VIDA

Naarderstraat 7 1217 GP Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant VIDA

Spaanse passie

Restaurant Vida in Hilversum is ontstaan uit een intense passie voor Spanje. Hier ervaar je de warmte, gastvrijheid zoals je die wellicht van vakanties op het Iberisch schiereiland gewend bent. En natuurlijk de overheerlijke tapas waar je je vingers bij op vreet. Hier wordt gewerkt met heel veel aandacht voor pure en eerlijke smaken en dat proef je in elk gerecht terug! Maak kennis met de fantastische Spaanse cultuur en waan je even onder de mediterrane zon, voordat je je auto weer uit een Nederlandse parkeergarage rijdt.

Meer informatie over restaurant VIDA

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 00:30

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,6/10
Service8,1/10
Decor8,1/10
Joelie . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Al een paar keer bij vida gegeten, elke keer met tevredenheid gegeten. Het eten is heerlijk, vooral de gamba's in knoflooksaus en de kipkluifjes zijn favoriet! Het personeel is erg vriendelijk en oplettend waardoor je snel wordt geholpen, ook als het druk is. De wijn is super, het enige minpunt is dat ik vooral de wijnen erg duur vind, sommige hapjes ook maar daar kun je voor kiezen, de wijn is gewoon iets de duur naar mijn smaak. Verder een goed restaurant met vooral goede service.
Jan V. Bourgondiër (4 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vrijdagavond 15 juli met vier personen bezocht. Een grote teleurstelling. Kleine porties voor te dure prijzen. Dure wijn, een kwart gevuld glas voor 7.50 en geen brood of saus bij de gerechtjes. Hele kleine porties en na twee ronden gingen we met honger en ruim honderd euro armer de deur uit.
Wij komen hier nooit meer terug!
Scholboat . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vida is een heerlijke tent als je met een aantal mensen een paar uur gezellig wil zitten en eten. Je blijft gerechtjes bestellen tot je genoeg gegeten hebt en sluit dan af met de cheesecake die killing is.
Bediening is gemoedelijk en de sfeer ongedwongen. Kortom prima tapas eten.
Beste Scholboat,

Bedankt voor de mooie worden en cijfers. Graag tot ziens.

Mvg Edwin Spitsbaard.
Natasja D. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Vida, heerlijk ongedwongen. Leuke bediening, lekker eten. Mijn lievelings gerecht is gamba's aioli mmmmmm, de calamaris is ook erg lekker en favo van mijn man is de lamsrack.
Conor B. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Ik had (denk ik) een sla met geitenkaas en walnoten. Hemels. Lams koteletten, ook heerlijk. Calamaris — goed, maar graag een sausje erbij. Lekker Spaanse wijn. Uitzicht op de cinema hatelijk, maar dat is niet U schuld. Service zeer goed en vriendelijk.
Bravo! Ik kom zeker terug. Een aanrader.
Conor Biggs
CharJor . Gastronoom (12 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik heb eten de score 5 gegeven. Gisteren bestelden we een plankje met verschillende hamsoorten. Volgens de bediening was het ZEER speciale ibericoham. Op onze plank lagen totaal 6 zeer kleine plakjes ham en we betaalden hier 13,50 Euro voor. Eerst dachten we dat het een grap was maar er waren geen camera's die deze grap bevestigden. Plank eerder besteld en zag er echt anders uit! Dit keer een enorme misser en niet uitnodigend om een superklein dun plakje speciale ham voor 2,25 Euro in ons mond te laten smelten! Bizar was het, geen ander woord. Jongen in de bediening pakte het niet op maar schoot in de verdediging. We hebben het bijna lege plankje wel terug kunnen geven aan de keuken. Verder gezellige tent met heerlijke cava en het meisje in de bediening is bijzonder vriendelijk.
Wendelijn_ . Gastronoom (10 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Pluspunten:
- Zeer vriendelijke bediening (oprecht vriendelijk en niet gemaakt).
- Mooie gerechtjes op de kaart.
- Goede kwaliteit van het eten.
- Het eten staat snel op tafel.
- Gezellig sfeervol ingericht.

