Vietnamese Eetcafé Huong Viet

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Wi-Fi
Suzannevdzanden .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Lekker eten, drinken, goede service en prima locatie met een goede prijs - kwaliteit verhouding! Al meerdere keren bij Huong Viet geweest (en afgehaald) en herken niks van de ondergenoemde kritieken. Simpelweg erg lekker en een fijne sfeer. Aanrader!
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Even snel wat eten bij de Vietnamees. Maar wat een deceptie: deze kok kan niet koken. Taaie rijstvellen om de loempia. 'BBQ varkenskarbonade met groente en omelet' blijkt gortdroog gebakken stukje vlees van 50 gram met 2 plakjes tomaat, een plakje komkommer en een gebakken eitje. En overkookte rijst. Een nieuw gerecht besteld. Het nieuwe gerecht is beter- maar ook niet goed bereid: doorgekookte groente en ditto rijst. De lieve serveerster wil nog wat regelen op de rekening maar wordt door de baas teruggefloten.
Ik dacht dat de Vietnamese keuken veel verse producten en verse groene kruiden gebruikte.

Dit is niet goed.
Don_Leo .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Lekkere Vietnamese gerechten. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Met plezier gegeten. Ga hier zeker nog een keer eten.
Charoon L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Na de Japanner zit nou Huong Viet. Mooi gedekte tafels. Decor is niet geweldig maar dit komt waarschijnlijk ook omdat het een eetcafe is. De service is traag totaal geen horeca ervaring. Als vooraf namen wij de vegetarische rijstvellen. De rijstvellen waren hard. Het hoort zachter te zijn. Voorkom dit door vers te maken of voor het serveren in water te dompelen. De rijstnoedel met kip en rundvlees is vrijwel smakeloos. Gelukkig stond zout en peper op tafel. Kwaliteit en prijs is goed met elkaar afgestemd