Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Meer informatie over restaurant Vidiveni Bistronomie

Zondag & Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken open tot 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer genoten van het zeer smakelijke en mooi opgediende eten. Verassende smaakcombinaties en tussendoor ook nog wat amuses van het huis. We waren allemaal zeer tevreden. Vriendelijke bediening en een sfeervol ingericht restaurant.
Marthe K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Inze .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een heerlijke culinaire avond gehad samen met de familie!
Tongstrelende gerechten! Heerlijke wijnen!
Gastvrije en aardige bediening! Een restaurant met een sfeervolle uitstraling!
Een restaurant waar wij graag nog eens terugkomen!
T W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Relexed restaurant, met spontane nete bediening.

En het eten is van zeer goede kwaliteit. De gerechten zijn verrassend mooi opgemaakt.

En door extra amuses tussendoor wordt je echt even in de watten gelegd.

Een echte aanrader!
Josée P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gisteravond heerlijk met vrienden gegeten bij Bistronomi Vidiveni. Goede sfeer, prettige en vriendelijke bediening en prima gegeten. Gerechten zijn mooi opgemaakt, prima smaken, goed vlees en dessert (voor mij creme van mascarpone) was heerlijk! Portionering ook prima! Doordat het dinsdag was, was het rustig. Mede daardoor, denk ik, een ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Tenjotter .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Diner en bediening prima, keuze is "beperkt", maar wel verscheiden en goed.
Helaas een zeer slechte akoestiek, dus erg veel lawaai, waardoor een beetje gesprek moeilijk was.
Saskiavandenhoek40 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een absolute aanrader. Hele goeie, leuke bediening en een kok die het snapt. We hebben een hele leuke avond gehad en zo verschrikkelijk lerker gegeten. Bedankt team Vidiveni.
Sluurg .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuke gerechten, smaakvol opgediend en bovendien erg lekker. Vriendelijk personeel.
Kortom een prima etentje gehad. Voor herhaling vatbaar.
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We aten weer eens in Vidiveni, ons lievelingsrestaurant in Zwolle. Waar we met z'n tweeën, met vrienden, maar ook met onze twee meiden graag eten. De sfeer en het eten zijn top! De Franse keuken op z'n best. Met pure producten, liefst uit de regio en optimaal gebruik makend van de seizoenen. De bediening is goed én bijzonder. Naast zeer ervaren gastvrouwen en -heren is Vidiveni ook een leer-werk bedrijf voor mensen met psychische problemen. Zij leren het horecavak in alle facetten; de keuken én de bediening. Een aanrader.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goede ontvangst, aardig en goed personeel. Het eten was lekker en zag er zeer verzorgd uit. Een sfeervol restaurant. Wij hebben hier lekker gegeten. Al en al een aanrader, wij komen hier zeker terug.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mijn favoriete restaurant. Vriendelijke en attente bediening. Een vaak wisselende kaart. Altijd heerlijke gerechten met een goed advies van bijpassende wijnen. Heerlijk!!
Kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
DirkM V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met Ah bon gereserveerd. Gelukkig konden uit de normale kaart kiezen, super. De chef, Josua Oechies, kookt met verse, seizoen gebonden ingrediënten. Bovendien is hij een leerbedrijf, zowel voor scholen alsook voor jongeren met een moeizame achtergrond, zie zijn site: http://www.vidiveni.nl/vidivenivisie1
Hij kookt de sterren van de hemel. Zijn gerechten zijn bijzonder goed samengesteld en bereid. We hadden de risotto als voorgerecht en het hert als hoofdgerecht, maar we zijn er van overtuigd dat ook de andere gerechten ook zeer goed zijn. De geadviseerde wijnen passen prima bij de gerechten en zijn ook nog zeer betaalbaar. De bediening is alert en voorkomend. Ook de wachttijden tussen de gerechten zijn aangenaam kort, maar niet te.
Kortom, voor ons een echte topper en komen zeker nog eens terug.
Dreana V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
gezellig, verrassend eten, goede prijs
alleen tocht van de openstaande deur
F N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten en vooral ontzettend genoten van het nagerecht. Voor; risotto & rilette van kabeljauw & rivierkreeftjes. Hoofd; scholfilet & biefstuk van het middenrif. En als toetje kozen we allebei voor het pakketje van witte chocolade met zoethout mousse & granny smith ijs. Tussendoor nog diverse amuses voorgeschotel gekregen & we hebben genoten van de lekkere prosecco!
Wannepe .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed restaurant met een prettige sfeer en een goede prijs kwaliteit verhouding. De keuze was gewoon vanaf de menukaart (dus geen AH menu) met diverse amuses tussendoor. Veel streekproducten. De bediening is vlot, vriendelijk en alert.
Wij gingen met een goed gevoel weg en komen hier zeker vaker. Echte aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heel vriendelijke bediening. Neemt de tijd, legt gerechten goed uit. Eten prima voor elkaar. Met name hoofdgerecht (schelvis / lams) beviel ons erg goed. Nootmuskaat in de verder heerlijke creme brulee vonden we een minder goede combinatie. We gaan zeker een keer terug.
Annieksplace .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke dag Zwolle met mijn moeder. Door de Ah actie bij Vidiveni terecht gekomen. Helaas vol voor de actie... maar het leek me de moeite waard toch daar te gaan eten. Onze moeite werd beloond!! Ten eerste werden we zeer gastvrij ontvangen. Daarna bleek dat ze sinds gisteren een nieuwe kaart hadden, geheel geïnspireerd op het seizoen. Ik nam vooraf mouse van spekbokking en als hoofdgerecht graslams biefstuk -en nek. Beide ontzettend smakelijk. We kozen ons wijnarrangement er zelf bij. Ook de wijnen waren voortreffelijk. Al met al een avond boven verwachting met super service!!!
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten op prima locatie. Met name het voor- en nagerecht vonden we boven verwachting goed. De amuses waren ook erg goed. Een aanrader.