VIDA Naarden-Vesting

Nieuwe Haven 33 1411 SG Naarden Nederland Kaart
31-352011878

Over restaurant VIDA Naarden-Vesting

Een ster op de kaart

De mooie stervorm waarin de vestingstad Naarden is gebouwd, is een Hollandse creatie. Als onderdeel van de Hollandse waterlinie trekt het veel toeristen die er graag wandelen en fietsen. Dat maakt hongerig! Gelukkig houden ze daar bij Restaurant Vida rekening mee. Een uitgebreide tapaskaart, goede wijnen, verse koffie en frisse dranken. Waar je ook behoefte aan hebt, de vriendelijke bediening regelt het voor je.

Meer informatie over restaurant VIDA Naarden-Vesting

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Derk S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Afgelopen zondag bij het aandoen van Naarden Vesting werden wij getrokken door het zonovergoten terras van Vida. Nadat ik terugkwam en mijn gezelschap al een thee had besteld vroeg ik om een koffie. Aangezien mijn gezelschap hun thee al bijna ophadden vroeg ik of de bestelling van mijn koffie wel goed doorgekomen was. Ik kreeg een bevestigend antwoord en tevens de mededeling dat ze "maar met twee personen" liepen. In mijn ogen is dat geen reden om bij een eerdere bestelling sneller met het extra item te komen. Stel je voor dat het om mayonaise bij je patat zou gaan. De personele bezetting gaf genoeg opmerkingen om ons heen. Een tafel die eten hadden besteld en op tijd naar de kerk moesten bijvoorbeeld. Ik heb hiervoor maar 1 advies, anticiperen nav de weersvoorspelling. En de voorspelling klopte! Uiteindelijk hebben we besloten om er ook te lunchen met, eerlijk is eerlijk, een glas overheerlijke huiswijn! Wij kozen voor brood met aioli en twee verschillende salades waarbij het geen probleem was om uit 1 salade een ingrediënt te vervangen. de entourage binnen is top. Ik kan mij voorstellen dat je op een koude dag binnen in het restaurant echt de warmte en geborgenheid kunt vinden.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hadden veel te bespreken en weinig aandacht voor het uitkiezen van de tapas-schotels. De bediening wist op een hele plezierige wijze ons te helpen en een deel van de verantwoordelijkheid over te nemen. Lekker eten, kennis van de wijnen. Kortom wij hebben het goed gehad.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteren hier gegeten en de kwaliteit vonden wij erg tegenvallen. Sommige gerechten waren uitmuntend maar de meeste waren onder de maat en tapas onwaardig. De organisatie in de bediening vonden wij storend.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag hier op het terras aan het water in het mooie Naarden-Vesting genoten.
Mooi weer, terras was gezellig vol, diverse bootjes kwamen voorbij, dan is een aanvan met een heerlijke Cava geen straf. De Sangria was zelfs hemels, niet teveel alcohol.
Bediening was attent, vriendelijk en gastvrij. Gerechten waren mooi divers en bijzonder smaakvol en goed geproportioneerd, zodat je een aantal gangen kan nemen. Het was bijna jammer dat we niet binnen zaten, bijzonder sfeervol ingericht, goede combinatie van zaken en e.e.a. doet Spaans aan, leuk detail is ook de Spaanse kranten. Kortom: wij hebben genoten en een heerlijke avond gehad, complimenten aan de eigenaren!!
Viva Vida
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Sfeervol restaurant in Naarden Vesting met een ruime keus aan overheerlijke tapas. Ook het personeel verdient een compliment, wat ondanks de grote drukte toch alles onder controle leek te hebben. De tapas kwam in goed tempo bij ons aan tafel.
pluspunt is de gezellige bar en het mooie terras.
M O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gezellig uit eten geweest met in totaal 7 dames. Lekker zomerweer op het terras. Beginnen bij het begin, het eten, meeste tapa's zijn wel goed te doen, de calamaris echter niet, dat was ver beneden peil. Toetjes wisselend. Verrassend de asperges. De plek in Naarden Vesting is natuurlijk altijd uitstekend en zowel het terras als binnen is qua decor dan ook een 7 makkelijk waard. Toch een 6 door de ongemakkelijke hoge krukken.
