Victor's Espresso Bar

Maandag t/m Vrijdag Gesloten
Zaterdag 08:30 - 18:00

DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Koffie is lekker, maar de service doet dat te niet. Langzaam, chagrijnig, er kan geen vriendelijke woord van af. De koffie zou er bijna zuur van worden.
PureSenses .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
“Prima koffie, slechte bediening”

De koffie in Victors is redelijk. Wel vind ik dat het veel uitmaakt wie de koffie zet of hij echt lekker is of matig. Dat is natuurlijk zonde, want je wilt dat je koffie altijd hetzelfde smaakt. De taartjes zijn prima, de broodjes matig. Victor's is een lekker plekje om even een krantje te lezen of als meetingpoint met je vriend of collega, maar het heeft wel z'n beste tijd gehad wat mij betreft. Het personeel is soms ietwat arrogant en onvriendelijk en de koffie kwaliteit dus niet consistent.
Kenny B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
De lekkerste koffie van Haarlem! Komen hier al jaren meermalen per week aan onze cafeïne trekken.
Broodjes ook prima, maar focus is koffie en (huisgemaakte) taart. Personeel is 1 woord top!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Top koffies hebben ze hier! We hebben een specialty en een witte chocolade melk met slagroom genomen. Heerlijk! Goede service, vriendelijk en vooral heerlijk huiselijk ingericht. Goed geprijsd ook. Zeker een aanrader!
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Om een dagje Haarlem te beginnen willen we, mijn vriendin en ik, eerst een koffie (of iets dergelijks). Toevallig kwamen we langs Victor's Espresso bar. Daar een 'latte macchiato' en een 'Victor’s cappuccino - caramel' gedronken met een 'short cake' daarbij. Was allemaal erg lekker. Water mag je gratis pakken. Bediening was ook vriendelijk.