Vicini

Goudenregenplein 11 2565 GJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Vicini

Italiaanse tradities

In dit kleine, knusse restaurant aan het Goudenregenplein geniet je van de lekkerste Italiaanse specialiteiten. Of je nou zin hebt in een uitgebreid diner of een snellere hap met een goede pizza of pasta; je bent altijd ontzettend welkom. Gastvrouw Zineb zorgt met haar team dat het jou aan tafel aan niks ontbreekt en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Vicini

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Voordelig
Kristina B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hey was een gezellige avondje bij Italiaan! Aardige personeel, snelle service. Het eten was in 't algemeen goed, alleen jammer dat pizza deeg was te hard en matig gekruid. Qua inrichting knus en gezellig. Enige minpunt als je naar binnen komt ruik je wel beetje riool lucht. Maar verder wel voor herhaling vatbaar!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Begin vorig jaar lekker gegeten, boed behandeld; gisterenavond SCHANDALIG !!?
Eerst 45 min. wachtenvoo pizza, serveerster aangesproken (kok in keuken Zelf aan het eten en met klanten kletsen !!) , daarna binnen 2 minuten eten met 2 niet gare pizza's en 2 wel gare en lekkere pizza's. Serveerster kon alleen aanbieden binnen 10 minuten 4x nieuwe pizza, haalt borden weg en komt teryg nee, lukt niet in 10 min. Had een fkes wjjn aangeboden en we waren febkeven, nu werden we de zaak 'uitgestuurd' Hoezo klantvriendelijk, eerst klein uur wachten dan galfgare pizza en dan wegsturen !! NOOIT MEER DUS !!!!
RichardR .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke gerechten, leuke kaart, goede wijnen, fijne omgeving, ongedwongen sfeer en goede akoestiek. Hiervoor kun je zorgeloos bij Vicini terecht. Wat Vicini voor ons onderscheidend maakte is de welgemeende en juiste dosis persoonlijke aandacht van de bediening en de aanwezige eigenaresse. Top Avond!
Luuk S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Weer Rene Keller en gezellig bij Vicini gegeten. Is al langere tijd voor ons een vaste waarde waar we steeds graag terugkomen. Plezierige mensen waar je snel aan ziet dat ze zich willen inspannen het Hun hasten naar de zijn te maken. We komen gauw weer terug.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuk ingericht restaurant, attente bediening en Italiaanse muziek. Dat laatste is ook niet overal, hahaha. Bij het aperitief helaas niets erbij om te knabbelen. Maar dat was achteraf misschien maar beter ook. Vooraf had mijn tafeldame de carpaccio de spada met rucola (en daarbij een Paiara Bianco) en dat was niet alleen goed, maar ook behoorlijk veel. Ik had de Funghi Trifolati en die was erg lekker met knoflook en ui (maar ook niet weinig). Een krachtige volle smaak. Daarbij een Sangiovese en de avond kan niet meer stuk. Daarna kwamen de Salmone op tafel. Een fors stuk zalm met flink wat groente en dat ook allemaal goed. Alleen wat teveel. Ik had de specialiteit Spaghetti al vicini. Spaghetti vegetariana afgedekt met een dak van brood. Lekker maar machtig en voor mij teveel. Nu zijn wij beiden geen grote eters hoor, maar van mij mag het iets kleiner qua portionering. Nu weet ik het en zal daar de volgende keer ook om vragen. Al met al prima kwaliteit en attente bediening.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Afgelopen dinsdag bij Vicini gegeten, om verjaardag van mijn zoon te vieren. Het werd een hele leuke avond; gastvrij en ongedwongen ontvangst. Bij binnenkomst van mijn zoon (ik was er al eerder en had zijn stoel versiert, waarna de serveerster de slingers rond de tafel hing voor nog meer feestelijkheid :-)), begonnen alle gasten lang zal ie leven te zingen. Eten was prima, bediening ook service gericht, gezellig en spontaan. Sfeer prima. Dessert was ook een feestje, lichten uit, Stevie Wonders "Happy birhtday" aan en toetje met vuurspuwer kwam naar onze tafel. Kortom wij hadden een zeer geslaagde avond. Nogmaals bedankt Vicini!
R D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Super lekkere pasta, en de prijs kwaliteit verhouding is goed zeker nu het op dinsdag en woensdag in de aanbieding is (zie facebook)
De wijn was ook heerlijk
RobinElise-S S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Samen met mijn partner heerlijk gegeten bij Vicini. Beide kozen we voor een pasta, mijn vriend koos een pasta met vongole en mosselen, en ik had de specialiteit een pasta met heerlijke groenten en kruiden gestoomd onder pizza/brood deeg (echt een aanrader). De dranken waren ook heerlijk, ik genoot van een verrukkelijke stevige rode wijn, prachtig van smaak.

De ambiance bij Vincini was top, een simpele maar prima inrichting aangevuld met prachtige Italiaanse live muziek op de achtergrond.

Bediening is erg vriendelijk en er is leuk contact met de keuken omdat die centraal in het restaurant is gelegen.

