VIDA

Naarderstraat 7 1217 GP Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant VIDA

Spaanse passie

Restaurant Vida in Hilversum is ontstaan uit een intense passie voor Spanje. Hier ervaar je de warmte, gastvrijheid zoals je die wellicht van vakanties op het Iberisch schiereiland gewend bent. En natuurlijk de overheerlijke tapas waar je je vingers bij op vreet. Hier wordt gewerkt met heel veel aandacht voor pure en eerlijke smaken en dat proef je in elk gerecht terug! Maak kennis met de fantastische Spaanse cultuur en waan je even onder de mediterrane zon, voordat je je auto weer uit een Nederlandse parkeergarage rijdt.

Meer informatie over restaurant VIDA

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:30

Jouw recensie over het restaurant VIDA

Martin G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijk restaurant! De gerechten zijn met zorg en goed gevoel voor smaak samengesteld. Vida biedt een uitgebreide keuze aan tapas gerechtjes, heerlijk om met elkaar te delen. Vooral de bocquerones, de tonijn en de chorizo fuego zijn om van te smullen. De bediening is vlot en bijzonder vriendelijk. Hoewel het wat rumoerig kan zijn, draagt dat juist bij aan de gezelligheid en de ongedwongen sfeer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Beter Spaans eten ken ik niet. De bediening is zeer vriendelijk en correct. Het eten is top, ruime porties voor gewone prijzen en er is een zeer mooie wijnselectie per glas.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat een heerlijke avond hadden wij afgelopen vrijdag bij VIDA. Spontaan binnengewandeld in een gezellig vol restaurant, Er was even geen plek, maar er werd gauw een gezellig plekje gecreëerd met twee 'wachtkrukken', en met een drankje in de hand waren de tien minuten zo voorbij. Vervolgens heerlijk gegeten, met de runderlende met Epoisses als een absoluut hoogtepunt. De kroketjes waren overigens ook heerlijk ;-) We komen zeker terug, de volgende keer met de rest van de familie!
Lukas V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de sfeer is dan ook echt heel goed! Voor de rest leuke bediening een het eten stond snel op tafel! Kwaliteit was zo te zien hier erg van belang
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Deze reservering is helemaal niet doorgekomen bij het restaurant. Zij hadden gelukkig plaats, maar het was niet bekend dat we kwamen....
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.
Kleine dure gerechten. De zalm en sardine waren echt niet lekker. De bediening reageerder erop met dat het nou eenmaal zo smaakt.

De wijn is te prijzig. Een laf laagje wijn in een glas.

De bediening was uiterst vriendelijk en alert.

Geen Vida meer voor ons. Teveel geld voor zulke kleine hapjes eten.
paulien V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Niet gepland maar na een lange reis hadden we wel zin in een gezellig restaurant, wij werden door een dame in Naarden vesting gewezen op dit restaurant zij zei het is super gezellig het eten is super. Zij heeft geen woord verkeerd gezegd. Zo jammer dat we in Goes wonen anders kwamen we zeker vaker!!!
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we kunnen niet anders zeggen. En met een heel erg vriendelijke bediening!
We hadden 12 dingen en waren met z'n 4en. Dat was voldoende. Voor ieder wat wils. De één vond de Pollo Al Ajillo en de Camerones het lekkerst, de ander smulde van de Hamburguesa en de Patatas Bravas.
De drankjes waren prima, de rode wijn Montesa Reserva zeker aan de prijs - maar ook erg lekker.
De bediening kwam zich netjes voorstellen (Sander en Lisa) en was erg behulpzaam en aardig.
Kortom: redenen voldoende om terug te komen, maar moet die wijn nou ècht zo duur zijn?!?
Joelie .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Al een paar keer bij vida gegeten, elke keer met tevredenheid gegeten. Het eten is heerlijk, vooral de gamba's in knoflooksaus en de kipkluifjes zijn favoriet! Het personeel is erg vriendelijk en oplettend waardoor je snel wordt geholpen, ook als het druk is. De wijn is super, het enige minpunt is dat ik vooral de wijnen erg duur vind, sommige hapjes ook maar daar kun je voor kiezen, de wijn is gewoon iets de duur naar mijn smaak. Verder een goed restaurant met vooral goede service.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vrijdagavond 15 juli met vier personen bezocht. Een grote teleurstelling. Kleine porties voor te dure prijzen. Dure wijn, een kwart gevuld glas voor 7.50 en geen brood of saus bij de gerechtjes. Hele kleine porties en na twee ronden gingen we met honger en ruim honderd euro armer de deur uit.
Wij komen hier nooit meer terug!
Zeyad G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gelukkig, het kan nog; personeel dat haar best doet om klanten het gevoel te geven dat ze gewaardeerd worden. Vriendelijk en attente bediening met een persoonlijke benadering. Het eten was prima. We hadden zelf de mixed tapas en dat zou ik een volgende keer niet weer doen. Wat we kregen was over het algemeen goed maar de warme tapas waren wisselend in kwaliteit. Prima wijnen en bieren en een hele mooie zaak! Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Scholboat .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vida is een heerlijke tent als je met een aantal mensen een paar uur gezellig wil zitten en eten. Je blijft gerechtjes bestellen tot je genoeg gegeten hebt en sluit dan af met de cheesecake die killing is.
Bediening is gemoedelijk en de sfeer ongedwongen. Kortom prima tapas eten.
Beste Scholboat,

Bedankt voor de mooie worden en cijfers. Graag tot ziens.

