Vienna

Meer informatie over restaurant Vienna

7,2
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het kan ook tegenvallen bij Vienna en haalde dit ethablissement deze keer net een voldoende. We komen regelmatig bij Vienna en wel speciaal voor het broodje half/om. Ja de koffie is nog steeds speciaal en overheerlijk maar genieten wij normaal gesproken bij Vienna ook van ons "broodje half-om" waar Vienna mee beroemd is geworden. Altijd gemaakt met de vleeswaren man de slager in de straat ernaast en viel dat deze keer heel erg tegen. Het pekelvlees [kenmerkend voor een broodje half-om] was op en werd deze vervangen door pastramie. Mijn niet zo bekend "pastramie" maar is het dat echt niet. Daarnaast kwam de lever uit de supermarkt en was niet de kwaliteit van de slager uit de straat naast Vienna. Het was ook allemaal niet zo attent bediend en een slof stokbroodje. Gelukkig met het scherpe bestek wat je altijd bij Vienna krijgt. Maar goed een slof broodje blijft taai en wordt ook met een scherp mes niet beter. Voor ons gevoel leek het of de baas op vakantie was en is het net als de kat van huis is vieren de muisjes feest. Jammer, de specialiteit was altijd zo goed en reden we graag een stukje voor om.
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Net lekker tussen het winkelen en de lunch door een kopje koffie met een gebakje gedaan in dit grappige tentje. Lekkere koffie en even smaakvolle gebakjes. Entourage is vrij doorsnee. Bediening is correct. Leuke zaak voor dagen met mooi weer!
Chelsey H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Lekkerste koffie van den haag!
The place to be!
Het gebak ook altijd vers en genoeg keuze, gezellig personeel en met een zonnetje is het nog gezelliger
PMWH .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
hier moet je zijn voor de beste koffie! Als je er dan nog wat bij wilt eten is er genoeg keus, persoonlijk kies ik elke keer voor een van de verschillende tosti's.
Het personeel is helemaal top, een team van jonge leuke en vrolijke meiden die wel van aanpoten weten. Dit is dan als je op het terras zit, als je binnen zit is het altijd mega gezellig! De eigenaar die staat de zingen achter de bar en de meiden die steeds heen en weer lopen en grapjes maken. Je kan daar ook zitten voor je rust hoor, maar je moet ze eigenlijk lekker hun gang laten gaan dan zijn ze op hun best!
Kortom, dit is echt de meest fijne plek om voor mij naar toe te gaan! Lekkere koffie! Goeie tosti's en leuk personeel! Oh en niet te vergeten het mega lekker buiten in het zonnetje zitten als het zonnetje er is!
Moon14 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De appeltaart was niet helemaal gaar en echt niet lekker en de Sacher taart Leek niet eens op het origineel, veel te zoet. Geen aanrader!
Francoise W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Sowieso de beste koffie van Den Haag! Als je gaat eten, kies dan de tosti kaas chorizo, mijn favoriet. Of het broodje fricandeau, je proeft echt de kwaliteit van de vleeswaren, super vers. In de zomer heerlijk buiten op het terras en in de winter knus binnen met het vriendelijke en vrolijke personeel. Zeker weten een van mijn favoriete lunchplekken in Den Haag!
Ve .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Ik kreeg een pistoletje, waar ik 50 cent extra voor hoorde te betalen, een lange haar op mijn bord, chagrijnige bediening met hun haren los, niet in een staartje. Bah. Dat hoort toch niet?
Moest zelf mijn bestek ophalen binnen en om servetjes vragen. Service van het bedienend personeel was ondermaats. Volgende keer gewoon op het Plein een broodje eten. Veel lekkerder.
Ach, maar de hemel was me welgezind, want er scheen een heerlijk zonnetje.
Myrthe R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Mooi terras midden in het centrum aan de hofvijver. De snelle bediening en heerlijke koffie maakt het samen met de salade een fijne lunch!