Viejee's

Wijdstraat 13 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Viejee's

Een belevenis die je wilt delen

Restaurant Viejee’s is de smakelijke optelsom van eigenaren Viktor en Jenny. Zij delen graag hun passie met je. Bereid met een vaardige hand en de topproducten van het seizoen, stralen de mooi opgemaakte gerechten je toe. Geserveerd op een mooi plateau is het moeilijk kiezen waar je mee begint. Gelukkig is er meer dan genoeg voor jou en je tafelgenoten. Het samen delen van de gerechten is een goed begin van een heerlijke maaltijd. Natuurlijk kun je ook à la carte je favoriete gerechten bestellen.

Glas champagne

Donderdag en vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en zondag 16:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Viejee's

Berry P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ondanks de vele dieetwensen die onze groep van 12 personen had (1xvegan, 2x vega, 1x geen smaakversterkers)
, hebben we heerlijk en gezllig gegeten. Een hele hartelijke ontvangst en bediening en ontzettend lekker gegeten.
Dankzij het "sharing" principe, ook wat lekkere vegetarisch dingen geprobeerd.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prettige en vlotte bediening, attent. Eten is erg goed en lekker, ik miste wel de groenten. Idee van shared dining is leuk
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk eten dat je kunt delen, ook al bevat je gezelschap én vegetariërs én glutenvrije mensen. Fijne bediening.
Tom E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Top restaurant!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Marcella M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende keuken! Top bediening en service!
Olaf M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eerste keer gegeten en gekozen voor shared dibe concept. Gerecht waren lekker, maar niet heel bijzonder en uitgesproken. Diverse overlap qua ingredienten voor en hoofd en vrij 'vreemde' combis. Al met al lekker gegeten maar niet verrassend. Daarmee niet heel goede prijs kwaliteit. Inrichting is wel sfeervol en mooi centraal gelegen.
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Viktor en Jenny verstaan hun vak als geen ander. Heerlijke gerechten die een lust zijn voor het oog. Ze nemen echt de tijd voor je en vertellen met passie over de gerechten en bijpassende wijnen. Kortom, als je goed wit eten in een gezellige ongedwongen sfeer, dan ben je bij Viejee's echt aan het juiste adres. Het shared dining concept is een aanrader en maak gerust je wensen bekend.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de mooie binnentuin, leuke attente bediening. Hier komen we zeker terug!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Viejee's! Shared Dining is echt een leuk concept.Je wordt verrast met wat er op je plank ligt! Afwisselend en goed!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We waren mat Canadese familie. Zij hebben er ook erg van genoten!
Zeer vriendelijke bediening en het eten was super!
Cherise W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was echt bijzonder goed, aardige en geïntegreerde koks! De bediening was geweldig, oplettend, vriendelijk en empatisch...
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
De stijlvolle hippe inrichting en het tot in detail uitgewerkte concept tilde de verwachtingen naar een niveau dat de uiteindelijke ervaring niet waar kon maken. Het idee van shared dining was zeker een pré en leuk dat er sommige gerechten aan tafel bereid of gesneden werden. Echter moesten we lang wachten op de gerechten, porties waren aan de kleine kant, het eten was met uitzondering van de koffie lauw en bij sommige gerechtjes was er veel teveel met de zoutpot gestrooid (soep, stoofpot). Persoonlijk, maar dat is nogal afhankelijk van smaak, vond ik de visgerechten dan weer wat flauw en de vis droog en overgaar t.o.v. de (wederom lauwe) stoofpot. Aanbeveling was de verse tartaar, die was echt lekker en misschien een reden het restaurant nog een keer een kans te geven met de à la carte. Bediening was oké, maar nog zoekend en ietwat onpersoonlijk.

Alles bij elkaar genomen een 'mwoh'.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gezellige zaak,bediening was vriendelijk alles werd netjes aan tafel uitgelegd wat er geserveerd werd,voor herhaling vatbaar en aan te bevelen voor andere.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Lekker gegeten met het shared dining concept. Zo kan je meerdere gerechten in alle gangen eten. Vriendelijke bediening.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte ambiance
Debby R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Bediening was echt geweldig, goede service, adrem.
Kok kwam na het eten nog even aan tafel om te vragen of alles naar wens was geweest. Heerlijk eten, shared dining en wat ik persoonlijk altijd belangrijk vind, keurige schone toiletten. Een aanrader!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met z'n tweeën gegeten bij Viejee's. De dames van de bediening zijn heel vriendelijk en geven het gevoel dat we welkom zijn. Het is druk, dus soms moeten we even wachten, maar dat is geen probleem want ze nemen tijd genoeg voor je als ze er zijn. Over de keuken zijn we minder te spreken. We kiezen voor het shared-menu en laten ons verrassen. De amuse chorizo en zoete aardappelpuree is lekker, het voorgerecht bestaat uit een (te zoute) bouillon, een stukje paté, frisse garnalensalade met dille en een steak tartaar, dat is in orde. Het hoofdgericht omvat een veel te droge rode mul, stukje schol met botersaus, eend, taartje van hutspot, een mooi stukje rundvlees en wat slappe groenten. Het geheel wat vlak van smaak, fantasieloos en matig gepresenteerd. Huiswijn smaakte prima, en er is keuze. Kortom, je kan er best een hapje eten, maar voor wie wat meer verwacht van de keuken, is dit restaurant niet de eerste keuze.
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten niet aantrekkelijk opgemaakt. Goedkope ingredienten, wel smakelijk maar niets bijzonders.
Hoofdgerecht duurde veel te lang.
Bediening kundig en vriendelijk.
Lekkere wijn!
Leuke inrichting maar zeer lawaaiierig. (Tip: plak schuimrubber onder tafelblad)
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuk restaurant met goed eten en een leuke sfeer. Een aanrader als je in Gouda gezellig wil eten. Wij kozen met z'n drieën voor drie gangen plateaus en dat is ons heel goed bevallen. Het shared dining principe is hier op een goede manier opgepakt. De kleine hapjes zijn niet alleen lekker qua smaak, maar ook prima qua hoeveelheid en vullen elkaar goed aan op de verschillende plateaus. De doorloopsnelheid had een fijn ritme. Het personeel is vriendelijk, attent en heeft een helder verhaal bij de gerechten. Ook de biertip bij de gerechten was top. De aankleding zorgde voor een gezellige sfeer. De inrichting, kleding van het personeel en de verlichting waren in prettige harmonie. Voor een maandagavond was het ook nog eens gezellig druk. Hier kom ik nog een keer eten!