Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, top bediening, fantastisch sfeer, lekkere wijnen, mooie presentatie, goede servies. AH IENS actie 2de driegangenmenu diner gratis was met een maand verlengd dus nog gebruik van gemaakt.
R.J. M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het kon niet beter
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Restaurant met leuke inrichting, goede sfeer, lekker eten en de bediening is echt top!!! Wij gaan hier zeker terugkomen!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
gezellig. mooie locatie, al is de aanrijroute kruipdoor-sluipdoor. heerlijk gegeten en blije bediening.
misschien wat doen aan dit veld. kan niets versturen onder de 120 karakters
Antje V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening, rustig. Er wordt rekening gehouden met gehoorsproblemen van gasten.
Myk K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Goed en vriendelijk bediend.
Het eten was erg goed, weer een wat anders.

De inrichting is erg mooi geworden, goede verlichting.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten kom zeker nog eens terug.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super gegeten. Was Top. Gezellige sfeer. Hier krijg je het gevoel dat je welkom ben. Bedankt Alexander en Marleen en natuurlijk de kok.
We komen hier zeker terug.
Janet D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig restaurant. Prachtige inrichting en heerlijk gegeten. Bediening was top.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ondanks met de voucher van AH deden ze niet flauw. Alles mocht van de kaart. Top! Dat zie je niet veel.
Het eten was erg goed.
August V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede ontvangst, Vriendelijke bediening alles verloopt in een gemoedelijke sfeer. Overzichtelijke menu kaart met heerlijke gerechten. Het is echt genieten niet alleen het eten maar ook de inrichting, niet te groot en een rustige aankleding .En een uitzicht over het water op het centrum van Almere.
Audrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Erg lekker gegeten alles vers en goeie bediening de moeite waard om weer te gaan eten .
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was goed, had alleen wel iets van groente bij gemogen.
Sjarkie .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
View is een heerlijk restaurant, de bediening is heel aardig, wij hebben foodsharing gedaan, mooi geserveerd op planken en was erg lekker
ishanaman .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We zijn er geweest met de AH restaurantactie. Leuke plek (en in de zomer vast geweldig), heel vriendelijke bediening. Het eten was lekker en mooi geserveerd. Minpunt: het voorgerecht was te groot (poke met zalm en rijst), waardoor we al redelijk vol zaten toen het lekkere hoofdgerecht geserveerd werd, wat jammer was. We komen zeker terug, maar dan alleen voor 1 of 2 gangen menu. :-)
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben hier met een vriendinnengroep gegeten en gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Personeel vriendelijk en meedenkend. Top Service!
Wij hadden Shared Dining, dit is een absolute aanrader
Heerlijk gegeten en porties ruim voldoende
Inrichting strak en modern, voor mij iets te steriel maar dat is persoonlijk.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Boven verwachting,aardige nette bediening.
Het restaurant ziet er schoon en netjes uit,de opmaak van de gerechten laat je watertanden
en smaakt echt heerlijk.Ik kan niet anders zeggen dan dat het een topavond was.
Wij komen zeker nog een keer terug.
irma.rijpkema .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben gekozen voor het keuze menu van de kok. dan krijg je van iedere gang een paar kleinere gerechtjes. Dit geldt voor voor- hoofd- en nagerecht. Hele leuke manier om kennis te maken met de kaart en verschillende kleinere gerechten te proberen. Nog steeds erg veel hoor dus je verhongert absoluut niet! Een aanrader!!
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een 11! Heerlijk eten, top bediening en super attent. (Zelfs als je met een actiekaart komt), alles erop en eraan en écht boven verwachting. In de tijd dat het nog Lido heette vonden we het al een fijn adresje, maar nu is her nog veel leuker, smaakvoller ingericht en qua eten nog meer keuze. De kaart lijkt een flinke upgrade te hebben gehad en dan toch vriendelijk geprijsd. De proeverij met verschillende gerechtjes (shared dining) ook een aanrader. Tot snel dus!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De gerechten zijn smakelijk, maar niet heel speciaal. Ik had pompoensoep, lekker, maar saai, mis wat interessante smaakmakers. Thuis kan je dit ook eten. Ook de risotto was wel lekker, maar ik denk helaas geen verse champions maar uit blik. Ik miste ook echte parmazaan en vers gebrande pijnboompitjes. Ik heb nog naar wat extra parmazaan gevraagd, dat kreeg ik gelijk dus goede service, alleen was het naar mijn idee Pardano.
Mijn man had als voorgerecht eend met salade, dat was lekker zei hij. De lamsboutjes waren goed, maar ook vrij saai. Leuk dat er wat extra bijgerechten worden aangeboden, een schaaltje groente zou daar ook wel goed bij passen, want er is niet veel groenten bij het hoofdgerecht.
We kregen steeds 4 x een andere persoon aan tafel en het gerecht werd niet omgschreven. Ik vond 1 vrouw wel leuk bedienen: warm, persoonlijk.
Misschien zijn we kritisch, maar we houden van net dat beetje extra. Anders kan je ook thuis eten. Ik vond het uitzicht leuk aan het water en op de skyline van Almere.