VIDA Naarden-Vesting

Nieuwe Haven 33 1411 SG Naarden Nederland Kaart
31-352011878

Over het restaurant VIDA Naarden-Vesting

Een ster op de kaart

De mooie stervorm waarin de vestingstad Naarden is gebouwd, is een Hollandse creatie. Als onderdeel van de Hollandse waterlinie trekt het veel toeristen die er graag wandelen en fietsen. Dat maakt hongerig! Gelukkig houden ze daar bij Restaurant Vida rekening mee. Een uitgebreide tapaskaart, goede wijnen, verse koffie en frisse dranken. Waar je ook behoefte aan hebt, de vriendelijke bediening regelt het voor je.

Meer informatie over restaurant VIDA Naarden-Vesting

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant VIDA Naarden-Vesting

Peter- K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Afgelopen zondag met 10 personen gegeten. Zoals onderstaand al aangegeven liggen de prijzen wat hoger dan bij veel andere tapas restaurants, maar de kwaliteit vonden wij echt uitstekend ! De ham, aioli, garnalen, buikspek...het 1 was nog lekkerder dan het ander. Afsluiten met een mooie scroppino maakte het verhaal compleet. Niets op aan te merken. PP waren we zo'n € 50 kwijt, dit is wel in verhouding met de kwaliteit. Komen snel weer terug !
Manuela A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De kwaliteit van het eten was goed, de verhouding tussen prijs en portie is werkelijk belachelijk. Steeds als de tapas geserveerd werden, keken we verbaasd naar de kruimels die op het bordje lagen. En de druppel was EEN mini empanada voor €6,5. We zijn met een lege maag vertrokken en komen zeker niet terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hier worden originele tapas geserveerd, beter dan gemiddeld. Maar daar betaal je ook voor! Huiswijn wordt niet geschonken. De wijnkaart is prima, maar ook behoorlijk aan de prijs. De ambiance is passend en de sfeer goed.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, grote keuze op de kaart, attente bediening. Soms duurde het wachten tussen de gerechten nét iets te lang.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Kwalitatief zeer goed voor een goede prijs in een leuke ambiance met een goede bediening. Zeker een aanrader!
Wij waren met een groep van 8 personen en hebben gebruik gemaakt van de Chefs deal wat continue goed werd afgestemd en overlegd met de eters.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Fijne avond gehad, maar het was uiteindelijk erg duur!! Prijs ten opzichte van kwaliteit en hoeveelheid was niet in verhouding...
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zeer goed gegeten waar er mooie en verrassende combinaties qua gerechten. Bediening is zeer vriendelijk maar het duurde te lang voor je brood krijgt. In ons geval pas na eerste ronde tapas.
Gábor M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijk personeel, ruim opgezette gezellige inrichting en zeer smaakvolle gerechten. Prima prijs-kwalteitsverhouding. Aanrader!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We waren met z’n zevenen en hadden een rustige plek terwijl het erg druk was deze avond. Onze ober “Hidde” heeft ons en ook de kinderen geweldig bediend. Het eten was lekker, vooral de spinaziecroquetjes.We zijn zeer tevreden naar huis terug gegaan. Hugo
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Ons jaarlijkse Kerstdiner met het bedrijf (18 personen) heeft plaatsgevonden bij VIDA. Een gezellige, sfeervolle setting met vriendelijke bediening. Gerechtjes waren afwisselend en voor ieder wat wils! Daarnaast werd er zeer goed rekening gehouden met de vooraf gecommuniceerde diëten/allergieën.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellig restaurant met leuke verrassende gerechten. Wel erg rommelig met steeds ander personeel aan tafel en een paar keer op de avond werden gerechten en dranken dubbel uitgeserveerd door verschillende personen en andere keer kwam bestelling niet door. Het personeel is heel vriendelijk en doet verder ook niet moeilijk, maar ik denk dat ze het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken met een beter bestelsysteem, bv digitaal, en 1 serveerder per tafel. Verder lekker gegeten!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Verlichting is echt te matig, niemand kon de menukaart fatsoenlijk lezen. Gasten om ons heen gaven dit tevens aan. Bediening is erg jong / onervaren en daardoor onhandig in de omgang. Doet niets af aan hun vriendelijkheid. Gerechten wil je delen, als het uit 1 geheel blijkt te bestaan (Portobello bijv.) lever dan een mesje bij. Gerechten in saus worden zonder brood geserveerd. Adviseer dit op zijn minst of lever het er standaard bij.
Tafeltjes wel erg klein, er wordt maar minimaal afgeruimd tussendoor, je zit hierdoor met de menukaart op schoot.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Mooie tapas geen doorsnee all you can eat tapas. Goed van smaak, perfect bereid, vooral de Bavette is voortreffelijk. Als dessert de Cheesecake : uitmuntend!!! Hier weten ze wat service is, de bediening verdiend een pluim. Wij komen zeker terug, de volgende reservering is geplaatst.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten, alleen de aiolo teveel knoflook (vonden wij).
Fred P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kleine gerechtjes die goed van smaak zijn, sommige zijn wat erg klein en in het algemeen mag het iets warmer geserveerd worden. Wij zijn geen grote eters en vonden daarom eigenlijk de hoeveelheden wel prima.
De keus op de kaart is erg groot, ook qua wijn! We komen zeker nog eens terug om meer gerechtjes uit te proberen!
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Mooie, goed bereikbare locatie, met voldoende parkeergelegenheid op korte loopafstand van het restaurant, gezellige sfeervolle ambiance, prima service, lekker eten en heeeeerlijke cheesecake ;-)
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
in verhouding wel vrij prijzig voor wat je krijgt. Ik zou ook bij binnenkomst een mandje brood en wat olijven met een prikkertje op tafel zetten. In plaats van als je om een paar sneetjes brood vraagt daar meteen €3.50 voor te vragen..Kwaliteit van wat je krijgt wel goed..
Suzan A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Was super lekker en verrassend
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een hele gezellige ambiance en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Erg sfeervol. Zeker een aanrader om een gezellig avondje uiteten te gaan.
M D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met tien personen heerlijk gegeten bij Vida Naarden. Verrasend, lekker, bediening prettig, goede sfeer, mooie plek. Aanrader!