Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater

Uitmuntend
9,3
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het verrassingsmenu was met recht een verrassing! Heel mooi gepresenteerd, heerlijk van smaak en precies de juiste hoeveelheden. En hoewel het ons duidelijk was dat slow cooking hier de klok slaat, duurde het ons echt niet te lang. De ambiance is rustig, zodat je goed met elkaar kunt praten. Wij werden zeer vriendelijk bediend met goed advies en telkens precies op het goede moment. Een aanrader!
Marie-José Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een heel mooi, goed en sfeervol restaurant. Goede bediening, attent. Het eten was heel goed en ten opzichte van de prijs uitmuntend. Wij hebben daardoor een hele, fijne en gezellige avond gehad.
Fam O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke bediening en heerlijk gegeten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima, gastvrije enthousiaste bediening en heerlijk gegeten.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Uitstekende keuken. We hebben hier fantastisch gegeten! De bediening was erg vriendelijk.
cwevers W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening
Mathilde U.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben 5 uur lang heerlijk gezeten & genoten van het heerlijke 5-gangen verrassingsmenu & bijpassende wijnen. Het was passie op het bord en passie in het glas. Een absolute aanrader voor mensen die van rustig lekker culinair dineren houden.
B M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Met 6 dames van een verrukkelijk 3-gangendiner genoten. In dit prachtige restaurant waar we vorige jaar ook al neerstreken na een fietstocht rond Zwolle. Tussen de gerechten door kregen we nog amuses en ook die waren tongstrelend. Zeer vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten en alles wat je eet proeft zo puur! Ze halen het uit de omgeving, ook dat legt men uit. Complimenten!
Nicolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wij hebben enorm genoten bij Vediveni. Via iens bij dit restaurant gekomen naar aanleiding van de vele positieve recensies. Een hele gezellige, prettige sfeer en een zeer gastvrije bediening. Wij hebben gekozen voor het
4-gangen verrassingsmenu en waren idd heel erg verrast! Heerlijke verse ingrediënten op een mooi opgemaakt bord en tussen door kleine amuses. En heerlijke wijnen erbij.
Wij hebben echt genoten en komen zeker terug!!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het verrassingsmenu was in alle gangen heerlijk.
Viev V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk driegangenmenu, zeer vriendelijke bediening. Het een aanrader! Huiswijn is prima en de kwaliteit van het eten staat zeker in verhouding met de prijs.
Anais D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende menukaart met producten van dichtbij!
Otto N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Beste Nederlanders, eindelijk weer een restaurant waar de bediening weet hoe het hoort, sterker nog er op gericht zijn om de klant service te verlenen, "Hoort zegt het Voort" Daarnaast is het menu aanbod goed en verrassend, en derhalve de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben ons heerlijk laten verwennen met het 4-gangen verrassingsmenu. In maart nog in de aanbieding vanwege het 4-jarige bestaan van Vidiveni.
Niet voor haastige eters, maar een aanrader voor liefhebbers van net ff lekkerder.

Cathy en Frank
A. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Erg goed restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Uitermate attent. Enige minpunt is dat we erg lang moesten wachten op ons aardappelgarnituur. Bediening had hier ook niets over gezegd dat dit er nog aankwam. Dat was wel jammer. We hadden het bord meer dan voor de helft leeg, toen kwamen de aardappelen en salade. Verder was het erg verrassend. We komen zeker terug.
Alieke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het restaurant heeft een gezellige sfeer en eten was heerlijk. Er ging in de bediening helaas vrij veel mis, waardoor we niet onbezorgd konden dineren. Zo hebben we een aantal keer opnieuw om iets moeten vragen. Dat was slordig en pas niet in een restaurant als dit. Daarnaast hadden we bij het voor- en hoofdgerecht geen wijn meer toen het gerecht geserveerd werd. De bediening was wel heel vriendelijk, dus dat maakte veel goed.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Personeel zeer vriendelijk
Entourage mooi
Kwaliteit van het eten fantastisch
Zeker een aanrader!
.........................
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was lekker, niet super. Gebakken aardappelen waren echt te hard en zat eerlijk gezegd weinig smaak aan, daarin tegen was het dessert erg goed van smaak. Vlotte bediening.
Xiaonan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben lekker gegeten!