Meer informatie over restaurant Vigor

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Vrijdagavond lekker gegeten in dit gezellige en mooi ingerichte restaurant. Een 4-gangen menu met tonijn, truffelrisotto, scholfilet en kaasplankje: onverwacht goed voor dit 'hotel'-restaurant. Ook bewoners uit Bergen zelf komen hier met plezier dineren.
Speciaal vonden we dat de tussengerechten truffelrisotto en spoon aan onze tafel werden bereid met verse Pandanokaas en citroenijs: zodoende zag je precies welke ingrediënten in deze gerechten gingen.
Goede bediening en hippe inrichting. Van de eerdergenoemde gehorige kindergeluiden hadden we geen last; gewoon vanaf 19.00 uur gaan eten, dan liggen de kinderen op bed.
Aanrader voor diner, zowel voor de hotelgasten, als de mensen van buitenaf die van lekker eten houden!
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vigor. Een restaurant in het hotel Blooming. Hmmm. Kan alle kanten opgaan. Zeker niet teleurgesteld. Want Vigor blijkt een kaart te hebben die er mag zijn. Zelfs een vega keuzemogelijkheid. Mooi zo. De roodbaars was uitstekend, de groente prima gewokt, de portobello met risotto machtig en toch smakelijk, de sucase was uitstekend gegaard. Ook de oesters waren flink en frisvers. En een hele leuke wijnkaart (Cline!). Bediening eveneens kundig en op de hoogte. Alleen...de akoustiek. Je moet van kinderen houden, want het lijkt een pizzeria om zes uur. Dat is wel eens wat veel. En ik heb geen geluidsabsorberende maatregelwn gezien. Ga je daar wat aan doen Vigor?
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Tijdens ons verblijf in het hotel hier gegeten. Wie lekker rustig wil dineren moet hier niet zijn. Het is een herrie van jewelste. Ik weet niet of dit door de periode van het jaar komt, maar er waren erg veel (kleine) kinderen. Voor hen is het leuk want zij mogen hun eigen pizza "aankleden". Het personeel is vriendelijk, maar niet ter zake kundig. Als appetizer kozen wij voor de charcuterie. In plaats van de beloofde truffelsalami lag er chorizo op de plank, maar daar werd niets over gezegd. (Die ervaring hadden wij 's middags ook al op het terras. We bestelden 6 gambakroketjes en er werden zonder blikken of blozen twee grote kroketten op tafel gezet. Na een opmerking hierover kwamen ze later terug op tafel, maar dan in drieën gesneden). Als hoofdgerecht hadden we de roodbaarsfilet met ratatouille. Smaakte prima. De groenten waren lekker knapperig; de krieltjes mochten iets gaarder zijn.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Als gasten van blooming 2 avonden achter elkaar hier gegeten. En dat was niet verplicht. Het restaurant serveert echt prima eten voor een schappelijke prijs. Het is wel druk in de zaal. Tweede avond werd er een verkeerde gang uitgeserveerd, maar met veel excuses werd dat behoorlijk snel rechtgezet.
Smakelijke coquilles, smakelees stoofvlees van het hert en goed ijs. Een mooie afwisselende kaart.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Het eten was zeer matig en veel te zout. kleine porties wat op zich prima is als de kwaliteit goed is. jammer het is nl. heerlijk vertoeven in het hotel en zo'n inpandig restaurant een uitkomst mits het eten ook goed is voor ons een domper.
Mickyb .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Je kunt bij Vigor lekker en gezellig eten, ook met jonge kinderen. De kaart is gevarieerd genoeg met aandacht voor de kwaliteit. Veel groenten uit eigen tuin. De kinderen kunnen zelf een pizza maken die in de houtoven wordt gebakken. Personeel is heel erg aardig. Inrichting is leuk. Het barretje is top.