Vijaya

Geldersekade 23 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204205225

Over het restaurant Vijaya

Indiase keuken in Amsterdam

Restaurant Vijaya is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Sinds een aantal jaar biedt Vijaya de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten aan. In een prettige ambiance kun je bij Viaya genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naan broden en verschillende vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook van de vele Indonesische rames gerechten en de rijsttafels. Heb je ook een slaapplek nodig? Het is ook mogelijk om te overnachten in hotel Vijaya.

Meer informatie over restaurant Vijaya

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Catering , Engels gesproken , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Vijaya

saxonet .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vooral vegetarisch: heerlijk. Mijn man had spijt van zijn tandoorikip toen hij mijn spinazie-kaas en zwarte linzen proefde! En heerlijke rijst.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wordt aangegeven als Indisch restaurant. Rijsstafel voor 4 personen besteld. Maar de maaltijd smaakte niet Indisch, maar Indiaas. Een grot verschil. Naar kerrie en ander indiase kruiden inplaats van de heerlijke indische kruiden. Zeer teleurgesteld.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Na een vriendelijke ontvangst genoten van een heerlijk driegangendiner. De smaken van de Indiase gerechten waren zeer verfijnd. En de porties waren meer dan genoeg en mooi opgediend.
koertdejager .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Als je van Indonesisch eten houd is dit restaurant een aanrader. We hebben een rijsttafel genomen. Heerlijk. Lekkere sate o.a. De eigengemaakte kroepoek is seer bijzonder. Alcoholvrije biertjes.. Er wordt n.l. geen alcohol geschonken. Bediening is uiterst vriendelijk. Het restaurant aan de Gelderse kade ligt iets uit het centrum . De wandeling er naar toe is echter de moeite waard. Ook gezien het prijsniveau .
m.h.jansen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ze kunnen zich beter richten op een van beide keukens. Waarschijnlijk was het Indiase eten beter geweestdan de Indonesische rijsttafel.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten op de verjaardag van mijn dochter. Bediening keurig, tempo bediening kan iets hoger. Aankleding van het restaurant zou iets sfeervoller kunnen.
TinekeJan .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Wij kwamen ca. 15 min.eerder dan gereserveerd,maar dat was geen enkel probleem. Vriendelijke ontvangst. De keuze was groot: of een menu of gewoon van de kaart. In dit restaurant geldt: het goedkoopste gerecht krijg je gratis. Wij hebben gekozen vanaf de kaart en onze gerechten waren nagenoeg hetzelfde in prijs (het voorgerecht als het hoofdgerecht). Als dessert nam mijn man een ijsgerecht van 7 euro en ik een koffie van 2.50. Bij die laatste werd dus de koffie van de rekening afgetrokken net als 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht
Het smaakte allemaal heerlijk!
H K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mijn partner vond het geluidsnivo aangenaam; ik daarentegen ben lichtelijk doof en vond het te lawaaiig, ondanks het feit dat er slechts één ander tafeltje met een gezelschap bezet was. Het is dus vooral de akoestiek, die alles luid maakt. Zeer vriendelijke bediening. Stoelen zitten goed.
fredw .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Als je geregeld in India bent geweest is Indiaas eten Nederland maar flauwe hap. Niet dat het zwaar gepeperd moet zijn, maar je moet de echte kruiden zoals kardamom kunnen proeven. Eindelijk een restaurant gevonden waar dat het geval is.
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een hele gezellige ervaring. Alles klopte. Eten van zeer goede kwaliteit. Leuke bediening. 1 dame moest het allemaal alleen doen. Zij deed dat zeer ontspannen en had ook tijd voor een gezellig praatje. De ene helft van ons gezelschap heeft de rijsttafel eer aan gedaan. De andere helft de Indiase kant . Alles heel goed. Zeker een 2e bezoek waard.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Een opknapbeurt kan deze zaak echter wel gebruiken. Ondanks dit minpuntje vinden we het toch een echte aanrader!
Marinus M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We heerlijk gegeten met een goede nuance van pittig en mild. Prima persoonlijke en attente bediening. De inrichting kan fraaier.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk eten, ik was aangenaam verrast. We hadden allebei een Thali genomen, een schotel met verschillende curry's, een aanrader.
renaterozanneklinkenberg .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg aardige bediening en lekker eten. Handige locatie vlakbij Amsterdam Centraalstation. Veel goede vegetariscche gerechten.
cnw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Na een eerdere slechte ervaring met Indiaas eten was dit eten een verademing. Het was heerlijk. Zelf had ik de kip Korma, curry met kokos, rozijnen en amandelen zoetig, maar niet overheersend of te romig. Zij had een mixed plate Seafood Thali en alles op haar bord was zo lekker dat ze niet wist waar ze moest beginnen. Voorgerechten waren simpel maar lekker: Panir Pakora en King Prawn Pakora. Enige minpuntje was dat we als toetje Rambutan hadden gekozen, wat natuurlijk uit blik kwam, dus volgende keer neem ik een ander toetje.
vaneveld J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteravond een heerlijke rijsttafel gegeten bijnViyaya.De bediening was zeer correct en aardig.Het restaurant is klein maar keurig.Dat er geen alcohol geschonken wordt(wel acoholvrij bier) is o.i. geen probleem.Je kunt gelukkig ook gewoon kraanwater bestellen.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de kaart. Voldoende keuze en heel vriendelijk geholpen. De butter chicken was zo lekker gekruid en ook de samosa was helemaal top. Kortom echt een aanrader.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Dit was onze eerste kennismaking met Vijava en deze is ons heel goed bevallen, Prima service, heel vriendelijk en aardig en ook de gerechten waren Top. De hoeveelheden waren goed en wat een smaak explosies, we gaan hier zeker gauw weer naar toe.
joanlouwrink L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitermate vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heerlijk en gevarieerd eten.
Miste wel een glas wijn bij het eten.
Lea A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mijn vriend en ik wilden Indiaas eten, maar omdat hij dit nooit gegeten had, koos ik voor een restaurant die ook Indisch eten had. We kwamen hier terrecht en het eten was zalig! Goed gekruid en recepten met peper waren perfect gepeperd. Wij komen zeker terug! Indiaas is zeker een aanrader!