Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Gert K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Goed gegeten, alleen de prijs van plat water is VERSCHRIKKELIJK hoog. Een flesje plat water van 0,75 L is € 4,50. Ik vind dat restaurants plat water uit de kraan gratis moeten verstrekken, of een zeer gering bedrag van hooguit € 1, 00 of € 2 ,00 in rekening mogen brengen.
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk verfijnd gegeten
John S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is niet goedkoop maar er valt niets op de rest aan te merken. Blijft een aanrader.
HLM V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De hertenbiefstuk was helemaal goed
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Genoten van 5 gangen, heerlijk pure smaken. Elk gerecht was een verassing, bedienend personeel was aangenaam en vakkundig.wij gaan hier zeker vaker eten.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Prettige sfeer. En netjes personeel
OnneElise .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat een fijne plek. Vaardig en vriendelijk personeel. Het seizoensmenu is heerlijk met verrassende smaken. Goede wijn erbij. Stoelen zijn zo comfortabel dat je lang blijft zitten.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een aanrader!
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Verrassend goed voor vegetariërs.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Echt de moeite waard om hier te gaan eten.
Het eten is echt heerlijk en een genot om naar te kijken op je bord.
Vriendelijk personeel en top bediend door Bas.
Wij komen zeker terug.
Jannie M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
4 gangen verrassingsmenu. Heel byzonder en erg lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We waren hier al een paar keer eerder geweest en het is iedere keer weer prima. Dit keer gekozen voor het 5 gangen seizoenmenu, dat naar keuze als verrassing kan worden geserveerd of van te voren wordt toegelicht. Hierbij het wijnarrangement dat gelukkig ook in de BOB variant, met halve glazen, wordt aangeboden. Wij hadden later op de avond nog een bioscoopbezoek op het programma staan, dat aan het begin aangegeven en daar werd keurig rekening mee gehouden. Alle gangen werden redelijk vlot geserveerd en 2,5 uur later stonden we buiten. Over de gerechten kunnen we kort zijn: allemaal prima, redelijk origineel, goede combinaties en alles opgediend met de nodige toelichting, op een informele manier. We gaan hier zeker vaker eten, een van de betere restaurants van Zwolle wat ons betreft.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima restaurant om lekker te dineren. Veel focus op biologische - en streekproducten. Originele items op de menukaart. Tip: temperatuur voelt wat onbehaaglijk aan.
Pleun S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening was erg leuk. Wij hadden een leuke jonge man die ons hielp. Erg vriendelijk kwam precies op de goede momenten naar de tafel. De gerechten waren heerlijk maar voor mij (is natuurlijk heel persoonlijk) aan de kleine kant. Het was zo enorm lekker dat ik nog wel een extra hapje g
Had gelust. Verder is de belichting heel sfeervol en de opstelling van de tafels heel leuk
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten in een mooi restaurant, rustige sfeer, vriendelijke bediening, top! Enige minpuntje; bijbetalen voor de frietjes, lijkt me wat overdreven.
Hallo Iris,

Hartelijk dank voor uw recensie en de moeite die u heeft genomen. Fijn dat U bij ons heerlijk heeft gegeten. Om terug te komen op de bijbetaling van de portie frieten; onze gedachte hierachter was dat er een kleine drempel was om de frieten bij te bestellen om zo voedselverspilling tegen te gaan. Wellicht is deze boodschap niet zo goed overgekomen. Wij willen u ook vertellen dat wij inmiddels de bijdrage van €2,50 per portie hebben laten vervallen. Wij zien er naar uit om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet,

Danies Verboom
Chef bediening
Jeannette T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hadden nog niet eerder bij Vidiveni gegeten maar we gaan hier zeker vaker eten. Het eten was van het begin tot einde heerlijk. De smaakcombinaties waren origineel en zeer verrassend zoals bijv. rozemarijn ijs. Bediening was prima qua timing, uitleg, vriendelijkheid en interesse. Het restaurant ligt tegenover de parkeergarage en is zeer makkelijk te bereiken.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten!. Een goede uitleg en vriendelijke bediening. Het tempo van het uitserveren wat alleen een beetje aan de hoge kant.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is goed bij Vidiveni, veel smaakcombinaties op het bord, porties niet te groot, origineel.
De service kan beter.
Eigenlijk vreemd dat je frietjes als optie moet bijbestellen bij een vier gangen menu.
Ze kwamen ook niet op tijd, maar toen wij ons hoofdgerecht al half op hadden.
Verder een heel gezellig pand, een open keuken en leuk personeel.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wederom weer een avond genieten van originele, oog-en tongstrelende gerechten. Het verrassingsmenu is in alle opzichten een meer dan aangename verrassing. Heerlijke wijnen. Attente, vriendelijke, gastvrije bediening met kennis van zaken. Een top avond, aanrader!
Gosse K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten (verrassingsmenu 4 gangen). Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!