Vierwegen

Het Groentje 10 4357 BC Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vierwegen

Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed om met kleine kinderen te komen,zij hebben een gezellige binnenspeelplaats.Geplastificeerde tafels om te mogen morsen met stroop en suiker. Het is dat wij er als kennismaking zijn beland via de AH-actie.Het voorgerecht waren 6 stukjes stokbrood p/p met kruidenboter of tapenade.De boter werd als iets te hard betiteld,de tapenade was lekker van smaak.Wij zijn met zijn 4-ren gegaan voor de wereldpannenkoeken;1X de Duitse:gehakt-salami-ajuin-bonen en kaas. Karig belegde pannenkoek. Was wel goed van smaak.1X de Griekse;.Een doodgewone pannenkoek met olijven-feta-tomaat en ajuin.Weer karig belegd.smaken van de groentjes waren goed.De Italiaanse:alweer karig belegd.deeg gevuld met kaas en salami.erboven salami-kaas -ajuin en flink wat look.Als laatste de Zweedse pannenkoek: koek gevuld met stukjes paprika:er bovenop spinazie gekookt ei en schijfjes tomaat. Alle pannenkoeken waren zeer karig belegd.Alle 4 hebben we de vulling naar 1 helft op geschoven en de andere helft belegd met de suiker en/of stroop die zich (gelukkig)op tafel bevond. (De Italiaanse is hier niet geschikt voor gezien de salami door het deeg). Het nagerecht;men kon kiezen uit koffie/thee of ijs met chocoladesaus;dame blanche.Ijs gekozen. Een bolletje ijs met warme saus,Wij vonden het alle 4 niet voldoende als maaltijd. Misschien op een zomerdag als tussendoortje? Maar dan is de prijs veeeeel te hoog. Nu kwam het ,met elk maar 1 drankje nog net niet op €56,00. Dat zou normaal dus op een goede €100,00 komen. Neen,sorry,maar dat is te veel om door te gaan voor een volledige maaltijd. Wij zijn geen flinke mensen. De zwaarste is 80 kg. Maar als je dit pannenkoekenmenu ,wil als complete maaltijd ,met personen die toch een gezonde trek hebben? Is dit menu niet echt aan te bevelen. Sorry.Al met al waren de smaken wel goed en de producten vers.
EngeltjeAnno1966 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bijzonder vriendelijk en attent personeel.
De pannenkoeken waren prima (en ruim voldoende).
................................................
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Stokbrood met kruidenboter en tapenade vooraf en vrije keuze uit de hele menukaart! Nadien heerlijke koffie en ijs als nagerecht. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de leuke avond!!
Klaus.dicky .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk buiten gezeten . Stokbrood met kruidenboter en marinade was lekker. De keuze van de pannenkoeken was groot. Mijn met spek appel en prei was heerlijk. Koffie na alles naar wens.
Paalhoofd74 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De pannekoeken spek smaakten redelijk maar waren niet helemaal gaar. De topping op de andere pannenkoeken viel ook tegen.
Inrichting : het idee is leuk maar haal de badkleding van de muur. Als je een ballenbak in je zaak zet voor kinderen rollen deze er wel eens uit. Als je dat niet wilt moet je de ballen weghalen of een net spannen zodat de kinderen goed kunnen spelen. AH actie was niet volgens de voorwaarden. Het goedkoopste kindergerecht was gratis ipv ons 2e drie gangenmenu.
De grote ballonnen die de kinderen kregen waren een succes.
Carina_michiels .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Jammer dat je vooraf het stokbrood met de tapenade moet nemen, was lekker maar dan kan er na die eveneens lekkere en stevige pannenkoek geen ijsje meer bij ; ) en moesten we voor de koffie gaan...
Je kon voor het hoofdgerecht van heel de kaart kiezen, het goedkoopste gerecht was gratis, dus heel oké!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Aangezien het een pannekoekenrestaurant is, is dit bij uitstek geschikt voor mensen met kinderen, maar wij waren met zijn tweeen (61 en 56 jaar) en vonden het ook prima, hoor. Je moet wel tegen de drukte van kleine kinderen kunnen, laat dat duidelijk zijn! De inrichting is ook duidelijk op kinderen gericht; veel verschillende dessins en kleuren, klein ballenbakje etc. De kwaliteit van het eten was zeer goed. Wij maakten gebruik van de AHRestaurantactie en konden als voorgerecht kiezen uit stokbroodje met kruiden boter of met tapenade. Ik ben meestal niet zo'n fan van tapenade, maar deze was echt heel smakelijk; wordt elka dag vers gemaakt en dat was te proeven. vervolgens konden wij elke pannekoek kiezen die we maar wilden, de goedkoopste werd er dan op de rekening vanaf getrokken. De pannekoeken die wij hadden waren echt heel erg lekker, met goede verse producten er op en niet te karig met beleg. Bovendien niet van die witte meelhappen, maar goed gebakken, mooi bruin kleurtje en met knapperige kaas erop, mjam! Als dessert de keuze tussen koffie/thee en Dame Blanche. Maar aangezien wij al helemaal vol zaten hebben we gekozen voor de koffie met koekje. Bediening zeer vriendelijk. Aan te raden (tenzij je niets met kinderen hebt).
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Een pannenkoekenrestaurant in een hotel middenin een toeristenplaatsje. Volop kinderen en Duitse toeristen, dus erg sfeervol vond ik dit restaurant niet. Wel heel snel en prima pannenkoeken. Vlotte bediening en het eten stond in no time op tafel. Ik had de Fillipijnse pannenkoek met spek, geitenkaas en honing, zeker aan te raden. Ook de pannenkoek met spek, appel en rozijnen was erg lekker.

Als je vlot wilt eten met jonge kinderen wel een aanrader.
Mimade .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen zaterdag bij dit restaurant wezen eten met vrienden waarvan de kinderen een gluten vrij dieet hebben, waar normaal gesproken de keuzes bij pannenkoeken vrij beperkt zijn was hier alles mogelijk en de pannenkoeken vielen bij de kinderen goed en waren heerlijk. Ikzelf had de vis welke goed gebakken en lekker was ook het vispotje en de lekkerbek waren heerlijk.

Kortom, goed gegeten voor een redelijke prijs.
Hligthart .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gezellige sfeer. Prima pannenkoeken en leuk voor de kleine kinderen. Bediening hielp ons vlot en vriendelijk. Leuke locatie in het centrum van Domburg
Kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
de smaak van de Chinese pannenkoek was zalig, maar de vulling was net voldoende voor een halve pannenkoek, en dat voor maar liefst € 13,85 ; Vierwegen schaam je ogen uit je hoofd, wat een oplichterij!
Antonia- .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Vluchtend voor een enorme regenbui hier terechtgekomen. Leuke zaak met een aansprekende, vrolijke inrichting. Niet aan het strand maar wel een strandgevoel. De kaart is (te) uitgebreid en iedereen uit ons gezelschap van 9 kon iets vinden. Het eten was ok, geen uitschieters naar boven of beneden. Pluspunt was de bijzonder vriendelijke en vrolijke dame die ons hielp, je kon merken dat ze plezier had in haar werk. We gingen tevreden de deur uit toen de zon weer terug was.