Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21.00)

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Debby E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Erg lekker en goed eten we hebben genoten . Erg vriendelijk personeel en prachtig gelegen aan het water ga zeker nog een keer terug!!
Damir D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk eten voor een leuke prijs, heel vriendelijk personeel, goede service en een mooie locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vriendelijk personeel
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
lekkere broodjes en goeie service!
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Kip was, ondanks nog extra op geattendeerd dat het absoluut gaar moest zijn, voor de helft rauw. Vervolgens ook na klacht geen terugkoppeling op gehad, moest er zelf naar vragen. Vooral vervelend als je ziek bent en absoluut geen rauw vlees mag hebben!!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hoorde achteraf dat we hadden betaald voor een heel menu, terwijl twee van ons geen dessert hadden genomen, vond ik bijzonder....
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten, zeer mooie lokatie.
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Muziek stond erg hard aan buiten. Je kon bijna niet gewoon met elkaar praten. Verder heerlijk gegeten!
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
na een drukke dag met vriendinnen zijn we neer gestreken bij View. Leuke, vriendelijke bediening... niet allemaal even kundig maar vriendelijk dus dat is prettig. Voor en hoofdgerecht waren erg lekker, wij hadden alle vier menu du chef (geloof ik, verrassingsmenu van de chef) maar vonden het nagerecht matig. Een plank met verschillende dingen maar zelfs het ijs vonden we niet lekker, crème brulee viel tegen ... erg jammer om mee te eindigen.
prachtig plek maar let op de kwaliteit van het eten...
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Vriendelijke bediening.
Salade was erg lekker!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
heerlijk eten, de food sharing is een aanrader! bediening wisselend goed. wijnen zijn ook heerlijk. met mooi weer is het leuk om buiten te zitten
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het verwelkomen van de gasten is uitstekend.
Het eten was van uitstekende kwaliteit.
Bediening was goed en erg vriendelijk.
Dit is voor herhaling.
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, het eten werd prachtig opgediend. Het was een feestje
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer leuke restaurant, vriendelijke bediening en goed gevoel voor humor. Zeer attent. De gerechten waren allemaal goed voorbereidt, mooi gepresenteerd en zeer smakelijk. We gaan zeker nog een keer terug.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Het personeel was erg vriendelijk. Ze namen echt de tijd voor je maar dat kan natuurlijk niet als het helemaal vol zou zitten. De carpaccio, trio hamburgers, de friet en de toetjes zijn er heerlijk ????. Het terras is met als extraatje veel louche banken heerlijk. Ik woon dichtbij dus ga ik zeker daar eens bank hangen in het zonnetje met een drankje!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten
Geïnteresseerd personeel
Prachtige locatie
We komen zeker terug
Nooit geweten dat vieuw zo geweldig
Was
Emma C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij waren rond 8 uur bij VIEW. Wij werden goed geholpen en keurig naar een buitentafel begeleid. Jammer dat tijdens het voorgerecht, rond 9 uur, kussens binnen werd gezet, binnen werd gedweild en gestofzuigd, alles opgeruimd werd en zelfs binnen al de stoelen op tafel werden gezet.. Rond half 10 gingen de parasols al dicht. Terwijl wij op ons dessert zaten te wachten, onder die parasols.

Jammer, wij voelde daarom een erge druk om op te schieten. Eten was wel erg lekker! Compliment aan de chef ;)
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Mooie inrichting, fijne keuze op de kaart, vriendelijke bediening, kortom, zeer tevreden.
Het uitserveren van de gerechten duurde wel iets lang, maar dit had ook te maken met het feit dat een paar collega's daarna nog andere afspraken hadden.
Betty T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, spectaculair uitzicht . Komen zeker weer eens terug
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Goede lunch en zeer vriendelijk personeel, altijd goed om hier te zijn!