VIDA

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00

Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat zal ik ervan zeggen..op zich leek het prima, maar de bediening heeft het niet helemaal begrepen. Misschien hadden wij net pech. Ze snappen niet wat je vraagt. Tot 3 keer terug komen om te vragen welke wijn we wilde hebben en vervolgens duurt het 20 min voor we ons eerste wijntje kregen. We hadden wat olijven besteld en die waren heerlijk. Leuk de verschillende soorten die ze aanbieden. Het eten was wel goed, maar aan de zalm vond ik weinig smaak zitten. Verder ging het veel te snel en we hadden juist vooraf gezegd dat we geen haast hadden...zelf nog gevraagd of het misschien beter was om steeds opnieuw een bestelling te doen ipv alles tegelijk bestellen. Volgens de serveerster was dit niet nodig...bij de eerste ronde al....daar baal ik dan zo van. Wel gelijk gezegd....maar meer dan een sorry kun je dan toch niet verwachten, want het staat er al..
Vond het jammer.....zeker ook omdat het niet druk was. Dus ik zou er zelf niet snel weer heen gaan...met een groep is het misschien wel leuk.
Italiaanser I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Buitengewoon goede sfeer, alsof je in Spanje zelf bent. Zeer attent en vriendelijk personeel. Tapas en drankjes goed kwaliteit prijs verhouding. Ze de kleine garnalen kroketjes een aanrader!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Eindelijk bij Vida geweest, en ik kan het aanraden.
De Rioja van het huis (2013) was bijzonder goed.
Een mandje brood is verkrijgbaar maar staat niet op de kaart, erg zonde want de aïoli heb ik zelden zo lekker gegeten. Manchego was lekker, de ansjovis kan je overslaan: erg flauw.
De bloemkool-steak was erg origineel, de asperges wat slap maar prima van smaak (buiten het seizoen)
De cheesecake krijgt een 10-
Leuke bediening en mooi decor (paar kapotte lampjes maar erg gezellig)
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Via Foodora.nl kroketjes, calamares en een paar spareribjes besteld. Werkelijk van een abominabele kwaliteit. De kroketjes waren kapot en leken over van een vorige bestelling.
Aan de recensies te zien lijkt het prima om in het restaurant te eten, maar het bezorgen kunnen ze beter overlaten aan anderen. Heel jammer en zonde van het geld.
Beste Richard, wat vervelend en zonde dat jullie dit zo negatief hebben ervaren! Wij hebben direct contact opgenomen met de bezorgservice, dit mag natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Wij willen jullie graag uitnodigen om deze bestelling bij ons in de zaak opnieuw te komen genieten, dan weten wij in ieder geval zeker dat het goed is. Wij zorgen dan voor een lekkere fles wijn en een dessert erbij! Wil je even contact met mij opnemen om e.e.a. af te stemmen? Dit kan via Joris@vida.nl. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Joris - VIDA
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
In eerste instantie op zoek naar een ander tapas restaurant, per toeval bij Vida terechtgekomen. Eerste indruk was zeer goed, mooie en sfeervolle inrichting. Het was niet druk en mochten zelf een plekje uitzoeken, waarschijnlijk konden ze ons niet meer vinden want voor we geholpen werden waren we al bijna over de honger heen. Helaas ging dit, tot vervelends aan toe, een tijdje door. Geen brood geserveerd, de rosé was niet koud (het zesje voor de bediening is dan ook mild gegeven). De sangria daarentegen was heerlijk en het eten maakte veel goed, de lamskoteletten en Bavette van de grill, echte aanraders! Gamba's al ajillo en de patatas bravas, heerlijk! Ook de zelfgemaakte Cheesecake, om je vingers bij af te likken! We komen zeker nog een keer terug en hopen dan op een wat meer alerte bediening.
Kimberley01 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Via foodora eten besteld, 2 verschillende soorten croquettes, deze werden in een bakje gepresenteerd, van de vorm was niks meer over, ze lagen kapot gekwakt in een bakje. Ze waren helaas ook heel zout. Patas bravas was erg klein bakje. Broodje was echter wel heel lekker. Erg aan de dure kant voor wat je krijgt en hoe je het gepresenteerd krijgt.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een erg gezellig tapas restaurant met lekker eten. Het decor en de bediening maakt het een gezellig avondje uit.
Het eten is niet bijzonder maar wel goed en voor een buurt restaurant en met zulke prijzen mag je ook echt niet meer verwachten.
We gaan hier zeker terug komen.
Beetje late reactie maar hartelijk dank voor de mooie woorden en cijfers! Hopelijk dat de volgende het eten wat meer bijzonder is voor jullie :-)
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
tapas restaurant met uitgebreide kaart. waren met z'n vieren, en konden dus diverse tapas proeven. Vleesgerechten prima, precies goed, en heerlijk gegrilled. Vis/garnalen idem, ook lekkere vegetarische gerechten. Kraanwater beschikbaar, dus een plus. Minder enthousiast over de wijnen. Zowel witte als rode wat vlak, en sommigen wat stevig aan de prijs. Enkele witte, zoals de Verdejo wat heftig. Ondanks dit, aanrader
Veel te late reactie om u te bedanken voor de mooie woorden en cijfers maar niet minder gemeend!! Graag tot ziens in VIDA.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Superleuk en lekker gegeten! Via Iens kwamen we bij dit restaurant en het was nog leuker en beter dan we hadden verwacht. We zijn hier gaan eten en vertelde erbij dat we niet super veel tijd hadden omdat we nog naar Toomler gingen (comedycafe). Geen probleem, het eten kwam lekker snel en het was heerlijk! Ook hadden wij 1 persoon in een rolstoel bij. Ook super geholpen door gelijk wat aanpassingen te doen zodat ook hij goed en gemakkelijk kon zitten. Als ik de volgende keer weer in Amsterdam ben ga ik zeker te weten hier weer naartoe :-)!
Inmiddels is het zomer en veel te laat met onze reactie op uw mooie woorden en dito cijfers!! Ontzettend bedankt hiervoor en graag tot ziens.
Wilmagreter .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Nu al keer of 5 bij Vida gegeten, en altijd lekker! Mijn favorieten zijn de tonijn en de lamskoteletjes: maar eigenlijk is alles erg goed. En vergeet niet ook het brood!!!
Wilma
Een hele late "dank je wel" voor de mooie cijfers en woorden. Fijn dat jullie al zo vaak geweest zijn en dat het goed bevalt. Inmiddels komt met twee weken de nieuwe kaart er al weer aan. Mochten jullie eerdaags weer naar VIDA komen mail dan even naar info@vida.nl dan zorgen wij voor een leuke attentie!
André T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben dit restaurant gevonden doordat we een wine en bite arrangement hadden geboekt.
Het viel ons meteen op dat de bediening zo vriendelijk en attent was, een warm welkom bij binnenkomst, meteen een knikje dat ze je gezien hebben en ook heel snel om te vragen of ze iets kunnen betekenen.
Het eten was heerlijk en een leuke entourage. Kortom toprestaurant!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. We werden goed geïnformeerd en porties kwamen regelmatig door. Eten is echt lekker wel wat duur voor wat je krijgt. Ieder 4 tapas en 2 glazen wijn en dessert gedeeld en dan €103 voor 2 personen.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Helaas niet heel erg te spreken over Vida. Toen we aankwamen (op een rustige dinsdagavond) kwam niemand naar ons toe, dus we stonden om te beginnen al een tijdje te wachten. Eindelijk de aandacht van de ober ontvangen en werden naar een tafel gewezen. Toen de ober kwam vragen wat we wilden drinken suggereerde hij een fles wijn van € 65,-, wat ik erg irritant vond. We gingen voor verschillende tapas waaronder de garnalen, kippendijen, kroketjes en patatas bravas. Gerechtjes waren mooi qua formaat, maar niet heel erg op smaak.
Hi Fleur,