Maar fan de service, die leek goed te beginnen met uiterst vriendelijke meiden maar helaas moet ik echt even met Vida afrekenen hier op iens zoals met ons werd afgerekend. Dat was schrikken, met name dat er door de bediening geopperd was rose te bestellen en dat je dan 4 flessen op de rekening ziet staan voor 120 euro (30 per fles). Echt Vida dat meld je even erbij dan. Sowieso geen echt goede prijs kwaliteitverhouding hier.
En dan toch een geslaagde avond gehad? Zeker! Door het gezelschap, mooie weer, de rose was wel heel lekker. Maar vond deze recensie wel even nodig.
Catherine76 C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Onlangs voor het eerst hier gegeten en de ervaring was overwegend positief. Allereerst de plek: die is prachtig. Buiten op het terras aan het water gegeten. Het terras is nog een beetje kaal, maar dit ligt vooral aan de gemeente heb ik begrepen. Binnen was het, vanwege het mooie weer, leeg, maar de ruimte is erg mooi. Service was prima. Aardige meisjes en de tapas kwamen lekker snel achter elkaar. Moet er wel bij zeggen dat het een rustige doordeweekse avond was. Het schijnt dat je op drukke avonden nog wel eens lang op je eten moet wachten.
En dan natuurlijk het belangrijkste: de tapas. Die zijn erg lekker, alleen hier en daar iets te zout. En let op de prijzen, die zijn aan de hoge kant. De prijs-kwaliteitverhouding is daardoor niet helemaal in balans. Maar al met al heb ik een heerlijke avond gehad bij Vida, en ik zal zeker nog eens terug komen.
H H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Na ruim acht maanden geregeld gast te zijn bij VIDA vind ik het tijd voor een nieuwe recensie.
De oude recensie is inmiddels verwijderd want dit moet van IENS. Helaas waren mijn cijfers toentertijd hoger. Dit licht ik graag toe.
VIDA Naarden-Vesting is een prima plek om met elkaar een borrel te drinken en hier over het algemeen prima tapas bij te nuttigen. Op vrijdag en zaterdag (en soms zondag) is het vaak enorm vol en druk. Dan wordt ook de bovenverdieping opengesteld en in deze tijd van het jaar (zomer) is het er bloedheet. Het is een erg groot pand dus een airco zal wellicht geen optie zijn maar dit is iets om rekening mee te houden. De kaart is door de maanden heen volgens mij twee keer veranderd. De allereerste kaart ben ik het meest over te spreken en ik hoop dat men hier weer naartoe terug gaat. De kaart nu (juni 2016) vind ik de minste en over het algemeen zijn de porties zeer schaars. Denk aan de ossenhaas, de zoete aardappel en de lamskoteletten. Wel is de kwaliteit van het vlees goed maar ik raad de eigenaar aan om of een betere deal met de leveranciers te bewerkstelligen zodat de prijs omlaag kan of de porties groter kunnen worden gemaakt want dit is een geluid wat ik zeer veel in de Vesting hoor. Het terras is fijn toeven maar het is niet toegestaan de tafels in de schaduw te schuiven. Op zich prima maar investeer dan in degelijke parasols zodat mensen die niet gesteld zijn op felle zon de schaduw kunnen opzoeken. Nog een tip om de menukaart standaard in het Engels klaar te hebben liggen. Bij de opstart komt een restaurant hier nog mee weg maar nu wordt het tijd om hier in te investeren. Zeker nu het toeristenseizoen is aangebroken.
Wat mij wel opvalt is dat de bediening door de maanden heen ontzettend zijn/haar best doet voor de gast. Dit is in VIDA Naarden-Vesting echt topsport als je naar boven moet rennen en ook het terras buiten open is. Altijd vriendelijk en behulpzaam, dat is voornamelijk de reden dat ik hier graag kom. Tenslotte zet de met biet ingelegde zalm weer op de kaart en de almejas a.u.b. groot gemis op de kaart! Ook hoop ik dat er wat met mijn feedback wordt gedaan en mijn recensie snel positief kan herzien.
Beste MvHoltetoechte,

Fijn dat u zo de moeite heeft genomen om over ons te schrijven!
Het betreft inderdaad een groot pand, echter is het ook Rijks monumentaal (zoals heel veel in de vesting) daardoor zijn er heel veel dingen niet mogelijk om aan te passen in een dergelijk pand. Door de hoogte en grootte is het ook zeer lastig om het met airco te vullen.

