VIEW Almere

Bergsmapad 1 1324 ZK Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
7,2
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
met 6 pers. gegeten wat wij zeer regelmatig doen en daar geld voorover hebben kwaliteit en prijs absurd, bij de snackbar eet ik lekkerder, bijna alles afgedekt met rucola salade, ook op de soep, geen saus op de hamburgertjes, idoot groot bord soep,carpaccio onder de truffelsaus bediening vriendelijk, locatie gezellig
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Mooie ligging en prima plek voor een lunch.
Ze hebben een mooie kaart en de keuken is goed. Omdat het er niet altijd heel druk is is het een prima plek om een zakelijke lunch te gebruiken.
De bediening mag wel iets beter. Op een gegeven moment wilden we eten maar er was in geen velden of wegen bediening te zien, wel horen kletsen achter het muurtje....
Na bestelling kwam het eten wel redelijk snel, maar een tweede drankje opnemen duurde weer lang.
Betere scores te verwachten als men meer attent is.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Meerder malen hier naar tevredenheid gedineerd. Deze keer een zakelijke lunch.
Ambiance prachtig, zo aan het Weerwater gelegen , het uitzicht op skyline Almere én watresportactiviteiten.
Voldoende keuze op de kaart en de View uitsmijter smaakte goed.
Personeel kan echter wat attenter zijn. Je moest echt je best doen om te bestellen, vervolgens de kaart te krijgen en daarna weer moeten vragen om een drankje dat vergeten was of om überhaupt nog iets te bestellen.
Omzet kennelijk niet zo belangrijk.
Vanwege locatie en de gerechten zeer zeker de moeite waard.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Niet erg bijzonder eten, de trio van hamburgers, waren drie niet bijzonder lekkere hamburgers en een zak friet. Vlees was bij een van de hamburgers ijskoud aan de binnenkomt en saus was zeker niet speciaal. Bediening is netjes. Inrichting ziet er strak en wat zakelijk uit. Maar voor mij geen aanrader.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Bruilof gegeven en op lokatie getrouwd alles was in de perfectie.
Echt een aanrader om te eten te feesten en te trouwen.
Over 2 jaar weer een feestje om het huwelijk nog een keer te bekronen.
Tuinstratjes .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hadden van vrienden een 50 jaar feest ,geweldige ligging,leuk verzorgd en heerlijk om daar een een feest te beleven met de vele heerlijke hapjes die voorbij kwamen
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op de terug weg van een voetbal wedstrijd was het mooi weer en ik stelde voor om aan het water bij View Almere te gaan lunchen. Er was gelukkig nog een plaatsje op het terras. We hadden uitzicht op de wakeboard skiebaan en de skyline van Almere wat een uitzicht. We bestelde twee kipsate en mijn zoon een half kippetje. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk maar niet erg oplettend.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Deze recensie is bedoeld om een hele positieve ervaring met de rest van de wereld te delen.
View behoort allang tot onze favorieten gezien de geweldige ligging met het indrukwekkende uitzicht over de skyline van Almere en over het cablepark met de indrukwekkende prestaties van de wakeboarders en van de waterskieers. Op het terras is het dan echt genieten van een goed glas rosé. Daarbij past een bittergarnituur uitstekend en daarmee begint de positieve ervaring die ik met u allen wil delen. De eerste ervaring met het bittergarnituur was bedroevend. Een grauwe, ondefineerbare brei waar alles naar niks smaakte. Jammer, want zo geserveerd in een klein frituurmandje ziet het geheel er echt mooi uit. Op de vraag van de charmante bediening of het gesmaakt had kon ik een eerlijk antwoord niet laten. Dit was meer dan ondermaats. Men heeft echter de kritiek niet in de wind geslagen en toen we een week of zo later weer van een heerlijk flesje rosé zaten te genieten kwam de bediening langs met de mededeling dat het management de zaak hoog opgenomen had en dat er een veel beter soort bittergarnituur ingekocht was. Dan mag je een dergelijke hint niet negeren en dus een portie besteld. Wat een ongelofelijk verschil, heerlijke garnaaltjes, kruidige loempiaatjes, lekkere viskroketjes en bitterballen alsof ze zelf gemaakt zijn. Klasse. Maar wat het meest positieve van deze ervaring was is dat View een klacht serieus neemt, deze onderzoekt, tot actie overgaat en het resultaat van deze actie met de klant communiceert. Dan scoort men als horecaondernemer het hoogst. Het hele gebeuren heeft de nieuwsgierigheid naar de kwaliteit van de rest van het menu alleen maar versterkt en er is maar een manier om hier achter te komen. View blijft een hotspot, een absolute aanrader.
KayleeS .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Wij hebben met een grote groep onlangs hier gegeten na een dagje op de plas te hebben gedobberd. Direct plek voor 11 man en een prachtig uitzicht! Het restaurant van binnen was heel modern en chique en zeker een opknapper na Lido. Leuk personeel echter niet heel professioneel. Daar zit dus een verbeterpuntje. Het eten (spareribs) was voortreffelijk. Jammer genoeg stond het niet op de kaart en werd de prijs bij het aanbieden ook niet vermeld. Tip voor jullie: zet meer op de kaart (incl. prijzen). Prijs-kwaliteit klopte helemaal. Friet in een puntzak en de manier van het opdekken van de borden ( houten planken ) was origineel en leuk! Het toetje was uitgebreid ( liever teveel dan te weinig moeten zij hebben gedacht ) en een echte aanrader. Wat jammer was, was dat wij er precies waren tijdens freefestival... Wat een herrie, maar daar kan het restaurant niks aan doen. Al met al een echte aanrader, op het terras in het zonnetje of lekker binnen op een koude dag.
Kokkie4 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
We hadden taai vlees (net of het ingevroren was geweest). De vis was goed maar werden asperges bij geserveerd en ons zoontje lust dat zoals veel kinderen niet. Hadden even kunnen melden. De saus bij de asperges moest voor Hollandaise doorgaan volgens ober maar was zuur en leek ranzig. De andere sausjes in ienimini kommetjes leken ook al vaak te zijn opgewarmd. Met zijn allen uit een frietzak patat eten vind ik ook niet echt fijn. Op het dessert van zoontje lag een grote zwarte haar.
Ik kreeg daarom gratis koffie, maar had al geen dessert genomen die bij de prijs inbegrepen was. Dus dat sloeg nergens op. Uiteindelijk ook flink wat geld kwijt. We konden uit twee rode wijnen kiezen, maar ze hadden er niet bij verteld hoe duur ze waren. Leuke locatie aan het water, maar de rest was niet veel.
Dokterpi .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
De eerste keer dat wij daar waren geweest was alles zeer goed.
Maar twee keer daarna is de kwaliteit zeer sterk afgenomen.
Het personeel weet niet zo goed hoe de kaart eruit ziet,de pekingeend zeer droog,sla smaakte niet vers.
En als je eenmaal aan tafel kan wordt er niet meer gevraagd of je nog iets te drinken wil.
Ook viel ons op dat er maar twee of drie kinderstoelen zijn dat moet echt meer zijn.
Al met al voor ons voorlopig geen View meer wat wij erg jammer vinden vanwege de mooie locatie.
Ik zou zeggen doe er iets mee en wij komen weer terug.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
We waren nog niet in de gelegenheid geweest het vernieuwde Vieuw aan te doen maar het blijft een aanrader. Prachtig gelegen naast de A6, ruime parkeerplaats en een prachtig uitzicht over het Weerwater naar de Skyline van Almere, klein Rotterdam in de polder dus.

