Via Grande

Grotestraat 19 7631 BT Ootmarsum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Via Grande

Authentiek Italiaans in Ootmaarsum

Gevestigd in het pitoreske Ootmaarsum bevindt zich pizzeria/ristorante Via Grande. De chef-kok met jarenlange ervaring heeft besloten dat het tijd was om zelf iets te beginnen. En hoe? Naast de authentieke pizza's en pasta's die hier op je bord liggen worden ook andere ambachelijke gerechten gemaakt. Er staan hier genoeg Italiaanse klassiekers op de kaart om een avond mee zoet te zijn!

Meer informatie over restaurant Via Grande

lijn 64 halte stobbenkamp

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Via Grande

Corry B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wat leuk dat we steeds verschillende minigerechten konden aankruisen op een lijstje! We hebben daardoor veel kunnen proeven van het heerlijke eten!
Het was genieten!
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Erg gezellige plek om te eten. We zijn voor de tapas kaart gegaan, ontzettend leuk om meerdere gerechtjes te kunnen proberen en erg van genoten. Ook super fijn met de gastvrouw zitten kletsen! Het was lekker rustig en we werden steeds snel geholpen.
Jarmo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten was hartstikke lekker we hadden brood vooraf en hoofdgerecht was pozza. de bediening was netjes en hielp goed. De service was goed.
Ton en Joke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Alles was prima. Een aanrader dit restaurant.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, allemaal verschillende Italiaanse gerechtjes van goede kwaliteit, voor een redelijke prijs.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een fijne en huiselijke sfeer met een Twentsche touch. Maar vooral lekker gegeten. Lekkere mozzarellasalade en verse tomatensoep, maar bovenal de overheerlijke kabeljauw met een lekker botertje in de bijgevogde risotto. We hebben genoten en waren hier aan toe. Hartelijk dank! Ga zo door.
Sjors01 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Via Grande, Italiaans restaurant in Ootmarsum. We hebben hier heerlijk gegeten en men houd ook rekening met allergieën.
De Italiaanse keuken kenmerkt zich door zijn eenvoud en smaak. Dit restaurant weet daar aan te voldoen. We hebben gegeten:
Als voorgerecht een heerlijke salade Caprese met buffelmozzarella en mijn vrouw Bospaddenstoelen met spekjes en truffelsaus.
Als hoofdgerecht ribeye die super mals was en smaakvol.
Als toetje een niet te versmaden tiramisu zoals die hoort te zijn, dus niet te zoet.
De bediening is erg vriendelijk en de entourage modern en gezellig. Erg indrukwekkend vonden we de bereiding van de pasta met Parmezaanse kaas. Een aanrader voor een volgende keer.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met een AH-restaurantactiebon gegeten bij Via Grande.
De bediening was uitstekend. Het eten goed. Het menu zou ik voor E. 35,- pp aan de prijs vinden. Een glas aanbevolen wijn voor E. 7,- is ook echt te duur.
Lethy T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Goed restaurant, prettigebediening en we hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op zaterdagmiddag 30 september een kookclinic gehad onder leiding van chefkok Khaled. Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten wat we zelf bereid hebben. Complimenten aan Khaled hoe hij ons enthousiast begeleidde.
Anneclaire T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super gegeten met mijn vriendinnen. Hele vriendelijke bediening en verse pizza’s en pasta’s voor een goede prijs! Echt een aanrader!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We zijn met de hele Familie hier geweest.
Met de AH Actie. We hebben een super 3gangen keuze menu gehad.
Voorgerecht : Insalata caprese
Hoofdgerecht : Ossenhaas
Dessert : Huisgemaakte Tiramisu
Super gezellig restaurant met een goede sfeer.
Top! Echt een aanrader.
Kh F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij zijn met 14 personen uiteten geweest bij Via Grande. Wij hebben Tafola Italiana besteld. De verse producten kwamen van het land en de zee. Veel producten kwamen uit de streek Twente. Met lekkere verschillende wijnen. Er was een goede kwaliteit prijs verhouding. Aanrader.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij vonden de locatie en de bediening tegenvallen. Zeker de bediening, niet correct en te populaire houding naar de gasten. Kregen snel wat te drinken op tafel maar geen kleine 'binnenkomer' erbij. Gerechten werden snel achter elkaar opgediend. Kwaliteit van het eten was goed maar het was de prijs van het menu, € 35, echt niet waard.
Nadsie P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor partner matig,tournadeau erg rauw,zelfs na overbakken.Geen groenten.
Coriene W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker en gezellig gegeten . Zeker aan te raden!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zonder twijfel echte Italiaan (de kok), hoewel het personeel op en top Nederlands is. Heel vriendelijke bediening voor wie niets teveel is. Ook samenstelling van de gerechten kon, in verband met voedselintolerantie, in overleg met de kok zonder bezwaar worden veranderd. Zowel het eten als de wijn waren heerlijk. Buitengewoon plezierige ervaring.
Aria2 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Jammer dat je € 5,50 meer betaald dan een normaal 3 gangenmenu, ( 29,50 en met ah kaart 35,00) . Er is ook een apart menu voor de a.h. kaart met keuze uit 1 vlees- 1 vis- of 1 veg.gerecht, maar het eten was heerlijk.
bob.faulhaber23 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Dit is alweer ons 4e bezoek aan Via Grande en we komen hiervoor uit Hengelo.
Aantrekkingskracht van het restaurant bij het eerste bezoek was de ligging in het gezellige Ootmarsum en het glutenvrij eten (Pasta's!!!!) De smakelijke gerechten zijn de reden om hiervoor terug te komen.
We aten deze keer op het rustige terras, de zon scheen, de wijn was goed op temperatuur, de sfeer prima, dus:
we komen terug Via Grande.
Ivonne G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was heerlijk,leuke mensen het was alleen erg rustig in het restaurant was net na Pinksteren en toen was het heel druk geweest.