VIDA

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

Rw78 W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk tapas restaurant. De lamskoteletten waren goddelijk en geweldig bereid en de voorafjes waren ook heerlijk! Fijn dat er veel vegetarische opties zijn, de patatas bravas en carpacho waren erg goed. Rode Spaanse wijn pastte er goed bij, gezellig druk en mooi interieur. Alsof je net in Spanje bent. De bediening is vriendelijk en heeft kennis van het eten. We werden prima geholpen met het maken van de juiste keuze. Kortom, een aanrader en we komen zeker terug.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Toptentje! heerlijk gegeten, wij komen
er zeker terug. Leuke spontane bediening, lekkere gerechten, heerlijke sangria. Aanrader! Qua prijs zouden bepaalde gerechtjes iets goedkoper mogen.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Tsja, wat moet ik hiervan zeggen, totaal niet authentiek, personele bezetting ondermaats en wordt door niemand aangestuurd. Gerechten zijn oppervlakkig en verdienen meer aandacht. De geur en dus afvoer van keukenluchtjes is verre van afdoende, ergo, kleding kan naar de stomerij of in de machine. Jammer, mijn verwachting niet waargemaakt en kleine €100,00 lichter de deur uit.
Suze K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heel goed eten met top bediening!
Claudine P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wauw, echt super lekker eten! Service was gezellig en top als je houdt van een praatje. De kok niet gezien, maar wat een heerlijk eten maakt hij! De Burrata is een aanrader! Hartstikke bedankt! Volgende keer komen we zeker weer en dan een kijken of andere gerechten net zo lekker zijn
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Prima tapa's. Vooral de vleesjes vonden we erg goed, vers en smaakvol zonder een overdaad aan zout. Tapa's vind ik nooit hoog scoren op de culi schaal. Bovendien meestal eenvoudig te bereiden en geserveerd. Ook hier. Daarom is de prijs kwaliteit verhouding net oke. Voor de wijn en de thee wordt respectievelijk 4,50-6,50 per glas en 2,50 per kop betaald. Dat vonden we aan de prijs. Gezellige aankleding van de zaak. Bediening erg goed.
Jobaraba .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een leuk restaurant, wij werden vriendelijk ontvangen. Het decor gezellig en de muziek niet over heersend. Zeer prettige bediening, vriendelijk, betrokken, attent en korte wachttijden. Lekker gegeten, lamskoteletten lekker mals en goed van smaak, de aubergine heerlijk, zo ook de kip in aioli, calamares en garnalen kroketjes. De garnalen in aioli hadden iets meer gezout kunnen zijn, alleen de courgette viel iets tegen. Onze zoon kon gewoon een nagerecht krijgen diat niet op de kaart stond, zeer klantgericht. Wij komen zeker nog een keer terug
Stan L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Net gegeten in Vida Amsterdam, heerlijk gegeten en top sfeer! service was af en toe een beetje traag, maar eten was redelijk snel op tafel. Zeker een aanrader!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat zal ik ervan zeggen..op zich leek het prima, maar de bediening heeft het niet helemaal begrepen. Misschien hadden wij net pech. Ze snappen niet wat je vraagt. Tot 3 keer terug komen om te vragen welke wijn we wilde hebben en vervolgens duurt het 20 min voor we ons eerste wijntje kregen. We hadden wat olijven besteld en die waren heerlijk. Leuk de verschillende soorten die ze aanbieden. Het eten was wel goed, maar aan de zalm vond ik weinig smaak zitten. Verder ging het veel te snel en we hadden juist vooraf gezegd dat we geen haast hadden...zelf nog gevraagd of het misschien beter was om steeds opnieuw een bestelling te doen ipv alles tegelijk bestellen. Volgens de serveerster was dit niet nodig...bij de eerste ronde al....daar baal ik dan zo van. Wel gelijk gezegd....maar meer dan een sorry kun je dan toch niet verwachten, want het staat er al..
Vond het jammer.....zeker ook omdat het niet druk was. Dus ik zou er zelf niet snel weer heen gaan...met een groep is het misschien wel leuk.
Italiaanser I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Buitengewoon goede sfeer, alsof je in Spanje zelf bent. Zeer attent en vriendelijk personeel. Tapas en drankjes goed kwaliteit prijs verhouding. Ze de kleine garnalen kroketjes een aanrader!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eindelijk bij Vida geweest, en ik kan het aanraden.
De Rioja van het huis (2013) was bijzonder goed.
Een mandje brood is verkrijgbaar maar staat niet op de kaart, erg zonde want de aïoli heb ik zelden zo lekker gegeten. Manchego was lekker, de ansjovis kan je overslaan: erg flauw.
De bloemkool-steak was erg origineel, de asperges wat slap maar prima van smaak (buiten het seizoen)
De cheesecake krijgt een 10-
Leuke bediening en mooi decor (paar kapotte lampjes maar erg gezellig)
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Via Foodora.nl kroketjes, calamares en een paar spareribjes besteld. Werkelijk van een abominabele kwaliteit. De kroketjes waren kapot en leken over van een vorige bestelling.
