Victory Wok

Meer informatie over restaurant Victory Wok

• Af te huren , Catering
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hier zijn we al vaker geweest. Het bekende ‘all you can eat’ concept. Inmiddels ook ‘all you can drink’. Ondanks dat de drankjes waren inbegrepen een vlotte bediening die altijd in de buurt was om je bestelling op te nemen. Naast het wokken kun je ook stukje vlees of vis vers laten klaarmaken.
Wat voor ons nieuw was dat bij het warme buffet nu ook pekingeend en gebakken mosselen (uit de schelp) aanwezig was. Heel lekker.
Ruime keus ook voor toetjes. IJs, soesjes en diverse soorten zoetigheid/taartjes.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Prima eten! Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Buffet wordt vaak bijgevuld, en er is veel keuze. Service kan soms wat sneller maar ze zijn altijd vriendelijk.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Met groep van 45 personen gegeten. Buffet werd steeds voldoende aangevuld. Er was een apart deel van het restaurant voor ons afgezet. Drankjes is inclusief en ook daar kwam men ook voldoende vaak voor.
Buffet voor dessert is uitgebreid (smoesjes, ijs, spekkoek, chocoladefontein, fruit etc) en is erg lekker.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Victory wok alkmaar is zeker een aanrader. Het ziet er chique eruit met een goede prijs en kwaliteit combinatie. Genoeg keuze om te wokken en genoeg snacks etc. Service is vriendelijk alleen af en toe traag. AANRADER!!!!
Daniela B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Bij Victory Wok komen we al jaren, vaak ook met grote groepen. Het restaurant is groot en heeft een gevarieerd menu. Je kan aan de ene kant wokken en aan de andere kant heb je een gril waar je allerlei soorten vlees, vis en groenten kunt laten grillen. Ze hebben ook een buffet met wat gerechten die al klaar zijn, zoals bijvoorbeeld bami nasi, sushi en soepen. Bediening en de koks zijn vriendelijk.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Na lange tijd weer eens bij Victory Wok gegeten. Op een zondagavond maar het was gelukkig niet zo heel erg druk! Ontzettend lekker gegeten, gerechten nog steeds goed van smaak. Persoonlijk ben ik groot fan van de kip van de bakplaat, heerlijk!
Caro Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Keuze zat en het kan lekker ,maar het is allemaal zo flauw ,en door een beetje pittih erbij te doen ,is het product nog niet altijd even lekker ,veel word doodgekookt vind ik ,mis een beetje het echt bakken......Verder was het oke .
Marjel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Erg lekker gegeten. Heel veel keuze. Sushi, salades, traditioneel chinees buffet. Ook frietjes en frikandellen voor de kids.
Buffet met rauwe vis, vlees, groenten, die ter plaatse worden bereid.
Teppanyaki plaat met keuze uit vlees, vis, groenten. Alles vers en lekker mals.
En dan een nagerechten buffet. Voor ieder wat wils. Japans ijs, gewoon ijs (div smaken) smoesjes, spekkoek, bananensoesjes, muffins, donuts. Wat een keuze. Vers fruit. Te veel om op te noemen. Bediening erg vriendelijk. Regelen meteen een nieuw drankje als je glas leeg is (all-inclusive)
Ik kan 1 minpuntje bedenken, en dat slaat op het parkeren. Om uit te rijden heb je een muntje nodig. Dat is lastig als je dat niet weet. Of bij het juiste parkeerterrein parkeren (3e slagboom) komen hier zeker terug. Heerlijk!
Dmeijers01 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Victory Wok. We hadden het all in menu genomen inclusief onbeperkt drinken. Kortom echt heerlijk gegeten. Alles vers en van super kwaliteit en echt onbeperkt van kip, biefstuk tot de overheerlijke gegrilde zalm. Ook het drinken was uitstekend: frisdrank uit flesjes, versgeperste sinaasappelsap en goed espresso koffie. Ook de service was uitstekend, nette en vriendelijke bediening en je lege glas werd in een oogwenk vervangen voor een volle. Zeker een aanrader en we komen graag weer terug.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Prima wokrestaurant, zeker voor grote groepen. Wij waren met 13 personen en dan ga ik liever naar een all you can taste/eat restaurant.
Vooraf heb ik sushi gegeten en 1 van de 2 smakelijke soepen (maissoep en tomatensoep).
