Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAZPACHO | Koude Spaanse tomatensoep | schuim van basilicum | kaasstengel
      GAMBA AL AJILLO | Gemarineerde gamba’s | knoflookolie | breekbrood
      HEALTHY STARTER (V) | Gemengde sla | quinoa | courgette | tomaat | geitenkaas | doperwten | honing-thijm dressing
      SLICED BEEF | Dungesneden rundercarpaccio | red chard | basilicummayonaise | gekarameliseerde hazelnoten | stengel van old Amsterdam
  • Hoofdgerechten
    • SPIES OELEK | Spies met biefstuk | gemengde groenten | oerfrieten | sambaljus
      SPINAZIRISOTTO (V) | Italiaanse rijst | spinazie | chips van parmezaanse kaas | geroosterde aubergine | geroosterde little gem
      FISH & CHIPS | Zoals de naam al zegt, heerlijke vis geserveerd met oerfrieten | gemengde salade | mayonaise van gepofte knoflook
  • Nagerecht
      GRAND DESSERT | Een selectie van de lekkerste nagerechten, samengesteld door onze chef

Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21.00)

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Tinie H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Erg attent personeel. Zeer vriendelijk.
I. C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Bediening was niet vriendelijk. We gaven aan dat via de website van IENS meer keuzes waren qua voor-, hoofd-, en nagerechten, maar de bediening deed alsof we niet goed gekeken hadden (terwijl ze zelf ook het beperkte menu niet konden vinden op de website. Verder geen vriendelijkheid of service om tot een goede oplossing te komen. Na de drankjes dus maar weggegaan omdat de bediening niet vriendelijk was en de sfeer en service dus erg tegenviel.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijke maaltijd rn goede service, bediening. Gezellige avond gehad met 4 vriendinnen. Inrichting modern en licht
Lia A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
ontvangst was prima;de gerechten ook met als uitschieter het dessert wat een complete verrassing was.
Complimenten aan de kok en ook de bediening.
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij zhebben het ah menu gehad, maar het was prima. Vooral het dessert , dat was samengesteld uit kleine gerechtjes.
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Leuke tent met buiten watersport dat je kan zien vanuit het restaurant, dus leuk om te kijken.
Heerlijk eten, goede service echt een aanrader.
Nienaa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goed eten en een leuk terras aan het Weerwater
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
NVT
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Verrassend
Corstiaan S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooie locatie, prima eten, goede kwaliteit maar de bediening is (nog) niet op elkaar ingespeeld.
Raymonde R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ontzettend genoten van het eten,de entourage en het zeer vriendelijke personeel.????????????????
Leila M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten. We hadden het alles van het menu foodsharing gekozen. En omdat we alles van het menu mochten proeven, was het wel een bijzonder maal. Ondanks dat het je standaard saté en hamburger is, was er ook mossel en biefstuk. Vooral een genot was de vis in een paneerlaag gefride. Waarom niet? En als dessert een plater van creme brulee tot dark chocolade ijs. Lekker! Ik heb echt genoten, ook van de keer op keer vallende dodo's bij de waterskibaan. Te tof!
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Leuk gezellig personeel, nemen de tijd voor de gasten.
Wanneer het kan maken ze een praatje met je.
Je kunt er op je gemak eten zit geen haast bij, zeer prettig.
Marijke A.
Vanavon
Coby L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Ik eet vaak in de VIEW, het was altijd goed. Gisteravond met de AH actie daar gegeten, de biefstuk zat vol zenen en de patat was slap. Ze hebben nieuw personeel en hetl loop nog niet echt. Ik heb over het eten mijn beklag gedaan,maar er werd lauw op gereageerd . Jammer want ik heb ervaarbaar heerlijk gegeten.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het eten is kwalitatief goed en het is een mooi locatie naast het water en waterskie club wat het wat levendiger maakt. Het buitenterras is trendy en ruim opgezet. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig of laks.
Maar met de ah restaurantactie heb je een zeer beperkte keuze.
Lotan H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wel het aantal drankjes goed checken bij het betalen.
Er stonden bij ons twee extra drankjes op.
Martha K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Super lekker eten, gezellig terras en de bediening is top
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fijne locatie aan het Weerwater met prima eten.
Max J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Verzorgde opmaak en presentatie van de gerechten, met als topper het dessert.