Er komt volgende maand een nieuwe kaart aan en ik ga mijn best doen om de zalm in biet er weer op te zetten! De almejas gaan zeker komen want die zitten weer in het seizoen nu. Echter kost kwaliteit wel geld en zijn wij geen all you can eat.

Over het terras kan ik u vertellen dat er heel veel NIET mag in de vesting. Zo hadden wij mooie plantenbakken laten maken en die zijn al weer weg omdat dat niet mocht. Ons terras is keurig gemarkeerd met zilveren pinnen waar het meubilair binnen moet blijven. Daar buiten krijg je een boete. Ook met de parasols zijn we er nog niet over uit wat wel en niet mag.

Ik wil u hartelijk danken voor uw feedback waar we wat mee kunnen. Ik wil u echter óók wat meegeven; dat het vanaf de zijlijn af en toe heel makkelijk is om wat te zeggen maar dat het niet altijd zo uitgevoerd kan worden in de praktijk.

Graag tot ziens in VIDA :-)

Reactie van proever:

Als mede ondernemer hoeft u mij niet te vertellen dat het: "vanaf de zijlijn af en toe heel makkelijk is om wat te zeggen" Focus op wat wel binnen je vermogen ligt om aan te passen/te veranderen. Succes!
MJenM .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Ons eerste bezoek aan VIDA was, tegen de verwachting en aanbeveling in, erg teleurstellend. Tijdens de bestelling van ons aperitief hadden wij meteen een leuk gesprek over het nieuwe eigen bier van VIDA. Dus meteen een goede indruk. Vervolgens duurde het ruim een kwartier voordat de eerste drankjes werden geserveerd, ook na nog een keer navragen waar onze bestelling bleef. Wat betreft de bediening was dit het beeld van de hele avond. Lang wachten. en herhaaldelijk vragen... Voor ons eerste mandje brood hebben we drie keer (!) moeten vragen waar het bleef. Ons tweede mandje brood kwam vlak voor het desert.
Hoewel de kwaliteit van de gerechtjes prima was, was de kwantiteit zwaar onder de maat. Een karig plankje met drie soorten vleeswaren voor EUR 13,50... Dieptepunt waren de ossehaaspuntjes. Nog geen onsje vlees en dat voor EUR 10,00.! Waarom serveren jullie bij een kaasplankje geen broodjes of crackers?
Tussendoor lege glazen en bordjes afruimen terwijl nieuwe gerechten en drankjes worden geserveerd is ook een verbeterpunt voor de bediening.
Een rekening van bijna EUR 200,00 voor 4 personen is wat ons betreft geen acceptabele prijs/kwaliteit verhouding. Jammer!

