Vigo Seafoodbar

9,4

Jouw recensie over het restaurant Vigo Seafoodbar

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Nu een paar keer bij Vigo gegeten. Iedere keer even lekker!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Rumoerige avond, waardoor we voor het voeren van een gesprek echt ons best moesten doen.
Voor- en hoofdgerecht zagen er goed uit, waren beslist lekker, maar hadden geen uitgesproken smaken waardoor zij bijna als saai werden ervaren.
Servetten van ‘ouderwetse blauwgeblokte theedoeken’ pasten niet bij de uitstraling die men op de borden trachtte weer te geven.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten. Maar de bediening vonden wij ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Heel jammer. Voor ons een reden om niet snel terug te komen.
willemhe .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima eten. Goede wijn. Redelijk geprijsd. Vriendelijke en voldoende deskundige bediening. Goede ervaring en absoluut aan te raden. Heel gezellige ambiance!
I B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bediening was zeer regelmatig de weg kwijt. Tegelijk een glas wijn drinken was erg moeilijk. Een glas leeg - nieuwe bestellen maar dat duurde dan zo lang dat het andere glas weer leeg was en zo ging het maar door. Voorgerecht kwam niet door, duurde eindeloos en kwam toen verkeerd. Dat is wel rechtgezet maar komt beetje suf over. En een drankje bij het voorgerecht was dan ook weer lastig.
Ook vooraf iets drinken met een mandje brood was niet mogelijk, eindeloos zwaaien naar bediening zinloos. Daarna Griet besteld, waarna bediening kwam zeggen dat de kreeft een geheel was en geen helften (maar die was niet besteld). En voor de andere tafelgenoot de wel bestelde kreeft alsnog in twee helften kwam. Helaas wat lauw.

De timing is dan niet handig, want dan heb je al lauwe kreeft en moet je weer 10 minuten zwaaien voor een drankje.

Verder is het erg druk en staan de tafeltjes wel heel dicht op elkaar. Toen het wat later en rustiger werd kon de bediening het blijkbaar beter aan, totdat het leeg was en de muziek zo hard werd gezet dat je je echt wel gedwongen voelt om te vertrekken.

Dat allemaal gezegd, was het eten verder heel lekker. Maar aan de bediening en sfeer moet echt worden gewerkt.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima visrestaurant. Eerlijk geprijsde wijnkaart ook. Hier komen we zeker nog eens terug. Enig minpuntje waren de borden (met hoogopstaande rand).
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Relaxte en gezellige ambiance; we gaan zeker vaker naar Vigo! Vlotte en zeer vriendelijke bediening en gerechten waren top.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Eten is goed geportioneerd en het is simpelweg heerlijk vis eten. Voor mij een aanrader aan iedereen die van lekker eten houdt zonder al te veel dikdoen.
oviovi69 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Aanwinst voor de stad, heerlijke gerechten, lekkere wijnen.
Prijs/kwaliteit is in balans
Wij hebben geluncht, porties ook prima.
Ilja1948 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor verjaardag van mijn man! Leuk sfeertje , was behoorlijk druk voor een dinsdagavond . Dat geeft wel aan dat het eten goed is.
Astrud B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tafeltje was nog niet helemaal klaar, maar kreeg en glas wijn van het huis voor het ongemak. Vind ik leuk opgelost.
Lennaert P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Sushi, kreeft, zalm, oesters, paling het kon niet stuk. Misschien wel een beetje zien en gezien worden, maar de service en het diner zelf echt voor herhaling!
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was weer top, tot de volgende keer????????
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten , vlotte en voorkomende bediening ! Komen graag terug!
Elinevere R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben hier echt heerlijk gegeten, De bediening was prima! We gaan zeker terug. Heb ook in het andere restaurant gegeten. Dat was ook superlekker,
An T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zo maar een klantvriendelijke tip: toen we vroegen om kraanwater ipv flessenwater kregen we 4 glazen water. Waarom niet de inhoud van die 4 glazen in een karafje gedaan; dat staat zoveel leuker..
Renzolo .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Coquilles waren heerlijk. Heilbot lekker. Gamba's net iets te gaar. Vanwege de kleine ruimte een beetje rumoerig als het druk is. Wel goede en gezellige sfeer.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
informeel, relaxed en ze weten hoe je vis moet bereiden. Top!
mauricevantwesteinde .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk en sfeervol restaurant. We zijn hier met 6 collega's gaan eten. De bediening was vlot en vriendelijk. Iets tussendoor bijbestellen was geen enkel probleem. Ook de prijs was prima. Vooraf heerlijke sushi genomen met brood. En diverse hoofdgerechten met een hele kreeft voor nog geen € 24,-!
Achteraf ook diverse heerlijke desserts met o.a. mocha mousse. We gaan hier zeker nog eens terug. Wel reserveren, want op dinsdagavond was het gewoon compleet bezet. De goede kwaliteit is kennelijk al bij velen bekend!
Addie P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldig lekker gegeten en heerlijke wijn gedronken. De coquilles als voorgerecht waren heerlijk evenals de grote gamba’s. Precies genoeg zodat ik nog ruimte had voor het kaasplankje. Zeker voor herhaling vatbaar.