Victoria

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:30

Johan H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hier 3 dagen gegeten tijdens ons verblijf in Beren aan Zee, en kan niet anders zeggen dan gewoon zeer goed en niet alleen het eten maar ook de service en bediening gewoon HEEL GOED.

Wij hebben gegeten als voorgerecht

Trio van zalm, mouse van paling en heilbotcarpaccio.
Gebakken mosselen en tomaat ,in ui en knoflook met gegratineerde kaas.
Proeverij van het huis 5 verschillende gerechtjes.

Deze waren alle zeer goed.

Hoofdgerechten.

Diverse soorten vis met verse groenten met kreeftensaus.
Heerlijke Noordzee tong. 2 dagen achter elkaar gegeten zo lekker
En de slibtongentjes.
De hoofdgerechten met diverse aardappel gerechten en groenten.

Nagerechten.

Weinig gebruik van gemaakt omdat de twee gangen voldoenden waren.
Maar wel het kaasplankje, koffie met een Talisker whisky .

Bij alle drie de dagen wijn van Torres gedronken zowel de Witte als de Rose, gewoon goed.
B B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Super vis en lekker vers
Ook het vlees is zeker een aanrader
Prima wijntje
Personeel uiterst vriendelijk
Kom zeker terug
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Met een Groupon hier geweest. Er werd 5 gangen beloofd. Echter kregen wij 1 amuse en 4 gangen eten. De amuse was veels te zout. Daarna kwam een ganzen pathe maar die had geen smaak. Vervolgens werd er soep geserveerd. Broccolisoep was de soep geserveerd in een kopje dat op een koffiekopje leek. De smaak van de soep was goed te doen. Hoe het geserveerd werd was minder. Vervolgens kwam het hoofdgerecht met keuze uit een ossenhaas of kabeljauw. De ossenhaas reepjes waren er dik gesneden en goed van smaak. Als dessert werd er een zoete chocolademousse geserveerd met een bolletje zeezout caramelijs en een frambozen iets.
De service was verder goed te noemen, echter waren er een aantal amateurische kleinigheden. Het glas werd niet voor je ingeschonken en bij bestelling van een 2e glas werd alleen het flesje gebracht. Ik verwachtte tenminste ook een nieuw glas. Echter voor €19.50 per persoon was dit 4 gangen diner zijn prijs waard.