Vigo Cantina

Restaurant Vigo Cantina is het kleine broertje van Seafdoodbar Vigo in het
Statenkwartier.
Vigo Cantina is gelegen naast de visspeciaalzaak van Hans Roeleveld in het
Belgisch Park.
Door de centrale ligging is het restaurant ideaal bij het combineren van
een bezoek met het strand, pier of circustheater. Naast vis heeft Vigo
Cantina diverse vlees gerechten op de kaart maar specialiteiten zijn toch
echt de heerlijke Sushi rollen en dagverse vis uit de visspeciaalzaak.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vigo Cantina

Bus 21, 22 en 23 en Tram 1 en 9

Dinsdag 17:00 - 21:00 uur
Woensdag 17:00 - 21:00 uur
Donderdag 17:00 - 21:00 uur
Vrijdag 17:00 - 22:00 uur
Zaterdag 12:00 - 22:00 uur (Ook met de lunch open)
Zondag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Vigo Cantina

Rosula M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk, een echte aanrader! Heb dinsdag avond voor de bios lekker snel een hapje gegeten bij Vigo. Wij hadden sushi en sliptongen waren overheerlijk. Echt een aanrader voor mensen die naar het circus theater en de bios gaan!
Kenji H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten is OK, niet denderend. Kabeljauw te gaar. Tonijn op een te laag vuur gebakken. Niet veel smaak.

Bediening is vriendelijk maar erg druk bezig waardoor de aandacht voor de gasten minder wordt. Dit is jammer want voor ieder drankje moesten we wuiven.

De prijs van de voorgerechten is gezien de hoeveelheid aan de stevige kant.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vernieuw interieur en aangepaste kaart meer "Vigo Style". Als starters de proeverij (goed) en coquilles (over heerlijk). Als hoofd gegrilde kreeft en zeewolf, beide heerlijk.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Hele lekkere verse vis. De spaghetti bij de tonijn was ook uitmuntend smakelijk. Uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding. Een aanrader als je in Scheveningen bent.
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Nu het VIGO is geworden geen menuutjes meer, maar goede kwaliteit, alleen geen waarschuwing voor een overdosis knoflook over mn mosselen...sla met te weining dressing,dagschotel heel goed (zeeduivel) en geen toastje/stokbrood + boter bij mn Zeeuwse creuses...Friten + sausje osselen goed.Gezelliig druk en niet lawaaiig!
Opmerkingen aan bediening gemeld.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bij Hans Roeleveld genoten van een uitgebreide kreeftenlunch. De aankleding van het "restaurant" is erg kaal, mist net de afwerking om als industrieel door het leven te kunnen. Het is ook geen snackbar, al is deze vergelijking wel wat sneller getrokken.

De bediening was vriendelijk, maar leek wat onwennig. De kreeft was op (bij reservering?), dus het zou een kwartiertje langer duren tot we bediend werden, met een drankje op 't huis als goedmakertje. Prima opgepakt en met een oplossing gekomen, prima zo.

De voorafjes waren wat zuinig in formaat. Brood met aioli en tapenade, maar dan in een klein mayonaise schaaltje; onvoldoende voor de hoeveelheid brood! Ook de garnalen kroketten, lekker maar niet bijzonder. De kreeft was het echter het wachten waard. Heerlijke saus, zonder te overheersen. Het vlees was goed zacht, dus niet te lang bereid. Bijgeleverde friet was lekker gekruid en vulde het goed aan. De salade was wel wat ongeïnspireerd en lastig erbij te eten.