Er is ook stokbrood met kruidenboter verkrijgbaar. Daarnaast zijn er warmhoudbuffetten met bitterbal, loempiaatjes en zelfs patat naast de gebruikelijke bami etc. Ook een salade bar en lekkere zeewiersalade. Dat betekent gewoon voor iedereen wat wils. Maar het is zonde, laat je gerecht vers bereiden, dat is natuurlijk het lekkerst. Ik zelf ga altijd voor de Japanse gril gerechten. De lamskoteletten waren van topkwaliteit, gegarneerd met lekker veel knoflook en bosuitjes. Ook de grote garnalen en de tong waren prima. Daarna biefstuk/ossehaas, maar geef wel zelf aan als je de biefstuk rood wilt, anders bakt de kok door tot medium.
Let wel op, ik vroeg om twee lamskoteletjes, maar dan krijg je 2 porties, dus vier koteletjes. Zij hebben “standaard” porties.
Rose wijn als begeleiding was ook goed (qua smaak en temperatuur) en volgens mijn tafelgenoten was de rode wijn ook prima. Pluspunt is dat hier verse jus d’orange verkrijgbaar is.
Ik heb geen desertbuffet genomen maar mijn tafelgenoten wel, en die waren ook tevreden hierover. Een goede cappuccino als afsluiter maakt mij ook al heel blij.
Ander pluspunt: grote gratis parkeergelegenheid.
Voor 30 euro, inclusief fooi en geen parkeergeld een goede aanrader.
Lina Geeve
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Sinds lange tijd weer geweest. Hadden een half ronde tafel waar je in moet schikken. Wel gezellig maar tafel veel te klein om boden en drinjen 5 personen te plaatsen. Het was extreem druk. Kok zichtbaar geïrriteerd en het kwam regelmatig voor dat bestellink bakplaat weg was. Lang wachten. Zalm donkerbruin. Bakken voor wok en overige regelmatig leeg. Kok van de bakplaat, bijvullen en kwaliteit eten matig.
Irenedehaan .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Wij hebben er vanavond sinds lange tijd weer eens gegeten en het was meteen de laatste keer. Het interieur ziet er top uit, dat is aardig opgeknapt, maar het personeel en de kwaliteit van het eten was stukken minder. Op mijn vraag aan de serveerster of de rosé zoet of droog was, had ze geen antwoord, dat moest ik dus zelf uitvinden. De koks waren onvriendelijk, ook al was het totaal niet druk en hadden ze alle tijd. De zalm was donker bruin gebakken en net als alle andere Japanse gerechten; badend in het vet en veel te zout. De kok van het wokgedeelte maakte alleen maar handgebaren, kwakte het bord in het gekookte water en overgoot het daarna met saus. Aan het einde van de avond (rond 21.15u) waren ze allemaal al druk aan het schoonmaken en hadden geen oog meer voor de gasten. Voor het bestellen van de koffie, moest ik op zoek naar de serveerster die de wc's aan het boenen was. Vervolgens ging ze met diezelfde gele plastic handschoenen voor ons de koffie klaarmaken, getver!! Dat vind ik dus echt niet kunnen en dat heb ik ze ook verteld. Wij gaan hier niet meer naar toe.
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten goed, voldoende keus. Bij de teppanyaki plaat (vis/vlees) moet je wel bestellen en dan pakt de kok het uit koelkast, de zalm en ossenhaas was heerlijk. Personeel zeer vriendelijk en omdat het voor een zaterdag niet druk was, zelfs tijd voor een praatje. Interieur stijlvol voor een wok restaurant en modern. Ik kom hier zeker nog een keer terug maar dan probeer ik het naast gelegen Japanse Kokusai restaurant (zelfde eigenaar)
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Dit restaurant is recentelijk verbouwd. Tafels staan nog steeds dicht op elkaar, maar geheel is moderner van uitstraling geworden. Je kunt rauw eten van buffet halen en laten wokken, of iets bestellen bij de teppanyaki plaat (vis/vlees) verder nog voorafjes (beperkt sushi op=op en soep en sla) en ijs en vruchten. Als bijlage bij hoofdgerechten warme gerechten zoals bami/nasi/saté maar ook frites en frikadellen. Bediening wisselend, er zijn er een aantal die kunnen lachen, maar ook die je bits toesnauwen. Als AZ thuis speelt, dan veel voetbalfans die er eerst eten (loopafstand)