Vierwegen

Het Groentje 10 4357 BC Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vierwegen

Hannah A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Er waren geen prijzen vermeld op de 'speciale menukaart' geen idee wat je onder aan de streep kwijt bent.
Voorgerecht bestond uit een paar stukjes stokbrood met een heel dun plakje kruidenboter, viel erg tegen. De pannenkoek smaakte wel maar was erg kleverig en niet op te rollen, bleef aan het bord plakken. Hebben maar van het nagerecht afgezien. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Janentiny .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een prima pannenkoek! Wij vonden het een leuk, gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. We kunnen dat aan een ieder aanbevelen.
jose.bisschops .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Dit restaurant is Albert Heijn onwaardig! Slechte bediening: personeel ging zelf op het terras zitten eten terwijl wij binnen zaten te wachten. Uiteindelijk zijn we weg gegaan zonder het nagerecht gebruikt te hebben. Het AH menu was zeer beperkt. Een van de gerechten (lunch) was kroketten met brood: dat bestond uit 1 droog sneetje brood met 1 kroketje. Weinig keus in pannnenkoeken. Het beleg van de pannenkoeken was karig te noemen. Zonde van mijn gespaarde zegels dit restaurant!
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Zeer matige gerechten. Zelfs voor 22,50 met de ah actie
Voorgerecht stokbrood met kruidenboter. Olijfolie en zeezout zat er niet bij. Hoofdgerecht zeer beperkte keuze pannenkoeken.. nagerecht koffie of thee met een boterbabbelaar bleek een snoepje van 1x1cm
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Verrukkelijke pannenkoeken. Hangt een fijne sfeer in het restaurant. Bediening is top en zeer vriendelijk! Zeker een aanrader
Joor V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met AH actie geweest. Niet bijzonder. 6 stukjes Brood met te harde kruidenboter, eenvoudige pannenkoek en eenvoudig ijsje of koffie. Ik zou er nooit het volledige bedrag voor betaald hebben, daar kun je In dezelfde straat een stuk beter voor eten. Knullige bediening.
Jard A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
matig: de pannenkoeken waren nauwelijks warm en gaar. Bovendien is de inrichting een allegaartje. Op het dessert was het lang wachten en de prijzen liggen boven die van een normaal pannenkoekenrestaurant (wij waren met 2 jonge kinderen meer dan 50 euro kwijt). De bediening kwam op ons ook niet echt vriendelijk over, ze dachten niet mee, maar dirigeerden gewoon het eten het bord op. Afknapper dus.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke pannenkoeken gegeten. Ruime kaart met voor elk wat wils. Veel aandacht voor de kinderen zowel in extraatjes als de bediening.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Met AH actie gegeten. Beperkte keuze maar lekker gegeten. Prijs viel tegen ondanks actie. 22,50 voor stokbrood, eenvoudige pannenkoek en thee vind ik vrij duur
miganto .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Van de ah restaurantbonnen gegeten,voorgerecht stokbrood met kruidenboter dan de heeeeeerlijke pannenkoeken en als na damblanc,t was echt heerlijk en een fijne avond gehad
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op vakantie in Domburg geweest. We hebben toen ook pannenkoekhuis vierwegen bezocht. We waren super verrast door de leuke aankleding en een gezellige speelhoek voor onze kids. Met 8 personen binnenstappen was geen probleem. Iedereen had verschillende dingen gekozen. Dus niet alleen maar pannenkoeken. Het was echt super lekker. Een aanrader voor jong en oud. Top locatie.
Arnaud B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met mijn vrouw en kinderen. De bediening was zeer (kind)vriendelijk. Begonnen met een voorgerecht, daarna de pannenkoeken en uiteindelijk een heerlijk nagerecht gekregen. De kids waren erg blij en wij ook. Wij gaan regelmatig uiteten, maar hier was de sfeer wel bijzonder gezellig zeker voor de kinderen. Jullie hebben ons een geweldige avond gegeven wij komen zeker nog eens terug! Bedankt Vierwegen in Domburg.
Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed om met kleine kinderen te komen,zij hebben een gezellige binnenspeelplaats.Geplastificeerde tafels om te mogen morsen met stroop en suiker. Het is dat wij er als kennismaking zijn beland via de AH-actie.Het voorgerecht waren 6 stukjes stokbrood p/p met kruidenboter of tapenade.De boter werd als iets te hard betiteld,de tapenade was lekker van smaak.Wij zijn met zijn 4-ren gegaan voor de wereldpannenkoeken;1X de Duitse:gehakt-salami-ajuin-bonen en kaas. Karig belegde pannenkoek. Was wel goed van smaak.1X de Griekse;.Een doodgewone pannenkoek met olijven-feta-tomaat en ajuin.Weer karig belegd.smaken van de groentjes waren goed.De Italiaanse:alweer karig belegd.deeg gevuld met kaas en salami.erboven salami-kaas -ajuin en flink wat look.Als laatste de Zweedse pannenkoek: koek gevuld met stukjes paprika:er bovenop spinazie gekookt ei en schijfjes tomaat. Alle pannenkoeken waren zeer karig belegd.Alle 4 hebben we de vulling naar 1 helft op geschoven en de andere helft belegd met de suiker en/of stroop die zich (gelukkig)op tafel bevond. (De Italiaanse is hier niet geschikt voor gezien de salami door het deeg). Het nagerecht;men kon kiezen uit koffie/thee of ijs met chocoladesaus;dame blanche.Ijs gekozen. Een bolletje ijs met warme saus,Wij vonden het alle 4 niet voldoende als maaltijd. Misschien op een zomerdag als tussendoortje? Maar dan is de prijs veeeeel te hoog. Nu kwam het ,met elk maar 1 drankje nog net niet op €56,00. Dat zou normaal dus op een goede €100,00 komen. Neen,sorry,maar dat is te veel om door te gaan voor een volledige maaltijd. Wij zijn geen flinke mensen. De zwaarste is 80 kg. Maar als je dit pannenkoekenmenu ,wil als complete maaltijd ,met personen die toch een gezonde trek hebben? Is dit menu niet echt aan te bevelen. Sorry.Al met al waren de smaken wel goed en de producten vers.
EngeltjeAnno1966 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Bijzonder vriendelijk en attent personeel.
De pannenkoeken waren prima (en ruim voldoende).
................................................
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Stokbrood met kruidenboter en tapenade vooraf en vrije keuze uit de hele menukaart! Nadien heerlijke koffie en ijs als nagerecht. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de leuke avond!!
klaus.dicky .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk buiten gezeten . Stokbrood met kruidenboter en marinade was lekker. De keuze van de pannenkoeken was groot. Mijn met spek appel en prei was heerlijk. Koffie na alles naar wens.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfect gebakken pannenkoeken! Na lang twijfelen heb ik gekozen voor de Siciliaanse pannenkoek rijk belegd met o.a gehakt, tomaat en pest. Mijn man heeft de Deense besteld deze pannenkoek is ook zeker een aanrader!!
Achter in het restaurant voor de open keuken zijn zwarte tafels waar op getekend kan worden erg leuk idee!
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfect gebakken pannenkoeken. Grote menukaart na lang twijfelen heb ik voor een Siciliaanse pannenkoek gekozen. De pannenkoek was rijk gevuld met o.a. Gehakt, tomaat en pesto. Mijn man had voor de Deense gekozen ook deze is zeker een aanrader!
paalhoofd74 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De pannekoeken spek smaakten redelijk maar waren niet helemaal gaar. De topping op de andere pannenkoeken viel ook tegen.
Inrichting : het idee is leuk maar haal de badkleding van de muur. Als je een ballenbak in je zaak zet voor kinderen rollen deze er wel eens uit. Als je dat niet wilt moet je de ballen weghalen of een net spannen zodat de kinderen goed kunnen spelen. AH actie was niet volgens de voorwaarden. Het goedkoopste kindergerecht was gratis ipv ons 2e drie gangenmenu.
De grote ballonnen die de kinderen kregen waren een succes.