Minpunten:
Ze nemen alleen reserveringen aan voor groepen.
Rinze H. Gastronoom (40 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wat hebben wij ontzettend lekker gegeten! De bediening heeft ons aan het begin van de avond heel erg vriendelijk en opgewekt ontvangen, je krijgt er gewoon energie van. Nadat we een tafeltje gekozen hadden, kregen we vrijwel direct war te drinken aangeboden en het broodmandje stond meteen op tafel. Kies vooral voor de Bavette of de Venkel, je weet niet wat je proeft, subliem!
Klep . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gisterenavond met twee collega's gegeten bij Vida. De ontvangst was top. Wilt u alvast iets drinken? Ik vroeg om iets zonder alcohol. Zal ik dan een lekkere alcoholvrije cocktail voor u maken? Ik kreeg een heerlijke Mojito.
als eerste gang kregen wij een grote plank met allerlei heerlijke hapjes, serranoham, zalm,tomatensalade, 4 soorten verrukkelijke kroketjes. Een van mijn collega's bleek vegetarisch te willen eten, dus wij vroegen of wij ook vegetarische hapjes konden krijgen. Wederom een grote plank met o.a. verrassend lekkere patat van aubergines, buideltjes met spinazie en pijnboompitten, heerlijke sausjes erbij. We hebben gesmuld, alles was heel lekker en goed klaargemaakt. De toetjes waren ook heel lekker.De bediening was top, heel professioneel. en vriendelijk. Ze hebben duidelijk plezier in hun vak! Ook heel fijn was: ze geven goed advies.
Al onze bestellingen werden snel geserveerd, bijzonder, omdat het deze avond heel druk was bij VIDA.
Complimenten voor het hele team van VIDA, wij komen zeker terug!
Philo H. Fijnproever (6 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuk gekletst met de jongen die ons bediende, goeie tips gekregen van de dame die later nog even kwam vragen of we nog wat wilden. Wat een gezellige bediening dus! Maar... de kwaliteit van het eten is helemaal niet in verhouding met de prijs. Als je meer dan 100 euro moet betalen voor een beetje tapas eten met 2 personen verwacht je ook wel geweldige tapas, en daar schiet Vida echt te kort. Het is gewoon het typische tapas verhaal, prima als de prijs daar ook naar is, maar bij Vida wordt daar te veel voor gerekend. Dus voor ons de eerste en laatste keer, jammer want ik ben gek op tapas...
Jusje15 . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Van de week met wat vrienden hier wezen eten. We waren allen erg te spreken over het eten, alles in goede porties en alles goed op smaak!
De bediening was ook erg vriendelijk, de jongen die ons hielp kon ons ook erg veel vertellen van de wijnen en bracht ook wat leuke suggesties van wat lekker was om te eten.
Al met al hebben wij met zijn allen een top avond gehad! Het is niet een heel goedkoop restaurant om uit eten te gaan maar zeker de moeite waard!
Robert S. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en goed eten. De karaf kraanwater werd niets voor berekend dus prima service. We komen zeker nog eens terug :)
Gideon B. Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten was uitstekend, op de Gamba na waren de porties goed. De bediening ging helaas zeer mis, ik wilde namelijk alleen wat drinken en later misschien een tapa. Tot twee keer toe (binnen 10 minuten) werd er gevraagd of we wat wilde eten. Met daarbij een nieuwe medewerker die zich zelf ging voorstellen en aangaf dat hij in de leer was.
Uiteindelijk tapas besteld en zowel tijdens als bij het serveren werd er gevraagd, is het lekker? of Eet smakelijk. Dit is als gast niet tranquillo. Vida heeft een geweldig decor, waar je uit kan afleiden dat ze zoveel mogelijk een Spaanse tapasbar proberen na te bootsen. Met de bediening deze avond wilde dat dus niet lukken.
Ik heb zelf een langere tijd in Spanje gewoond en denk dat een doelstelling van een tapasbar relaxt moet zijn. Gasten komen vanzelf wel als prijs en kwaliteit goed zijn. Nu had ik het idee dat ik naast mijn enige tafelgenoot er nog een derde was, namelijk het personeel van Vida.
Beste gast van VIDA,

