Vijaya

Geldersekade 23 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204205225

Over het restaurant Vijaya

Indiase keuken in Amsterdam

Restaurant Vijaya is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Sinds een aantal jaar biedt Vijaya de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten aan. In een prettige ambiance kun je bij Viaya genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naan broden en verschillende vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook van de vele Indonesische rames gerechten en de rijsttafels. Heb je ook een slaapplek nodig? Het is ook mogelijk om te overnachten in hotel Vijaya.

Meer informatie over restaurant Vijaya

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Catering , Engels gesproken , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Vijaya

Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer gastvrije bediening.
Overheerlijke authentieke gerechten.
De hoeveelheid is Ruim voldoende.
Er wordt zelfs gevraagd of er nog wensen zijn, en of we misschien nog wat rijst, salade of naan brood willen.
Helemaal Top!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed gemaakt en
lekker Indiaas eren
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was rustig vroeg op de avond maar de bediening was plezierig.
Lekker gegeten.
cnw .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn moeder had de garnalen Korma, het was voor haar doen iets te zoet en had iets pittiger gemogen maar de smaak was goed. Zelf had ik de Vijaya Thali met schaaltjes verschillende gerechten, erg lekker misschien net iets te veel en het schaaltje met de rijst was onhandig. Liever een bordje of een bolletje rijst in het midden. De rijst was trouwens erg lekker. Aardige bediening die in zijn eentje hard werkte, regelmatig vroeg of alles naar wens was, dus was het ook niet erg om iets langer te wachten op de rekening.
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en meteen bij binnenkomst een fijne, rustige sfeer. Het gerecht dat ik had gekozen vond ik iets te zoet, maar van de andere gerechten heb ik erg genoten; de gebruikte kruiden waren allemaal mooi in balans en erg lekker.

De service was voor ons net iets aan de langzame kant (op zich geen probleem normaal gesproken, maar wij hadden niet heel ruim de tijd), maar verder uitstekend.

Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een lastige entree met die steile trap, maar eenmaal binnen zijn de zitplaatsen comfortabel. De muziek is wat druk, maar niet storend. Een uitgebreide kaart, wij kiezen voor Indiaas en dat blijkt een goede keuze. Vragen over de gerechten worden netjes beantwoord en de kwaliteit is prima. Ook de grootte van de porties is goed. Dat de pinautomaat het niet doet, had iets eerder gezegd kunnen worden, nu kwam de mededeling pas bij het afrekenen. Maar afgezien van deze kleinigheden was het plezierig vertoeven .
fredw .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Sommige gerechten waren echt goed, maar de andere helft was flauw en véél te zoet. Niet dat de pepers je keel dicht moeten knijpen, maar de Indiase keuken is juist zo lekker vanwege de verfijnde kruiden. Die heb ik nu gemist. jammer, want de vorige keer was veel beter.
saxonet .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vooral vegetarisch: heerlijk. Mijn man had spijt van zijn tandoorikip toen hij mijn spinazie-kaas en zwarte linzen proefde! En heerlijke rijst.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wordt aangegeven als Indisch restaurant. Rijsstafel voor 4 personen besteld. Maar de maaltijd smaakte niet Indisch, maar Indiaas. Een grot verschil. Naar kerrie en ander indiase kruiden inplaats van de heerlijke indische kruiden. Zeer teleurgesteld.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Na een vriendelijke ontvangst genoten van een heerlijk driegangendiner. De smaken van de Indiase gerechten waren zeer verfijnd. En de porties waren meer dan genoeg en mooi opgediend.
koertdejager .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Als je van Indonesisch eten houd is dit restaurant een aanrader. We hebben een rijsttafel genomen. Heerlijk. Lekkere sate o.a. De eigengemaakte kroepoek is seer bijzonder. Alcoholvrije biertjes.. Er wordt n.l. geen alcohol geschonken. Bediening is uiterst vriendelijk. Het restaurant aan de Gelderse kade ligt iets uit het centrum . De wandeling er naar toe is echter de moeite waard. Ook gezien het prijsniveau .
m.h.jansen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ze kunnen zich beter richten op een van beide keukens. Waarschijnlijk was het Indiase eten beter geweestdan de Indonesische rijsttafel.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten op de verjaardag van mijn dochter. Bediening keurig, tempo bediening kan iets hoger. Aankleding van het restaurant zou iets sfeervoller kunnen.
Tineke en Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Wij kwamen ca. 15 min.eerder dan gereserveerd,maar dat was geen enkel probleem. Vriendelijke ontvangst. De keuze was groot: of een menu of gewoon van de kaart. In dit restaurant geldt: het goedkoopste gerecht krijg je gratis. Wij hebben gekozen vanaf de kaart en onze gerechten waren nagenoeg hetzelfde in prijs (het voorgerecht als het hoofdgerecht). Als dessert nam mijn man een ijsgerecht van 7 euro en ik een koffie van 2.50. Bij die laatste werd dus de koffie van de rekening afgetrokken net als 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht
Het smaakte allemaal heerlijk!
H K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mijn partner vond het geluidsnivo aangenaam; ik daarentegen ben lichtelijk doof en vond het te lawaaiig, ondanks het feit dat er slechts één ander tafeltje met een gezelschap bezet was. Het is dus vooral de akoestiek, die alles luid maakt. Zeer vriendelijke bediening. Stoelen zitten goed.
fredw .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Als je geregeld in India bent geweest is Indiaas eten Nederland maar flauwe hap. Niet dat het zwaar gepeperd moet zijn, maar je moet de echte kruiden zoals kardamom kunnen proeven. Eindelijk een restaurant gevonden waar dat het geval is.
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was een hele gezellige ervaring. Alles klopte. Eten van zeer goede kwaliteit. Leuke bediening. 1 dame moest het allemaal alleen doen. Zij deed dat zeer ontspannen en had ook tijd voor een gezellig praatje. De ene helft van ons gezelschap heeft de rijsttafel eer aan gedaan. De andere helft de Indiase kant . Alles heel goed. Zeker een 2e bezoek waard.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Een opknapbeurt kan deze zaak echter wel gebruiken. Ondanks dit minpuntje vinden we het toch een echte aanrader!
RIEn M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We heerlijk gegeten met een goede nuance van pittig en mild. Prima persoonlijke en attente bediening. De inrichting kan fraaier.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk eten, ik was aangenaam verrast. We hadden allebei een Thali genomen, een schotel met verschillende curry's, een aanrader.