Việt View (Foodhallen)

Bellamyplein 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant Việt View (Foodhallen)

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Robert D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
De special van de dag: Een kop rundvleessoep voor € 8,50. Minimale hoeveelheid (geen bowl, maar een cup). Enige groenten, grove stukken winterwortel, enige smaakmaker koriander, limoen zelf toevoegen. Een saai gerecht en voor bepaald een veel te hoge afhaalprijs!
Over de 'Hallen' geen kwaad woord - een uitstekend vormgegeven en sfeervolle plek.
Marjette J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Bij Viet View hebben ze zúlke lekkere Springrolls en Bahn Mi broodjes! Vooral het Bahn Mi broodje met rundvlees en kippenvlees is heel erg lekker en groot en dat voor een goede prijs. Tevens kun je van alles een vegetarische variant krijgen. Er staat niet voor niets altijd een lange rij voor deze eetstand. De aankleding van de kiosk is prachtig gedaan en het personeel is altijd vriendelijk, ondanks de drukte.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
De gefrituurde springrolls zijn heerlijk, een soort de luxe variant van de Vietnamese loempia die je op de markt eet. Uitstekend gefrituurd met rijke vulling en passend garnituur van chilisaus en wat verse kruiden als koriander en basilicum. Goede prijs-kwaliteitsverhouding! De gestoomde springrolls van rijstvellen, die je koud eet, vielen me wat tegen. Naar mijn smaak te dik, niet elegant genoeg en niet verrassend genoeg. Heel veel worteljulienne en heel weinig garnaal, helaas. Daardoor wel zeer vullend trouwens. De mensen in de kraam zijn hartverwarmend, vriendelijk en zorgzaam. Het decor is, nou ja, de Foodhallen. Mainstream trendy dus.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voor de filmvoorstelling gingen wij bij de foodhallen een hapje eten. Het was behoorlijk druk waardoor er zuurstoftekort in de ruimte was, maar toch besloten wij om bij Viet View rolletjes van rijst papier te bestellen. Ik naam de vulling met garnalen en mijn partner die met varkensvlees. Wij hebben ze ook van elkaar geproefd. Beiden waren zeer lekker. Wel aan de prijzige kant zoals alles bij de foodhallen. De bediening was zeer efficiënt en vriendelijk.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijke vietnamese spring rolls die ze bij Viet View serveren. Sowieso is het foodhallen concept erg leuk waarbij je allerlei verschillende tentjes hebt en veel verschillende plekken om te zitten. Deze loempia's zijn erg vers, van goed formaat en goed gevuld. Absoluut een aanrader om dit tentje in elk geval onderdeel te maken van je route door de foodhallen.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Geweldig lekkere sushi's in ongefrituurd rijstpapier. We hadden de kip en de garnalen. De ambiance van de Foodhallen is fantastisch: een oude remisehal waarin een fors aantal take away restaurantjes zijn geplaatst en een centrale bar. Mooi dat mensen dit idee krijgen en weten uit te voeren!