VIDA Naarden-Vesting

Nieuwe Haven 33 1411 SG Naarden Nederland Kaart
31-352011878

Over het restaurant VIDA Naarden-Vesting

Een ster op de kaart

De mooie stervorm waarin de vestingstad Naarden is gebouwd, is een Hollandse creatie. Als onderdeel van de Hollandse waterlinie trekt het veel toeristen die er graag wandelen en fietsen. Dat maakt hongerig! Gelukkig houden ze daar bij Restaurant Vida rekening mee. Een uitgebreide tapaskaart, goede wijnen, verse koffie en frisse dranken. Waar je ook behoefte aan hebt, de vriendelijke bediening regelt het voor je.

Meer informatie over restaurant VIDA Naarden-Vesting

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant VIDA Naarden-Vesting

Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie tapas geen doorsnee all you can eat tapas. Goed van smaak, perfect bereid, vooral de Bavette is voortreffelijk. Als dessert de Cheesecake : uitmuntend!!! Hier weten ze wat service is, de bediening verdiend een pluim. Wij komen zeker terug, de volgende reservering is geplaatst.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten, alleen de aiolo teveel knoflook (vonden wij).
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kleine gerechtjes die goed van smaak zijn, sommige zijn wat erg klein en in het algemeen mag het iets warmer geserveerd worden. Wij zijn geen grote eters en vonden daarom eigenlijk de hoeveelheden wel prima.
De keus op de kaart is erg groot, ook qua wijn! We komen zeker nog eens terug om meer gerechtjes uit te proberen!
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Mooie, goed bereikbare locatie, met voldoende parkeergelegenheid op korte loopafstand van het restaurant, gezellige sfeervolle ambiance, prima service, lekker eten en heeeeerlijke cheesecake ;-)
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
in verhouding wel vrij prijzig voor wat je krijgt. Ik zou ook bij binnenkomst een mandje brood en wat olijven met een prikkertje op tafel zetten. In plaats van als je om een paar sneetjes brood vraagt daar meteen €3.50 voor te vragen..Kwaliteit van wat je krijgt wel goed..
Suzan A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Was super lekker en verrassend
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een hele gezellige ambiance en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Erg sfeervol. Zeker een aanrader om een gezellig avondje uiteten te gaan.
M D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met tien personen heerlijk gegeten bij Vida Naarden. Verrasend, lekker, bediening prettig, goede sfeer, mooie plek. Aanrader!
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Super lekker eten en ook erg gezellig! Een aanrader!!!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed bereide tapas. De lamskoteletjes vond ik echt super! Daar ga ik voor terug. Vriendelijke bediening door vlotte meiden die erg hun best doen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Suzanne was super enthousiast in haar bediening, wist veel te vertellen over de beschikbare biertjes en kwam elke keer vragen of alles oke was, een toppertje! Eten was ook heerlijk!
galois .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik had er al eens in de zomer op het terras buiten gezeten, maar nog nooit gegeten. Afgelopen vrijdag voor het eerst dus. Wat gelijk opviel, was de uiterst vriendelijke bediening en dat dit niet persoonsafhankelijk was, maar dat ze erg aardig en attent waren tegen alle gasten. Erg fijn.
Wat wel minder mag is het continu alert zijn op 'wilt u nog wat drinken?. Dat zgn. 'upselling' wordt niet echt gewaardeerd. We zien duidelijk dat er een serveerster in de buurt is en dan steken we onze hand wel op.
Het eten was prima, niets bijzonders. Gewoon wat je mag verwachten bij dit restaurant.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super gezellig!!
amstelkoe .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gisteren hebben wij heerlijk gegeten in Vida. Alle tapa's waren perfect en de bediening super vriendelijk. Wij komen terug!
Arjan L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Top restaurant, super bediening. Iens reservering werkte niet
Jeanette T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Vida samen met een vriendin. En we zijn niet teleurgesteld. Vriendelijk ontvangst en daar we niet gereserveerd hadden kregen wij een leuk plekje boven met uitzicht naar beneden. Daar stelde Veerle onze serveerster zich voor.(compliment voor haar, heeft ons zonder zich op te dringen de hele avond op tijd voorzien van tapas en drinken) Heerlijke gerechtjes met smaak bereid. Oa, makreelfilet, spinazie-kaas kroketjes en geitenkaas op een bedje van babyspinazie met gembersiroop,walnoot en kadaif. Kortom een echte aanrader! Wel als opmerking dat op de site staat er vanaf 6 personen gereserveerd kan worden ,maar dat ook vanaf 2 kan.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Afgelopen zondag bij het aandoen van Naarden Vesting werden wij getrokken door het zonovergoten terras van Vida. Nadat ik terugkwam en mijn gezelschap al een thee had besteld vroeg ik om een koffie. Aangezien mijn gezelschap hun thee al bijna ophadden vroeg ik of de bestelling van mijn koffie wel goed doorgekomen was. Ik kreeg een bevestigend antwoord en tevens de mededeling dat ze "maar met twee personen" liepen. In mijn ogen is dat geen reden om bij een eerdere bestelling sneller met het extra item te komen. Stel je voor dat het om mayonaise bij je patat zou gaan. De personele bezetting gaf genoeg opmerkingen om ons heen. Een tafel die eten hadden besteld en op tijd naar de kerk moesten bijvoorbeeld. Ik heb hiervoor maar 1 advies, anticiperen nav de weersvoorspelling. En de voorspelling klopte! Uiteindelijk hebben we besloten om er ook te lunchen met, eerlijk is eerlijk, een glas overheerlijke huiswijn! Wij kozen voor brood met aioli en twee verschillende salades waarbij het geen probleem was om uit 1 salade een ingrediënt te vervangen. de entourage binnen is top. Ik kan mij voorstellen dat je op een koude dag binnen in het restaurant echt de warmte en geborgenheid kunt vinden.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hadden veel te bespreken en weinig aandacht voor het uitkiezen van de tapas-schotels. De bediening wist op een hele plezierige wijze ons te helpen en een deel van de verantwoordelijkheid over te nemen. Lekker eten, kennis van de wijnen. Kortom wij hebben het goed gehad.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteren hier gegeten en de kwaliteit vonden wij erg tegenvallen. Sommige gerechten waren uitmuntend maar de meeste waren onder de maat en tapas onwaardig. De organisatie in de bediening vonden wij storend.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vrijdag hier op het terras aan het water in het mooie Naarden-Vesting genoten.
Mooi weer, terras was gezellig vol, diverse bootjes kwamen voorbij, dan is een aanvan met een heerlijke Cava geen straf. De Sangria was zelfs hemels, niet teveel alcohol.
Bediening was attent, vriendelijk en gastvrij. Gerechten waren mooi divers en bijzonder smaakvol en goed geproportioneerd, zodat je een aantal gangen kan nemen. Het was bijna jammer dat we niet binnen zaten, bijzonder sfeervol ingericht, goede combinatie van zaken en e.e.a. doet Spaans aan, leuk detail is ook de Spaanse kranten. Kortom: wij hebben genoten en een heerlijke avond gehad, complimenten aan de eigenaren!!
Viva Vida