Vigo Cantina

Restaurant Vigo Cantina is het kleine broertje van Seafdoodbar Vigo in het
Statenkwartier.
Vigo Cantina is gelegen naast de visspeciaalzaak van Hans Roeleveld in het
Belgisch Park.
Door de centrale ligging is het restaurant ideaal bij het combineren van
een bezoek met het strand, pier of circustheater. Naast vis heeft Vigo
Cantina diverse vlees gerechten op de kaart maar specialiteiten zijn toch
echt de heerlijke Sushi rollen en dagverse vis uit de visspeciaalzaak.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vigo Cantina

Bus 21, 22 en 23 en Tram 1 en 9

Dinsdag 17:00 - 21:00 uur
Woensdag 17:00 - 21:00 uur
Donderdag 17:00 - 21:00 uur
Vrijdag 17:00 - 22:00 uur
Zaterdag 12:00 - 22:00 uur (Ook met de lunch open)
Zondag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Vigo Cantina

Marlene D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer gezellig ,ongedwongen buurtrestaurant
Personeel was zeer aardig en netjes
We komen zeker terug
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zeewolf was niet warm genoeg
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellige avond met vrienden gehad. We waren hier nooit eerder geweest, maar vonden het alle vier een geslaagde avond. De heilbot was heerlijk en de medewerkers waren zeer attent en erg vriendelijk. Ik zit net onderstaande beoordeling te lezen en zie dat we dezelfde avond zijn geweest. Onze ervaring was echt heel anders.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De verandering van naam heeft geen goed gedaan. Jammer, voorheen een leuk gezellig laagdrempelig restaurantje. Nu ongeïnteresseerde bediening, die vraagt of je even mee vieze borden aangeeft. Veel te lang wachten op de gerechten. Er werd niet rekening gehouden dat een 2 jarig kind ook zo lang moest wachten. En het is ook niet zo dat de gerechten het lange wachten waard waren. Slibtongen met friet, waarom een uur daarop wachten? Nee erg jammer, volgende keer dit restaurant maar overslaan.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel lekker gegeten en hele prettige bediening. We komen zeker terug!!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten in ons favoriete buurtvisrestaurant. Bij Vigo weet de keuken hoe vis bereid dient te worden, ook voor een kritische Scheveninger. De Crunchy Tempura voor mijn vrouw smaakte voortreffelijk, al was de portie voor een voorgerecht wel aan de forse kant. Geen probleem, ik heb er met smaak van meegegeten.
Eugene S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Genoten van de verse vis. Ook met een gluten en of lactose allergie kan je hier top eten. Aanrader
Rosula M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk, een echte aanrader! Heb dinsdag avond voor de bios lekker snel een hapje gegeten bij Vigo. Wij hadden sushi en sliptongen waren overheerlijk. Echt een aanrader voor mensen die naar het circus theater en de bios gaan!
Kenji H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten is OK, niet denderend. Kabeljauw te gaar. Tonijn op een te laag vuur gebakken. Niet veel smaak.

Bediening is vriendelijk maar erg druk bezig waardoor de aandacht voor de gasten minder wordt. Dit is jammer want voor ieder drankje moesten we wuiven.

De prijs van de voorgerechten is gezien de hoeveelheid aan de stevige kant.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vernieuw interieur en aangepaste kaart meer "Vigo Style". Als starters de proeverij (goed) en coquilles (over heerlijk). Als hoofd gegrilde kreeft en zeewolf, beide heerlijk.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Hele lekkere verse vis. De spaghetti bij de tonijn was ook uitmuntend smakelijk. Uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding. Een aanrader als je in Scheveningen bent.
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Nu het VIGO is geworden geen menuutjes meer, maar goede kwaliteit, alleen geen waarschuwing voor een overdosis knoflook over mn mosselen...sla met te weining dressing,dagschotel heel goed (zeeduivel) en geen toastje/stokbrood + boter bij mn Zeeuwse creuses...Friten + sausje osselen goed.Gezelliig druk en niet lawaaiig!
Opmerkingen aan bediening gemeld.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bij Hans Roeleveld genoten van een uitgebreide kreeftenlunch. De aankleding van het "restaurant" is erg kaal, mist net de afwerking om als industrieel door het leven te kunnen. Het is ook geen snackbar, al is deze vergelijking wel wat sneller getrokken.

De bediening was vriendelijk, maar leek wat onwennig. De kreeft was op (bij reservering?), dus het zou een kwartiertje langer duren tot we bediend werden, met een drankje op 't huis als goedmakertje. Prima opgepakt en met een oplossing gekomen, prima zo.

De voorafjes waren wat zuinig in formaat. Brood met aioli en tapenade, maar dan in een klein mayonaise schaaltje; onvoldoende voor de hoeveelheid brood! Ook de garnalen kroketten, lekker maar niet bijzonder. De kreeft was het echter het wachten waard. Heerlijke saus, zonder te overheersen. Het vlees was goed zacht, dus niet te lang bereid. Bijgeleverde friet was lekker gekruid en vulde het goed aan. De salade was wel wat ongeïnspireerd en lastig erbij te eten.

Kortom, de zaak oogt niet helemaal als een restaurant, maar als je voor de kreeft gaat vergeet je zo waar je zit.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier! De mosselen en tonijnsteak waren perfect bereid. Door de twee bediening werden we goed in de watten gelegd. Ze wisten precies wanneer ze even langs moesten komen.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk voor de lunch een kreeft als hoofdgerecht gehad. Voorafgegaan door huisgerookte zalm. Prima verzorgd allemaal. Bediening heel attent en vriendelijk. De wijnen helemaal naar mijn smaak !
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Recensies deden anders vermoeden maar het blijkt een snackbar ingericht als restaurant. Maakte pretenties als vis restaurant op geen enkele wijze waar anders dan dat er standaard vis (slibtongetjes, tonijn, zalm) wordt geserveerd.Beperkte fantasieloze kaart. Hoort eerder thuis bij een viskraam op het strand (en daar is het aanbod nog gevarieerder).
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Voor de tweede keer hier wezen en ook deze keer was het eten van zeer goede kwaliteit! Dus het was geen toevalstreffer dat de eerste keer erg lekker was. We begonnen met 3 verschillende oesters. Heerlijk. St. Jacobs schelpen, deze waren perfect gegaard. Als hoofdgerecht de kreeft genomen. Wel klein, maar je betaalt naar gewicht. Dus wel zo eerlijk. Dit was ook heel goed! Mijn partner had de zeeduivelspies, ook niks op aan te merken!
Ellen L. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellig, simpel buurteethuis met verrukkelijke vis en steeds beter wordende, atttente bediening, lekkere wijn, maar gezien de krappe parkeertijd, liever iets vlottere bediening. Kwalitiet van het gebodene prima, alles vers bereid, mooi en smakelijk gepresenteerd en leuk, dat Hans er op zondagavond meestal zelf ook eet! Hopelijk is de start van VIGO in de Aert van der Goes niet te veel `hooi`op de vork, maar de locatie is erg geschikt, veel succes dus! Pieter, Ellen Zevenbergen,Petra Kuijpers
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed gegeten in een ongedwongen sfeer!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
voor herhaling vatbaar, afspraak reeds gemaakt :)