Vijaya

Geldersekade 23 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204205225

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vijaya

Indiase keuken in Amsterdam

Restaurant Vijaya is gevestigd in het centrum van Amsterdam. Sinds een aantal jaar biedt Vijaya de unieke combinatie van authentieke Indiase en Indonesische gerechten aan. In een prettige ambiance kun je bij Viaya genieten van de Indiase keuken met zijn tandoories, curries, naan broden en verschillende vegetarische gerechten. Maar natuurlijk ook van de vele Indonesische rames gerechten en de rijsttafels. Heb je ook een slaapplek nodig? Het is ook mogelijk om te overnachten in hotel Vijaya.

Meer informatie over restaurant Vijaya

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Per boot te bereiken
6,9

Jouw recensie over het restaurant Vijaya

Sophia P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Vriendelijk personeel, eten was met een prettige tijdsverdeling geserveerd tussen alle gangen, heerlijk smaakvol eten en mooie achtergronds muziek in de sfeer van India. Wij zijn erg tevreden.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten, kregen alle tijd,gaan zeker nog een keer terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Ze schenken geen alcohol! Dat heb ik niet gezien toen ik reserveerde, misschien keek ik niet goed, maar ik ben eerder in dit restaurant geweest en toen was het geen probleem.
John B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prima en smakelijk bereid eten, op een correcte en vriendelijke wijze geserveerd. Restaurant heeft echter niet de uitstraling van ‘daar gaan we nou eens gezellig tafelen’. Dat is jammer want het is er prima eten.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heel goed gegeten! Echt een aanrader!
John D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Goed eten. Fijne ontvangst. Niet te veel poespas. Restaurant oogt rustig. Fijne medewerkers. Ga hier zeker eens terug heen
Cep V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De porties waren groot, maar behoorlijk scherp, ondanks dat we hadden aangegeven dat minder scherp onze wens was.Dat was jammer, verder was alles oké. Niet duur .
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk Indisch gegeten (Thali, allemaal kleine vega gerechtjes) en hele vriendelijke en attente bediening. Ook Indonesische keuken, maar die niet ervaren. Lekker dichtbij CS!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Snelle en goeie service. Personeel kwam veelvuldig vragen of het niet te pittig is. Heerlijk gegeten. Het is met onbekende gerechten altijd afwachten wat je krijgt maar ik was zeer verrast van de lekkere gerechten. Helaas ontbreekt er wel wat sfeer in de zaak waardoor je binnenkort, besteld, eet en weer weg gaat.
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Eten is prima maar helaas serveert het restaurant geen alcoholische dranken dat vond ik een minpunt.
De inrichting is erg simpel en basic.
De bediening was vriendelijk.
Tanja E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Inrichting basic.
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was heerlijk. We hadden een Chicken Balthi en een Fish Madras. De kip kon wel iets meer doorgekookt. De inrichting viel tegen met te fel licht. De bediening was correct en snel, maar niet erg harelijk. Er werd tot mijn verbazing geen alcohol geserveerd.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten is echt zeer goed, de rest is okay.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk en betaalbaar Indiaas eten. Eerlijke keuken, vriendelijke bediening en ook leuk voor de kinderen. Toen we door tijdgebrek het toetje moesten overslaan kregen we gewoon het lekkers (spekkoek) mee. Grote klasse. We komen zeker terug.
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer gastvrije bediening.
Overheerlijke authentieke gerechten.
De hoeveelheid is Ruim voldoende.
Er wordt zelfs gevraagd of er nog wensen zijn, en of we misschien nog wat rijst, salade of naan brood willen.
Helemaal Top!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed gemaakt en
lekker Indiaas eren
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was rustig vroeg op de avond maar de bediening was plezierig.
Lekker gegeten.
Char W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mijn moeder had de garnalen Korma, het was voor haar doen iets te zoet en had iets pittiger gemogen maar de smaak was goed. Zelf had ik de Vijaya Thali met schaaltjes verschillende gerechten, erg lekker misschien net iets te veel en het schaaltje met de rijst was onhandig. Liever een bordje of een bolletje rijst in het midden. De rijst was trouwens erg lekker. Aardige bediening die in zijn eentje hard werkte, regelmatig vroeg of alles naar wens was, dus was het ook niet erg om iets langer te wachten op de rekening.
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en meteen bij binnenkomst een fijne, rustige sfeer. Het gerecht dat ik had gekozen vond ik iets te zoet, maar van de andere gerechten heb ik erg genoten; de gebruikte kruiden waren allemaal mooi in balans en erg lekker.

De service was voor ons net iets aan de langzame kant (op zich geen probleem normaal gesproken, maar wij hadden niet heel ruim de tijd), maar verder uitstekend.

Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een lastige entree met die steile trap, maar eenmaal binnen zijn de zitplaatsen comfortabel. De muziek is wat druk, maar niet storend. Een uitgebreide kaart, wij kiezen voor Indiaas en dat blijkt een goede keuze. Vragen over de gerechten worden netjes beantwoord en de kwaliteit is prima. Ook de grootte van de porties is goed. Dat de pinautomaat het niet doet, had iets eerder gezegd kunnen worden, nu kwam de mededeling pas bij het afrekenen. Maar afgezien van deze kleinigheden was het plezierig vertoeven .