Mvg Edwin Spitsbaard.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Vida, heerlijk ongedwongen. Leuke bediening, lekker eten. Mijn lievelings gerecht is gamba's aioli mmmmmm, de calamaris is ook erg lekker en favo van mijn man is de lamsrack.
Conor B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Ik had (denk ik) een sla met geitenkaas en walnoten. Hemels. Lams koteletten, ook heerlijk. Calamaris — goed, maar graag een sausje erbij. Lekker Spaanse wijn. Uitzicht op de cinema hatelijk, maar dat is niet U schuld. Service zeer goed en vriendelijk.
Bravo! Ik kom zeker terug. Een aanrader.
Conor Biggs
CharJor .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik heb eten de score 5 gegeven. Gisteren bestelden we een plankje met verschillende hamsoorten. Volgens de bediening was het ZEER speciale ibericoham. Op onze plank lagen totaal 6 zeer kleine plakjes ham en we betaalden hier 13,50 Euro voor. Eerst dachten we dat het een grap was maar er waren geen camera's die deze grap bevestigden. Plank eerder besteld en zag er echt anders uit! Dit keer een enorme misser en niet uitnodigend om een superklein dun plakje speciale ham voor 2,25 Euro in ons mond te laten smelten! Bizar was het, geen ander woord. Jongen in de bediening pakte het niet op maar schoot in de verdediging. We hebben het bijna lege plankje wel terug kunnen geven aan de keuken. Verder gezellige tent met heerlijke cava en het meisje in de bediening is bijzonder vriendelijk.
Wendelijn_ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Pluspunten:
- Zeer vriendelijke bediening (oprecht vriendelijk en niet gemaakt).
- Mooie gerechtjes op de kaart.
- Goede kwaliteit van het eten.
- Het eten staat snel op tafel.
- Gezellig sfeervol ingericht.

Minpunten:
Ze nemen alleen reserveringen aan voor groepen.
Rinze H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! De bediening heeft ons aan het begin van de avond heel erg vriendelijk en opgewekt ontvangen, je krijgt er gewoon energie van. Nadat we een tafeltje gekozen hadden, kregen we vrijwel direct war te drinken aangeboden en het broodmandje stond meteen op tafel. Kies vooral voor de Bavette of de Venkel, je weet niet wat je proeft, subliem!
E R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
We kozen Vida omdat het dicht bij de bioscoop ligt waar we na het eten naar toe zouden gaan. Telefonisch reserveren kan helaas pas bij 8 en meer personen. Dus op de gok gegaan. Gelukkig kwam er net een tafeltje voor 4 vrij. Allereerst de positieve dingen: bediening erg aardig, decor echt spaans, leuk! Minpunten: de akoestiek is verschrikkelijk slecht! wij konden elkaar nauwelijks verstaan, heel vermoeiend. Ook al is het een tapas restaurant, vind ik het niet echt een restaurant waar je lekker rustig! en lang kunt eten. Het eten vond ik ook matig qua smaak. De kipkluifjes waren echt veel te peperig gekruid, de garnalenkroketjes niet veel smaak, inktvisringen te lang in de frituur. Wel lekker was de geitenkaas salade!. Ook leuk detail dat je de chorisospies zelf moet"bakken"
klep .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gisterenavond met twee collega's gegeten bij Vida. De ontvangst was top. Wilt u alvast iets drinken? Ik vroeg om iets zonder alcohol. Zal ik dan een lekkere alcoholvrije cocktail voor u maken? Ik kreeg een heerlijke Mojito.
als eerste gang kregen wij een grote plank met allerlei heerlijke hapjes, serranoham, zalm,tomatensalade, 4 soorten verrukkelijke kroketjes. Een van mijn collega's bleek vegetarisch te willen eten, dus wij vroegen of wij ook vegetarische hapjes konden krijgen. Wederom een grote plank met o.a. verrassend lekkere patat van aubergines, buideltjes met spinazie en pijnboompitten, heerlijke sausjes erbij. We hebben gesmuld, alles was heel lekker en goed klaargemaakt. De toetjes waren ook heel lekker.De bediening was top, heel professioneel. en vriendelijk. Ze hebben duidelijk plezier in hun vak! Ook heel fijn was: ze geven goed advies.
Al onze bestellingen werden snel geserveerd, bijzonder, omdat het deze avond heel druk was bij VIDA.
Complimenten voor het hele team van VIDA, wij komen zeker terug!
Philo H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuk gekletst met de jongen die ons bediende, goeie tips gekregen van de dame die later nog even kwam vragen of we nog wat wilden. Wat een gezellige bediening dus! Maar... de kwaliteit van het eten is helemaal niet in verhouding met de prijs. Als je meer dan 100 euro moet betalen voor een beetje tapas eten met 2 personen verwacht je ook wel geweldige tapas, en daar schiet Vida echt te kort. Het is gewoon het typische tapas verhaal, prima als de prijs daar ook naar is, maar bij Vida wordt daar te veel voor gerekend. Dus voor ons de eerste en laatste keer, jammer want ik ben gek op tapas...