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij Vida, dat is altijd goed om te horen!
We vinden het dan ook erg jammer om te horen dat het mis ging bij de bediening. Natuurlijk willen we jullie ook een “tranquillo” service bieden. Het gevoel van een derde tafelgenoot is dan niet de bedoeling! Momenteel zijn we inderdaad druk bezig met het inwerken van nieuw personeel. We merken dat zij hun werk graag goed willen doen, in dit geval misschien iets te goed? We zullen zeker wat met de genoemde punten doen zodat jullie hopelijk de volgende keer in alle rust kunnen genieten!

Hopelijk tot ziens!

Team VIDA
Nicole P. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Mooie pure tapas met veel smaak zonder overbodige toevoegingen, fantastische bediening en heerlijke wijn.
Wel jammer dat de muziek altijd op repeat lijkt te staan.
Booms . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Wederom heerlijk tapas gegeten bij Vida, de lamskoteletten en coquilles zijn heerlijk, net als het vegetarische spinaziebuideltje en de cheesecake met Spanish coffee als uitsmijter blijft een aanrader. De bediening is vriendelijk en professioneel, met aandacht voor de gasten.
Advies: niet alles tegelijk bestellen, want de gerechten komen dan meestal gelijktijdig op tafel.
Yvonne K. Gastronoom (30 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening, was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.
Vooral de Gigala al vapor ,een aan tafel, in sherry gestoomde langoustine met een overheerlijke bisque.
Ruurt S. Gastronoom (66 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Aardige bediening, steeds in de buurt als het nodig is, erg attend - maar nou was het deze maandag ook niet erg vol.
We hebben heerlijk gegeten, en doordat we in golfjes steeds 'n vijftal tapas bijbestelden, die dan even later kwamen, qua hoeveelheid precies afgestemd op onze hoeveelheid honger.
De ambiance is gewoon die van een gezellige tent - met (vandaag) voldoende plek voor iedereen, ruim genoeg om niet in elkaars vaarwater te zitten, precies goed.
Minpuntje? Sommige gerechten zijn fors geprijsd. De Chuletas, 4 kleine koteletjes voor 10 euro, dat is knap aan de prijs. Maar ze waren wèl erg lekker...
Pauli B . Bourgondiër (4 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Wat een service ! Zelden zo'n vriendelijke en attente bediening in Nederland meegemaakt. De crew geniet duidelijk zelf ook van het vak en de collegialiteit spat er van af. Echt een team ! In korte tijd hebben we er drie keer gegeten en iedere keer weer even lekker.
Marina A. Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Zalig gegeten bij Vida, echt alles was lekker! De bavette was heerlijk. De knoflook gamba's ook heerlijk! Hele leuke sfeer, goede bediening. Enige minpunt is dat je niet kan reserveren wat soms echt lastig is bij bijvoorbeeld verjaardagen. Het zit in Hilversum altijd stampvol, ben er eigenlijk nooit geweest dat ik gewoon gelijk een tafeltje had, maar dat zal denk ik vooral begin vd week het geval zijn. Echt een aanrader! Beste tapas!
Ingrid V. Bourgondiër (2 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
duur en slecht
de jumbogarnalen waren taai...
de vis leek niet vers en was uitgedroogd aan de randjes...
de aubergine was gewikkeld in een dikke bloemkorst die op smaak leek gebracht met bouillonpoeder...
porties klein en duur

dat moet een kok zijn zonder enige liefde voor eten