Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

9,1

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk Valentijns menu. Genoten !
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fijne avond gehad.
Eten was goed, duurde wat lang.
Bediening was beleefd en prettig.
Inrichting prima, zit niet gelijk bij een ander op zijn bord te kijken
E.J.P.M. M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Fantastische service, de keuken improviseerde een heerlijke foodsharing op ons verzoek helemaal vegetarisch. Alleen al om te zien was t een feest en de smaken waren geweldig. De bediening was eveneens voortreffelijk. Een aanrader en een terechte hoge score.
Shahaira K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is geweldig en prima locatie, super goede service allen de hoeveelheid van het eten valt tegen. Eerst kreeg je zoveel dat je niet weg kon krijgen, maar nu is het weinig. Dus daar mag er wel iets aan gedaan worden.
Taco G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima voor zakelijke lunch.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Uitstekende gerechten. Goed vlees, prima vis. Leuk opgemaakt. Heerlijk grand desert om te delen. Vriendelijke bediening. Kortom: een aanrader.
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Genoten van een voortreffelijke 3-gangen proeverij. Bediening was uitstekend. Fijne locatie met uitzicht over de skyline van Almere. Wachttijd was gewoon goed.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk behulpzaam zeker voor herhaling vatbaar.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn in zo een warme huiselijke sfeer ontvangen,we zijn al een keer geweest met zijn vieren .
en nu waren we met zijn tienen en we waren allemaal zeer tevreden goede nette bedieningen netjes en beleeft ook
Het voorgerecht diner en nagerecht gevarieerd en super lekker wij komen zeker weer terug
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Eerlijk is eerlijk, de weg er naar toe is een drama. Je moet door de bouwput die floriade moet gaan heten. Maar als je bij view bent en naar binnen stapt vergeet je dat allemaal. Mooi ingerichte zaak, vriendelijke bediening een kaart met keuze uit veel. Leuke en mooie gerechten. Hoofdgerecht geserveerd op een warm bord, super. Groot genoege porties die zeer smakelijk waren en mooi werden opgediend. Wij komen hier zeker terug en zien ons al zitten van de zomer op het mooie buiten terras. (ps de menukaart op iens/jullie website is gedeeltelijk anders dan in het restaurant).
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening????.
Gezellige accommodatie.
Ga zeker terug komen
michel R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik heb werkelijkwaar nog nooit zo lekker gegeten! Het vlees zowal lam, biefstuk en kip perfect gebraden. Ook de 3 gangen menu voor een aangename prijs en het uitzicht is top. Dit was niet de laatste keer dat ik hier heb gegeten!
Bettina G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooi ingericht niet te groot restaurant. Bediening is prima, eten redelijk, sommige gerechten te koud (voorgerecht) of te lauw (hoofdgerecht). De wachttijden tussen de gerechten mogen echt korter.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, het was mooi opgediend en de service was uitstekend. We komen zeker weer om tijdens het lekkere eten, ook van het uitzicht te genieten????
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Met 1 woord geweldig, zowel de voorgerechten, hoofd gerechten en dessert.
Wij hadden het foodcharing menu hetgeen echt heerlijk was.
Een aanrader voor ieder die twijfelt om te gaan.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super restaurant ! Mooie kaart en heerlijk 3 gangen menu voor 30 euro. Wij komen zeker nog eens terug !
Margret K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. waren met 2 kinderen waarvan de jongste een half jaar en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. kregen zelfs compliment hoe rustig de dames zich hadden gedragen! Top, hebben het wel eens anders meegemaakt bij ander restaurant
jakob L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten, de bediening en service was prima. De portie’s wat groot zeker voor de wat oudere eter. Met het “deel” menu zou daar op ingespeeld kunnen worden
j.versteyne .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gisteravond 16 december hier gegeten: In een woord, een prima restaurant waar het personeel het spel begrijpt. Dat zie je steeds minder, maar daar hebben ze bij View geen last van. Eten van goede kwaliteit en goed geportioneerd. Ondanks een feestje in een naast gelegen zaal, is er weing last van. Hier gaan we vaker komen.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Altijd attente bediening. Zeer smakelijke gerechten, met zorg en liefde bereid. Dat proef je meteen!