Vigo Cantina

Gentsestraat 7 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vigo Cantina

Vis uit de zee

Bij Hans eet je vis. Heel veel soorten verse vis, schelpdieren en sashimi. In zijn winkel / restaurant in Scheveningen mag je niets minder dan kwaliteit verwachten. Leuk is het uitzicht in de keuken als je de Chefs Table hebt weten te bemachtigen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vigo Cantina

Bus 21, 22 en 23 en Tram 1 en 9

Dinsdag 17:00 - 21:00 uur
Woensdag 17:00 - 21:00 uur
Donderdag 17:00 - 21:00 uur
Vrijdag 17:00 - 22:00 uur
Zaterdag 12:00 - 22:00 uur (Ook met de lunch open)
Zondag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Vigo Cantina

Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bij Hans Roeleveld genoten van een uitgebreide kreeftenlunch. De aankleding van het "restaurant" is erg kaal, mist net de afwerking om als industrieel door het leven te kunnen. Het is ook geen snackbar, al is deze vergelijking wel wat sneller getrokken.

De bediening was vriendelijk, maar leek wat onwennig. De kreeft was op (bij reservering?), dus het zou een kwartiertje langer duren tot we bediend werden, met een drankje op 't huis als goedmakertje. Prima opgepakt en met een oplossing gekomen, prima zo.

De voorafjes waren wat zuinig in formaat. Brood met aioli en tapenade, maar dan in een klein mayonaise schaaltje; onvoldoende voor de hoeveelheid brood! Ook de garnalen kroketten, lekker maar niet bijzonder. De kreeft was het echter het wachten waard. Heerlijke saus, zonder te overheersen. Het vlees was goed zacht, dus niet te lang bereid. Bijgeleverde friet was lekker gekruid en vulde het goed aan. De salade was wel wat ongeïnspireerd en lastig erbij te eten.

