Vietnam

Meer informatie over restaurant Vietnam

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Pipo8899 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We hebben hier onze familiedag afgesloten met een all in buffet incl. Dranken voor slechts €18,-pp
Iedereen was erg tevreden over het buffet, ruime keuze uit eend, vlees en visgerechten. De kip met verse ananas is erg lekker, ook veel keuze uit vers fruit, aardbeien, meloenen en druiven. De bediening was vriendelijk, vlot en spontaan. Al met al een geslaagde dag. Volgend jaar doen we het weer!
Gegeten .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
De website gaf een beeld dat voldoende uitnodigend was om dit veelzijdige restaurant eens uit te proberen.
Niet alleen kun je er voor een appel en een ei (€12,50) bufetten, ook ala carte chinees en vietnamees eten is mogelijk.
Kortom voor elk wat wils. Of het de veelzijdigheid is van het grote en verschillende keuken aanbod of dat het de technische kwaliteiten van de kok zijn weet ik niet maar het eten viel enorm tegen.
Op de kaart zag het vietnamese vleesmenu er lekker uit en de soep vooraf was ook erg lekker. Daar bleef het echter bij. Het hoofdgerecht was zeer povertjes. Het zag er heerlijk uit maar smaken deed het niet. Het vlees was veel te taai en compleet drooggekookt en werd opgediend met witte rijst. Het gerecht zou veel aantrekkelijker geweest zijn indien bv. nassie was geserveerd. Dat zou echter niets aan het gortdroge vlees veranderd hebben.
Kortom geen aanrader voor goed ala carte maar alleen als buffet chinees.
Arno59 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Wij namen het buffet, wat ons erg is tegengevallen. Het is een klein buffet wat op zichzelf niet erg hoeft te zijn, maar de bakjes zagen er niet erg smaakvol uit. Vooraf een tomatensoepje genomen wat wel smaakte. Nog een bodempje in de bakjes bami en nasi, deze waren koud (wij waren er om 19 uur). Kleine beetjes van verschillende gerechten genomen, het geheel was eigenlijk heel smaakloos. Het dessert: 3 bakken ijs in een grote ijsvitrine met de deksels er los achter liggend. Een een ijslepel in heel vies water. De verse aardbeien waren lekker, de verkleurde perziken maar laten liggen. Je betaald niet veel voor het buffet 12.50 maar meer is het ook echt niet waard. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Enkele mensen namen gerechten van de kaart, dat zag er wel beter uit. Het restaurant is niet sfeervol. De bediening vriendelijk, maar vroeg geen één keer of "alles" naar wens was. Wij snappen waarom.
JWPJiens .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
We kwamen voor het buffet en werden hartelijk ontvangen. Het buffet viel qua omvang behoorlijk tegen. De gerechten waren wisselend van kwaliteit; de sauzen en bami / rijst waren prima, de eend was droog. Het ijsbuffet bestaat uit drie bakken ijs met een lepel die een een bakje gebruikt water staat. De aankleding van het restaurant doet goedkoop aan; aanwijzingen voor bijvoorbeeld buffet, diverse gerechten en toilet hangen op papiertjes her en der. Over het geheel genomen krijgt restaurant Vietnam van ons een 6.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Wij gingen hier voor de vietnamese gerechten, hadden wij echter van tevoren moeten aangeven, waarom heet dit restaurant dan Vietnam?
Wok werd ondeskundig gebruikt, niet eerst even voorkoken, maar gelijk de wok in ("doe ik thuis ook", deelde kokkin, die tevens in de bediening stond, mee). Er was weinig keuze, verwarring over de prijsstelling en eenvoudige/goedkope uitstraling. De bediening was wel vriendelijk, maar de borden werden op zijn Chinees zo snel weggehaald dat je amper de tijd had je bord leeg te eten. Jammer, we gingen hier speciaal tjdens onze vakantie heen, we hadden bij een willekeurig andere Chinees kunnen eten.