VIDA

Naarderstraat 7 1217 GP Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant VIDA

Spaanse passie

Restaurant Vida in Hilversum is ontstaan uit een intense passie voor Spanje. Hier ervaar je de warmte, gastvrijheid zoals je die wellicht van vakanties op het Iberisch schiereiland gewend bent. En natuurlijk de overheerlijke tapas waar je je vingers bij op vreet. Hier wordt gewerkt met heel veel aandacht voor pure en eerlijke smaken en dat proef je in elk gerecht terug! Maak kennis met de fantastische Spaanse cultuur en waan je even onder de mediterrane zon, voordat je je auto weer uit een Nederlandse parkeergarage rijdt.

Meer informatie over restaurant VIDA

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:30

Jouw recensie over het restaurant VIDA

Barend V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We komen hier regelmatig en afgelopen vrijdag weer geweest, eten was erg smaakvol en leuke nieuwe kaart maar jammer dat de Vongole van de kaart verdwenen is. Bediening blijft geweldig zoals altijd ! We komen snel weer
slootjes .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Goed eten maar service mag aan gewerkt worden. Meerdere keren werden er verkeerde gerechten aan tafel gebracht die voor anderen bedoeld waren, erg slordig. Ook duurde het soms lang voor er contact gemaakt kon worden om een bestelling door te geven. Qua prijs is het lastig; sommige gerechtjes bieden veel voor je geld en anderen zijn vrij prijzig voor wat het gerecht uiteindelijk is.
Joey H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Perfect en heerlijk gegeten. Het meeste was heerlijk op smaak. Alleen jammer dat je niet kan reserveren via IENS. Verder mega vriendelijk personeel. Een geslaagde avond en we komen hier zeker nog eens terug zoals vanavond.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
de kwaliteit is minder. het lijkt of de groenten uit de diepvries komt en het brood van de supermarkt. prijzen zijn wel als vanouds hoog
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Mooi binnentuintje en erg vriendelijk personeel. Lekkere sangria en toetjes, echter geen aanrader voor vegetariers. Door de lange vegetarische kaart verwacht je als vegetarier hier goed terecht te kunnen, maar dit valt tegen. Allereerst bestelden we de jalapeno kroketjes van de aperitiefjes kaart. Omdat deze bijna altijd vegetarisch zijn er ook niet bij stond wat voor vlees er in zat gingen wij hier vanuit, helaas.. na een hap te hebben genomen bleken we op vlees te kauwen :(
Vervolgens hebben we meerdere vegetarische tapas besteld die niet vies waren maar wel erg karig. Het volume van de vegetarische gerechten was exact hetzelfde als het volume van de vlees en visgerechten (die we veelvuldig voorbij zagen komen), echter u kunt zich voorstellen dat een bord gevuld met kippenvleugeltjes of hamburgertjes net even wat beter vult dan een zelfde bord met broccoli of gegrilde champginons. Na dan ook al een behoorlijke hoeveelheid tapas besteld en gegeten te hebben (die overigens niet veel tot helemaal niet goedkoper zijn dan de vlees/vis tapas), hadden wij dan ook nog steeds honger. Toen we dit aangaven werd er vriendelijk op gereageerd, maar het enige wat ze voor ons konden doen was een bonnetje geven voor een gratis glas cava bij het volgende bezoek. Hier hebben we uiteraard niet zoveel aan, want als vegetariër kom je hier gewoon niet weer, hoe vriendelijk de bediening of hoe mooi het terras ook is.
gary J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fijne tent, altijd vol en heerlijk eten, gezellig Spaanse sfeertje. Er naast kan je bij de wijnbar ook heerlijke wijnen drinken, gewoon geweldig!
Krista N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een drama was het. We hadden vooraf gereserveerd en werden aan een hoge tafel met barkrukken in de gang bij de trap naar de toiletten gezet. Volgens het meisje van de bediening moet je vooraf telefonisch doorgeven dat je daar niet wilt zitten! Is nogal lastig als je er voor het eerst komt. Het eten was best prima, maar de bediening is vreselijk. Na een uur hadden we nog geen menu kaart gehad! Daarna vergaten ze ons constant. Als ze eten kwamen brengen, namen ze niet de lege borden mee en ga zo maar door. Een drama was het en we komen hier niet meer terug.
erica D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk Spaanse eten in een gezellige sfeer alsof je in een tapasbar in Barcelona zit. Met een heerlijk glas wijn en gezellige drukke tent met heerlijke tapas!
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel gezellig, heerlijk eten en drinken, bediening TOP, aardig, snel, professioneel en persoonlijk. We komen beslist weer.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijk restaurant! De gerechten zijn met zorg en goed gevoel voor smaak samengesteld. Vida biedt een uitgebreide keuze aan tapas gerechtjes, heerlijk om met elkaar te delen. Vooral de bocquerones, de tonijn en de chorizo fuego zijn om van te smullen. De bediening is vlot en bijzonder vriendelijk. Hoewel het wat rumoerig kan zijn, draagt dat juist bij aan de gezelligheid en de ongedwongen sfeer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Beter Spaans eten ken ik niet. De bediening is zeer vriendelijk en correct. Het eten is top, ruime porties voor gewone prijzen en er is een zeer mooie wijnselectie per glas.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat een heerlijke avond hadden wij afgelopen vrijdag bij VIDA. Spontaan binnengewandeld in een gezellig vol restaurant, Er was even geen plek, maar er werd gauw een gezellig plekje gecreëerd met twee 'wachtkrukken', en met een drankje in de hand waren de tien minuten zo voorbij. Vervolgens heerlijk gegeten, met de runderlende met Epoisses als een absoluut hoogtepunt. De kroketjes waren overigens ook heerlijk ;-) We komen zeker terug, de volgende keer met de rest van de familie!
Lukas V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de sfeer is dan ook echt heel goed! Voor de rest leuke bediening een het eten stond snel op tafel! Kwaliteit was zo te zien hier erg van belang
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Deze reservering is helemaal niet doorgekomen bij het restaurant. Zij hadden gelukkig plaats, maar het was niet bekend dat we kwamen....
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Kleine dure gerechten. De zalm en sardine waren echt niet lekker. De bediening reageerder erop met dat het nou eenmaal zo smaakt.

