Viejee's

Wijdstraat 13 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Viejee's

Een belevenis die je wilt delen

Restaurant Viejee’s is de smakelijke optelsom van eigenaren Viktor en Jenny. Zij delen graag hun passie met je. Bereid met een vaardige hand en de topproducten van het seizoen, stralen de mooi opgemaakte gerechten je toe. Geserveerd op een mooi plateau is het moeilijk kiezen waar je mee begint. Gelukkig is er meer dan genoeg voor jou en je tafelgenoten. Het samen delen van de gerechten is een goed begin van een heerlijke maaltijd. Natuurlijk kun je ook à la carte je favoriete gerechten bestellen.

Glas champagne

Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Viejee's

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten in gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Horikvis H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Jm E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gekozen voor het 3 gangen menu van planken. Per gang worden er super heerlijke gerechtjes geserveerd. Alles vol van smaak echt een sensatie. Na het hoofdgerecht werd er zelfs gevraagd of we gelijk door wilden of dat ze even rustig aan moesten doen. Top avond gehad.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Shared dining chefs menu gekozen. Vier kleine voorgerechtjes, rauwe gamba proefde je helaas niet goed vanwege het garnituur, de vervanging voor het gerechtje met kaas was geen gerecht maar meer een garnituur (2 reepjes gegrilde avocado). Hoofdgerechtjes was kwalitatief goede combi van vlees en vis met prima frietjes. Dessert was lekker maar niet bijzonder: muffin, ijs, macaron
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige ambiance!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Erg leuk en sfeervol restaurant, buiten in de tuin kunnen eten.
Shared diner was heerlijk en lekker gevarieerd! Top!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer tevreden over het eten ende service. Het totaal plaatje klopte.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuk restaurant, niet alles ging goed maar dat is ze vergeven. Zo kregen wij de amuses na het voorgerecht ipv ervoor, nadat we het personeel erop geattendeerd hebben. Ook hebben we een aantal keren moeten rappeleren voor bestelde drankjes, deze bleken op de rekening achteraf ook dubbel geteld te zijn. Personeel toont zichtbaar inzet om het de gasten naar hun zin te maken, daarom is het ze ook vergeven. Leuk om te ervaren is hoe ze de steaktartaar aan tafel aromatiseren en kruiden alvorens deze te serveren.

Al met al toch een leuke ervaring en zeker de moeite waard. Aan te raden is de sharing dining, waarbij je door de chef verrast wordt op leuke gerechtjes. Zeer betaalbaar en prijs kwaliteit zeker goed te noemen.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Weer geweldig gegeten bij Viktor, Jenny & hun team! Eten in het shared dining-concept is ‘spot-on’. Vanavond een top bediening van Larson en de wijnkaart past goed bij de heerlijke gerechten .... Een aanrader als je in Gouda lekker wilt eten.
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een zeer plezierig ontvangst en bediening. Wat een hartelijkheid van het hele team. Top! Inrichting van de zaak is strak en wat saai en gericht op een efficiënte indeling. Akoestiek luidruchtig. Eten (verrassingsmenu) was erg leuk gedaan. Mooi opgemaakt en mooie hoeveelheid. Zeer diverse gerechten in kleine porties met bijzondere combinaties. Erg leuk gedaan en erg lekker. Goede bijpassende wijn. Zeker een plek om eens uit te proberen.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Verse ingrediënten als basis. Heerlijke gerechten en een hele vriendelijk bediening. We hebben eenheden fijne avond gehad. Ik kom zeker nog eens teruf
Will J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Concept van shared dining werkt hier goed. Elke week een andere invulling, waardoor er ook geen sprake is van sleur. Bovendien uitermate lekker allemaal!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wat een fijn restaurant. Shared diner. Heerlijk gegeten. Bediening top en persoonlijk. Vooral de steak tartaar was goed. Aan tafel bereid. Mooie wijnen en een goede kaasplank. Echt een aanrader voor de vrijdagavond ;).
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik zie de potentie van het Shared dining bij deze zaak maar het eten was echt smakeloos. Niks was op smaak gemaakt en de toebehoren maakte het gerecht er niet beter op. Er kan altijd een gerechtje zijn wat je minder lekker vindt, maar er was helaas niks wat lekker was. Alles met peper en zout bestrooid dan was het te doen. Of je gaat voor luxe met goede smaken of je houdt het gewoon gewoon, waar Ook niks mis mee is. Jammer want ik had er meer van verwacht. Hoop dat de keuken er wat mee gaat doen.
Goedemiddag mevrouw Eilers,

Dank u wel voor uw feedback.
Afgelopen zaterdag heeft u bij ons gegeten en naar aanleiding van uw recensie begrijpen wij dat het niet naar wens is geweest die avond.
Wij vinden het jammer dat u ons geen kans heeft gegeven om het de avond zelf nog op te lossen.

Wij hopen u nog een andere keer in ons restaurant te mogen verwelkomen zodat wij kunnen laten zien hoe wij met dit soort feedback omgaan.

Met vriendelijke groet,

Team Viejee's
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Met een oud collega gegeten. Leuk concept dat je shared dining doet met 1 plaat waarop alle gerechten per gang worden opgediend
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Viejee's is altijd fijn om te bezoeken. De bediening is goed en het eten prima. Gewoon lekker doorgaan zo!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
super gezellig mooi concept ...zeker voor herhaling vatbaar
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Lekker gegeten met fijne bediening.
Eike-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Perfect gegeten, aanrader !!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellig restaurant. Eerst aan de bar wat gedronken en vervolgens super lekker en gevarieerd gegeten. Er was geen keuze ivm kaarsjes avond. Maar aanpassingen/wensen konden wel doorgegeven worden.
We gaan hier zeker nog eens terug.