Viejee's

Wijdstraat 13 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over restaurant Viejee's

Een belevenis die je wilt delen

Restaurant Viejee’s is de smakelijke optelsom van eigenaren Viktor en Jenny. Zij delen graag hun passie met je. Bereid met een vaardige hand en de topproducten van het seizoen, stralen de mooi opgemaakte gerechten je toe. Geserveerd op een mooi plateau is het moeilijk kiezen waar je mee begint. Gelukkig is er meer dan genoeg voor jou en je tafelgenoten. Het samen delen van de gerechten is een goed begin van een heerlijke maaltijd. Natuurlijk kun je ook à la carte je favoriete gerechten bestellen.

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten niet aantrekkelijk opgemaakt. Goedkope ingredienten, wel smakelijk maar niets bijzonders.
Hoofdgerecht duurde veel te lang.
Bediening kundig en vriendelijk.
Lekkere wijn!
Leuke inrichting maar zeer lawaaiierig. (Tip: plak schuimrubber onder tafelblad)
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant met goed eten en een leuke sfeer. Een aanrader als je in Gouda gezellig wil eten. Wij kozen met z'n drieën voor drie gangen plateaus en dat is ons heel goed bevallen. Het shared dining principe is hier op een goede manier opgepakt. De kleine hapjes zijn niet alleen lekker qua smaak, maar ook prima qua hoeveelheid en vullen elkaar goed aan op de verschillende plateaus. De doorloopsnelheid had een fijn ritme. Het personeel is vriendelijk, attent en heeft een helder verhaal bij de gerechten. Ook de biertip bij de gerechten was top. De aankleding zorgde voor een gezellige sfeer. De inrichting, kleding van het personeel en de verlichting waren in prettige harmonie. Voor een maandagavond was het ook nog eens gezellig druk. Hier kom ik nog een keer eten!
H S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op een regenachtige avond in dit restaurant terecht gekomen, het concept werd verteld is shared dining dus hebben dat dan ook maar gedaan, op een grote plank werd onze voor en hoofdgerechten geserveerd en her zag er top uit allemaal kleine gerechters, en smaakte nog beter! Aanwinst voor gouda
G G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi concept, goede prijs kwaliteit verhouding!
Louis J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Aanrader!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij viejees gegeten met zijn tweeën. Hele vriendelijke bedieningen en je zit er echt gezellig.

Eten vonden we erg lekker. We hadden de proeverij van de chef. De wijn die wordt geserveerd is ook prima en voor een fijne prijs.

Enige tipje. Als je de proeverij kiest krijg je gerechten die iets minder bijzonder zijn dan a la carte. Maar dat is wellicht overal zo.

Iig aanrader
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant. Er werd goed rekening gehouden met wensen en de gerechten waren heerlijk. Bediening was vriendelijk en attent.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top avond gehad!
Cerise T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant waar het eten met liefde was bereid. De bediening was erg vriendelijk en gaven een goede plus leuke uitleg over het eten. De shared dining plateaus zijn een echte aanrader!
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij VieJee's. Viktor en Jenny hebben er een leuk restaurant van gemaakt met een gezellige Sfeer. We kregen een tafeltje dicht bij de deur wat geen probleem is. Het kan misschien een probleem worden in de winter als je daar zit, omdat je dan koude lucht kunt krijgen.

VieJee's heeft het shared dining concept, we kozen voor de plateau voor en hoofdgerechten. we begonnen met een heerlijke amuse soepje van broccoli wat lekker was. Vervolgens kwamen het platau met een pompoensoepje, heilbot, soort van zacht rundvlees (lijkt op beef jerkey) en achter soort vlees. Allemaal lekkere smaken,

Het hoofdgerecht bestond uit 2 grote ganalen/Gamba's die lekker waren gekruid in knoflook, 2 stukjes zeebaars, (neutraal gebakken), gewokte groentes met een groente taartje (feta?), gebakken eendeborst met een lekkere saus en kalsvlees? met een tomatensaus. Het was allemaal lekker. We hadden 2 kleinigheden zien, persoonlijk heb ik de eend wat roder gebakken maar de smaak was goed omdat je moet oppassen om eend niet te lang te bakken (gaat naar lever smaken). Het kalfvlees? was lekker met de tomatensaus, maar de saus was wat dik, zodat het geheel wat droog is. misschien een idee om de saus wat natter te hebben. (we hadden het in de saus van de eend gedoopt).

Omdat we genoeg hadden hebben we geen toetje meer genomen. We komen hier zeker nog een keer terug.

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Viejee's. De plateaus met diverse gerechten waren top. De bediening was heel vriendelijk en enthousiast. Een aanrader en zeker een aanwinst voor Gouda. We komen hier zeker terug.
Fslangen .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We hebben zalig en afwisselend gegeten Bij Victor en Jenny. Shared dining is zo gezellig om Bij te praten en te eten te gelijkertijd. De sfeer Bij Viejee's, de gastvrijheid, het enthousiasme van al het personeel en de qualiteit van het eten maakte het een geweldige avond uit.
We gaan er nog veel komen.