Vijaya

Geldersekade 23 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204205225

Over het restaurant Vijaya

Indiase keuken in Amsterdam

Restaurant Vijaya is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Sinds een aantal jaar biedt Vijaya de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten aan. In een prettige ambiance kun je bij Viaya genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naan broden en verschillende vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook van de vele Indonesische rames gerechten en de rijsttafels. Heb je ook een slaapplek nodig? Het is ook mogelijk om te overnachten in hotel Vijaya.

Meer informatie over restaurant Vijaya

• Catering , Engels gesproken , Per boot te bereiken
elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding in een restaurant waar weinig toeristen komen en je goed in staat bent om goed bij te praten.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ik ben niet in dit restaurant geweest maar heb wel een paar keer hier besteld. Ja ja, ze bezorgen ook. En ik vind het lekker. Veel Indiase restaurants passen hun pittigheid toe aan het Westerse maar zij niet. Authentieke smaak maar houd je van nog pittiger, kun je dat gewoon vragen. Heerlijk gewoon!
lweerheim .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
net restaurant met grote keus in gerechten, heel nette rustige bediening
wat we zeer waardeerden was de rustige achtergrondmuziek
Beterwetenwaarteeten H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima klein restaurant op loopafstand van het Centraal Station. Mooie stop voor bezoekers aan Amsterdam die hier kunnen proeven van de Indonesische specialiteiten uit onze vroegere kolonieen. Voor een redelijke prijs eet je een heerlijke maaltijd. Vooraf lamssate in ketjapsaus. Tikje zwart geroosterd, maar goed van smaak. De kip in kokossaus als hoofdgerecht was verfijnd en werd geserveerd met geurige basmatirijst en diverse bijgerechten. We sloten af met koffie en spekkoek. Buiten was het onder het vriespunt, maar wij gingen met een warm gevoel naar huis!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
vriendelijke bediening en goede uitleg over de gerechten.
was erg lekker allemaal.
we hadden 3 gangen menu extra, maar was allemaal goed
CorneliaD .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een goede vriendin. Aardige bediening, goede service, erg flexibele mensen. Er was een grote partij aanwezig waardoor we af en toe lang moesten wachten, maar dat was voor ons geen probleem. We komen zeker een keer terug, ook zonder AH-actie is het eten namelijk goed betaalbaar.
Ruth P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Indonesisch en Indiaas, vers bereid, en we konden aangeven hoe pittig we het wilden. Duurde allemaal vrij lang maar we hadden de tijd.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, het eten was goed van smaak, goed vers, goede porties, De bediening was gezellige, goede lokatie. Super avond gehad!!!!
anette M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
wat een leuk knus restaurantje. lekker eten (met de AH actie) en vriendelijke bediening. en je krijgt gewoon een glaasje kraanwater zonder dat je daar voor hoeft te betalen. ook lekker centraal gelegen. wij gaan hier vaker komen.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Lekker voordelig 2e Kerstdag gegeten, vriendelijke bediening, ons gekozen rijsttafel was heerlijk.
En dat men geen alcohol schenkt was voor ons geen probleem!
C.A. B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dit is echt een eenvoudig eethuisje waar je toch verrast wordt omdat alles heel goed smaakt. Het is helemaal niet duur, locatie vlak bij A'dam cs. Let op, er wordt geen alcohol geschonken.
lydia H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg vriendelijke bediening. En het eten was erg lekker; hier ga ik vaker naar toe. Opvallend was dat er geen alcohol werd geschonken, maar dat vond ik prima.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Hier gegeten met de AH actie. We fietsen er wekelijks langs maar nooit aan gedacht om er eens te gaan eten. Maar wat was het leuk, lekker en keurig!! Ruime keuze en werd ook geattendeerd op de pittigheid vd gerechten. Bijzonder vriendelijke bediening en ondanks dat t redelijk vol zat, snelle bediening. Gaan we, een volgende keer dat we er langs fietsen, toch even afstappen en hapje eten!
Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Lekkere pittige gerechten.
Keuze uit diverse menu's.
Vegetarisch vis lam rijsttafel.
Vriendelijke bediening
pieterbal .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hoewel het groen nogal karig was, hebben wij niet te klagen gehad over het eten. De lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht maakte dat wij uiteindelijk de voorkeur gaven aan een tijdige trein boven het dessert.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik ben meestal niet zo gecharmeerd van 'gemengde Restaurants' - dit is Indiaas en Indonesisch en de decoratie is die van een Chinees Restaurant. Ik was met een Indo en we bestelden de Indonesische rijsttafel. Wij vonden dat het eten erg lekker smaakte en de porties waren groot, de rijst was wel Indiaas maar dat smaakte zelfs lekkerder dan gewone witte rijst. De service was goed en heel vriendelijk. Al in al vonden we het veel beter dan verwacht. Zeker een aanrader voor mensen die lekker en goedkoop Indonesisch willen gaan eten...de duurste rijsttafel kost € 27.50 incl. dessert en koffie.
jaha55 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Waren er via de AH aktie. Fijne en vriendelijke ontvangst. Waren met vrienden en hebben een drie gangenmunu genomen. Was ruim voldoende in heerlijk van smaak. De gerechten werden bij het opdienen goed uitgelegd en ook aangegeven of het heet of minder heet van smaak was.
Prima bediening, zeker een aanrader.
aslob5 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Leuk restaurant met lekker Indonesisch eten. Wij hebben de rijsttafel genomen en dat was gevarieerd en lekker. De bediening was goed. Wij vierden een verjaardag en de jarige kreeg een extra toetje met brandend sterretje. Een envoudige en toch leuke verrassing
burgerl .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer genoten! Prima bediening! Wachttijd tussen gerechten precies goed! Buiten, voordeel van korting, zijn de prijzen standaard zeer aantrekkelijk! Moeite waard om door te geven en voor herhaling vatbaar!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Knus restaurant met vriendelijke bediening. Indiase muziek op de achtergrond en heerlijk Indiase gerechten . ook goede vegetarische schotels