Viet Hong

Weimarstraat 137 2562 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Viet Hong

Jb234 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Lekker gegeten. We kennen de Vietnamese keuken goed, en Viet Hong kookt lekker! Bijzonder vriendelijke service, zeker ook om het onze (kleinere) kinderen ook helemaal naar hun zin te maken. Aanrader!
H-Borne .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk, sex voor je mond. Beetje plat gezegd maar geeft wel weer hoe lekker wij gegeten hebben. De balans tussen de smaken en textuur was perfect. Wij komen terug!
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het eten is heerlijk op smaak, gezond en voor een goede prijs. Het echtpaar dat de eetgelegenheid runt is heel vriendelijk en ze proberen altijd hun uiterste best te doen om het de gasten naar de zin te maken. Als je haast hebt moet je er wel rekening mee houden dat ze de tijd nemen om een goed gerecht op tafel te zetten, maar dat ervaren wij nooit als een probleem omdat ze echt heel erg lief zijn.
FlorEd .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bij Viet Hong zijn de gerechten heel erg "vers", met "vers" bedoel ik vers uit de diepvries! Méér dan de helft van alle voorgerechten komt namelijk uit de diepvries. Naast enkele voorgerechten heb ik ook een noedelsoep besteld. Tot mijn verbazing bleek dat de noedelsoep niets anders was dan een pakje instant noodle uit de Toko met enkele blaadjes kruiden als garnering. Nu snap ik waarom de prijzen zo laag zijn.
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Lekker vietnamees eten voor een mooie prijs! De prijzen zijn hier ook goed voor een goede kwaliteit. Kip kerrie wat apart van smaak , daarintegen het gestoofde rundvlees is een pluim waard.
Er hangt een wat rust in de zaak , maar uiteindelijk ging het om het goede eten en dat hebben ze hier.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Aller eerst viel op wat een prachtige zaak dit is! Mijn complimenten voor de garnalen deze waren echt heel erg lekker. In tegen stelling tot het eten en de prachtige zaak viel de bediening zwaar tegen. Deze was afwezig ongeïnteresseerd en niet hygiënisch. Een zaak om voor terug te komen op het moment dat het niveau van de bediening beter is!
Willemtops .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wat een sympathiek klein eethuisje is dit. Vers, goede smaken, betaalbaar. Sympathieke mensen. Wat wil je nog meer als je iets anders wilt dan et bomvolle aanbod van Indische restaurants. Zelf nooit in Vietnam geweest, maar ik heb het gevoel dat dit behoorlijk authentiek is. Ik ga er altijd met een glimlach de deur uit. Multiculturele samenleving. ik ben voorstander!
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Samen met mijn zusje een Vietnam high tea genoten. Als drinken jasmijnthee erbij gekozen. Voor de liefhebbers van alcohol: er wordt géén champagne bij geserveerd. De starter, een Vietnamese springroll: verse groente met of zonder kip, gerold in een rijstpapieren velletje, was voor ons meteen raak. Daarnaast een étagière met allerhande frituur. De kleine fijn van smaak. De grote pastei voor elk 1, wel lekker maar niet bijzonder. De zoete afsluiter was een kokoshapje. Al met al een goede ervaring in een verademend rustige sfeer. Wij komen terug!!
Martel S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Heerlijke Vietnamese smaakjes in deze zeer schone zaak. Erg vriendelijke bediening. Zeker het proberen waard. Deze zomer ontdekt en al weer een paar keer bezocht.
Carlos198 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Super goedkoop! Keuze voor iedereen; vleeseter, veganist, vegetariër, pittig, mild, niet pittig. Ik had een fresh raw springroll besteld, deze werd versgemaakt, ze hanteren 2 menu prijzen: 5,95 en 9,90. Ik koos voor het menu 5,95 met tempeh, royale portie, goed gekruid en veel groenten. Smaakvol!
YVDK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Fantastisch eten tegen een fantastische prijs verdient een vlammende aanbeveling. Wanneer ik de kans krijg, eet ik hier graag of doe een take-away. Elke dag verse Vietnamese gerechten en dat proef je. En die prijzen! Ik snap niet dat ze zulke lage prijzen kunnen hanteren. Last but not least, ik word altijd vriendelijk en hartelijk begroet door de eigenaren. Kortom, ga hier vooral eten, je krijgt er geen spijt van. Het enige negatieve dat ik kan bedenken is dat ik de naam van dit eettentje maar niet kan onthouden.
