Victor Russo's Osteria

boommarkt 23 2311 EA Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Victor Russo's Osteria

Authentiek, eigen import. Slowfood en biologisch.

Meer informatie over restaurant Victor Russo's Osteria

• Kom je met de auto?
    Parkeerterrein de haagweg. Net buiten het centrum. Shuttlebusjes staan gereed om u op uw gewenste locatie in het centrum te brengen

Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Victor Russo's Osteria

Gabriel S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Voorgerecht goed, hoofdgerecht slecht. Bediening vriendelijk maar onprofecioneel. Niet goed georganiseerd en zeker niet efficiënt. Ze wilden heel duidelijk maken dat ze druk waren (door hardop zuchten, enz., enz.).
André P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
We hadden het AH menu het voorgerecht was goed het hoofdgerecht was een pasta en daar was dan ook alles mee gezegd het nagerecht zag er beter uit verder zeer chaotisch communicatie zeer moeilijk dus geen aanrader
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Als je meedoet met een AH actie, wil je de klant kennis laten maken met je restaurant en zul je o.a. moeten investeren in de kwaliteit van het eten. De gerechten zijn, uitgezonderd het dessert, niet bijzonder. De pasta was niet gaar!! Het restaurant was gezellig druk en het personeel vriendelijk!

Agnes en Ruud
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
teleurstellend zeker in vergelijk met de verwachting nav een bezoek al enige tijd geleden op de oude locatie. Toen fantastisch gegeten.. erg rommelig en steeds bij her opengaan van de buitendeur een erg koude wind.. we gingen bijna verkleind weg..verder erg rommelig
Jelske T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Wij hadden het ah menu en waren teleurgesteld over het eten. Het voorgerecht bestond uit diverse vleessoorten, niks mis mee, maar daar was verder niets meegedaan. Het hoofdgerecht bestond uit pasta in saus en een paar olijven. Weinig verrassend en niet bijzonder van smaak. Het nagerecht was nog het meest "aangekleed"een stukje panna cotta met saus en een plakje pannettone met wat saus met daarbij enkele bos-en aalbessen. Mijn disgenoot had net een half jaar in Italie gewoond en had hoop op iets meer bijzonders dan dit! Wellicht was dit een weinig geïnspireerd menu omdat het om een ah menu ging. Voor ons geen reden om hier vaker terug te keren ondanks de verder vriendelijke bediening.
P. R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
ok
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Was erg lekker, alleen mis ik groente.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Fijne plek en fijne bediening om heerlijk te eten
Job W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Via internet gereserveerd op dinsdag. Op de site staat vermeld dat het leuk ingerichte restaurant dicht zou zijn. Bij binnenkomst hartelijk ontvangst. Wijn en menukaart werden gebracht. Het bleek dat sommige gerechten op de vrij beperkte kaart nog niet gemaakt konden worden. Het was op 8 januari de eerste dag na de vakantie. Ook de aangeprijsde focaccia kon niet worden bereid volgens de melding op de kaart, wel met champignons. Ook een van de ( spirali pasta) zou anders moeten. Na een prima Italiaans plankje met ham en worst, de aangepaste focaccia was het lang wachten. De zalm bleek verbrand te zijn dus moest opnieuw. De pasta kwam alvast binnen. Na meer dan 5 minuten de nieuwe zalm. Weer geruime tijd wachten op het speenvarken met geroosterde groenten. Die zaten in een zak. De aubergine was zwaar gebruind, lichtelijk zwart en de rode uit was bovenop verkoold. De twee plakjes speenvarken smaakte prima. De garnering met een takje rozemarijn zag er ge simpel uit. Het dessert, tiramisu was er nog niet dus de keuze was kaasplankje of panna cotta. De wijntjes waren prima, maar een nog niet leeggedronken glas debrasseren is niet wat je verwacht in deze omgeving. Capuccino was er niet, logisch na 11 uur in de ochtend. De espresso was weer prima. De rekening van €184,- viel dan weer tegen. Tip begin een dag eerder met het stoofpotje voor te bereiden of sluit het restaurant op dinsdag zoals aangegeven op de site. Al met al net een voldoende.
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Ons beloofde gratis drankje kregen we niet. Wijn per glas vrij duur en 1 glas teveel op de rekening. De tafel stond op de autostrada: druk punt waar iedereen langs liep, jammer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker gegeten, pasta en vissoep erg lekker! Zeebaars wat minder helaas... vulling was erg droog. Vis zelf wel lekker.
Rikie H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Vriendelijke mensen .
Laura ???? laat je eerst proeven van de wijn. ????
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voor 4 mensen gereserveerd. Rekening gehouden met 2 personen. Twee uur gewacht op hoofdmaaltijd (na oninteressant voorgerecht) . Koolzuurhoudend water besteld. Niet gekregen. Hoofdmaaltijd was niet te eten. Echt waardeloos.. Twee happen en gestopt met eten, terwijl ik na twee uur echt trej had. Pasta met veel teveel rode saus. Zo slecht, zo slecht dat de avond was bedorven mbt mijn verjaardagviering. Nooit adviseren hier te gaan eten!!
Lidia T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was echt heel druk, maar de sfeer was goed. We moesten lang op het hoofdgerecht wachten, maar dat werd opgelost met een glas wijn van het huis. Het verassingsdessert was te groot voor 1 persoon, dus 1 dessert was voldoende. Echt heerlijk gegeten!
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk echt Italiaans eten met een passie voor eerlijke biologische ingredienten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke service
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Dit restaurant is een uitstekende keuze voor autenthiek Italiaans eten ! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lucie C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten, top restaurant met geweldige bediening
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het voorgerecht kwam direct uit de koeling, dus te koud. Het Italiaanse personeel sprak goed Engels, hoewel door de aparte tongval toch een misverstand ontstond: men wilde door de drukte vreemden bij elkaar aan tafel zetten (2 x 2) en dat kwam ons niet goed uit. Om onze Nederlandse nuchterheid en organisatievermogen tegenover het Italiaanse temperament en chaos hebben we naderhand kunnen lachen. Voor liefhebbers van authenticiteit.
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een week van tevoren een tafel voor 2 gereserveerd voor een speciaal avondje uit op zaterdag 3 november. Bij aankomst werd ons enkel nog een plekje aangeboden bij een ander stel aan de tafel. Tot onze grote verbazing was dit het enige aanbod wat wij kregen en werd niet mee gedacht om tot een betere andere oplossing te komen. Belachelijke gang van zaken, wanneer je gewoon via hun eigen site nota bene ruim op tijd reserveert. Totaal niet klantvriendelijk en zou dus zeker niet aanraden hier te reserveren.