Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vidiveni Bistronomie

Zondag & Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken open tot 21:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Supergoede kwaliteit ingredienten en erg leuk dat het allemaal bio en streekproducten zijn. Dat het een leerwerkbedrijf is maakt het ook een sympathiek restaurant, de kwaliteit van de bediening verschilt, maar dat is logisch en iedereen doet ontzettend zijn best om het je naar de zin te maken. Gerechten zijn mooi in balans en zien er zeer verzorgd uit, wijn ook erg goed en mooi in combinatie met het eten. Enige minpuntje vond ik de bijgerechten, de aardappeltjes waren wat te droog gebakken en de rodekoolsalade was lekker, maar voegde ook niet heel veel toe. Deze zouden nog omhoog gehaald kunnen worden, of een andere vorm gekozen. Sfeer in het restaurant is verder goed en het is lekker ruim zitten, gezellig ingericht (mooi, maar niet te stijf) en de akoestiek is goed, zodat je elkaar makkelijk kunt verstaan ook als het restaurant vol zit. Ik ga dus zeker nog eens terug.
Gretha D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met name de geluidsoverlast speelde parten. Over de bediening waren we zeer te spreken, helemaal toen ze ons een ander tafeltje gaven en de muziek uitdeden.
nichil .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn Gastvrij ontvangen. Een Hele vriendelijke bediening. We hebben alles met smaak gegeten. Leuk die lekkere amuse vooraf en tussendoor nog lekker tussendoortje. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Grietje G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij vonden het een gezellig restaurant. De gerechten waren heerlijk, met tussen de gerechten door verrassende amuses.
De bediening was keurig en oplettend.
Wij voelden ons echt verwend.
nadja P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prettige rustige omgeving. Lekker gegeten en fijne bediening. Het eten was heerlijk. Er was voldoende tijd. Een prettige ongedwongen sfeer.
Cheyenne E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Simpelweg gewoon een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader! Wij gaan er vaker eten. Vriendelijke bediening en goed eten!
Flojen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke, verrassende gerechten. Ze maken mooie combinaties van smaken, waardoor alles een net een speciale twist heeft. Qua opmaak ook echt een plaatje op je bord! Goede en vriendelijke bediening en tussendoor word je nog verrast met amuses van het huis. Klasse!
Leviene F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fantastische eetgelegenheid. Super eten, super bediening :)
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ontvangst en service was iets minder omdat er meer mensen waren dan een normale dinsdagavond en hier was niet op gerekend qua bediening. Maar ondanks dat ze wat harder moesten lopen en de kleine foutjes bleef de glimlach en kon er zelfs een grapje af, ze deden hun uiterste best. Wij komen zeker nog eens terug.
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer genoten van het zeer smakelijke en mooi opgediende eten. Verassende smaakcombinaties en tussendoor ook nog wat amuses van het huis. We waren allemaal zeer tevreden. Vriendelijke bediening en een sfeervol ingericht restaurant.
H B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks de AH actie, volledige keus en geweldige service.
Heerlijk gegeten en attente bediening.
Goed advies betreffende bijpassende wijn!
Melinda V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Via de AH restaurant actie terecht gekomen bij Vidiveni, eerlijk gezegd waren we hier anders nooit gaan eten waarschijnlijk. Wij hebben dit restaurant nooit opgemerkt, een leuke verrassing. We werden zeer vriendelijk geholpen, van ontvangst tot afscheid. Heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
Marthe K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten. Sfeer, bediening en kwaliteit van het eten meer dan uitstekend. We komen hier graag weer eens terug.
Inze .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben een heerlijk 3-gangen menu gekregen met daarbij allerlei amuses en extraatjes. Het waren niet te grote porties en zeker ook niet te kleine. Seizoensgerechten en biologisch. Fijne muziek op de achtergrond. Leuke bediening. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke culinaire avond gehad samen met de familie!
Tongstrelende gerechten! Heerlijke wijnen!
Gastvrije en aardige bediening! Een restaurant met een sfeervolle uitstraling!
Een restaurant waar wij graag nog eens terugkomen!
T W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Relexed restaurant, met spontane nete bediening.

En het eten is van zeer goede kwaliteit. De gerechten zijn verrassend mooi opgemaakt.

En door extra amuses tussendoor wordt je echt even in de watten gelegd.

Een echte aanrader!
Josée P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gisteravond heerlijk met vrienden gegeten bij Bistronomi Vidiveni. Goede sfeer, prettige en vriendelijke bediening en prima gegeten. Gerechten zijn mooi opgemaakt, prima smaken, goed vlees en dessert (voor mij creme van mascarpone) was heerlijk! Portionering ook prima! Doordat het dinsdag was, was het rustig. Mede daardoor, denk ik, een ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar!
tenjotter .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Diner en bediening prima, keuze is "beperkt", maar wel verscheiden en goed.
Helaas een zeer slechte akoestiek, dus erg veel lawaai, waardoor een beetje gesprek moeilijk was.
saskiavandenhoek40 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een absolute aanrader. Hele goeie, leuke bediening en een kok die het snapt. We hebben een hele leuke avond gehad en zo verschrikkelijk lerker gegeten. Bedankt team Vidiveni.
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We aten weer eens in Vidiveni, ons lievelingsrestaurant in Zwolle. Waar we met z'n tweeën, met vrienden, maar ook met onze twee meiden graag eten. De sfeer en het eten zijn top! De Franse keuken op z'n best. Met pure producten, liefst uit de regio en optimaal gebruik makend van de seizoenen. De bediening is goed én bijzonder. Naast zeer ervaren gastvrouwen en -heren is Vidiveni ook een leer-werk bedrijf voor mensen met psychische problemen. Zij leren het horecavak in alle facetten; de keuken én de bediening. Een aanrader.