Vijfnulvijf

Insulindeweg 505 1094 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-203585388

Speciale deals

Over het restaurant Vijfnulvijf

Vijfnulvijf heet niet voor niets zo. Deze Aziatische hotspot zit aan de Insulindeweg 505 in Amsterdam. De urban streetfood bestaat uit sushi, street bites en hele maaltijden. In een warm Scandinavisch design weten Jan en Joost een plezierige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een plek om mensen te ontmoeten en vooral samen te genieten van exotische smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vijfnulvijf

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vijfnulvijf

Magdalena K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
eten was echt heerlijk, we hadden sushi en snacks en we waren enthousiast over elk gerecht. de plek valt je niet op met flitsende design maar we hebben er echt van genoten en zullen zeker nog eens terugkomen voor meer
Jody R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vaker hier gegeten. Was het de laatste keer iets wat teleurstellend (gerechten waren naar mijn doen te zout).
Was het dit keer super. Top!
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prettige sfeer, lieve bediening en advies en heel lekker eten!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Was gezellig druk, maar de bediening kon dit goed bijhouden.
Goede kaart met veel keuzen, maar de sushi sprong er echt uit. Was heerlijk.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed gegeten attente bediening.
Deserts (zonder korting) erg ad prijs.
Leuk om street bites te sharen.
Flore G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hapjes kwamen steeds een voor een, niemand at tegelijkertijd uiteindelijk
petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fantastische bediening en heerlijk eten!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg mooi restaurant met een heerlijke uitgebreide menukaart. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker een restaurant waar ik graag nog eens terug kom!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
heerlijk gegeten!
Su Y.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten. Leuke en moderne inrichting. Met de Iens actie een hele leuke avond gehad met vriendinnen.
Jacobien B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed eten, prima verzorgd.
HEnk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is wat aan de prijzige kant, maar de kwaliteit is prima
sharka D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was erg lekker! Goeie combinatie, sushi en streetbites.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Vijfnulvijf. Eten was vers en heel smakelijk. Daarnaast was het personeel erg attent vooral het jonge aziatische meisje was erg lief en grappig. Al met al een super leuke avond gehad hier.
Daneysha K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Veel variatie. Enige nadeel het was echt heel druk en remoerig. Verder heb ik genoten
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker eten en prima sercice in drukke tent. Gesprek voeren bijna onmogelijk omdat de acoustiek niet best is
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heerlijk eten en fijn bediening . gezellig sfeertje
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar duurde alleen erg lang voor we een eerste drankje konden bestellen. Verder absoluut een aanrader.
DJ P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten op een onverwachte plek. Aan een druk kruispunt in Amsterdam Oost. In een eenvoudig, maar smaakvol ingericht restaurant kan je lekkere Aziatische (Chinees / Japans) hapjes kiezen uit een overzichtelijke kaart. Toppers vond ik de gestoomde broodjes met Pekingeend en de Pangsit. Ook fijn dat ze lekkere bieren van de tap hebben.
Dewi I.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op Koningsdag waren ik en een vriendin in Amsterdam Oost beland. Vijfnulvijf stond al een tijdje op mijn to-go lijst en de vriendin waar ik mee was, is echt dól op sushi so Vijfnulvijf it was :)

We waren er eerder op de dag al langsgelopen en het interieur is echt heel erg tof en de service was ook super; heel betrokken medewerkers die je vragen naar je dag, je jas aannemen en de tijd nemen om je de specials van de dag te vertellen.

Ik bestelde een Tsingtao-biertje en mijn vriendin de soju sunrise cocktail van de dag. Hij was erg lekker, maar zoals te verwachten viel met een cocktail, aan de prijzige kant...

Na de kaart uitgebreid bekeken te hebben, wilde mijn vriendin de sashimi mix bestellen, maar bestelde uiteindelijk één van de specials, de zalmtataki (ook die bleek prijzig achteraf, ouch...). Ik bestelde de veggie combo, zonder omelet, een prima vegan optie bleek! Ik kreeg 9 (!) maki met afwisselend avocado en komkommer, twee futomaki met avocado en komkommer en twee nigiri met avocado. Het was voor mij alleen echt veel te veel én die daarentegen was dan weer prima betaalbaar. Degene die de bestelling op kwam nemen, gaf aan dat de combo iets langer kon duren om te bereiden en de wachttijd hiervoor iets langer was, maar in de praktijk viel ons dit alles mee.

Ook bestelden mijn vriendin er nog de dim sum met garnaal erbij en ik de tempura veggies, om te delen.

We zaten te vol voor een toetje of een drankje na, we hebben erg lekker gegeten!