Vijaya

Geldersekade 23 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204205225

Over het restaurant Vijaya

Indiase keuken in Amsterdam

Restaurant Vijaya is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Sinds een aantal jaar biedt Vijaya de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten aan. In een prettige ambiance kun je bij Viaya genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naan broden en verschillende vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook van de vele Indonesische rames gerechten en de rijsttafels. Heb je ook een slaapplek nodig? Het is ook mogelijk om te overnachten in hotel Vijaya.

Meer informatie over restaurant Vijaya

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Engels gesproken , Per boot te bereiken
9,1
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Een opknapbeurt kan deze zaak echter wel gebruiken. Ondanks dit minpuntje vinden we het toch een echte aanrader!
Marinus M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We heerlijk gegeten met een goede nuance van pittig en mild. Prima persoonlijke en attente bediening. De inrichting kan fraaier.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk eten, ik was aangenaam verrast. We hadden allebei een Thali genomen, een schotel met verschillende curry's, een aanrader.
cnw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Na een eerdere slechte ervaring met Indiaas eten was dit eten een verademing. Het was heerlijk. Zelf had ik de kip Korma, curry met kokos, rozijnen en amandelen zoetig, maar niet overheersend of te romig. Zij had een mixed plate Seafood Thali en alles op haar bord was zo lekker dat ze niet wist waar ze moest beginnen. Voorgerechten waren simpel maar lekker: Panir Pakora en King Prawn Pakora. Enige minpuntje was dat we als toetje Rambutan hadden gekozen, wat natuurlijk uit blik kwam, dus volgende keer neem ik een ander toetje.
renaterozanneklinkenberg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg aardige bediening en lekker eten. Handige locatie vlakbij Amsterdam Centraalstation. Veel goede vegetariscche gerechten.
vaneveld J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteravond een heerlijke rijsttafel gegeten bijnViyaya.De bediening was zeer correct en aardig.Het restaurant is klein maar keurig.Dat er geen alcohol geschonken wordt(wel acoholvrij bier) is o.i. geen probleem.Je kunt gelukkig ook gewoon kraanwater bestellen.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de kaart. Voldoende keuze en heel vriendelijk geholpen. De butter chicken was zo lekker gekruid en ook de samosa was helemaal top. Kortom echt een aanrader.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Dit was onze eerste kennismaking met Vijava en deze is ons heel goed bevallen, Prima service, heel vriendelijk en aardig en ook de gerechten waren Top. De hoeveelheden waren goed en wat een smaak explosies, we gaan hier zeker gauw weer naar toe.
joanlouwrink L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitermate vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heerlijk en gevarieerd eten.
Miste wel een glas wijn bij het eten.
Lea A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mijn vriend en ik wilden Indiaas eten, maar omdat hij dit nooit gegeten had, koos ik voor een restaurant die ook Indisch eten had. We kwamen hier terrecht en het eten was zalig! Goed gekruid en recepten met peper waren perfect gepeperd. Wij komen zeker terug! Indiaas is zeker een aanrader!
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Waren voor AH restaurant actie. Hadden leuke tafel aan het raam. Aardige bediening. Goede kwaliteit eten. Komen zeker nog eens terug.
Kaatje C.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op 07-05-2017 hier gegeten en het is ons prima bevallen - Keuze uit een uitgebreide kaart gerechten helemaal in Indische stijl. Er waren geen alcoholische dranken verkrijgbaar maar een 0,0% 'Grolschje' en een grote fles spa rood voldeden ook. Bij de bestelling kun je zelf duidelijk aangeven of je het 'spicy' wilt 'medium' of 'soft'
Ivon V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Fijn restaurant met hele aardige dame in de bediening. Heerlijk gegeten van een uitgebreide Indonesische rijsttafel. Dit restaurant is zeker aan te bevelen!
Isabelle J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Lekker eten, goede service. Het restaurant zit tussen de Nieuwmarkt en het Centraal Station en is klein maar fijn. De bediening is erg vriendelijk. We hebben hier lekker gegeten!
elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding in een restaurant waar weinig toeristen komen en je goed in staat bent om goed bij te praten.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ik ben niet in dit restaurant geweest maar heb wel een paar keer hier besteld. Ja ja, ze bezorgen ook. En ik vind het lekker. Veel Indiase restaurants passen hun pittigheid toe aan het Westerse maar zij niet. Authentieke smaak maar houd je van nog pittiger, kun je dat gewoon vragen. Heerlijk gewoon!
lweerheim .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
net restaurant met grote keus in gerechten, heel nette rustige bediening
wat we zeer waardeerden was de rustige achtergrondmuziek
Beterwetenwaarteeten H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima klein restaurant op loopafstand van het Centraal Station. Mooie stop voor bezoekers aan Amsterdam die hier kunnen proeven van de Indonesische specialiteiten uit onze vroegere kolonieen. Voor een redelijke prijs eet je een heerlijke maaltijd. Vooraf lamssate in ketjapsaus. Tikje zwart geroosterd, maar goed van smaak. De kip in kokossaus als hoofdgerecht was verfijnd en werd geserveerd met geurige basmatirijst en diverse bijgerechten. We sloten af met koffie en spekkoek. Buiten was het onder het vriespunt, maar wij gingen met een warm gevoel naar huis!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
vriendelijke bediening en goede uitleg over de gerechten.
was erg lekker allemaal.
we hadden 3 gangen menu extra, maar was allemaal goed
CorneliaD .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een goede vriendin. Aardige bediening, goede service, erg flexibele mensen. Er was een grote partij aanwezig waardoor we af en toe lang moesten wachten, maar dat was voor ons geen probleem. We komen zeker een keer terug, ook zonder AH-actie is het eten namelijk goed betaalbaar.