Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

Mary W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Jellie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten, goede service.
Jarl B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten, gevarieerde kaart goede bediening, uitstekende prijs/kwaliteit. Voor herhaling vatbaar
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was er heel gezellig,hele leuke inrichting.fris en strak,
het eten is ook goed,en de bediening heel vriendelijk.
voor herhaling vatbaar.
Bonnie50 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk met vrienden geluncht (9 personen) prachtig weer ....mooie plek vriendelijke bediening en mooie prijs/kwaliteit verhouding komen zeker weer terug voor ons volgende uitje met familie .
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk eten van een zeer goede kwaliteit en zeer vriendelijk personeel die oog hebben voor de gasten. Ook het restaurant is zeer sfeer vol ingericht.
MK H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Locatie was top! Mooi uitzicht over het weerwater. Eten was niet erg bijzonder en de bediening was slecht! Moesten erg lang wachten tussen het voor en hoofdgerecht, we hadden ice tea besteld die niet is geleverd. Toetjes waren aan keus niet echt bijzonder, deze ook niet gegeten.. wie weet gaat dit in de toekomst beter
daniela V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
heerlijk gegeten en genoten van onze ladies night out!????
Anton R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Foodsharing is ideaal met groepen!
C K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Al met al een restaurant om terug te keren eten grandioos !!! ook de locatie is helemaal top
vriendelijk personeel en nogmaals het eten was smaakvol en verrassend !!!!!!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed restaurant, veel keuze en de kok maakt er iets bijzonders van. Goede bediening.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Na een prettige ontvangst een voortreffelijke maaltijd.Bediening prima en prijzen redelijk.Een aanrader.Wel even van tevoren reserveren ,waarbij de plaatsen aan het Weerwater zorgen voor een prachtig uitzicht.
M.M. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het eten was goed, de bedienen goed en de sfeer gezellig .
We hebben als een zeer prettig restaurant ervaren en komen zeker een keertje terug.
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij binnenkomst een beetje rommelig. De reservering was bekend, de tafel echter niet gedekt. Op aanreiking van de ober gekozen voor het menu van 29,50 p.p. Leuke keuze mogelijkheden en snelle doorloop van de gerechten. Uitzicht aan het water is aantrekkelijk.
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellige locatie, heerlijk buiten op terras kunnen eten, eten was prima, vriendelijke bediening. Zeer gezellige avond gehad. Ga er beslist nog een keer eten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten en de service zijn top, de inrichting vind ik iets minder. De stoelen zitten niet lekker en het is gauw rumoerig. Maar er komt zeker een volgende keer!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten. Ik had vooraf de tataki en mijn vriend de carpaccio, was allebei heerlijk. Ook het hoofdgerecht (trio van spiezen en de Pulled pork burger) waren heerlijk. Erna nog een heerlijk dessert en dat allemaal voor 29,50 pp (je kunt je eigen drie gangen menu samenstellen van de kaart, wat echt super is). Dus hoewel we uit Hoofddorp komen, zullen we hier toch vaker gaan eten. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer met een mooi terras aan het water.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuke locatie, erg vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn en heel erg smaakvol eten, mooi opgemaakt. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant heeft een mooie locatie is leuk ingericht en prettige lounge muziek op de achtergrond. Kortom we komen hier zeker weer terug!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Volgens mij 1 van de beste restaurants van Almere.
Het eten was voortreffelijk. De zalm met meloen werd leuk opgediend en was heerlijk.
Het vlees was zo mals, zo lekker. En het toetje, creme brulee was ook precies goed, niet te zoet.
De andere gerechten van mijn tafelgenoten, waren ook prima.
De bediening is zeer aardig en de kok heeft goed zijn best gedaan.
We hebben allemaal genoten.
VIEW ga zo door!!!