Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vidiveni Bistronomie

Zondag & Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken open tot 21:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
B M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Met 6 dames van een verrukkelijk 3-gangendiner genoten. In dit prachtige restaurant waar we vorige jaar ook al neerstreken na een fietstocht rond Zwolle. Tussen de gerechten door kregen we nog amuses en ook die waren tongstrelend. Zeer vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten en alles wat je eet proeft zo puur! Ze halen het uit de omgeving, ook dat legt men uit. Complimenten!
Nicolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wij hebben enorm genoten bij Vediveni. Via iens bij dit restaurant gekomen naar aanleiding van de vele positieve recensies. Een hele gezellige, prettige sfeer en een zeer gastvrije bediening. Wij hebben gekozen voor het
4-gangen verrassingsmenu en waren idd heel erg verrast! Heerlijke verse ingrediënten op een mooi opgemaakt bord en tussen door kleine amuses. En heerlijke wijnen erbij.
Wij hebben echt genoten en komen zeker terug!!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het verrassingsmenu was in alle gangen heerlijk.
Viev V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk driegangenmenu, zeer vriendelijke bediening. Het een aanrader! Huiswijn is prima en de kwaliteit van het eten staat zeker in verhouding met de prijs.
Anais D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende menukaart met producten van dichtbij!
Otto N.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Beste Nederlanders, eindelijk weer een restaurant waar de bediening weet hoe het hoort, sterker nog er op gericht zijn om de klant service te verlenen, "Hoort zegt het Voort" Daarnaast is het menu aanbod goed en verrassend, en derhalve de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben ons heerlijk laten verwennen met het 4-gangen verrassingsmenu. In maart nog in de aanbieding vanwege het 4-jarige bestaan van Vidiveni.
Niet voor haastige eters, maar een aanrader voor liefhebbers van net ff lekkerder.

Cathy en Frank
A. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Erg goed restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Uitermate attent. Enige minpunt is dat we erg lang moesten wachten op ons aardappelgarnituur. Bediening had hier ook niets over gezegd dat dit er nog aankwam. Dat was wel jammer. We hadden het bord meer dan voor de helft leeg, toen kwamen de aardappelen en salade. Verder was het erg verrassend. We komen zeker terug.
Alieke Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het restaurant heeft een gezellige sfeer en eten was heerlijk. Er ging in de bediening helaas vrij veel mis, waardoor we niet onbezorgd konden dineren. Zo hebben we een aantal keer opnieuw om iets moeten vragen. Dat was slordig en pas niet in een restaurant als dit. Daarnaast hadden we bij het voor- en hoofdgerecht geen wijn meer toen het gerecht geserveerd werd. De bediening was wel heel vriendelijk, dus dat maakte veel goed.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Personeel zeer vriendelijk
Entourage mooi
Kwaliteit van het eten fantastisch
Zeker een aanrader!
.........................
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was lekker, niet super. Gebakken aardappelen waren echt te hard en zat eerlijk gezegd weinig smaak aan, daarin tegen was het dessert erg goed van smaak. Vlotte bediening.
Xiaonan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben lekker gegeten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Niet onze eerste keer hier en zoals altijd geweldig gegeten ! Mooie en bijzondere gerechten met veel smaak . Groot compliment voor de kok. Ook de bediening was goed en attent ! Fijn wat tijd tussen de verschillende gangen .
We komen zeker terug !
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede verfijnde smaken met een passend (BOB) wijnarrangement voor een betaalbare prijs in een ongedwongen gezellige sfeer. Bediening heeft kennis van zaken en is erg attent. AANRADER!!!!
FO F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Vidiveni! Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren voortreffelijk! Wel zinvol om bij gelegenheid nog eens naar de akoestiek te [laten] kijken: bij "volle bak" is het nl. erg rumoerig.
Daarnaast zinvol de prijzen van de dranken nog eens tegen het licht te houden: een bodemtje Campari voor € 4,80 en een Praght Dunkelweizen voor € 4,50 doen eerder aan New York, Berlin, London of Paris denken dan aan Zwolle...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben eerder bij Vidi Veni gegeten en waren toen wel tevreden, maar deze keer toch minder helaas. Ons voorgerecht bestond uit een klein stukje vlees van 2 bij 6cm, later hoorden we bij de tafel naast ons dat dat specifieke voorgerecht niet meer besteld kon worden - dus wij hadden een heel karig voorgerecht omdat het eigenlijk niet meer beschikbaar was. Ik had liever gehad dat we daar dan over geinformeerd werden en dat ons gevraagd was een ander voorgerecht te kiezen. Ook het dessert was nogal minimalistisch. We zijn geen grote eters, gaan regelmatig uiteten en hebben altijd genoeg, maar na dit bezoek aan Vidi Veni hebben we thuis allebei nog een grote bak yoghurt met muesli genomen omdat het eten echt onvoldoende was qua hoeveelheid. Kwaliteit van wat we gegeten hebben was wel goed, maar als het echt te weinig is vind ik dat ook een grote tekortkoming.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Leuk ook vonden wij de amuses. Verder een mooie zaak met prima bediening. Echt een aanrader voor een fijn etentje.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten, prima ambiance, oog voor detail, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, zeer vriendelijk personeel. Al met al een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Supergoede kwaliteit ingredienten en erg leuk dat het allemaal bio en streekproducten zijn. Dat het een leerwerkbedrijf is maakt het ook een sympathiek restaurant, de kwaliteit van de bediening verschilt, maar dat is logisch en iedereen doet ontzettend zijn best om het je naar de zin te maken. Gerechten zijn mooi in balans en zien er zeer verzorgd uit, wijn ook erg goed en mooi in combinatie met het eten. Enige minpuntje vond ik de bijgerechten, de aardappeltjes waren wat te droog gebakken en de rodekoolsalade was lekker, maar voegde ook niet heel veel toe. Deze zouden nog omhoog gehaald kunnen worden, of een andere vorm gekozen. Sfeer in het restaurant is verder goed en het is lekker ruim zitten, gezellig ingericht (mooi, maar niet te stijf) en de akoestiek is goed, zodat je elkaar makkelijk kunt verstaan ook als het restaurant vol zit. Ik ga dus zeker nog eens terug.