Victoria

Maandag & dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 10:00 – 22:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Victoria

Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke locatie wat nog niet door het grote publiek ontdekt is.
Ongedwongen sfeer, relaxte bediening. Eten is goed, eenvoudig en porties waren precies goed voor ons zodat we nog een dessert konden eten.
Komen waarschijnlijk nog wel een keer terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Aanrader! Lekker buiten de zomer vieren en laten verwennen door het personeel, Die dames begrijpen allemaal hun vak. Kleine maat prima kaart. Hoe vaak wordt die gewisseld?
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Aanrader! Leuke sfeer, prachtig ingericht en vooral super aardige bediening. Voelden ons vooral heel welkom en verwend. We zaten lekker buiten. Kaart is niet herleef uitgebreid maar wel lekker. Ben benieuwd hoe vaak de kaart wisselt...
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben buiten kunnen eten. Het eten was goed, ik zou Victoria een goed middenklasse restaurant willen noemen. Er waren wel momenten dat we lang moesten wachten op een gang. Om me heen hoorde ik mensen klagen over wachttijden. In veel restaurants komt dat wel eens voor als het druk is en de keukenbrigade niet op volle sterkte is. Volgens mij was dat hier nu ook zo. Daar reken ik een restaurant niet op af. Ik vind de kwaliteit van het eten het belangrijkst en die was goed. In vergelijking met andere restaurants vind ik de prijs voor het gebodene wat aan de hoge kant. En ik heb in mijn leven wel eens betere kaasplankjes gegeten. Ik vind het ook prettig als mij wordt verteld wat er precies op mijn bord ligt. Dat gebeurde nu bij geen enkel gerecht. Desaltniettemin zullen we er vast nog wel eens gaan eten.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Mooi restaurant om een nieuwe nog te ontdekken plek in Eindhoven. Gastvrije eigenaresse met hart voor de zaak! Een aanwinst en weer eens wat anders!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Beetje overgewaardeerd, maar wel leuke plek. Bediening is amateuristisch, maar niet storend. Eten is best ok. Al met al heb je er best een leuke avond maar om het nou heel hoog te waarderen, dat zit er echt niet in.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Op de website was aangegeven dat je kleinere porties kon bestellen, dit was echter niet het geval.
De porties waren niet groot, je kon er wel vanalles bij bestellen à 3,5.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Mijn nieuwe favoriete plek in Eindhoven! Het eten was lekker en culinair opgemaakt. Bediening met goede zorgen, leuke sfeer en locatie.
Willy A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We bestelde mezze, kaasplankje en charcuterie voor € 35.- bij de fles wijn, dit was ronduit teleurstellend. Prijs kwaliteit is totaal niet naar verhouding.
Bij het hoofdgerecht moesten we salade en friet apart betalen en dat is verder geen punt maar ook hier geldt prijs kwaliteit klopt gewoon niet de salade was zo klein en weinig, kortom nooit weer.
Locatie is wel leuk
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten is prima en kwalitatief goed voor de prijs die je betaalt. Inrichting is erg mooi, personeel gedraagt zich vreemd en weet zich 90% van de tijd geen houding te geven. Niet klantvriendelijk.
Maud W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Super sfeer en vriendelijk personeel. Bieden hele goede service. Gerechten soms wat klein gezien de prijs. Opmaak is mooi en de wijn was heerlijk!
Hena K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het was een leuke ervaring om bij Victoria te eten. Het eten was heerlijk. Het menu was summier, maar dat betekent wel dat alle gerechten met volle aandacht worden bereid!
Jaime R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Nice place
Justine K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Inrichting is leuk, aardige bediening en lekker eten. Het eten werd alleen wel héél snel bediend, we hadden binnen een half uur weer buiten kunnen staan, maar we wilden juist even gezellig tafelen. En de grote portie was toch vrij klein, verder zeker aan te raden.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten in sfeervol restaurant. Was onze eerste keer; maar komen zeker terug. Reservering via The Fork ging echter mis. Reservering was niet doorgekomen en restaurant zat helemaal vol. Gelukkig heeft het personeel eea goed opgevangen met oa ook een koffie van het huis. Maar nu al voor de tweede keer op rij bij verschillende restaurants dat reservering op de dag zelf met The Fork fout gaat. Slechte zaak!
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Porties waren zeer klein, concept S/M/L komt niet overeen. Ossehaas besteld, portie niet wat besteld, was op. Daarna kwam een smaakloos gebakken biefstuk......
Saus klopte niet met menukaart (groene pepersaus, maar was rode portsaus).
Kwartier gewacht op glas wijn, glazen waren op.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Fijn om te kunnen kiezen uit een small, medium of large gerecht.
Fijne, prettige ambiance en vriendelijke bediening! Een aanrader. Hier gaan we zeker terugkomen.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Ondanks large porties, vind ik ze persoonlijk nogal aan de kleine kant. Er mag wel meer groenten bij de gerechten geserveerd worden. Mooi restaurant.
lon81 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Echt een van mijn favorieten! Het eten was weer heerlijk. Alles goed op smaak en leuke bediening. Ik ben fan van de verschillende maten. Heb je kleine honger dan bestel je maat S, heb je grote honger L! Of als je gewoon lekker vanalles van de kaart wilt bestellen kun je ook meerdere kleine gerechten nemen. Top!
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellige sfeer, mooi interieur en heerlijk eten. Moest lang wachten voordat eerste drankje werd opgenomen ook tijdens het eten hadden ze daar iets alerter op kunnen zijn. Wel echt een aanwinst voor Eindhoven! Mede door deze zaak wordt het Victoria park steeds levendiger.