View

Tweede Slag 8 3235 CR Rockanje Nederland Kaart

Over het restaurant View

De zon zien zakken in de zee

Vlees, vis, groenten, strand en gezelligheid. Dat is View in Rockanje in een notendop. Geniet hier elke dag met een ander uitzicht van een kop koffie, een frisse salade of stevig diner. Echt alles is hier mogelijk. Zo kun je je geliefde in de ogen kijken en ‘ja’ zeggen op het strand. Of anders de nieuwjaarsduik iets voor jou? Bedrijfsfeestje? Familiedag? You name it en zij regelen het voor je!

Meer informatie over restaurant View

• Af te huren
Kan beter
Lang
D H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Woensdagmiddag heerlijk naar het strand geweest met de kinderen en als afsluiter diner op strandtent View. Bediening deed haar best, drankjes gingen prima maar toen hebben we het eten besteld. Niets bijzonders drie hamburgers en drie kindermenu's. Daar ging het mis, tafeltjes van twee kregen voorrang hoewel dat door de bediening werd ontkent.. Het was absoluut niet druk (een derde bezet) maar we moesten toch nog anderhalf uur wachten op het eten wat vervolgens koud was behalve dan de frikandel en patat. het was dus allemaal niet best helaas.
M R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Er staat op de website dat ze de diner-cadeau kaart aannemen, dat doen ze dus niet. Daarnaast loopt er maar 1 persoon die de bestellingen opneemt, dus moet je lang wachten voordat je kan bestellen. Gelukkig maakt de zon en de live muziek een hoop goed. Maar de volgende keer kies ik toch voor een andere strandtent.
GielenYvonne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier ons 40 jarig huwelijk gevierd met een barbecue. Wat een heerlijk vlees, mooie salades, de overheerlijke bavette en het grandioze desserbuffet! Alles in overvloed. Ook door het prachtige weer is het voor ons een onvergetelijke avond geweest.

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Redelijk gegeten bij deze tent. Locatie is prima maar het personeel is erg erg jong en dus ook heel onervaren...is wel minpuntje. Verder wel ok maar geen hoogvlieger...Salade Nicoise zat geen ansjovis in, wat juist wel hoort...en vond hem ook niet heel goed bereid.
mariskahogewoning .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De recensies die eerder geschreven zijn klopte gisteren avond in ieder geval niet! Heerlijk warm (haard werd elk kwartier bijna weer aangevuurd) en hele goede kwaliteit eten, kindvriendelijk en fijne service. We hebben een leuke avond gehad !
J_L .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Mooie locatie met uitzicht over zee. We hebben heerlijke zeetong gegeten. Binnen is het erg gezellig en mooi aangekleed. Met op de achtergrond een gezellig brandende openhaard.
RianneIRC .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bij binnenkomst werden alle onze 8 jassen aangenomen en opgehangen. Erg gastvrij. De bediening was keurig. Zeker met de ice tea. Het brood plateau en de capparcio's waren super. De spareribbs, saté en surf en turf waren ook heerlijk. Garnalen precies goed van smaak. Heerlijke aardappeltjes erbij en patat hadden we te over. Nagerechtlijstje was wat klein, maar voor iedere wat wils. Sorbet anders maar zeker goed. Komen graag terug.
corne.stolk .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het voorgerecht vers gemaakte kerriesoep was erg lekker en het hoofdgerecht ossenhaas was super, een aanrader.
De bediening was ook prima, alles werd goed uitgelegd.
ada-vos .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Warm, lekker, klantvriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Een aanrader.
Ga zo door.
De route naar de parkeerplaats was niet helemaal duidelijk.
m-klaren .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij werden heel vriendelijk ontvangen en mochten met de AH bonnen kiezen uit de hele kaart.
Het eten was eenvoudig maar goed van smaak. Het was binnen iets aan de koude kant waardoor we dichter bij de open haard zijn gaan zitten.
We hebben een gezellige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Lekker gegeten bij deze strandtent, goede & vlotte service. Leuke inrichting met een gezellige haard, dus ook in de winter goed vertoeven hier. Enige nadeel we zaten met onze groep op een houten bank zonder kussens (wel een vachtje) hierdoor krijg je op een gegeven moment last van je rug en een houten zitvlak. Het eten was echter erg goed, verse soep, een surf en turf met heerlijke gamba's en goed vlees, al met al een aanrader!
Elsgeet .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Bij binnenkomst werden wij uiterst vriendelijk verwelkomd en hebben eerst in luie stoelen bij de grote open haard een wijntje gedronken. Toen wij er waren was het donker maar je hoorde het ruizen van de zee. Locatie is dus top. Het eten was zeker goed. We hebben heerlijk gegeten, maar waar ik blij van werd was de professionele, alerte bediening. Geen grotere ergernis bestaat er dan van slecht gemotiveerd personeel. Wij komen zeker terug bij dit strandrestaurant! Een toppertje.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Alle tijd om relaxed te kunnen eten.
Leuk, gezellig en sfeervol restaurant waar je jezelf kan zijn.
Gezellige zithoek met schommelbank en open haard geeft sfeer.
Toiletten zouden wat beter bijgehouden mogen worden. Niet allemaal even fris en overal papier op de grond omdat prullenbakken overliepen.
hbecker .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het eten was lekker. We vonden de prijs wel aan de dure kant. Binnen was het gezellig, maar wel donker (te weinig verlichting boven de tafels). We konden de menu kaart niet goed lezen. We vonden zit gelegenheid bij de open haard een pluspunt!
nouelleleutscher .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
eten was oke, maar niet bijzonder lekker. Wel erg leuke sfeer! jammer dat het er wat koud was. Na het eten zijn we bij de houtkachel gaan zitten om op te warmen.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een leuk en goed restaurant op een mooie plek. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Leuk ingericht en verschillende plekken waar je kan zitten (hoog, laag of uitkijkend over zee).
nadinevanduijn .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Bij binnenkomst viel ons de huiselijke, moderne inrichting op. Heel mooi ingericht en vriendelijk personeel. Het menu was goed, voldoende keus voor iedereen. De verschillende maaltijden zagen er helaas hetzelfde uit. Alleen de keuze van vis of vlees deed een verschillende maaltijd vermoeden. De garnering viel wat tegen qua smaak, de carpacchio leek net uit de vriezer te komen. Iets meer oog voor de opmaak en/of variatie van de garnering zou zeker in een hoger cijfer resulteren.
c.w.mutsaers .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Buiten storm, binnen bij View warmte en gezelligheid. Lekker bij de open haard borrelen en eten aan een gezellige 6-persoons tafel. Kiezen uit de hele kaart. Aardige en correcte bediening. Voor herhaling vatbaar, ook zonder AH-actie.
hoek1 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Leuke plek om te eten, ook in de winter. Gratis parkeren na 6 uur. Klein stukje lopen. Prima ontvangst en ontspannen bediening. Eten is goed en het zijn grote porties. Een goed restaurant voor een gezellig no-nonsense avondje uit eten.