Kortom, de zaak oogt niet helemaal als een restaurant, maar als je voor de kreeft gaat vergeet je zo waar je zit.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier! De mosselen en tonijnsteak waren perfect bereid. Door de twee bediening werden we goed in de watten gelegd. Ze wisten precies wanneer ze even langs moesten komen.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk voor de lunch een kreeft als hoofdgerecht gehad. Voorafgegaan door huisgerookte zalm. Prima verzorgd allemaal. Bediening heel attent en vriendelijk. De wijnen helemaal naar mijn smaak !
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Recensies deden anders vermoeden maar het blijkt een snackbar ingericht als restaurant. Maakte pretenties als vis restaurant op geen enkele wijze waar anders dan dat er standaard vis (slibtongetjes, tonijn, zalm) wordt geserveerd.Beperkte fantasieloze kaart. Hoort eerder thuis bij een viskraam op het strand (en daar is het aanbod nog gevarieerder).
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Voor de tweede keer hier wezen en ook deze keer was het eten van zeer goede kwaliteit! Dus het was geen toevalstreffer dat de eerste keer erg lekker was. We begonnen met 3 verschillende oesters. Heerlijk. St. Jacobs schelpen, deze waren perfect gegaard. Als hoofdgerecht de kreeft genomen. Wel klein, maar je betaalt naar gewicht. Dus wel zo eerlijk. Dit was ook heel goed! Mijn partner had de zeeduivelspies, ook niks op aan te merken!
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig, simpel buurteethuis met verrukkelijke vis en steeds beter wordende, atttente bediening, lekkere wijn, maar gezien de krappe parkeertijd, liever iets vlottere bediening. Kwalitiet van het gebodene prima, alles vers bereid, mooi en smakelijk gepresenteerd en leuk, dat Hans er op zondagavond meestal zelf ook eet! Hopelijk is de start van VIGO in de Aert van der Goes niet te veel `hooi`op de vork, maar de locatie is erg geschikt, veel succes dus! Pieter, Ellen Zevenbergen,Petra Kuijpers
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten in een ongedwongen sfeer!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
voor herhaling vatbaar, afspraak reeds gemaakt :)
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij eten hier regelmatig.Heerlijke verse vis en mosselen gegeten.Bediening heel vriendelijk.Gezellig huiskamer restaurant en een gezellig lounge terras erbij.
Wij komen snel weer eten en genieten van ook de heerlijke gebakken inktvis.
Pierre E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Een soort cafetaria bij een viswinkel. Bestel svp geen ingewikkelde visgerechten, gewoon een gebraden schol of een gegrilde tonijn. de garnituur is matig, de sauzen vermijden, want dan proef je de vis niet meer.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
altijd weer lekker bij Roeleveld.Heerlijke vis ,in alle soorten.Wij hebben de mosselen gegeten en die waren heerlijk.Wij komen snel terug!!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren weer eens bij Roelevelt gegeten. De voor - en hoofdgerechten zijn goed. Enige opmerkingen: de mosselsoep was erg zout en slecht "gebakken" aardappeltjes. Een echt punt van kritiek is het ontbreken van ventilatie in het restaurant. Doordat het restaurant behoorlijk vol zat en de entreedeur ivm tocht niet kon openstaan was het zeer benauwd en warm. Ook het personeel had daar veel last van. Daarom een 5 voor "decor"
Boris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanavond een heerlijke Zalm moot gegeten echt een aanrader! Daarnaast voor een redelijke prijs een Pino gedronken. Leuke bediening en een gezellig Spaans sfeertje geeft je een vakantie gevoel
blokkos .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Sfeer is ongedwongen en gezellig. Je merkt dat de mensen uit de buurt elkaar daar ontmoeten. Goede vlotte en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding was goed. We zaten nog niet of we kregen van het huis een plakje stokbrood met mierikmayonaise en een stevig plakje gerookte zalm. Prima binnenkomer! We hadden als voorgerecht 4 plakjes heerlijke gerookte zalm met mierikwortel mayonaise en brood met olijfolie, aioli en een verrukkelijke tapenade van olijven en noten. Als hoofdgerecht: een gebakken tong en Dorade filet met stukjes warme zachte sinaasappel en halve gestoofde snoeptomaatjes. Heerlijke combinatie. Was echt geraffineerd,maar ook de "plain" zeetong smaakte prima. als garnituur gebakken krieltjes (matig lekker) en een salade van friséé sla, komkommer en venkel met een lekkere dressing. Keuze uit 3 soorten witte wijn per glas. De portugese wijn smaakte goed, lekker droog. afgesloten met heerlijke decaf koffie. Al met al € 70,- kwijt.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden zin in vis, dus een tafeltje bij Hans Roeleveld gereserveerd. Leuke zaak, de houten vloeren en houten stoelen geven een relaxte sfeer. Een beetje strandtent-gevoel. Dat werd nog versterkt door de tweelingbroers die de bediening verzorgden.
Vooraf hadden we de huisgerookte zalm gedeeld, echt zalig. Als hoofdgerecht hadden we allebei de tonijn. Die was lekker, maar wel wat te gaar naar ons idee. Erbij een schaaltje met gebakken groenten en aardappels. Op tafel stonden zout, peper en een potje gedroogde zeekraal. Dat was lekker zeg, veel lekkerder dan zout.
Wijnen kunnen per glas worden besteld, voor de soort ambiance best een ruime wijnkaart. Drie soorten wit, een prosecco, een paar rosé's. Rode wijn was er ook, maar die heb ik niet echt bekeken.
Al met al een leuke avond gehad en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!