Victoria Garden

Meer informatie over restaurant Victoria Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Jo100 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heb heerlijk gegeten gebakken ossenhaas in een heerlijke saus met groente
Ga zeker snel weer echt een aanrader
Super bediening je eten komt super snel
Carwij .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zojuist soep en loempia gehaald bij VG. De soep ging wel maar de loempia was vreselijk. Het leek of de loempia eerder is gebakken en nu is opgewarmd in de magnetron; zo taai dat ik er niet doorheen kom en 'm niet opgegeten. Maar even niet meer naar VG.
John W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vaker gegeten bij Victoria garden. Altijd goed, leuke bediening aardige mensen. Maar de laatste paar keer, eten is goed maar de service liet erg op zich wachten. 2 uur gezeten voor een voorgerecht en hoofd gerecht, kregen de kaart voor een dessert zijn niet op komen dagen. Helaas ging de ene telefoon na de andere.. Niet ontspannend, jammer. Voorlopig zijn wij klaar.
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Hier gegeten met hele de familie voor een speciale gelegenheid. Was een mooie grote ronde tafel voor ons klaar gezet. Vooraf schalen met hapjes, allemaal even lekker. En de mogelijkheid om voor een redelijk bedrag twee kleine gerechtjes te eten ipv een grote was ook erg leuk. Goed gegeten, vriendelijke mensen.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Bij Victoria Garden wordt je als persoonlijke gast ontvangen, met aandacht en een praatje.
Het eten is er gewoon goed, boven gemiddeld.
Dus een aanrader, wij komen zeker weer
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Komen hier regelmatig, zowel voor een afhaal maaltijd alsook in het restaurant gedeelte.
De afhaalmaaltijden zijn van een goede kwaliteit en qua samenstelling vergelijkbaar met elke ander willekeurige chineese "afhaal" restaurant.

Echter het restaurant gedeelte kenmerkt zich door de wat luxere gerechten.
Dit maakt ook meteen het onderscheid met een gemiddelde chinees, daar de keuze op de kaart wat beperkter is, en de porties wat kleiner (en de prijzen uiteraard ook wat duurder) dan je normaal gewend bent bij een Chinees restaurant.
Maar verder is de smaak en kwaliteitsverhouding hier verder goed op elkaar afgestemd.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vanavond weer geweest bij Victoria Garden, en tot onze verassing hadden ze sinds 1 oktober iets nieuws, het 2 gangen menu met kleine gerechtjes (zo'n 50) waar je uit kon kiezen, een soort Tapas dus, heerlijk en je kan dus meerdere (kleine) menu's uitproberen waarbij je minimaal 2 gerechtjes besteld , fantastisch, ook geschikt voor mensen die niet zoveel op kunnen, en in gezelschap zijn van grotere eters. weer een goede service van Victoria Garden.
Solange L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Gisteren ben ik voor het eerst bij Victoria Garden geweest. Wat hebben wij heerlijk gegeten!! De ossenhaas smaakte perfect! Ook het dessert (walnootijs met caramel saus) was zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is ook top! Ik kom binnenkort zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Weer heerlijk gegeten bij Victoria Garden, dim sum, kipreepjes en overheerlijke malse ossenhaas blokjes, een ijsje (noten karamel) en koffie van het huis.
de eigenaar neemt de tijd om een praatje met je te maken, dus persoonlijk en geen haast.
F V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
we komen vaak en hebben de intentie dat blijvend te doen. Al eerder roemde we deze heerlijke Chinees. Het doet ons af en toe weer smachten naar Hong Kong. De gestoomde tarbot blijft een topper. De wijnen zijn verrassend goed. Fijne bediening. Altijd aandacht. Ga zo door, mannen!
Karlien C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Heerlijk eten, goede service (als gast word je echt als gast behandeld, met egards) en dat plafond! Prachtig! Het beste chinees restaurant van Purmerend én de wijde omtrek!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met vrienden gegeten want in het verleden waren wij lovend over dit restaurant, maar dat viel zwaar tegen en dat was al de tweede keer : het voorgerecht Tap Pit Saam Sik was flauw en weinig smaakvol. Het hoofdgerecht Sa Cha Mm Bo ook flauw en niet smaakvol maar was bovendien weinig. In het verleden werd er op het einde op een kopje koffie met een drankje getrakteerd, maar dit keer niet. Het geheel was zeer teleurstellend, zowel voor ons als onze vrienden. Is er misschien een andere kok of leiding gekomen ? We vinden dit erg jammer.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Heerlijk met de kinderen gegeten. De gerechten zijn van een goede kwaliteit. Het personeel heeft een prettige aandacht voor de gasten, incl de kinderen. De bediening had goed opgemerkt dat wij onze trouwdag vierden en speelde hier leuk op in. Gewoon een top avond!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Chinees restaurant met een keuken op een wat hoger niveau maar ontbreekt de babi pangang natuurlijk ook niet.
Heerlijk ossenhaas met zwarte bonen saus en garnalen in zoet zure saus alleen jammer dat de groenten zo erg groot zijn gesneden, in de zoet zure saus zat een hele plak ananas ipv stukjes. Bediening hoffelijk en attent en het ziet er "sjiek" uit.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Ossenhaaspuntjes met gember heerlijk
Dessert geflambeerde ananas super.
Bediening attent.
Decor goed, vooral het plafond.
Zomertyd .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Met vrienden onlangs Tepan yaki gerechten gegeten. Was overheerlijk. Vriendelijke bediening en een mooi restaurant. Zeker aan te bevelen.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Gisteren wat afhaalmaaltijden gehaald was door een kennis gewezen op de lemon chicken die niet op de afhaallijst staat maar die wel te bestellen is
had hoge verwachtingen bij dit gerecht wat 15 euro kostte maar was uiteindelijk een grote teleustelling kreeg een bak metgepaneerde kipfilet en een bakje met citroensauw apart kipfilet zat totaal geen smaak aan zeer flauw en de saus was waterig en ook zeer weinig smaak aan had dit anders verwacht zeker daar ik in het verleden hier altijd zeer smakelijke gerechten heb gehaald
ook de babi pangang was niet erg bijzonder en de nassi en bami die ik erbij besteld had was ook zonder smaak en zonder zout misschi2n heeft de kok een zoutarm dieet jammer ga hier geen eten meer halen
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Jammer als je Pekingeend besteld en thuis open maakt de helft harde en niet te eten eend is. Jammer dat ik vorige keer daar zo lekker gegeten hebt.
Lambert D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Ben totaal niet tevreden. Bestelde een loempia en een Suu laat soep. Deze was zeer lekker. Maar nu komt het. Vroeg de rekening en de ober vroeg mij 16.50. Ik zeg mag ik de kaart even van u. Blijkt dat de loempia er niet op staat. Dus ik zeg dat een loempia voor 6.50 een beetje duur is. Doet u dan maar 3.50 dat kost hij voor afhalen. Voel me een beetje bedonderd. Met vriendelijke groet Lambert
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Zaterdag jl rond 3 uur heeft mijn man de 185-121\122-134 gekocht. Wij wonen in Frankrijk en ik verheug me altijd erg op Uw gerechten, dit x een grote teleurstelling. De mihoen was als pap dus dat gerecht hebben we niet verder gegeten. De babi pangang droog zeker niet zoals we gewend zijn, de Bahmi was ook veel te gaar, heb de indruk dat alles al een keer was opgewarmd, kortom niet voor herhaling vatbaar.