Victor Russo's Osteria

boommarkt 23 2311 EA Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Victor Russo's Osteria

Authentiek, eigen import. Slowfood en biologisch.

Meer informatie over restaurant Victor Russo's Osteria

• Kom je met de auto?
    Parkeerterrein de haagweg. Net buiten het centrum. Shuttlebusjes staan gereed om u op uw gewenste locatie in het centrum te brengen

Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Victor Russo's Osteria

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voor 4 mensen gereserveerd. Rekening gehouden met 2 personen. Twee uur gewacht op hoofdmaaltijd (na oninteressant voorgerecht) . Koolzuurhoudend water besteld. Niet gekregen. Hoofdmaaltijd was niet te eten. Echt waardeloos.. Twee happen en gestopt met eten, terwijl ik na twee uur echt trej had. Pasta met veel teveel rode saus. Zo slecht, zo slecht dat de avond was bedorven mbt mijn verjaardagviering. Nooit adviseren hier te gaan eten!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke service
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Dit restaurant is een uitstekende keuze voor autenthiek Italiaans eten ! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lucie C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten, top restaurant met geweldige bediening
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het voorgerecht kwam direct uit de koeling, dus te koud. Het Italiaanse personeel sprak goed Engels, hoewel door de aparte tongval toch een misverstand ontstond: men wilde door de drukte vreemden bij elkaar aan tafel zetten (2 x 2) en dat kwam ons niet goed uit. Om onze Nederlandse nuchterheid en organisatievermogen tegenover het Italiaanse temperament en chaos hebben we naderhand kunnen lachen. Voor liefhebbers van authenticiteit.
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een week van tevoren een tafel voor 2 gereserveerd voor een speciaal avondje uit op zaterdag 3 november. Bij aankomst werd ons enkel nog een plekje aangeboden bij een ander stel aan de tafel. Tot onze grote verbazing was dit het enige aanbod wat wij kregen en werd niet mee gedacht om tot een betere andere oplossing te komen. Belachelijke gang van zaken, wanneer je gewoon via hun eigen site nota bene ruim op tijd reserveert. Totaal niet klantvriendelijk en zou dus zeker niet aanraden hier te reserveren.
Marit N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Antipasti super! Primi heel smaakvol, dessert viel wat tegen. Heel vriendelijke en enthousiaste bediening. Door de drukte niet altijd snel, maar fijne sfeer en zeker voor herhaling vatbaar.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk eten. Echt Italiaans.
Zeer royale porties.
Prima wijnadvies.
Absolute aanrader.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij sluiten ons volledig aan bij alle andere, helaas negatieve, reviews als het gaat om kortingsarrangementen als het AH keuzemenu. Niks keuze. Ongevraagd bij anderen aan tafel geplaatst. Idiote prijzen voor een bodempje "Pinot Noir" Geen wijnkaart gezien, geen menukaart gezien. En een zeer matig voorgerecht anti pasti voor 2 personen, een lekker maar niet bijzonder hoofdgerecht en een ondefinieerbaar en slecht dessert. Daarbij een kille en zakelijke bediening.
Om opbouwend te eindigen zouden wij adviseren dat Osteria zich verre moet gaan houden van alle kortingsformules en weer moet gaan koken zoals in het begin in de Vrouwensteeg.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij zijn ingedeeld aan een tafel voor 4 personen. Pas nadat wij bezwaar hadden gemaakt kregen wij een tafeltje voor 2, maar dan bij toiletten en spoelkeuken toegewezen. Wij houden er niet van om bij vreemden aan tafel te moeten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hadden een tafel voor twee personen gereserveerd. Wij zaten aan een tafel voor 4 personen, we moesten onze tafel met twee andere mensen delen. Het is een klein restaurant maar dit verwacht je toch niet. Het eten was redelijk maar prijs kwaliteit verhouding is toch niet helemaal in balans. Wij hadden ons een andere avond voorgesteld.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Leuk restaurant, echt Italiaans in gerechten en bediening.
Wij (4 dames) hebben 4 gangen besteld.
Heerlijke gerechtjes, alleen het nagerecht vonden wij niet zo lekker.
Leuke bediening, lekkere wijnen bij het eten.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
ik vind het een mooi en authentiek restaurant met navenante kaart/gerechten. we hebben er enorm van genoten.
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
De AH-restaurantactie valt tot nu toe bij de meeste restaurants tegen. Je krijgt op de website een keuzemenu voorgeschoteld dat er heerlijk uitziet (en waarvoor we kiezen!). Bij het restaurant aangekomen is er weinig/geen keuze. Ik denk als we 'gewoon' waren gekomen we vele lekkerder hadden gegeten. Je krijgt het gevoel dat je de goedkoopste gerechten krijgt en de duurste wijnen. Zeer teleurstellend dus.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijke maaltijd van 3 gangen in een gezellig restaurant met een iets gestreste bediening. De gerechten waren smaakvol, verfijnd en werden gecombineerd met goede wijn. De bediening sprak alleen Engels en je merkte soms enige spanning bij ze op, maar verder goed geholpen.
Bijzonder dat je alleen contact fooi kan geven, vond dat de bediening het had verdiend. Maar helaas zelden meer bij me dan mijn pasjes.
C D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We waren er met AH-actie. Dat werd duidelijk gemaakt: eerst kort vooraf een mailtje dat we op een andere tijd moesten komen; toen met "andere AH-gasten" afgezonderd
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Slechte ervaring. Bediening spreekt geen Nederlands. De boeking via Iens/AH was bij hun niet bekend (ondanks bevestiging Iens). Toch een tafel gekregen. Gerechten waren prima, sfeer en inrichting ook. Maar toen het druk werd gingen ze mensen aan reeds gevulde tafels toevoegen. Ook aan ons werden bijna 2 heren toegevoegd, maar wij gaven aan dit niet op prijs te stellen, eindelijk een avond samen en met een te krappe tafel voor 4 personen. Dit werd ons duidelijk niet in dank afgenomen. Demonstratief werden even later menukaarten bij de plaatsen gelegd. Niet veel later maar de rekening gevraagd, om elders nog wat te gaan drinken. Wij komen hier niet meer.
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Via Ah restaurantactie gegeten. Er werd aangegeven dat het een driegangen keuzemenu was, echter kon je alleen bij het hoofdgerecht uit 2 dingen kiezen. Het was niet wat we ervan verwacht hadden en dat viel erg tegen. Wij zaten in de winkel en er werd niet echt naar ons omgekeken. Komen niet terug.
E.H. L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We komen terug!
Jan-Wilem V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Eten niet echt bijzonder, pasta stelde niet veel voor was slecht, vlees wat we kregen was erg zout, kaasplankje waren de kazen te koud en daardoor hard