Viet Street

Herengracht 38 2511 EJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Viet Street

Kattie .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Op zoek naar een eettentje in de buurt van CS Den Haag hier bij toeval binnen gewandeld. Weet niets van vietnamees eten, nog nooit geproefd. We bestelden twee hoofdmaaltijden, een vegetarisch en een met kip/worst. Met vietnamees biertje, dat lekker smaakte, iets zoeter dan nederlands bier. Veel en vriendelijk personeel. Keken uit op de keuken. Maaltijd bestond uit grote kom noedels, daarop tauge, tahoe ( vegetarisch gerecht), loempiaatjes, wat vettige kipstukjes, stukjes worst, wat sla en komkommer. Apart schaaltje saus. Een hele bak vol voor redelijke prijs. Best wel lang wachten overigens in vrij vol restaurant. Gerechten waren redelijk, je moet de boel wel elkaar husselen om het smakelijk te maken. Miste iets van wokgroenten erdoor. Zelf vond ik het niet echt heel bijzonder. Weet niet of dit representatief is voor vietnamees eten, maar ben er niet van onder de indruk. Toilet was superklein, je past er nauwelijks in en niet heel schoon. Geen wc bril op de pot.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heel smakelijk en vers eten. Gezellige ongedwongen sfeer. Goed betaalbaar en vriendelijke bediening. Al heel vaak in dit restaurant gegeten.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zojuist geluncht, bediening was vlot en de bestelling was snel op tafel (helaas niet alles in één keer). Ik had de 'Banh mi dac biet', knapperig stokbrood en goed belegd. Ook de vegetarische Bun chay van mijn collega was prima. Ik kom hier graag nog eens om de rest uit te proberen.
Nadeel is dat ze geen kraanwater serveren, en dat de prijzen voor m.n. de dranken behoorlijk hoog zijn (2,80 voor een klein flesje).
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heb hier meerdere malen gegeten en de loempia's (zowel vers als gefrituurd) en banh mi's zijn erg lekker. Vind de pho jammer genoeg de krachtige, smaakvolle bouillon missen die juist zo belangrijk is voor een goede pho. Ook hebben we nu al een aantal keer meegemaakt dat meerdere drankjes en gerechten op de kaart niet verkrijgbaar zijn. Prijzen zijn wel goed en de zaak is leuk in Vietnamese stijl ingericht.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ik heb in tijden niet zo'n lekkere Pho gehad, dus wat mij betreft een aanrader. Service prima, snel geholpen en eten was snel op tafel (het was niet druk).
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Eten afgehaald tijdens lunchpauze. Meer dan de helft van de menukaart was niet aanwezig en kon dus ook niet besteld worden. Door de zeer ongeïnteresseerde dame die ons hielp werden wij erop gewezen dat er (naast de gefrituurde hapjes) alleen broodjes konden worden besteld. Toen wij twee broodjes hadden uitgekozen, bleek ook dit niet aanwezig te zijn. Uiteindelijk loempia's genomen (die waren lekker) en een pastei. De pastei was niet vers en niet lekker (werd in de magnetron ontdooid en daarna in de frituur gegooid).
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Leuk uitziende zaak en in de middag dacht ik daar snel te kunnen lunchen. Nee, dus.
Ik was er om 5 over twaalf en de zaak liep al snel vol. Maar mensen die later waren binnengekomen werden eerder geholpen. Overigens was de bediening aardig en voorkomend; daar ligt het niet aan. Maar ze zijn te onervaren om goed overzicht te houden over de zaak en lopen dan wat verdwaasd rond.
Het pasteitje (homemade?) was lekker en de bahn mi dac biet (geroosterd speklap) was een redelijk goed belegd en knapperig smakelijk stokbrood. Was echter een beetje flauw van smaak, maar er staat nuoc cham (vissaus) en (Thaise??) sriracha saus standaard op tafel.
Toch zal ik Viet Street niet toevoegen aan mijn lijst met doordeweekse lunchadressen: voor een stokbroodje en pasteitje heb ik dik 45 minuten moeten wachten en toen moest ik het nog opeten. Maar als loonslaaf moet ik gewoon op tijd terug zijn van lunchpauze (ook zodat collega's ook op tijd hun lunchpauze kunnen hebben) en als zulke wachttijden normaal zijn bij Viet Street, loop ik er voortaan straal voorbij.
Dkoala .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker bahn mi! We hadden kip, beef en vietnemese worst. Allemaal lekker, vers, fris en knapperig brood. Wel erg lang gewacht op de bestelling ?20-25 minuten)

Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten, het geeft je het gevoel terug te zijn in hanoi, zittend aan de straat op lage krukjes je pho naar binnen te slurpen. De prijzen zijn laag en de smaak heerlijk! Als voorgerecht de lenterolletjes en hoofd pho, partner had noodle salade met loempia. Hij heeft ook erg genoten! Hier gaan we vaker naar terug. Wil ook nog een keertje terug voor de lunch, voor een bahn mie (broodje) deze zag er heerlijk uit!
Kim Bing C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
vandaag waren we bij Viet Street voor de 2e keer, mijn vrouw voor de 3e keer. Het eten vinden wij helemaal geweldig en hoeveelheid vinden wij meer dan voldoende.
wel vind ik het erg raar dat je eerst je voorgerecht krijgt en daarna pas je drinken nadat je aangeeft dat je het al besteld had. Was bij de eerste ook zo. Het lijkt erop dat de bediening geen ervaring heeft in service en vooral asian service mis ik hier wel. Men moet echt sneller werken en beter onthouden wat de klanten hebben besteld. We komen graag bij Vietstraat, maar als we weinig tijd hebben zijn alle Chinese restaurants zoals Singkee velen malen sneller
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Wij bestelden met 3 personen Dac Biet, Runderbouillon met witte rijstnoedels, dungesneden biefstuk, schenkel en vleesballetjes, Vienamese pannenkoek met groenten en kip en een pannekoek met groenten en garnalen. De Dac Biet was voldoende op smaak en bevatte ook voldoende vlees. Wij misten er echter de groenten in. De Vietnamese pannenkoeken waren onder de maat. Er zat qua groente slechts taugé in en de hoeveelheid kip c.q. garnaal was ook bijzonder karig. Voor die prijs (8,99) moet dat echt beter kunnen.
De inrichting is prettig licht met Vietnamese accenten.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
De inrichting is prettig licht met Vietnamese accenten.