Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • GAZPACHO | Koude Spaanse tomatensoep | schuim van basilicum | kaasstengel
      GAMBA AL AJILLO | Gemarineerde gamba’s | knoflookolie | breekbrood
      HEALTHY STARTER (V) | Gemengde sla | quinoa | courgette | tomaat | geitenkaas | doperwten | honing-thijm dressing
      SLICED BEEF | Dungesneden rundercarpaccio | red chard | basilicummayonaise | gekarameliseerde hazelnoten | stengel van old Amsterdam
  • Hoofdgerechten
    • SPIES OELEK | Spies met biefstuk | gemengde groenten | oerfrieten | sambaljus
      SPINAZIRISOTTO (V) | Italiaanse rijst | spinazie | chips van parmezaanse kaas | geroosterde aubergine | geroosterde little gem
      FISH & CHIPS | Zoals de naam al zegt, heerlijke vis geserveerd met oerfrieten | gemengde salade | mayonaise van gepofte knoflook
  • Nagerecht
      GRAND DESSERT | Een selectie van de lekkerste nagerechten, samengesteld door onze chef

Over het restaurant VIEW Almere

In het modern ingerichte VIEW is volop ruimte om te ontspannen en te genieten van een kaart waar verrassende gerechten op staan. Ruime stoelen, met of zonder leuning, bediening met een glimlach en een royaal terras, aan het water, met moderne steigerhouten meubelen en een aparte, verwarmde serre. Knusse plekjes met een warme ambiance om te genieten van elkaar en dé plek om u culinair in de watten te laten leggen. In dit restaurant voelt iedereen zich thuis!

Meer informatie over restaurant VIEW Almere

• : Parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21.00)

Jouw recensie over het restaurant VIEW Almere

Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bijzonder verassend en lekker gegeten. Met zorg samengesteld menu voor deze actie. Zeer attente en vriendelijke bediening, gaan zeker nog eens terug na deze kennismaking, precies waar de actie voor bedoeld is!
W. B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Afgegaan op eerdere recensies en inderdaad een prima locatie en heerlijk gegeten.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met vriendinnen hier toevallig terecht gekomen door de AH restaurantactie. Als je aan komt rijden denk je "Ik draai weer om". Aan de voorkant ziet het er niet zo aantrekkelijk uit, maar eenmaal binnen werden we aangenaam verrast door de ambiance en gemoedelijke sfeer. Het menu viel ook bij alle vijf in de smaak. Vooral het grand dessert was voor ons zoetekauwen een groot feest. En de bediening zorgde voor een leuke sfeer.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Prima keuken en goede bediening
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Mooie plek, goed eten en zeer vriendelijk personeel
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk en attent. De gerechten werden op een leuke manier geserveerd en alles was lekker en goed bereid. De inrichting strak, maar gezellig en het uitzicht prachtig. Ken het nog van jaren geleden, toen het nog Lido heette, maar is niet te vergelijken met toen. Een enorme vooruitgang! Kom hier zeker vaker.
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg leuk restaurant met leuke "club" uitstraling. Geweldig mooi uitzicht op de "skyline" van Almere. Prima bereikbaar en volop gratis parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel en lekker eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, de keuze die je had was hierdoor wel enigzins beperkt. Fijne avond gehad en zeker een aanrader.
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuk restaurant heerlijk gegeten goede bediening een aanrader
Catharina R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon, maar zeker ook een aanrader zonder bon!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten en erg gastvrije bediening. Prima avond gehad.
Suze D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten. En was heel gezellig.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prima ontvangst en geen gehaast.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Onverwacht mooie plek aan het Weerwater met uitzicht op de skyline van Almere. Erg goed restaurant mooi ingericht en met een mooie kaart
met gerechten en bijzonder lekker gegeten. Een minpuntje was een te koude carpaccio maar dat werd serieus genomen als opmerking.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima menu voor de AH actie, wij hadden beide vis als hoofdgerecht dat viel iets tegen. Voorgerechten die wij hadden waren prima en het nagerecht was top.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke High tea echt een aanrader, prachtige locatie met mooie sfeervolle inrichting, we waren er om een voor proefje te nemen op de high tea die ik wil geven voor mijn verjaardag
Olha P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prachtige locatie en mooi ingericht
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
heerlijk gegeten weer bij View. Leuk restaurant en prima bediening
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eten prima, gemoedelijke sfeer en prima bediening.
W S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Goed eten in een hippe maar gezellige sfeer. Leuke bediening, prijs is wel wat hoog zeker voor de voorgerechten. Verder zullen wij hier zeker terugkomen.