Vet Gezond

Omegaplantsoen 4 2321 Leiden Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Vet Gezond

Bereikbaar met de bus, trein en taxi. Op loopafstand vanaf het station Lammenschas
  • Kom je met de auto?
    Vanuit de auto, rijdend op de Lammenschansweg, tegenover de Tomatenstraat bevindt zich de Deltaweg, een straat naast de Kwik-Fit, deze rijdt u in en gaat u met de bocht mee naar links, aan de rechterhand ziet u een parkeerplaats, wanneer u voor de slagbo
  • : Gratis parkeren voor de deur. Wij openen de slagboom graag voor u. Bel hiervoor naar het telefoonnummer 071-5428959

Maandag t/m vrijdag 12.30 - 21.00 uur
Zaterdag 12.00 - 16.00
Zondag 17.00 - 20.00 uur

• Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vet Gezond

Eva L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima eten voor een passende prijs. Simpele gerechten met een leuke twist. Niet fancy, maar gewoon wat je mag verwachten voor de prijs. Vriendelijke bediening. Wel erg rustig op een donderdagavond. Misschien vanwege de locatie.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij waren hier nog nooit geweest. Maar wat een ontdekking.
Heerlijk eten met het gezin. De kinderen zijn er (nog steeds) helemaal enthousiast over.
Mooi restaurant, leuke kaart, zelfs voor de kleintjes en een kast vol met kleurplaten en spelletjes!
De kinderen hebben zich bezig gehouden met een spelletje spelen en
een heerlijk bordje pasta van courgette gegeten. En ze vonden het heerlijk!!
Kortom leuk en goed concept! Wij komen snel weer terug!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En op aanraden van het personeel, genoten van een heerlijke saté!
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ongezellige locatie,nieuwbouw, nog een beetje een bouwput. Inrichting is modern industriël en best sfeervol. Bediening verloopt stroef en chaotisch.
Er was naast ons een grote groep, dus dan heb je er wel begrip voor dat het wat langer duurt, maar dan is het niet nodig dat de bediening de overige gasten vergeet. Er werdt wel gevraagd of we iets wilde drinken, maar we moeten zelf naar counter lopen om aan te geven dat we nu echt wel wilde bestellen. Onze sides werden niet gelijk met hoofdgerecht gebracht. Dus toch maar weer naar de counter gelopen. Bleek dat die sides niet waren doorgeven. Aangezien het eten lekker was en de prijs prima, al met al toch wel een aanrader. Hopelijk de volgende keer een betere ervaring qua bediening.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ik vond de truffelmayonaise op de pizza te sterk van smaak, daardoor was de pizza minder lekker. Verder echt top gegeten en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Een hele fijne plek met leuke mensen . De namen van de gerechten zijn erg leuk bedacht en het eten is zeer betaalbaar en erg lekker! Misschien zelfs nog wel te goedkoop als je het mij vraagt! Maar daardoor zeker een reden om er vaker heen te gaan!
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Toptent met heerlijke pizza's. Het personeel is altijd vrolijk en beleefd. Ze hebben een snelle service en de pizza's worden altijd warm bezorgd.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben goed gegeten voor een schappelijke prijs. Het was erg lekker de porties ruim. De bediening is vriendelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten vanavond en zeer zeker voor herhaling vatbaar! Ons zien ze snel weer terug. Ruime porties waardoor we al te vol zaten voor een toetje ????
Dino K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk eten, prachtig tentje en zeer goede service. Kortom, ik kom hier zeker terug.
De spareribs en de fakyu burger zijn echt een aanrader.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijke verse gerechten, een prettige ambiance en een nette prijs. Ontdek dit pareltje in Leiden en je komt er zeker vaak terug! Ik ben er al heel vaak geweest, zowel voor drankje met collega's na werk als voor diner met mijn partner, maar ook met grote groepen. Altijd een succes! Ik kan de Kipsalon van harte aanbevelen overigens :)
chrysanthium .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Afgelopen zondag heb ik hier heerlijk gegeten met een vriendin voor een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De sfeer is goed met een leuke aankleding en muziek. Je kan hier gezellig met een groep eten en chillen, maar het is ook zeer geschikt voor als je alleen bent. Overal zijn stopcontacten aanwezig, waardoor je makkelijk met je laptop kan zitten. Alle gerechten worden vers bereid en ze zijn ook nog eens creatief daarin. De ‘Kipsalon’ is een echte aanrader! Het is een gezondere variant op de klassieke ‘Kapsalon’ en heeft heerlijke zoete aardappel frietjes als basis met daarop avocado, tomaat, mais, sla, kaas en een saus. Hun pizza’s zijn vers en niet vettig met een knapperige dunne bodem. Verder was de salade ook erg lekker en bij de kipsaté proefde ik echt de barbecue smaak. Kortom ze serveren gerechten van goede kwaliteit voor een zacht prijsje. Ga zo door en ik kom zeker terug!
lowietje V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het eten was echt lekker. De prijs- kwaliteitsverhouding klopt als een bus en de chef-kok is zowel een goeie gastheer als een grappenmaker, erg vermakelijk!
Gideon V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker eten :) snelle service! De chefkok is een grappige man. Veel groen binnen! (Planten) en ontspannen muziek. Sociale sfeer
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed en lekker eten voor een schappelijke prijs. De bediening is snel en vriendelijk. Je kunt hier gezellig met vrienden / collega's / familie eten, maar ook alleen voor een vlotte maaltijd.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met het hele gezin. De kinderen mochten zelf hun pizza beleggen, mijn zoon had de zogeheten Fakyu-Burger, een burger met een leuk verhaal erachter, mijn vrouw een gezonde variant van een kapsalon, de Kipsalon Vet Gezond en zelf had ik de Chick On A Stick, hun huisgemaakte saté.
Ik heb van iedereen wat mogen proeven en verrassend goed! Wat een ontdekking deze plek.
Een wereld keuken, heerlijk huiselijk ingericht, goede service en dichtbij huis en natuurlijk, Vet Gezond.
Hartelijk dank voor de goede zorgen en de dikke complimenten aan de chef die zelfs even de tijd had genomen om aan tafel langs te gaan een praatje te maken en de kinderen de avond van hun leven heeft gegeven.
SuaC .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik was hier al een keer eerder geweest en was toen positief verrast geweest over de spareribs. De porties zijn zeer royaal en om je vingers bij af te likken! Dit keer at ik hier met een familielid. Ik besloot zelf voor de kipsalon 'Vet Gezond' te gaan, een gezondere variant van de kapsalon. De kipsalon is één van de populairste gerechten van het restaurant en ik snap wel waarom. Ook hierbij zijn de porties groot en de combinatie in het gerecht doet denken aan de kapsalon, maar zonder meteen een caloriebom te zijn. Het blijft echter vol van smaak en is een grote aanrader! Verder is het interieur hip en de staf heel vriendelijk. Ik zal zeker weten hier nog eens naartoe gaan.