Vidiveni Bistronomie

Jufferenwal 17 8011 LE Zwolle Nederland Kaart
31-384211995

Over het restaurant Vidiveni Bistronomie

Schoonheid zit hier in de gerechten!

Bistronomie Vidiveni is een moderne, laagdrempelige bistro, waar gekookt wordt met voornamelijk lokale, seizoensgebonden, eerlijke en herleidbare producten. De eigenaren van Vidiveni werken nauw samen met regionale leveranciers, die dezelfde passie met hen delen voor eerlijke producten. Zij noemen hen hun 'Local Heroes'. Ze zien je graag tegemoet!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Vidiveni Bistronomie

Zondag & Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken open tot 21:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Personeel zeer vriendelijk
Entourage mooi
Kwaliteit van het eten fantastisch
Zeker een aanrader!
.........................
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was lekker, niet super. Gebakken aardappelen waren echt te hard en zat eerlijk gezegd weinig smaak aan, daarin tegen was het dessert erg goed van smaak. Vlotte bediening.
Xiaonan V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben lekker gegeten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Niet onze eerste keer hier en zoals altijd geweldig gegeten ! Mooie en bijzondere gerechten met veel smaak . Groot compliment voor de kok. Ook de bediening was goed en attent ! Fijn wat tijd tussen de verschillende gangen .
We komen zeker terug !
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede verfijnde smaken met een passend (BOB) wijnarrangement voor een betaalbare prijs in een ongedwongen gezellige sfeer. Bediening heeft kennis van zaken en is erg attent. AANRADER!!!!
FO F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Vidiveni! Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren voortreffelijk! Wel zinvol om bij gelegenheid nog eens naar de akoestiek te [laten] kijken: bij "volle bak" is het nl. erg rumoerig.
Daarnaast zinvol de prijzen van de dranken nog eens tegen het licht te houden: een bodemtje Campari voor € 4,80 en een Praght Dunkelweizen voor € 4,50 doen eerder aan New York, Berlin, London of Paris denken dan aan Zwolle...
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben eerder bij Vidi Veni gegeten en waren toen wel tevreden, maar deze keer toch minder helaas. Ons voorgerecht bestond uit een klein stukje vlees van 2 bij 6cm, later hoorden we bij de tafel naast ons dat dat specifieke voorgerecht niet meer besteld kon worden - dus wij hadden een heel karig voorgerecht omdat het eigenlijk niet meer beschikbaar was. Ik had liever gehad dat we daar dan over geinformeerd werden en dat ons gevraagd was een ander voorgerecht te kiezen. Ook het dessert was nogal minimalistisch. We zijn geen grote eters, gaan regelmatig uiteten en hebben altijd genoeg, maar na dit bezoek aan Vidi Veni hebben we thuis allebei nog een grote bak yoghurt met muesli genomen omdat het eten echt onvoldoende was qua hoeveelheid. Kwaliteit van wat we gegeten hebben was wel goed, maar als het echt te weinig is vind ik dat ook een grote tekortkoming.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. Leuk ook vonden wij de amuses. Verder een mooie zaak met prima bediening. Echt een aanrader voor een fijn etentje.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
heerlijk gegeten, prima ambiance, oog voor detail, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, zeer vriendelijk personeel. Al met al een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Supergoede kwaliteit ingredienten en erg leuk dat het allemaal bio en streekproducten zijn. Dat het een leerwerkbedrijf is maakt het ook een sympathiek restaurant, de kwaliteit van de bediening verschilt, maar dat is logisch en iedereen doet ontzettend zijn best om het je naar de zin te maken. Gerechten zijn mooi in balans en zien er zeer verzorgd uit, wijn ook erg goed en mooi in combinatie met het eten. Enige minpuntje vond ik de bijgerechten, de aardappeltjes waren wat te droog gebakken en de rodekoolsalade was lekker, maar voegde ook niet heel veel toe. Deze zouden nog omhoog gehaald kunnen worden, of een andere vorm gekozen. Sfeer in het restaurant is verder goed en het is lekker ruim zitten, gezellig ingericht (mooi, maar niet te stijf) en de akoestiek is goed, zodat je elkaar makkelijk kunt verstaan ook als het restaurant vol zit. Ik ga dus zeker nog eens terug.
Gretha D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Met name de geluidsoverlast speelde parten. Over de bediening waren we zeer te spreken, helemaal toen ze ons een ander tafeltje gaven en de muziek uitdeden.
nichil .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn Gastvrij ontvangen. Een Hele vriendelijke bediening. We hebben alles met smaak gegeten. Leuk die lekkere amuse vooraf en tussendoor nog lekker tussendoortje. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Grietje G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wij vonden het een gezellig restaurant. De gerechten waren heerlijk, met tussen de gerechten door verrassende amuses.
De bediening was keurig en oplettend.
Wij voelden ons echt verwend.
nadja P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prettige rustige omgeving. Lekker gegeten en fijne bediening. Het eten was heerlijk. Er was voldoende tijd. Een prettige ongedwongen sfeer.
Cheyenne E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Simpelweg gewoon een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader! Wij gaan er vaker eten. Vriendelijke bediening en goed eten!
Flojen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke, verrassende gerechten. Ze maken mooie combinaties van smaken, waardoor alles een net een speciale twist heeft. Qua opmaak ook echt een plaatje op je bord! Goede en vriendelijke bediening en tussendoor word je nog verrast met amuses van het huis. Klasse!
Leviene F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Fantastische eetgelegenheid. Super eten, super bediening :)
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ontvangst en service was iets minder omdat er meer mensen waren dan een normale dinsdagavond en hier was niet op gerekend qua bediening. Maar ondanks dat ze wat harder moesten lopen en de kleine foutjes bleef de glimlach en kon er zelfs een grapje af, ze deden hun uiterste best. Wij komen zeker nog eens terug.
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer genoten van het zeer smakelijke en mooi opgediende eten. Verassende smaakcombinaties en tussendoor ook nog wat amuses van het huis. We waren allemaal zeer tevreden. Vriendelijke bediening en een sfeervol ingericht restaurant.
H B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks de AH actie, volledige keus en geweldige service.
Heerlijk gegeten en attente bediening.
Goed advies betreffende bijpassende wijn!