Wat vervelend om te horen dat je niet erg te spreken bent over VIDA! Dit zijn berichten die wij gelukkig niet vaak horen! Zou je mij via de email wat meer willen vertellen over waar het volgens jou mis ging op de desbetreffende avond? Je kan mij mailen op Joris@vida.nl.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Joris
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na al eerder gegeten te hebben bij VIDA in Hilversum wilden we graag ook in Amsterdam eten. De service was uitsteken en het eten heerlijk. Wij hebben vooral genoten van de Manchego mét chutney, garnalen, iberico ham, albondigas en de zoete aardappel (overigens wel een kleine portie). Het toetje was niet heel erg bijzonder.
Jantje L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gezellig tapas restaurant wat een goede aanvulling is nu vlakbij net een tapas restaurant was verdwenen. Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Een aanwinst in de buurt! Gezellige bediening,altijd even aardig! Heerlijke calamaris,vers brood met aioli, de lamscoteletjes zijn verrukulluk!!!
Wij zijn erg blij met dit restaurant!
Hedy F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Wat zijn wij blij met dit nieuwe tapas restaurant in de buurt. Gister hier voor de derde keer gegeten. Brood met aioli is heel lekker en vers. Dit geldt ook voor de manchego, waar die nog wel eens droog kan zijn is dat bij Vida niet het geval. De pulp is heel erg lekker van smaak, wel aan de prijzige kant (of de porties te klein voor het geld) Patatas Bravas wordt geserveerd met een heel lekkere saus. Ook de spinazie salade met dadels is heel smaakvol. De garnalenkroketten waren wat te hard, en de gamba's van de grill smaakvol maar iets te droog.
Als dessert de cheesecake. VERRUKKELLIJK! De bediening is heel vriendelijk en de wijn prima. Al met al een aanwinst voor de buurt, wellicht zijn de prijzen wat aan de hoge kant maar komt ongetwijfeld ook door de locatie. Wij komen zeker terug voor de goede tapas en de leuke bediening.
Kamielb .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vol goede moed wilden we het nieuwe tapas restaurant Vida proberen. Na een redelijke cava, bestelden we 4 gerechten. 3 waren van matige kwaliteit (spinazie salade met dadels: geen geheel en niet mooi van smaak, gamba's: taaie jongens, patatas bravas: meer aardappelparten dan 'echte bravas') en de kip in knoflook is nooit uitgeserveerd. De 3 gerechten werden langzaam uitgeleverd. Dat de 4de helemaal niet meer doorkwam is opmerkelijk aangezien we tot 4 keer toe gevraagd hadden waar dit gerecht bleef ('Het is nu echt onderweg'). Bij de 5de keer zou het nog 1 minuut duren. Na 10 minuten maar besloten om op te stappen en de rekening te betalen. Na een 'sorry' die wat ons betreft niet gemeend overkwam en dan maar de cava er af te halen, wisten we het zeker: hier komen we nooit meer terug.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Fantastisch gegeten in Amsterdam. Vriendelijk en enthousiast personeel. Genoten. Top. Calamaris, sardientjes, steak, overheerlijke oesters, gamba s. En natuurlijk een overheerlijke cava rose. Ok heb nog niet alle gerechten kunnen proberen. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Johannalea .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Glutenvrij is geen probleem. Ga er steeds naar terug in hilversum. Nu voor t eerst in Amsterdam. Was even goed!