Aan de recensies te zien lijkt het prima om in het restaurant te eten, maar het bezorgen kunnen ze beter overlaten aan anderen. Heel jammer en zonde van het geld.
Beste Richard, wat vervelend en zonde dat jullie dit zo negatief hebben ervaren! Wij hebben direct contact opgenomen met de bezorgservice, dit mag natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Wij willen jullie graag uitnodigen om deze bestelling bij ons in de zaak opnieuw te komen genieten, dan weten wij in ieder geval zeker dat het goed is. Wij zorgen dan voor een lekkere fles wijn en een dessert erbij! Wil je even contact met mij opnemen om e.e.a. af te stemmen? Dit kan via Joris@vida.nl. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Joris - VIDA
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
In eerste instantie op zoek naar een ander tapas restaurant, per toeval bij Vida terechtgekomen. Eerste indruk was zeer goed, mooie en sfeervolle inrichting. Het was niet druk en mochten zelf een plekje uitzoeken, waarschijnlijk konden ze ons niet meer vinden want voor we geholpen werden waren we al bijna over de honger heen. Helaas ging dit, tot vervelends aan toe, een tijdje door. Geen brood geserveerd, de rosé was niet koud (het zesje voor de bediening is dan ook mild gegeven). De sangria daarentegen was heerlijk en het eten maakte veel goed, de lamskoteletten en Bavette van de grill, echte aanraders! Gamba's al ajillo en de patatas bravas, heerlijk! Ook de zelfgemaakte Cheesecake, om je vingers bij af te likken! We komen zeker nog een keer terug en hopen dan op een wat meer alerte bediening.
kimberley01 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Via foodora eten besteld, 2 verschillende soorten croquettes, deze werden in een bakje gepresenteerd, van de vorm was niks meer over, ze lagen kapot gekwakt in een bakje. Ze waren helaas ook heel zout. Patas bravas was erg klein bakje. Broodje was echter wel heel lekker. Erg aan de dure kant voor wat je krijgt en hoe je het gepresenteerd krijgt.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een erg gezellig tapas restaurant met lekker eten. Het decor en de bediening maakt het een gezellig avondje uit.
Het eten is niet bijzonder maar wel goed en voor een buurt restaurant en met zulke prijzen mag je ook echt niet meer verwachten.
We gaan hier zeker terug komen.
Beetje late reactie maar hartelijk dank voor de mooie woorden en cijfers! Hopelijk dat de volgende het eten wat meer bijzonder is voor jullie :-)
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
tapas restaurant met uitgebreide kaart. waren met z'n vieren, en konden dus diverse tapas proeven. Vleesgerechten prima, precies goed, en heerlijk gegrilled. Vis/garnalen idem, ook lekkere vegetarische gerechten. Kraanwater beschikbaar, dus een plus. Minder enthousiast over de wijnen. Zowel witte als rode wat vlak, en sommigen wat stevig aan de prijs. Enkele witte, zoals de Verdejo wat heftig. Ondanks dit, aanrader
Veel te late reactie om u te bedanken voor de mooie woorden en cijfers maar niet minder gemeend!! Graag tot ziens in VIDA.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Superleuk en lekker gegeten! Via Iens kwamen we bij dit restaurant en het was nog leuker en beter dan we hadden verwacht. We zijn hier gaan eten en vertelde erbij dat we niet super veel tijd hadden omdat we nog naar Toomler gingen (comedycafe). Geen probleem, het eten kwam lekker snel en het was heerlijk! Ook hadden wij 1 persoon in een rolstoel bij. Ook super geholpen door gelijk wat aanpassingen te doen zodat ook hij goed en gemakkelijk kon zitten. Als ik de volgende keer weer in Amsterdam ben ga ik zeker te weten hier weer naartoe :-)!
Inmiddels is het zomer en veel te laat met onze reactie op uw mooie woorden en dito cijfers!! Ontzettend bedankt hiervoor en graag tot ziens.
wilma G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Nu al keer of 5 bij Vida gegeten, en altijd lekker! Mijn favorieten zijn de tonijn en de lamskoteletjes: maar eigenlijk is alles erg goed. En vergeet niet ook het brood!!!
Wilma
Een hele late "dank je wel" voor de mooie cijfers en woorden. Fijn dat jullie al zo vaak geweest zijn en dat het goed bevalt. Inmiddels komt met twee weken de nieuwe kaart er al weer aan. Mochten jullie eerdaags weer naar VIDA komen mail dan even naar info@vida.nl dan zorgen wij voor een leuke attentie!
André T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben dit restaurant gevonden doordat we een wine en bite arrangement hadden geboekt.
Het viel ons meteen op dat de bediening zo vriendelijk en attent was, een warm welkom bij binnenkomst, meteen een knikje dat ze je gezien hebben en ook heel snel om te vragen of ze iets kunnen betekenen.
Het eten was heerlijk en een leuke entourage. Kortom toprestaurant!