Vicini

Goudenregenplein 11 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Vicini

Italiaanse tradities

In dit kleine, knusse restaurant aan het Goudenregenplein geniet je van de lekkerste Italiaanse specialiteiten. Of je nou zin hebt in een uitgebreid diner of een snellere hap met een goede pizza of pasta; je bent altijd ontzettend welkom. Gastvrouw Zineb zorgt met haar team dat het jou aan tafel aan niks ontbreekt en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Vicini

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

jacobien F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Kort maar krachtig. Heerlijk gegeten. Bediening doet haar best maar kan leren beter aan te voelen wat de klant wil. Het gaat om het managen van verwachtingen. Ze zijn zeker welwillend. Nu nog uitvoeren. En vraag de klant mee te lopen naar de kassa voor het afrekenen. Ook daar kan je de bon inzien!
mattgroos .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Niet de eerste keer dat we bij Vicini zaten en zeker niet de laatste. Lekkere gerechten en een uitstekende bediening. Ruime keuze aan gerechten, zodat er voor iedereen wel iets heel lekkers bij zit. Persoonlijke bediening maakt het dan helemaal af.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten was heerlijk. Het was druk, dus de bediening liet af en toe op zich wachten, maar ondanks de drukte bleven ze erg vriendelijk. Een heerlijke avond gehad die voor herhaling vatbaar is
M.E. S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verrassende kaart met gevarieerde gerechten. Het restaurant is een stuk groter dan het van buiten lijkt. Bediening professioneel, goed geïnformeerd en duidelijke uitleg. Ongelofelijk dat uit een schijnbaar kleine, eenvoudige keukeninrichting/-opstelling zulke heerlijke gerechten kunnen komen. Zeker een aanrader.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Fantastisch eten en prettige bediening. We komen zeker terug!
Cris K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellig gegeten, leuke bediening, heerlijke zeevruchten.
Jammer dat op het laatst de dessertkaart niet meer aangeboden werd, waarschijnlijk omdat het te laat was?
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lekker "tentje" met 'n goede maaltijd tegen een alleszins redelijke prijs.
Wij komen er vast nog wel 'ns 'n keertje terug.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een drukke Valentijnsavond! Wederom erg smaakvolle gerechten. De eigenaresse en de medewerkers werken erg hard. Service was goed en vriendelijk. In het begin was het, i.v.m. de drukte, wel wat langer wachten op de drankjes. Erg fijn om dit leuke Italiaanse restaurantje in de buurt te hebben om af en toe een hapje te eten.
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zoals iedere, keer heerlijk gegeten. Bij Vicini altijd goed! Weer een nieuwe kaart en verassende lekkernijen los van de kaart.
petrusc .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met vrouw en dochter heerlijk gegeten bij Vicini. Uitstekende bediening en smaakvolle gerechten.
Heb genoten van de Bocconcini en de Arrabiata, en alles redelijk geprijsd.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Afgelopen vrijdag met z'n tweetjes heerlijke gegeten. Sfeervol buurt Italiaantje, super vriendelijke bediening en voor redelijke prijzen. Nog hartelijk dank voor de tequila glaasjes!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, het was op dinsdag heel rustig. Verwacht geen gezellige inrichting, is nogal basic, doet onrecht aan de nieuwe menukaart (vernieuwd om de 4 maanden).
Omdat herrestaurant aan de leuke is, stonk het naar rook, dat verpeste de avond.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Uitstekende ontvangst en bediening! Het hoofdgerecht viel wat tegen, nogal saai en vlak van smaak.
Kristina B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hey was een gezellige avondje bij Italiaan! Aardige personeel, snelle service. Het eten was in 't algemeen goed, alleen jammer dat pizza deeg was te hard en matig gekruid. Qua inrichting knus en gezellig. Enige minpunt als je naar binnen komt ruik je wel beetje riool lucht. Maar verder wel voor herhaling vatbaar!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Begin vorig jaar lekker gegeten, boed behandeld; gisterenavond SCHANDALIG !!?
Eerst 45 min. wachtenvoo pizza, serveerster aangesproken (kok in keuken Zelf aan het eten en met klanten kletsen !!) , daarna binnen 2 minuten eten met 2 niet gare pizza's en 2 wel gare en lekkere pizza's. Serveerster kon alleen aanbieden binnen 10 minuten 4x nieuwe pizza, haalt borden weg en komt teryg nee, lukt niet in 10 min. Had een fkes wjjn aangeboden en we waren febkeven, nu werden we de zaak 'uitgestuurd' Hoezo klantvriendelijk, eerst klein uur wachten dan galfgare pizza en dan wegsturen !! NOOIT MEER DUS !!!!
RichardR .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke gerechten, leuke kaart, goede wijnen, fijne omgeving, ongedwongen sfeer en goede akoestiek. Hiervoor kun je zorgeloos bij Vicini terecht. Wat Vicini voor ons onderscheidend maakte is de welgemeende en juiste dosis persoonlijke aandacht van de bediening en de aanwezige eigenaresse. Top Avond!
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weer Rene Keller en gezellig bij Vicini gegeten. Is al langere tijd voor ons een vaste waarde waar we steeds graag terugkomen. Plezierige mensen waar je snel aan ziet dat ze zich willen inspannen het Hun hasten naar de zijn te maken. We komen gauw weer terug.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuk ingericht restaurant, attente bediening en Italiaanse muziek. Dat laatste is ook niet overal, hahaha. Bij het aperitief helaas niets erbij om te knabbelen. Maar dat was achteraf misschien maar beter ook. Vooraf had mijn tafeldame de carpaccio de spada met rucola (en daarbij een Paiara Bianco) en dat was niet alleen goed, maar ook behoorlijk veel. Ik had de Funghi Trifolati en die was erg lekker met knoflook en ui (maar ook niet weinig). Een krachtige volle smaak. Daarbij een Sangiovese en de avond kan niet meer stuk. Daarna kwamen de Salmone op tafel. Een fors stuk zalm met flink wat groente en dat ook allemaal goed. Alleen wat teveel. Ik had de specialiteit Spaghetti al vicini. Spaghetti vegetariana afgedekt met een dak van brood. Lekker maar machtig en voor mij teveel. Nu zijn wij beiden geen grote eters hoor, maar van mij mag het iets kleiner qua portionering. Nu weet ik het en zal daar de volgende keer ook om vragen. Al met al prima kwaliteit en attente bediening.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen dinsdag bij Vicini gegeten, om verjaardag van mijn zoon te vieren. Het werd een hele leuke avond; gastvrij en ongedwongen ontvangst. Bij binnenkomst van mijn zoon (ik was er al eerder en had zijn stoel versiert, waarna de serveerster de slingers rond de tafel hing voor nog meer feestelijkheid :-)), begonnen alle gasten lang zal ie leven te zingen. Eten was prima, bediening ook service gericht, gezellig en spontaan. Sfeer prima. Dessert was ook een feestje, lichten uit, Stevie Wonders "Happy birhtday" aan en toetje met vuurspuwer kwam naar onze tafel. Kortom wij hadden een zeer geslaagde avond. Nogmaals bedankt Vicini!