Eenvoudige doch goede kaart, je kunt er terecht voor een goede hamburger, mooie salades en dit gecombineerd met prettige prijzen. Ook een zomertip, supetterras.
ARLindeboom .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Wij deelden het 'Fish bites' voorgerecht - niet heel handig maar omdat het best een grote portie bleek, wel een goede keuze (en lekker). Hoofdgerechten prima (burger trio & oosterse kip), salade wel erg weinig geinspireerd, patatten erg lekker (giudbruin & krokant). Al met al, fijne ambiance, uitkijkend over het weerwater naar de verlichte skyline van Almere, rustig restaurant, prima eten, prima prijzen - we komen zeker terug.
Willem-Jacobs .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vroeger kwam ik bij Lido Almere. Laats een hapje gegeten met mijn vriendin, de hele zaak was verbouwd en ik kende het niet meer terug. Een erg moderne uitstraling maar toch gezellig ingericht. Leuke variërende kaart alhoewel ik toch voor de hertenbiefstuk koos die men buiten de kaart verkocht. Het eten was echt super, voor een zeer betaalbare prijs. Vriendelijke bediening die het niet erg vind om een gezellig praatje te houden. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanwinst voor Almere!
Fijnproever55 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Mooi gelegen restaurant aan het weerwater in Almere. Eten was niet top, maar redelijke prijs/kwaliteit. Bediening dramatisch daar valt nog veel te verbeteren!
Frups .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Meerdere keren voor meerdere gelegenheden bij View geweest en bij allen was het even leuk!
Tijdens een bruiloft heerlijk gegeten en gedronken op de bovenste verdieping van View.

Tijdens de warme zomerdagen lekker met mijn vriend op het terras gezeten en genoten van heerlijke wijntjes en hapjes.

Het personeel is niet altijd even vrolijk en wij en ook de andere gasten moesten soms heel erg lang wachten voor iemand bij je kwam. Iemand wenken lukte ook niet want ze keken gewoon onze kant niet op.

View (voorheen Lido) heeft een ware metamorfose ondergaan en ziet er nu erg mooi en modern uit.
Vanaf het terras heb je zicht over het Weerwater en op skyline van Almere en de waterskibaan.

Erg leuke tent voor meerdere gelegenheden!
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Wat is dit restaurant mooi opgeknapt, mooi interieur en het uitzicht blijft leuk op het Weerwater en de waterskiërs. Het eten blijft wat achter, wel aardig maar niets bijzonders. Salade geitenkaas kan heerlijk zijn maar het ontbrak aan voldoende honing om het geitige van de kaas te compenseren. Veel sla er omheen en dat is niet heel spannend. Iets meer creativiteit wat dit gerecht betreft. Het voorgerecht met zalm was overigens wel lekker.