetje de crunch, de groente tempura erop maakte het helemaal af (eigen combi). De curry was ok. De bediening is jong en af en toe onhandig, maar heel
welwillend.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ik kom hier regelmatig. Leuke plek, lekker eten, veel keuze. En vaak goede deals via Iens; dat maakt het dan nog net iets aantrekkelijker :) . Ik vind het zeker een aanrader.