Victoria

Maandag & dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 10:00 – 22:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Victoria

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
C.M V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heel leuke bediening, kaart kan beter,kaart te bescheiden. Duurt te lang voordat je bediend wordt. Bediening maakt veel goed.
Xaveria V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben een hele avond heerlijk getafeld. De bediening was heel erg vriendelijk en totaal niet opdringerig. We hadden de tijd om rustig te tafelen en daar sloot Victoria perfect bij aan. Ze hebben goede wijnen op de kaart staan voor een zeer goede prijs en de hele menukaart/opzet paste perfect bij elkaar. Zeker een aanrader!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten en sfeer was geweldig. Bediening heel aardig maar kwamen erg weinig langs voor drankjes en opnemen bestelling. Zou toch zeker nog eens terug willen komen.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Alles klopt. Fijne ongedwongen sfeer. Ondanks de drukte tijdens de wijn spijs wandeling toch alle aandacht voor de ‘normale’ klanten. Heerlijk eten en mooie wijn. Aanrader.
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Super lekker gegeten. Eens een keer geen standaard menu kaart. De bediening was in een woord gewoon top. We hebben een zeer leuke, lekkere en smaakvolle avond gehad.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het is heel gezellig, zijn leuke mensen, mooi ingericht, het is lekker eten maar echt te duur voor wat je krijgt.
De wijn heerlij. Voor de drank betaal je niet te veel.
Het water is gratis, fijn, zo hoort dat.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hele leuke avond gehad. Zeer goede en vriendelijke bediening. Als suggestie, (omdat je echt alles geproefd moet hebben) zou nog een combi met shared food op de kaart moeten staan.
Gaan daar zeker weer heen.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zo heerlijk en zo sfeervol/gezellig! Fijne plek zowel privé als zakelijk. Nu 3x geweest en ze zijn er altijd even hartelijk.
Ingeborg W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij wilden het eten graag delen en bestelden mezze en pata negra vooraf en vroegen of we de catch of de day (hele gegrilde dorade) met z’n tweeën mochten eten. Was geen enkel probleem! Het was een heerlijke zomeravond op het terras. Goede, informele sfeer met alerte en persoonlijke bediening!
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke locatie wat nog niet door het grote publiek ontdekt is.
Ongedwongen sfeer, relaxte bediening. Eten is goed, eenvoudig en porties waren precies goed voor ons zodat we nog een dessert konden eten.
Komen waarschijnlijk nog wel een keer terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Aanrader! Lekker buiten de zomer vieren en laten verwennen door het personeel, Die dames begrijpen allemaal hun vak. Kleine maat prima kaart. Hoe vaak wordt die gewisseld?
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Aanrader! Leuke sfeer, prachtig ingericht en vooral super aardige bediening. Voelden ons vooral heel welkom en verwend. We zaten lekker buiten. Kaart is niet herleef uitgebreid maar wel lekker. Ben benieuwd hoe vaak de kaart wisselt...
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben buiten kunnen eten. Het eten was goed, ik zou Victoria een goed middenklasse restaurant willen noemen. Er waren wel momenten dat we lang moesten wachten op een gang. Om me heen hoorde ik mensen klagen over wachttijden. In veel restaurants komt dat wel eens voor als het druk is en de keukenbrigade niet op volle sterkte is. Volgens mij was dat hier nu ook zo. Daar reken ik een restaurant niet op af. Ik vind de kwaliteit van het eten het belangrijkst en die was goed. In vergelijking met andere restaurants vind ik de prijs voor het gebodene wat aan de hoge kant. En ik heb in mijn leven wel eens betere kaasplankjes gegeten. Ik vind het ook prettig als mij wordt verteld wat er precies op mijn bord ligt. Dat gebeurde nu bij geen enkel gerecht. Desaltniettemin zullen we er vast nog wel eens gaan eten.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Mooi restaurant om een nieuwe nog te ontdekken plek in Eindhoven. Gastvrije eigenaresse met hart voor de zaak! Een aanwinst en weer eens wat anders!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Beetje overgewaardeerd, maar wel leuke plek. Bediening is amateuristisch, maar niet storend. Eten is best ok. Al met al heb je er best een leuke avond maar om het nou heel hoog te waarderen, dat zit er echt niet in.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Mijn nieuwe favoriete plek in Eindhoven! Het eten was lekker en culinair opgemaakt. Bediening met goede zorgen, leuke sfeer en locatie.
Willy A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We bestelde mezze, kaasplankje en charcuterie voor € 35.- bij de fles wijn, dit was ronduit teleurstellend. Prijs kwaliteit is totaal niet naar verhouding.
Bij het hoofdgerecht moesten we salade en friet apart betalen en dat is verder geen punt maar ook hier geldt prijs kwaliteit klopt gewoon niet de salade was zo klein en weinig, kortom nooit weer.
Locatie is wel leuk
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten is prima en kwalitatief goed voor de prijs die je betaalt. Inrichting is erg mooi, personeel gedraagt zich vreemd en weet zich 90% van de tijd geen houding te geven. Niet klantvriendelijk.
Maud W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Super sfeer en vriendelijk personeel. Bieden hele goede service. Gerechten soms wat klein gezien de prijs. Opmaak is mooi en de wijn was heerlijk!