Beste MJ en M,

Heel vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij jullie. We hebben uw opmerkingen meegenomen in ons overleg en hebben een aantal punten opgepakt. De kaart gaat volgende maand veranderen en we hebben onlangs een nieuw systeem laten installeren. Dit systeem digitaliseert al onze bonnen achter de bar en in de keuken. Dit heeft de afgelopen periode al bewezen aanzienlijk tijdwinst op te leveren. Hopelijk neemt u nog een keer de moeite om ons te bezoeken en mogen wij bewijzen dat we het beter kunnen. Graag tot ziens.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het is een prachtige plek en een prachtige inrichting. De service is goed en attent. De tapas zijn echter niet geweldig. De Spaanse ham is niet met het mes gesneden en te zout. de inktvisringen zijn te doorbakken, de patatas bravas waren al klaar en zijn daarna waarschijnlijk opgewarmd. De sardine was goed en de chorizo al fuego was goed pikant. Denk dat het goed is als er een Spanjaard in de keuken even de boel op de rails krijgt. In Hilversum wel eens gegeten bij Vida en dat was een maatje beter.
Maar goed ze zijn nog niet zo lang open, dus misschien nog wat opstart problemen.
Beste Sebastiaan, jammer om te horen dat niet alles even goed was. We hebben uw opmerkingen meegenomen en gaan kijken of we dingen moeten aanpassen. Graag tot ziens.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gisteren hier heerlijk gegeten en geweldig bediend door het vriendelijke personeel. Gelukkig voor ons was het niet al te druk waardoor veel aandacht aan ons tafeltje geschonken kon worden. De kwaliteit van de gerechten vind ik uitstekend waarbij vooral de warme gerechten hoog scoren. Zowel de gamba's als de lamskoteletten smaakte heerlijk. De hammetjes vind ik niet bijzonder en de portie van de ossenhaas is voor de prijs veels te weinig. De sangria die wij bestelden is een absolute aanrader en het eigen gebrouwen bier moet je een keer geproefd hebben. Kortom: Vida levert kwaliteit maar is zeker niet goedkoop. Ik betaal echter graag wat meer voor kwaliteit in plaats van tapas te eten dat voornamelijk in de frituur wordt gegooid. Kan wel begrijpen dat de kwaliteit minder zwaar telt wanneer je lang moet wachten op de gerechten. Ik kom hier van de zomer graag terug om op het terras Sangria te drinken al dan niet aangevuld met wat hapjes.
Beste 133L,

Hartelijk dank voor uw recensie en mooie cijfers! Nu maar hopen dat het wat minder gaat regenen zodat wij u op ons terras mogen verwelkomen :-)
Etensgenieter1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Helaas heeft VIDA niet aan onze verwachtingen voldaan. Wanneer je al 15 minuten moet wachten op je eerste drankje en vervolgens in een uur slechts 3 tapasgerechtjes op tafel hebt gehad is de lol er snel vanaf. Als je daarnaast ook nog een discussie moet hebben over of je wel of geen glas wijn mag bestellen (omdat je 22 bent maar je ID niet bij je hebt) hadden wij graag de manager aan tafel gezien. Fouten kunnen gemaakt worden, we zijn allemaal mensen, maar het gaat erom hoe het opgelost wordt. Al met al aardig wat steken laten vallen dus wij komen hier, ondanks dat het eten wat we kregen wel smaakte, niet meer terug. Jammer.
Zoals eerder bij uw tafelgenoot aangegeven en uitgelegd:

Beste Recensent,

Wat vervelend dat jullie het bezoek aan VIDA op deze manier hebben ervaren. Je bericht staat lijnrecht tegenover zo goed als alle reacties die wij krijgen op een avond, alsook afgelopen zaterdag.
Hoewel wij het waarderen dat je, via diverse recensie websites, onze eventuele toekomstige gasten op de hoogte wil stellen van ons alcoholbeleid willen wij hier wel e.e.a. over verduidelijken;
Het is in Nederland verplicht om een vorm van legitimatie op zak te hebben om je te kunnen identificeren. Het is daarnaast in de gastvrijheidssector verplicht om mensen naar hun leeftijd te informeren als er alcohol wordt besteld terwijl het personeel het vermoeden heeft dat men onder de 25 is. Als de legitimatie niet overlegd kan worden kan men het risico niet nemen om alsnog alcohol te schenken. Als dit wél gedaan wordt riskeert zowel de ondernemer als de gast een fikse boete. Iets wat wij altijd willen voorkomen natuurlijk! Omdat er in enkele van je recensies vandaag is gezegd dat 'fouten gemaakt kunnen worden' willen wij een situatie schetsen;
Er is een gast in een horecagelegenheid waarvan het personeel het vermoeden heeft dat zij onder de 25 is. De gast besteld een glas wijn, waarbij de werkneemster vraagt om een legitimatie. Ondanks de legitimatieplicht in Nederland kan de gast dit niet overleggen. Hierop reageert de werkneemster dat zij dan helaas geen alcohol kan schenken aan de gast. Hier reageert de gast verontwaardigd en zelfs onbeschoft op waardoor de medewerkster zich persoonlijk aangevallen voelt en zelfs uiteindelijk huilend weg loopt.
Dan nu de vraag; welke partij zit hier fout?

