Victoria

Maandag & dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 10:00 – 22:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Victoria

Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hadden gevraagd on een rustige tafel, maar zaten midden in de zaak, niet zo fijn. Het duurde erg lang voordat het eten werd gebracht. De kwaliteit was wel oké, maar niet bijzonder.. op een gegeven moment was er nog maar 1 medewerkster voor de hele zaak, daardoor duurde e.e.a. Wat te lang, vonden wij.
Nicky L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Het is een super mooie tent, erg sfeervol ingericht met een mooie ambiance . En de vis was heerlijk!
Bertie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wederom echt super lekker gegeten. Vooral ook echt lekkere wijnen (aanrader de Marokkaanse rode wijn)
Ik blijf terugkomen.
Ook de locatie is top, in het centrum, maar dan net op een plek waar het niet zo megadruk is. Heel sfeervol ingericht.
Lenette040 L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gezellig restaurant, leuke inrichting, vriendelijk personeel en lekjer rten. Een goede combi voor een lekker en gezellig etentje
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer sfeervol ingericht en heerlijk eten. Prijs kwaliteit prima.
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Service top! Leuke meiden in de bediening. Eten vond ik erg lekker! Tafelgenoot vond hoeveelheid te weinig maar voor mij meer dan genoeg. Komen snel een keer terug!
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Dank voor het heerlijke eten, de gastvrijheid en service in een mooie omgeving!
We komen zeker nog eens een keertje terug.
Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
mooi restaurant met leuke gerechten. Wel enigzins aan de prijs maar dat mag ook wel. Wijn was wel wat saai, dit mag wat breder qua keuze.
Bertie D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Erg prettige, relaxte sfeer ondanks dat het volgeboekt was. En het eten is echt goed! Mooie verse producten. Wat wij het lekkerst vonden waren de sausjes, erg goed afgesteld op de gerechten en daar waar nodig een subtiele pittigheid.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Ik ben al een aantal keer hier geweest voor de lunch, het eten is goed en de sfeer en intieme gehalte top. Klein punt van attentie is het oog voor een nieuw drankje (glas leeg), maar dat kan ook toeval zijn geweest
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke avond bij glow gehad icm etentje bij Victoria.
Zeer vriendelijke bediening met lekker eten.
We hadden ons laten verassen met de gerechten en echt alles was heerlijk.
Wij komen zeker eens terug.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was heerlijk! Het was erg druk in het restaurant waardoor we meer dan 45 min tussen voorgerecht en hoofdgerecht moesten wachten. Dat was vooral erg vervelend voor degenen die geen voorgerecht genomen hadden. Want we kwamen om 19 uur binnen en het hoofdgerecht werd pas om 20:40 uur geserveerd.
petra G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
heerlijk gegeten, goede sfeer, gezellig! Top! Echt een aanrader. Ik zou zo weer gaan. De gerechten zijn heel smakelijk, en was meer dan voldoende. We konden het helaas niet op, we hadden de 'mezzo' dus meerdere gerechten voor 3 personen.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
leuk en levendig restaurant met heerlijke gevarieerd eten, voor elk wat wils. Delen van gerechtjes blijft een leuk concept om lekker verschillende dingen te kunnen proeven.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Sfeervol restaurant - bediening mag wat beter, assertiever, vriendelijker. Ook het ontbreken van een engelstalige kaart is jammer als je met gezelschap bent wat geen nederlands kan. Eten was lekker en ruim voldoende!
HArm K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het 3-gangen Glow menu was op zich gevarieerd, Helaas was er bij het hoofdgerecht vooral kip. Dat maakte de prijs/kwaliteit verhouding minder. Bediening was prima!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik moet zeggen dat het restaurant er prachtig uitzien en het personeel is heel vriendelijk.
Maar mijn vriendin en ik hadden het mezzeplateau à 37.50 pp, en die was helaas teleurstellend. 3 droge kipsate en wel 6 doorbakken hamburgers een kleine salade, 3 feta flapjes en wat brood met smeersels, 2 bolletjes ijs en 4 stukjes zoetigheid.
Dit was echt het teleurstellendste mezzeplateau wat ik ooit heb gekregen voor 75 euro (2personen)
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hoe fijn is dat! Dit was onze kennismaking met het restaurant. Bij binnenkomst werden we hartelijk en gastvrij begroet. Het personeel is informeel, netjes en beleefd én allert (wachten duurde niet lang). Het restaurant heeft een informele look met subtiele verwijzingen naar de oosterse oriëntatie van de keuken. Wij zijn best fan van deze keuken. De gerechten (wij kozen voor de mezzetafel) waren heerlijk en met zorg bereid: goed op smaak en een lust voor het oog en de smaakpapillen. De brigade stond in een open keuken, werkte hard en had er zichtbaar plezier in om te koken. Voor ons voor herhaling vatbaar. Voor anderen een echte aanrader!
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het uitzwaaimoment had beter gekunt. Er werd niks meer gezegt. En bij binnenkomst waren de jassen aangenomen, maar we moesten ze zelf gaan zoeken. Maar verder was het top!
Nicky R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Dit geweldig restaurant klopt gewoon in alles! Van zowel het heerlijke eten, sfeer tot te service. Absoluut een aanrader!