Via Grande

Grotestraat 19 7631 BT Ootmarsum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • zuppa di funghi
      Insalata caprese met echte buffelmozarella vega
      Tomatensoep
      Coupe Italia tricolore
      Koffie/thee met friandise

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Via Grande

Authentiek Italiaans in Ootmaarsum

Gevestigd in het pitoreske Ootmaarsum bevindt zich pizzeria/ristorante Via Grande. De chef-kok met jarenlange ervaring heeft besloten dat het tijd was om zelf iets te beginnen. En hoe? Naast de authentieke pizza's en pasta's die hier op je bord liggen worden ook andere ambachelijke gerechten gemaakt. Er staan hier genoeg Italiaanse klassiekers op de kaart om een avond mee zoet te zijn!

Halve fles mineraalwater

Ben.sanderink S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Niet best. Personeel doet hard haar best. Vrouw die de baas speelt commandeerd. Het dessert hebben we nooit gekregen
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was fantastisch. Goede en leuke bediening.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en korte wachttijden.
Eduard H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten is goed, de lasagna is aan de zware kant. Gegeten met de AH kaart, het drie gangen menu is wel prijzig voor wat je krijgt. Verder een prima avond.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Met de AH restaurant actie genoten van een kleine salade Caprese, lasagna en een huisgemaakte tiramisu. Alles was vers en van prima kwaliteit.
De pino grigio smaakte ons goed en het water kwam uit de Dolomieten.
We zaten buiten op het terras.
We sloten af met cappuccino.
De sfeer en het lekkere eten uit Italië en dat gewoon in Ootmarsum.
Ries B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Vriendelijke bediening. Ruime hoeveelheden aan gerechten. Prima wijn Maar het eten met uitzondering van de mosselen was nou niet bepaald verrassend. Prijs kwaliteit niet in balans. Authentieke Griekse hapjes. Daar hadden wij toch wel wat meer van verwacht. Ondanks de korting van 20% qua actie afgerond naar boven alsnog 80 euro betaald. Waarvan ca 25 euro aan consumpties. Al al met al geen aanrader of je moet gewoon een pietsa eten maar geen duur gerecht van 34 euro pp.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Lekker gegeten..erg vriendelijk
Roelof Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
was helemaal top
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Prima Italiaans restaurant met vlotte bediening, ook op een drukke avond. Op de gamba’s aglio vooraf had beter de kwaliteit boven kwantiteit mogen prevaleren, maar de rest, met name de rib-eye, was meer dan smakelijk.
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gewoon goed en gevarieerd gegeten.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wat leuk dat we steeds verschillende minigerechten konden aankruisen op een lijstje! We hebben daardoor veel kunnen proeven van het heerlijke eten!
Het was genieten!
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Erg gezellige plek om te eten. We zijn voor de tapas kaart gegaan, ontzettend leuk om meerdere gerechtjes te kunnen proberen en erg van genoten. Ook super fijn met de gastvrouw zitten kletsen! Het was lekker rustig en we werden steeds snel geholpen.
Jarmo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was hartstikke lekker we hadden brood vooraf en hoofdgerecht was pozza. de bediening was netjes en hielp goed. De service was goed.
Ton en Joke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Alles was prima. Een aanrader dit restaurant.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, allemaal verschillende Italiaanse gerechtjes van goede kwaliteit, voor een redelijke prijs.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een fijne en huiselijke sfeer met een Twentsche touch. Maar vooral lekker gegeten. Lekkere mozzarellasalade en verse tomatensoep, maar bovenal de overheerlijke kabeljauw met een lekker botertje in de bijgevogde risotto. We hebben genoten en waren hier aan toe. Hartelijk dank! Ga zo door.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Via Grande, Italiaans restaurant in Ootmarsum. We hebben hier heerlijk gegeten en men houd ook rekening met allergieën.
De Italiaanse keuken kenmerkt zich door zijn eenvoud en smaak. Dit restaurant weet daar aan te voldoen. We hebben gegeten:
Als voorgerecht een heerlijke salade Caprese met buffelmozzarella en mijn vrouw Bospaddenstoelen met spekjes en truffelsaus.
Als hoofdgerecht ribeye die super mals was en smaakvol.
Als toetje een niet te versmaden tiramisu zoals die hoort te zijn, dus niet te zoet.
De bediening is erg vriendelijk en de entourage modern en gezellig. Erg indrukwekkend vonden we de bereiding van de pasta met Parmezaanse kaas. Een aanrader voor een volgende keer.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met een AH-restaurantactiebon gegeten bij Via Grande.
De bediening was uitstekend. Het eten goed. Het menu zou ik voor E. 35,- pp aan de prijs vinden. Een glas aanbevolen wijn voor E. 7,- is ook echt te duur.
Lethy T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goed restaurant, prettigebediening en we hebben heerlijk gegeten. Aanrader!