Heerlijk genoten bij Vicini. Voor iedereen die echte authentieke Italiaanse smaken en geuren wilt ervaren ben je hier helemaal op je plek.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Donderdagavond heerlijk gegeten. Samen een plateau met voorgerechtjes genomen op advies van een heel vriendelijke serveerster. Aanrader! Daarna twee verse pasta's een met truffels en een met pesto. Restaurant is klein maar het eten is zeer de moeite waard. We komen zeker nog eens terug.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening, heerlijke gerechten met veel keuzemogelijkheden en zeer (prettig) verrassend qua uiterlijk en smaak. Een echte aanrader.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op deze hete dag kozen we voor de tweede keer in korte tijd het terras bij Vicini. Het was er druk en de bediening kon het eigenlijk nauwelijks aan. Er ging wat fout, en daarom is een 9 voor service te hoog. Ze losten dat wel goed op en daarom maar wat bonuspunten verzonnen. We hebben ons er niet aan gestoord.
Het viel ons op dat de menukaart een groot aantal gerechten bevat die voor ons in aanmerking komt. Die keus is wel eens minder bij andere restaurants. We komen dus nog wel eens terug.
We aten tagliatelli met gerookte zalm en kabeljauw met truffelsaus. Beide erg lekker. Toe hadden we truffeleis met slagroom.
Met een fles water, twee rose's en 2 bier rekenden we 67 Euro af.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker genoten.

We zaten lekker in het zonnetje. Dat is al geen straf. We mochten lekker de tijd nemen met de gerechten en dat was heel fijn op een avond als deze.
Ackeeandsaltfish .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Echt lekker willen eten maar geen zin in te veel poespas of lange zit. Liefts in je eigen buurt na een te lange werkdag. Waar ga je dan heen? Wij gokten op Vicini en werden helemaal blij.
Super malse inktvis, perfecte bresaola en een prachtig stuk vlees. Prima wijn en attente bediening. Naast een heerlijk glas wijn gewoon een karaf water die steeds zonder vragen wordt bijgevuld. Komen hier zeker vaker.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het was razend druk en toch weer een plekje voor twee zonder reservering. Er werd keihard gewerkt om t de gasten naar de zin te maken. De zoete aardappel wordt steeds beter.
Rodenm .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras. Ik had een Black Angussteak met truffle, een van de gerechten buiten de kaart om, in een woord GEWELDIG. Bediening net als de vorige keer uit de kunst, heel vriendelijk. Is een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Allereerst de opmerking dat ik op een terras in de zon met een koud biertje in mijn hand me weinig interesseer wat er aan eten op tafel staat, Een boterham met pindakaas had me ook best gesmaakt.
We aten vanmiddag/avond met 4 personen bij Vicini. En het was heel mooi weer op het terras.
Ik nam een Toskaans kippannetje en de anderen Tonijn, Kalfs ribeye en iets dergelijks met spek gelardeerd. De drank was bier voor de heren en water en wijn voor de dames. Toe namen we eis.
Kort door de bocht: wij vonden allevier dat we met de gerechten een goede keus hadden gedaan. De bediening was top; ondanks dat alle plaatsen op het terras bezet waren. We rekenden in totaal EUR 133,00 af.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Eerst maar even iets over de prijzen van het eten; Vicini is geen goedkoop restaurant. Dat is wel iets om rekening mee te houden. Het eten is echter meer dan uitmuntend en het geld wel waard. De bediening is zeer vriendelijk en attent en komt snel met de drankjes. Ik genoot van de lasagna en die was precies zoals deze hoort te zijn. Geen kleffe hap, maar net uit de oven en lekkerder dan dat ik hem ooit in Italië gegeten heb.
Jonas B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Een hoog "net niet" gehalte. We wilden eerst een glaasje wijn met een klein hapje en pas daarna het voorgerecht. De wijn kwam, het hapje niet, maar wel het voorgerecht. Excuses werden niet gemaakt, het hapje kregen we bij het voorgerecht. Het voorgerecht was overigens wel het hoogtepunt: slakken in een lekkere tomatensaus. De twee hoofdgerechten sloegen de plank mis. Een lekkere, goed bereide entrecote, verdronken en een vette gorgonzola saus. Bij het speenvarken hoopte ik op sappig vlees met een krokant velletje. Het leken kant en klare plakken, even opgewarmd in de pan. Het vetrandje was gewoon een rand zacht vet. Over het vlees lag een grote hoeveelheid rauwe ui en rauwe geperste knoflook, geheel niet subtiel. Dat vonden we ook terug over de fantasieloos gekookte en absoluut niet op smaak gebrachte groenten, die we al bijgerecht hadden. De bediening verschool zich om het hoekje en was meer met zichzelf bezig, dan met de gasten. Helaas, hier komen we niet meer terug. De wijn was overigens prima, net als mijn gezelschap.
Tessa0 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Echt een super zaak.
Wij komen hier geregeld en nemen steeds andere mensen mee. Die we dan ook helemaal enthousiast maken met dit restaurant.
Naast de heerlijke gerechten (ook de dagspecials zijn aan te raden), is het vooral de sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk en niks is teveel gevraagd. Afgelopen zaterdag heerlijk buiten gegeten op het terras!
Marijedeman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke gerechten, niet alleen de pasta's zijn heerlijk, maar ook de ossenhaas en de kalfsreepjes zijn fantastisch! Service top!