Nadat wij van een van de vrijwilligers die voor het goede doel ‘Free a girl’ in een hokje zaten, klachten kregen over jullie onderlinge gedrag aan tafel hebben wij de snelheid waarmee jullie de gerechten kregen gecheckt. Het is niet de bedoeling dat dit langer duurt, echter komt dit helaas wel eens voor. Het is wél zo dat niet alle bestelde gerechten in één keer naar tafel komen, zoals eerder uitgelegd door de medewerkster welke ook om jullie legitimatie vroeg.

De manager waar in één van de 4 verschillende recensies van afgelopen weekend om werd gevraagd heeft met u afgerekend en daarbij de vraag gesteld of alles nog naar wens is geweest, dit werd gelukkig bevestigend beaamd.

Ondanks dat wij het betreuren dat jullie ervaringen bij VIDA niet zijn geweest wat jullie ervan verwachtten, zijn wij toch blij dat ons bekwame team de wet én opgestelde gedragsregels opvolgt. Ons advies; met een legitimatie op zak is er geen vuiltje aan de lucht!

Frank P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuke locatie in de voormalig Turfloods in Naarden-Vesting. Prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal in balans en service liet sterk te wensen over. Na ruim 1 uur waren er welgeteld 3 tapasgerechtjes op tafel, waar we met zes man aten. Daarvoor hadden we ook al heel lang op ons drinken moeten wachten. Logistiek dus geen succes op een zaterdagavond. Bovendien is het raadzaam een ID mee te nemen, want een van ons kreeg geen wijn omdat ze niet met haar ID kon laten zien dat ze ouder is dan 18. Terwijl ze ruim in de twintig is. Dat gaf geen leuke sfeer en een smet op wat een leuk verjaardagsdiner had moeten worden.
Beste Frank,

Dan nu de vraag; welke partij zit hier fout?

De manager waar in één van de 4 verschillende recensies van afgelopen weekend om werd gevraagd heeft met een van u afgerekend en daarbij de vraag gesteld of alles nog naar wens is geweest, dit werd gelukkig bevestigend beaamd.

Reactie van proever:

Goed dat jullie reageren, maar dat moet dan wel met de correcte feiten gebeuren. Er is absoluut niet onbeschoft gereageerd. Dus dat is pertinent niet juist. De wijze waarop om een ID werd gevraagd was vervelend. Toen er daarna een discussie ontstond over deze vraag en de medewerker werd gevraagd om het met de leiding te bespreken, was de manager zo onhandig om gewoon weer dezelfde onervaren en onzekere medewerker naar de tafel te sturen. Professioneler was geweest als de manager gewoon zelf even naar de tafel was gekomen om e.e.a. te bespreken. Wij eten veel buiten de deur en de vraag om een ID is ons nog nooit gesteld. Ik maak er geen woorden meer aan vuil en zal VIDA nooit meer bezoeken. Ik ben nu helemaal blij deze recensie geschreven te hebben op Iens. Dan zien anderen ook hoe het met de gastvrijheid, service en waarden van dit restaurant gesteld is. Ik wens jullie nog een mooie toekomst.
Gooise_vrouw .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een geweldige locatie in het stadje Naarden. In de zomer een super groot terras. Heerlijke kaart die geregeld aangepast word waarbij het personeel bij betrokken word. Alle hapjes vers gemaakt en dat proef je. Probeer ook de cheesecake. Die is dé lekkerste allerntijdrn.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden én cijfers! Graag tot ziens :-)
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Leuke nieuwe aanwinst voor de vesting. Prima eten, alle wijnen te bestellen per glas! Super! Aardige en kundige bediening. Relaxed uit eten met de kinderen. Een aanrader!
Beste AJAJ hartelijk dank voor de mooie cijfers. En fijn om te zien dat u zo genoten heeft. Graag tot ziens :-)
Harriet-Bergsma .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wat een aangename verrassing om, zo dicht bij huis, in Spaanse sferen te vertoeven. Hoewel het de ongedwongenheid van Spanje nog wel wat mist - het blijft toch een beetje Gooisch- was het gezellig druk, zeker voor een maandagavond; pluspunt!
Het personeel was ontzettend lief en ontwapenend persoonlijk.

