Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel lekker gegeten met vrienden met de kaarten van AH actie.We hadden gekozen voor verschillende gerechten van de kok zowel voor,hoofd en nagerechten.Deze waren heerlijk en goed bereid en voldoende .Het personeel was vriendelijk alleen we moesten een paar keer om een lepel vragen .Het restaurant ligt mooi gelegen en goed met de auto bereikbaar.De inrichting ziet er heel goed en sfeervol uit.We gaan zeker nog een keer terug.
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Duurde even voordat we onze eerste drankjes kwamen, maar daarvoor werd excuses gemaakt. Hij was op dat moment alleen en er kwamen opeens veel gasten. Verder heel vriendelijk geholpen en lekker gegeten. Leuke locatie aan het water.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heel lekker gegeten en konden goed kiezen van de kaart, dus geen speciale kaart voor AH-actie. Verse ingredienten gebruikt en de hoeveelheid was voldoende (niet overmatig). Zeer tevreden weggegaan dus.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Top gegeten met AH actie, geen standaard uitgekleed menu maar kiezen uit de kaart. Vriendelijke bediening en mooie zaak waar je kunt genieten van de skyline van Almere
lorenzo_r_m .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij zijn met zijn vieren hier gaan eten met de AH restaurantactie. Het was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook top dat het volledig menu beschikbaar was, ondanks dat het om een AH actie ging.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prettig gegeten bij View. Menu is niet heel bijzonder maar best aardig. Prijzen wel een beetje aan de hoge kant voor wat er geboden werd. Leuke locatie met uitzicht, strakke inrichting.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.
Duidelijke uitleg bij de kaart en toen wij vroegen wat het dessert inhield heeft de ober ons een beetje laten voorproeven. Klasse !
Enige minpunt is wel de prijsstelling; deze is iets aan de hoge kant.
Het eten was vers en van zeer goede kwaliteit.
Sabine G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede kwaliteit vd keuken en met AH restaurantactie een koopje. Bediening kan vlotter, locatie is top! Mooi uitzicht over het weerwater
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fijn gegeten mooi uitzicht! Het eten opzich duurde wel iets lang, maar dit werdt gecompenseerd met een gratis drankje en een excuses een hele fijne avond gehad bij view!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Leuke locatie met goed eten. Minpuntje is dat wij aangesproken werden op het verschuiven van de zonwering door een nogal belerende jongen in de bediening. Deze jongeman heeft nog wel wat te leren over omgang met klanten. (Het is de toon die de muziek maakt). De dames in de bediening waren erg gastvrij.
j.kloosterhuis K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Met AH-actie geweest. Je mocht gewoon van de kaart eten. Zeker de moeite waard. Mooi uitzicht over het Weerwater. Prettige bediening.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Echt heerlijk gegeten in deze top tent! Erg fijn personeel en top locatie. Op zeker dat wij hier nog eens terug komen, echt een aanrader.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de prachtige view. Als hoofdgerecht had ik de View Ribs die ik iedereen zou kunnen aanraden. Ik kom zeker terug.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zeer vlotte bediening. Prachtig gelegen aan het weerwater in Almere. Zeer smakelijk gegeten! Wij komen hier zeker vaker terug!
Piotr K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooie locatie, super vriendelijke bediening en heerlijk eten! Dit is een van mijn favoriete plekken om te zitten met het mooie weer.
Inger K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bij view kun je echt heerlijk eten. Ook als vegetariër heb je genoeg keuze. Dat is erg fijn. View heeft een lekker terras waar je met goed weer buiten kunt zitten, maar met minder weer zit je binnen ook top. Ik ga er nog zeker vaker eten of een drankje doen.
Roberto V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Top restaurant goed eten en erg vriendelijke bediening. En in de zomer nog met een geweldig buiten terras waar je heerlijk kan genieten van het uitzicht.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
View Almere een top lokatie. Super vriendelijk personeel. Menukaart een ruime keuze voor iedereen. Eten van hoge kwaliteit. Een echte aanrader View Almere. In 1 woord SUPER. Groetjes Karin
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooi uitzicht en een heerlijk kids menu voor de kinderen. De bediening had ook erg veel verstand van wijnspijs combinaties.