Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Suna V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk eten, prachtig geserveerd op een mooie lokatie.

Zeer vriendelijke en gastvrije bediening.

Beste geheim van Almere.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met de AH restaurant-actie hier gegeten. Je mocht ook met de AH actie van de hele kaart kiezen, wat ik altijd erg fijn vind. De gerechten waren lekker, zagen er mooi uit en werden zonder lange wachttijd geserveerd. Kortom, helemaal goed. Ik zal hier zeker nog een keer komen. Als ik toch een klein min-puntje mag noemen, dan is het dat de sliptongetjes wat te zout waren. Dat was jammer. Ik voeg dan zelf liever iets zout toe, maar als het al te zout is, gaat dat wat ten koste van de smaak. Maar verder dus helemaal prima!
Marcelina V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Buitengewoon lekker gegeten en uitermate vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
---//--/////////////////
Gonda V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het was ons eerste bezoek en wij waren zeer verrast over dit restaurant. Onze aanvankelijke indruk, via internet, was dat wij te maken zouden krijgen met een hamburgerrestaurant. Niets is minder waar. Leuke bediening, goede, aparte gerechten en een levendig uitzicht op de plas. We gaan zeker nog een keer.
Jetze K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig gegeten bij View Almere. Het eten (Foodsharing) was lekker, ruim voldoende en goed verzorgd. Prettige bediening. Een aanrader.
jeanninevanmourik .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mijn moeder en ik hebben er heerlijk gegeten (sharing food). Wij gingen rollend naar huis, behoorlijke hoeveelheid.
Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door de (mannelijke) bediening. Ik weet helaas zijn naam niet. Ik kom terug!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was zeer verrassend, en lekker, we waren met z'n drieën en deden foodsharing allemaal proeverijen als voor hoofd en nagerecht. Erg lekker en grote porties per gang. Vriendelijke bediening en een stijlvol interieur. Zeker aan te raden.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We konden kiezen uit de gewone menukaart of een "foodsharing" menu. We kozen alle 6 voor foodsharing hetgeen betekende dat we een grote verscheidenheid aan gerechten kregen opgediend die ook op de menukaart stonden. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Alle 3 gangen werden opgediend op een grote langwerpige houten plank. Er was voor iedereen voldoende en alles was even lekker. We zaten gezellig aan een ronde tafel en hebben bijna alles opgegeten. In één woord HEERLIJK. Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wij Wat een zeer verrast. Goede gelegenheid voor bruiloft en partijen. Goede sfeer en uitstraling. Prettige bediening. Mooi uitzicht.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben prima gegeten. Het eten was van goede kwaliteit.
Wel vonden we dat we erg lang moesten wachten op de bediening.
lindasm .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke, snelle en correcte bediening! Jammer dat het weer niet meewerkte (het was erg winderig) maar op het terras kun je heerlijk zitten en kijken naar alles wat er op het water gebeurt.
wimjeffrey .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met 4 volwassenen en een kind van 21 maanden voor de eerste keer hier gegeten.
Ontvangst was gastvrij en de bediening was allervriendelijkst.
We hadden gekozen voor het foodsharing menu.
We hebben genoten van verschillende heerlijke gerechten, stuk voor stuk kleine cadeautjes.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hadden de proeverij besteld en het voorgerecht was heerlijk, helaas vielen het hoofd en nagerecht een beetje tegen. We hadden wat beters verwacht voor die prijs. Ook moesten we heel erg lang wachten en werden we op gegeven moment ingehaald door een stel die veel later binnen was en het zelfde besteld had. We kregen het gevoel alsof we vergeten werden. Wel heb ik meteen een gratis wijntje gekregen toen we er wat van gezegd hadden, dus dat was wel heel netjes.
Fred & Nori J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prima gegeten. Leuke bediening, heeft ook tijd voor een persoonlijk praatje. Helaas na het afrekenen geen aandacht meer, dus zonder gedag te zeggen vertrokken.
John Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het restaurant is smaakvol ingericht en de bediening is leuk en servicegericht.
Het eten is heel goed.
JWZ
Rebeltje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben hier al vaker gegeten, de kwaliteit is goed. Als voorgerecht de spring rolls, ik had een soort loempia verwacht maar dit was meer een opgerolde salade. Meloen met zalm was erg goed. Hoofdgerechten waren allen lekker, biefstukspies, mosselpan en tongfilet. Sorbetijs viel tegen maar de Oreoschelp was heerlijk. Goed parkeren en gewelddig uitzicht. We blijven her terug komen.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten!!!
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Geen speciale AH kaart, maar kiezen van de menukaart. Gekozen voor Foodsharing. Een 3-gangen proeverij, speciaal samengesteld door de chef. Het was heerlijk en heel leuk opgediend! Fijne bediening. Kom er zeker terug!
Mary W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg fijn restaurant.
Goed eten en uitstekende bediening.
Wij gaan daar zeker vaker eten.
Jellie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten, goede service.