Over het eten is al veel geschreven. De porties zijn klein en niet zo goedkoop, maar het argument, dat in een reactie van Vida werd opgevoerd, met betrekking tot verse en uitzonderlijke ingrediënten is steekhoudend. De Atun a la Parilla zal ik niet gauw vergeten.
De wijn was heerlijk; je mag van tevoren proeven, dus nooit een verkeerde keuze!

Het bijzondere gebouw in de Vesting heeft een sfeervolle nieuwe bestemming.
Een aanwinst voor de Vesting.

Beste Harriet-Bergsma,

Ontzettend bedankt voor de deze prachtige commentaren en cijfers. Dit is waar we het voor doen.
Graag tot ziens.

Mvg Edwin Spitsbaard.
Lolaz S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Voorheen was dit de Turfloods en eindelijk weer open. Mooie, gezellige inrichting. Leuke meisjes in de bediening maar wel erg jong. Eten viel een beetje tegen. Vet en wel erg veel knoflook. Voor een tapa's tent vinden wij de prijs erg hoog. Heel gezellig qua sfeer maar niet voor herhaling vatbaar door de kwaliteit van het eten. Alles duurde ook wel heel erg lang.
Beste Lolaz,

Jammer dat wij niet helemaal aan uw verwachtingen konden voldoen. Er zit een behoorlijk onderscheid in welke gerechten uit de frituur komen en welke niet. Want dat is denk ik wat u met vet bedoeld. Knoflook wordt in veel van onze producten gebruikt en bij het ene product wat meer dan bij het andere. Het langere wachten zijn wij druk mee bezig. Ons bonnensysteem in de keuken wordt op dit moment gedigitaliseerd en daarmee hopen we dat probleem te kunnen tackelen. Hiermee kunnen wij ook gelijk de smaakintensiteit van producten reguleren. Op deze manier kunnen we de smaak meer opbouwen gedurende de avond. Al met al hoop ik uiteraard dat u toch nog eens de moeite wil nemen om nog eens terug te komen.

Met vriendelijke groet,

Edwin Spitsbaard.
Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met de kleine dame van zes weken en kinderwagen naar het prachtige pand van Vida in Naarden. Niet alle restaurants zijn happig op kinderwagens. We konden plaatsnemen op de boven verdieping. Gelijk werd er gevraagd of ze met iets konden helpen. Heel netjes.
Het eten was voortreffelijk. Heerlijke aparte niet standaard tapas. Mooie wijn erbij.
Ondanks dat het gehele pand afgeladen vol zat met gasten kregen we al het eten en drinken op tijd.
Op de terugweg naar beneden met kinderwagen werd mij tot driemaal toe door verschillende personeelsleden gevraagd of we hulp nodig hebben. Wat een service.
Top avond gehad. Thanks team Vida Naarden.
Beste Licorice1978,

Waanzinnig bedankt voor de mooie woorden en cijfers. Goed om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. Heel graag tot ziens (met de kinderen uiteraard :-) )

Mvg, Edwin Spitsbaard.
Remco Faya K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Indrukwekkend mooi Restaurant, bediening wil graag en doet echt wel zijn/haar best maar ze zijn er met te weinig of geen systeem waardoor het te lang wachten werd en daardoor geïrriteerde tafeltje ook om ons heen. Het eten was lekker! Ook al duurdehet wat lang. Maar bij sommige tapas idioot duur voor een idioot kleine portie. Wij eten vaak tapas overal in Nederland/EU maar zo klein en zo duur, heb ik het nog nergens mee gemaakt. Misschien was het de zaterdagavond-drukte. We proberen het nog wel eens een keertje door de weeks maar eerst maar weer naar Duende in Amsterdam. De porties die zo klein en te duur waren waren de pulpo en ossehaaspuntjes. Het waren beide echt 2 hapjes en heel fijn gesneden. Ik wide het eigenlijk terug sturen maar dan moest je weer zo lang wachten en daar had ik dan weer geen zin in.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Heel lekkerngegeten, goed advies, en een heel mooie entourage. Aanrader. Geen poespas of Gooische opsmug, gewoon mooi, goed en leuk. Enig minpunt dat je een beetje dicht op elkaar kan zitten.