DeOmnivoor .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Viet Hong is mijn favoriete restaurant in Den Haag. Met een heerlijk gevarieerd aanbod, betaalbare menu's en innemend personeel is Viet Hong hét restaurant om snel maar lekker te kunnen eten. Vooral de char siu is verrukkelijk. Komt het allen proeven!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Door de lovende recensies hier ook een keer Viet Hong bezocht en verschillende gerechten geprobeerd. Wij vonden het een beetje tegenvallen: de vis smaakte erg overheersend naar rozemarijn, de salade smaakte niet fris en zo nog een aantal punten. Wel erg vriendelijke mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Viet Hong is de bom! Smakelijk en snel, met heel veel enthousiasme en aandacht voor de gehele Vietname keuken; zo werd ons verteld door de eigenaar: het beste van zowel het noorden als het zuiden van Vietnam. Kip, rund, (inkt)vis, lekkere mihoensalades en noodlesoep en lekkere voorafjes. Vandaag een pasteitje en gegrilde rundspiesjes gegeten en natuurlijk loempia's. Verder pittige stukjes biefstuk met ui/paprika en heerlijke kruidige tempeh, met daarbij waterspinazie en gehaktballetjes in ananas/preisaus. Met noodles en mihoen. Voor nog geen 25 euro. Je kunt al een gerecht krijgen voor 6 euro met twee soorten vlees/vega. Voordat ik de hele menukaart verklap, alles wordt aangeprezen door een prachtig stel dat barst van de positiviteit.
Kritische noten laat ik zitten, zijn nog maar dik een jaar open en ik ga volgende week denk ik weer, al is het maar voor een broodje of salade. Ga eens kijken, ook om mee te nemen natuurlijk.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Als er een 1e prijs bestaat voor klantvriendelijkheid, mag deze uitgereikt worden aan Viet Hong. Wat een lieve mensen waar je direct van kunt gaan houden. Manlief achter de counter, en zijn vrouw doet de bediening en keuken. Spreekt schattig Nederlands en legt alles (maar dan ook echt alles) aan je uit.
Voor mij als vegetariër is er bijvoorbeeld genoeg keuze. Ook voor de vlees en viseter. Iedere keer zijn er verse gerechten. Een walhalla voor de fijnproever die ook nog eens niet veel geld wil uitgeven. De kaart is misschien niet geheel duidelijk, maar de uitleg van de eigenaresse spreekt boekdelen. Ieder ingrediënt wordt besproken. Een aanrader is het afsluiten met een echte bak Vietnamese koffie. WOW. Perculatortje op tafel en een zoete proeverij er bij. Een en al lof voor deze "nieuwe" Viet Hong hartje Weimarstraat. Om toch iets te zeuren te hebben: het slot van de toilet deur (schoon toilet trouwens!!!) blijft doordraaien. Toen wij daar zaten, werd de binnentuin klaar gemaakt met zitbanken en tafeltjes opdat je ook nog eens heerlijk buiten kunt zitten! Veel potentie en ik raad hen aan iedereen aan. Zo zie je maar weer dat goed en vers eten (+drinken) niet duur hoeft te zijn. LOF.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Wat een heerlijk eten. Het is een soort luxe toko. We hebben daar een Vietnamese high tea gehad. Heerlijk. De bediening is zo lief en alles wat je eet wordt uitgelegd. Echt een aanrader. Super lekker eten klaar gemaakt met liefde en dat proef je. En wat een gastvrije mensen. Kortom echt een keer gaan eten of afhalen. Goede prijzen voor top kwaliteit. Wij komen snel terug.
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Hier met Groupon een Vietnamese High Tea gehad (€ 15,99 a voor 2 pers. twv € 32). Het was heerlijk! De service was helemaal goed, alles werd haarfijn uitgelegd en ook met welke saus je het gerecht hoorde te eten. De hightea bestond uit gefrituurde hapjes en zoete gerechtjes. Alles smaakte heerlijk. Ook heb ik naar de menukaart gekeken en de prijzen zagen er goed uit. Het wordt gerund door een koppel waarbij je ziet dat ze het met plezier doen. Zeker wel iets om naar terug te komen. Het is er klein maar ziet er leuk uit. Je kan er eten afhalen, ter plaatse eten en daarnaast kun je ook producten kopen.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We hadden al een paar keer bij dit restaurantje geluncht, en waren erg nieuwsgierig geworden naar de Vietnamese high tea. Afgelopen week eindelijk gegaan, de gerechtjes zijn precies nog zo lekker als de vorige keren. Bij ieder gerechtje kregen we een interessante uitleg van de eigenaresse, die heel erg vriendelijk en charmant was. Er zat genoeg variatie in de gerechten; lekkere hartige hapjes om te proeven, de pastei was overheerlijk - het deeg was echt goed bereid! Ook de zoete hapjes hadden uitstekend gesmaakt, en waren gelukkig niet te zoet. Een echte aanrader voor iedereen die eens een andere high tea wil dan de standaard sandwiches en scones. Overigens was alles wat ik tot nu toe hier geproefd had even lekker; er zaten geen tegenvallers bij. Super restaurantje!
BaieLekker .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Bediening heel gastvrij, hele lieve mensen. Pho en banh mi gegeten. Nergens zo authentiek van smaak als daar. Je merkt dat veel vietnamese restaurants de smaak toch wat aanpassen aan de westerse. In dit restaurant gebeurt dit niet. Alsof je echt in Vietnam eet. Ook de vietnamese koffie was super. Hier komen we terug. Ngon qua!
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heel knus restaurant, hele gastvrije en vriendelijke mensen. De bediening is heel goed.
Hebben met zijn tweeen de Vietnamese high-tea gedaan. Leuke ervaring!