Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • SOEP VAN DE WEEK | Wij informeren u graag over de soep van de week
      GAMBA AL AJILLO | Gemarineerde gamba’s l knoflookolie l breekbrood
      SLICED BEEF | Dungesneden rundercarpaccio l truffelmayonaise l pesto parmezaanse kaas l pijnboompitten l cherrytomaatjes l rucola
      BUDDHA BOWL (V) | Parelgort l chioggia biet l avocado l koekje van komijn en cashewnoot geroosterde pompoen l crème van geitenkaas l dressing van cranberries
  • Hoofdgerechten
    • ZALMFOREL Zalmforel | winterse ratatouille l couscous l wortelcoulis
      SPIES BALI | Spies met kipdij l satésaus l zoetzure groenten l kroepoek l oerfrieten
      TRUFFELRISOTTO (V) | Italiaanse rijst l shiitake l courgette l little gem l koekje van parmezaanse kaas
  • Nagerecht
      GRAND DESSERT | Een selectie van de lekkerste nagerechten, samengesteld door onze chef

Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21.00)

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gezellige sfeer; goede ontvangst. Goede kwaliteit van de gerechten.
R.J.J. L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Je wordt hartelijk welkom geheten en naar je plaats gebracht, de tafels en stoelen staan niet dicht op elkaar en zitten prima. Bij elk gerecht proef je verschillende smaken en de borden zijn mooi opgemaakt. Elke gang was goed. We hebben een fijn moment gehad.
Acdonck G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het was de eerste keer wij komen zeker terug ????????????
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima service. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was aan de lange kant.
Geurtjan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heel klein geschreven apart AH menu met zeer beperkte keuze. Niet voor herhaling vatbaar
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Relaxed omgeving, en ongedwongen sfeer. Maaltijden zijn super. Voor herhaling vatbaar.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
goede prijs/kwaliteitverhouding. tempo van de maaltijden werd in overleg besproken.
rustige sfeer. leuke, goede bediening
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De 500 gram, eerder 400 denk ik, steak bestond uit diamanthaas, die prima was gebraden maar helaas lauw werd geserveerd ook werden de gevraagde patat i.p.v. truffel aardappelen niet direct geleverd. Overige gerechten waren naar wens. We hebben twee nagerechten als compensatie gekregen voor de steak problemen.
C K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk eten. Goede vriendelijke service. Menu keuze is wel heel beperkt. Een aanrader! wij waren als eerst aanwezig in het restaurant, vind het dan wel jammer dat een medewerker nog even uitgebreid servetten gaat vouwen twee tafels van ons verwijderd.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk eten, goed personeel. Mooi aangekleed perfect uizicht.... Was echt voor herhaling vatbaar
Elzelina E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Wij eten hier vaker, heel prima. Deze keer met ah kaart, maar vond de keuze van de hoofdmenu,s maarkarig.
1 vlees Saté, 1 vegetarisch en 1 vis.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten, we komen zeker terug????
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Super gezellige restaurant met zeer vriendelijk personeel. Goede ontvangst. Heerlijk eten. Echt uitgebreid. Complimenten aan de koks. Voor herhaling vatbaar.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Menu van de AH actie was uitstekend!
Lida B.
Heerlijk gegeten
conny_meskers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Mooie strakke inrichting, maar ook een erg gezellige sfeer. De bediening kwam vaak even aan tafel checken of alles naar wens was, maar moest wel iedere keer zelf mijn wijntje bestellen. Ze vroegen nooit of we nog wat wilden drinken ook al waren onze glazen leeg. Wij hadden de "shared dining" planken. Was op zich goed, maar het zag er lekkerder uit dan dat het was.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten vriendelijke en snelle bediening.
Marian F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
heel gezellig ingericht, erg vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Kom zeker terug.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten. Alleen 's avonds is het moeilijk te vinden en ook de weg terug. Het zou beter aangegeven moeten worden.