Vigo Seafoodbar

Aert van der Goesstraat Den Haag Nederland Kaart
31-702050273

Over het restaurant Vigo Seafoodbar

Vigo is een havenstad gelegen in het noordoosten van Spanje waar alles draait om de visserij en de haven. Deze stad staat bekend als de grootse vissershaven van Europa. Naast Vigo heeft ook Scheveningen haar naam kunnen vestigen in de visserij. Denk je aan Scheveningen, dan denk je aan vis. Al meer dan 100 jaar lang is dit een onlosmakelijke combinatie.

Zowel de sfeer van deze Spaanse stad, als de nabijheid van Scheveningen, zijn de inspiratie geweest voor het openen van een moderne seafood bar aan de Aert van der Goesstraat in Den Haag. Verse vis en een huiselijk gevoel zijn de basis ingrediënten van Vigo. Dit kenmerkt zich in het interieur, het personeel en het menu.

Vigo is het tweede visrestaurant van de familie Roeleveld. Een jaar geleden opende Hans met zijn zonen Cor en Jonathan het restaurant ‘Hans Roeleveld’, gelegen naast de gelijknamige viswinkel in de Gentsestraat. Door hun jarenlange ervaring is de periode tussen vangst en bereiding kort en snel. De familie is hiermee haar eigen leverancier, waardoor de vis die in de ochtend gevangen is, dezelfde avond geserveerd wordt.

Seafoodbar Vigo heeft naast het diverse menu ook een echte seafood bar. Het jonge en enthousiaste personeel staat hier voor u klaar met een drankje en een praatje. Bovendien presenteren wij aan deze bar onze kreeften, schelpen en oesters. Naast de bar is er voldoende plek in het restaurant of op het terras aan de voorkant.

Het team van Seafoodbar Vigo heet u van harte welkom.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Vigo Seafoodbar

Ella O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
heerlijk eten in een gezellige omgeving. Personeel zeer vriendelijk
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Prima verse vis. Enige minpuntje is dat de tafels heel dicht op elkaar staan. Wij waren er vrij vroeg en er zat een zeer luid pratend meisje. Toen het drukker werd, viel dat gelukkig minder op.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke vis, precies goed bereid.!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Top kwaliteit vis voor een eerlijke prijs
Len O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten.Het eten was heerlijk ,fantastische wijn, en een uitstekende deskundige bediening.
Fely B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super bediening, erg vriendelijk en behulpzaam.
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Blijft een fijn adres om sushi en vis te eten. Jammer vond ik het dat de jongedames in de bediening nu ook al daar met broeken met gaten lopen. Een "normale" broek vind ik meer bij de sfeer van dit restaurant passen.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Erg lekker gegeten in dit mooie restaurant! We werden erg vriendelijk geholpen. De prijs is wel wat hoog voor wat je krijgt.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Nu een paar keer bij Vigo gegeten. Iedere keer even lekker!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Rumoerige avond, waardoor we voor het voeren van een gesprek echt ons best moesten doen.
Voor- en hoofdgerecht zagen er goed uit, waren beslist lekker, maar hadden geen uitgesproken smaken waardoor zij bijna als saai werden ervaren.
Servetten van ‘ouderwetse blauwgeblokte theedoeken’ pasten niet bij de uitstraling die men op de borden trachtte weer te geven.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten. Maar de bediening vonden wij ongeïnteresseerd en onvriendelijk. Heel jammer. Voor ons een reden om niet snel terug te komen.
willemhe .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Prima eten. Goede wijn. Redelijk geprijsd. Vriendelijke en voldoende deskundige bediening. Goede ervaring en absoluut aan te raden. Heel gezellige ambiance!
I B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bediening was zeer regelmatig de weg kwijt. Tegelijk een glas wijn drinken was erg moeilijk. Een glas leeg - nieuwe bestellen maar dat duurde dan zo lang dat het andere glas weer leeg was en zo ging het maar door. Voorgerecht kwam niet door, duurde eindeloos en kwam toen verkeerd. Dat is wel rechtgezet maar komt beetje suf over. En een drankje bij het voorgerecht was dan ook weer lastig.
Ook vooraf iets drinken met een mandje brood was niet mogelijk, eindeloos zwaaien naar bediening zinloos. Daarna Griet besteld, waarna bediening kwam zeggen dat de kreeft een geheel was en geen helften (maar die was niet besteld). En voor de andere tafelgenoot de wel bestelde kreeft alsnog in twee helften kwam. Helaas wat lauw.

De timing is dan niet handig, want dan heb je al lauwe kreeft en moet je weer 10 minuten zwaaien voor een drankje.

Verder is het erg druk en staan de tafeltjes wel heel dicht op elkaar. Toen het wat later en rustiger werd kon de bediening het blijkbaar beter aan, totdat het leeg was en de muziek zo hard werd gezet dat je je echt wel gedwongen voelt om te vertrekken.

Dat allemaal gezegd, was het eten verder heel lekker. Maar aan de bediening en sfeer moet echt worden gewerkt.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima visrestaurant. Eerlijk geprijsde wijnkaart ook. Hier komen we zeker nog eens terug. Enig minpuntje waren de borden (met hoogopstaande rand).
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Relaxte en gezellige ambiance; we gaan zeker vaker naar Vigo! Vlotte en zeer vriendelijke bediening en gerechten waren top.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Eten is goed geportioneerd en het is simpelweg heerlijk vis eten. Voor mij een aanrader aan iedereen die van lekker eten houdt zonder al te veel dikdoen.
oviovi69 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Aanwinst voor de stad, heerlijke gerechten, lekkere wijnen.
Prijs/kwaliteit is in balans
Wij hebben geluncht, porties ook prima.
Ilja1948 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor verjaardag van mijn man! Leuk sfeertje , was behoorlijk druk voor een dinsdagavond . Dat geeft wel aan dat het eten goed is.
Astrud B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tafeltje was nog niet helemaal klaar, maar kreeg en glas wijn van het huis voor het ongemak. Vind ik leuk opgelost.
Lennaert P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Sushi, kreeft, zalm, oesters, paling het kon niet stuk. Misschien wel een beetje zien en gezien worden, maar de service en het diner zelf echt voor herhaling!