Kortom, de zaak oogt niet helemaal als een restaurant, maar als je voor de kreeft gaat vergeet je zo waar je zit.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier! De mosselen en tonijnsteak waren perfect bereid. Door de twee bediening werden we goed in de watten gelegd. Ze wisten precies wanneer ze even langs moesten komen.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk voor de lunch een kreeft als hoofdgerecht gehad. Voorafgegaan door huisgerookte zalm. Prima verzorgd allemaal. Bediening heel attent en vriendelijk. De wijnen helemaal naar mijn smaak !
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Recensies deden anders vermoeden maar het blijkt een snackbar ingericht als restaurant. Maakte pretenties als vis restaurant op geen enkele wijze waar anders dan dat er standaard vis (slibtongetjes, tonijn, zalm) wordt geserveerd.Beperkte fantasieloze kaart. Hoort eerder thuis bij een viskraam op het strand (en daar is het aanbod nog gevarieerder).
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Voor de tweede keer hier wezen en ook deze keer was het eten van zeer goede kwaliteit! Dus het was geen toevalstreffer dat de eerste keer erg lekker was. We begonnen met 3 verschillende oesters. Heerlijk. St. Jacobs schelpen, deze waren perfect gegaard. Als hoofdgerecht de kreeft genomen. Wel klein, maar je betaalt naar gewicht. Dus wel zo eerlijk. Dit was ook heel goed! Mijn partner had de zeeduivelspies, ook niks op aan te merken!
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig, simpel buurteethuis met verrukkelijke vis en steeds beter wordende, atttente bediening, lekkere wijn, maar gezien de krappe parkeertijd, liever iets vlottere bediening. Kwalitiet van het gebodene prima, alles vers bereid, mooi en smakelijk gepresenteerd en leuk, dat Hans er op zondagavond meestal zelf ook eet! Hopelijk is de start van VIGO in de Aert van der Goes niet te veel `hooi`op de vork, maar de locatie is erg geschikt, veel succes dus! Pieter, Ellen Zevenbergen,Petra Kuijpers
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten in een ongedwongen sfeer!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
voor herhaling vatbaar, afspraak reeds gemaakt :)
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij eten hier regelmatig.Heerlijke verse vis en mosselen gegeten.Bediening heel vriendelijk.Gezellig huiskamer restaurant en een gezellig lounge terras erbij.
Wij komen snel weer eten en genieten van ook de heerlijke gebakken inktvis.
Pierre E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Een soort cafetaria bij een viswinkel. Bestel svp geen ingewikkelde visgerechten, gewoon een gebraden schol of een gegrilde tonijn. de garnituur is matig, de sauzen vermijden, want dan proef je de vis niet meer.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
altijd weer lekker bij Roeleveld.Heerlijke vis ,in alle soorten.Wij hebben de mosselen gegeten en die waren heerlijk.Wij komen snel terug!!
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren weer eens bij Roelevelt gegeten. De voor - en hoofdgerechten zijn goed. Enige opmerkingen: de mosselsoep was erg zout en slecht "gebakken" aardappeltjes. Een echt punt van kritiek is het ontbreken van ventilatie in het restaurant. Doordat het restaurant behoorlijk vol zat en de entreedeur ivm tocht niet kon openstaan was het zeer benauwd en warm. Ook het personeel had daar veel last van. Daarom een 5 voor "decor"
Boris V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanavond een heerlijke Zalm moot gegeten echt een aanrader! Daarnaast voor een redelijke prijs een Pino gedronken. Leuke bediening en een gezellig Spaans sfeertje geeft je een vakantie gevoel
blokkos .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Sfeer is ongedwongen en gezellig. Je merkt dat de mensen uit de buurt elkaar daar ontmoeten. Goede vlotte en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding was goed. We zaten nog niet of we kregen van het huis een plakje stokbrood met mierikmayonaise en een stevig plakje gerookte zalm. Prima binnenkomer! We hadden als voorgerecht 4 plakjes heerlijke gerookte zalm met mierikwortel mayonaise en brood met olijfolie, aioli en een verrukkelijke tapenade van olijven en noten. Als hoofdgerecht: een gebakken tong en Dorade filet met stukjes warme zachte sinaasappel en halve gestoofde snoeptomaatjes. Heerlijke combinatie. Was echt geraffineerd,maar ook de "plain" zeetong smaakte prima. als garnituur gebakken krieltjes (matig lekker) en een salade van friséé sla, komkommer en venkel met een lekkere dressing. Keuze uit 3 soorten witte wijn per glas. De portugese wijn smaakte goed, lekker droog. afgesloten met heerlijke decaf koffie. Al met al € 70,- kwijt.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden zin in vis, dus een tafeltje bij Hans Roeleveld gereserveerd. Leuke zaak, de houten vloeren en houten stoelen geven een relaxte sfeer. Een beetje strandtent-gevoel. Dat werd nog versterkt door de tweelingbroers die de bediening verzorgden.
Vooraf hadden we de huisgerookte zalm gedeeld, echt zalig. Als hoofdgerecht hadden we allebei de tonijn. Die was lekker, maar wel wat te gaar naar ons idee. Erbij een schaaltje met gebakken groenten en aardappels. Op tafel stonden zout, peper en een potje gedroogde zeekraal. Dat was lekker zeg, veel lekkerder dan zout.
Wijnen kunnen per glas worden besteld, voor de soort ambiance best een ruime wijnkaart. Drie soorten wit, een prosecco, een paar rosé's. Rode wijn was er ook, maar die heb ik niet echt bekeken.
Al met al een leuke avond gehad en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bij toeval dit visrestaurant met ernaast gelegen viswinkel ontdekt. Als visliefhebbers moesten we dit wel proberen. Met een naam als Roeleveld ligt de lat natuurlijk wel hoog. En dat wordt meer dan waargemaakt! We aten hier op een vrijdagavond en het restaurant zat halfvol. Aardig interieur. Simpel, veel hout. Gemoedelijke sfeer, mede door de ongedwongen en vriendelijke bediening. Vooraf aten we beiden de huisgerookte zalm: Subtiele rooksmaak en boterzacht. Geserveerd met een beetje mierikswortel ernaast en wat stukjes brood. Een goed begin! Daarna had één broer een fors uitgevallen Noordzeetong. Simpel in de boter gebakken. Meer moet dan niet zijn! De andere broer had, buiten het menu om, een gebakken stuk kabeljauwhaas. Nèt aan gaar en sappig. Een (te) klein bakje groente en aardappeltjes erbij. Erbij dronken we een passend glas Chardonnay. Het smaakte allemaal subliem! Puur en perfect klaargemaakt! De Irish coffee werd een Scottish coffee, maar die smaakte ook wel. Maar volgende keer toch met Jameson, graag! We rekenden na afloop € 120 voor alles af. Schoon interieur en sanitair. OV ruim voorhanden. Hier komen we graag nog eens terug!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Bij een visspecialist die een eigen restaurant start verwacht je goede kwaliteit vis en deze verwachting is waar gemaakt. Met name de gerookte zalm is voortreffelijk. Ook de andere gerechten zijn erg goed. Net zo als de menukaart is wijnkaart is beperkt maar wat aan de prijs. Een goede huiswijn is aan te bevelen.
De bediening is vlot en zorgt mede voor een gezellige avond. De inrichting is modern.
Ook qua prijs / kwaliteit verhouding is dit een erg goed restaurant die we van harte kunnen aanbevelen.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijke proeverij van vis als voorgerecht en zeetong als hoofdgerecht. Hoge kwaliteit, schappelijke prijzen. Klein, gezellig zaakje.
bezaan .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Prijs/kwaliteit verhouding prima.
Voor mijn man en mij was het de 4de keer dat we daar aten en onze gasten vonden het ook erg geslaagd. Voor herhaling vatbaar!!
alo147 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Voor de vierde keer hier gegeten en wederom genoten van de heerlijke verse vis op het bord. Buiten de kaart om werd een verrukkelijke zwaardvis geserveerd, precies goed gebakken en niet verborgen onder een saus. Over de wijn zijn wij minder tevreden. Van de witte wijn werd ongevraagd de duurste geschonken (€ 4,85 per glas) en is maar 1 soort rode wijn (vreemd misschien, dat drinken wij bij vis....), per glas dezelfde prijs. Geserveerd in een te klein glas - halfvol bovendien. Jammer, niet nodig - wij raden aan meer keus in verschillende prijsklassen te bieden.