De wijn is te prijzig. Een laf laagje wijn in een glas.

De bediening was uiterst vriendelijk en alert.

Geen Vida meer voor ons. Teveel geld voor zulke kleine hapjes eten.
paulien V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Niet gepland maar na een lange reis hadden we wel zin in een gezellig restaurant, wij werden door een dame in Naarden vesting gewezen op dit restaurant zij zei het is super gezellig het eten is super. Zij heeft geen woord verkeerd gezegd. Zo jammer dat we in Goes wonen anders kwamen we zeker vaker!!!
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we kunnen niet anders zeggen. En met een heel erg vriendelijke bediening!
We hadden 12 dingen en waren met z'n 4en. Dat was voldoende. Voor ieder wat wils. De één vond de Pollo Al Ajillo en de Camerones het lekkerst, de ander smulde van de Hamburguesa en de Patatas Bravas.
De drankjes waren prima, de rode wijn Montesa Reserva zeker aan de prijs - maar ook erg lekker.
De bediening kwam zich netjes voorstellen (Sander en Lisa) en was erg behulpzaam en aardig.
Kortom: redenen voldoende om terug te komen, maar moet die wijn nou ècht zo duur zijn?!?
Joelie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Al een paar keer bij vida gegeten, elke keer met tevredenheid gegeten. Het eten is heerlijk, vooral de gamba's in knoflooksaus en de kipkluifjes zijn favoriet! Het personeel is erg vriendelijk en oplettend waardoor je snel wordt geholpen, ook als het druk is. De wijn is super, het enige minpunt is dat ik vooral de wijnen erg duur vind, sommige hapjes ook maar daar kun je voor kiezen, de wijn is gewoon iets de duur naar mijn smaak. Verder een goed restaurant met vooral goede service.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vrijdagavond 15 juli met vier personen bezocht. Een grote teleurstelling. Kleine porties voor te dure prijzen. Dure wijn, een kwart gevuld glas voor 7.50 en geen brood of saus bij de gerechtjes. Hele kleine porties en na twee ronden gingen we met honger en ruim honderd euro armer de deur uit.
Wij komen hier nooit meer terug!
Zeyad G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gelukkig, het kan nog; personeel dat haar best doet om klanten het gevoel te geven dat ze gewaardeerd worden. Vriendelijk en attente bediening met een persoonlijke benadering. Het eten was prima. We hadden zelf de mixed tapas en dat zou ik een volgende keer niet weer doen. Wat we kregen was over het algemeen goed maar de warme tapas waren wisselend in kwaliteit. Prima wijnen en bieren en een hele mooie zaak! Prijs/kwaliteit is dik in orde.