Vet Gezond

Omegaplantsoen 4 2321 Leiden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Vet Gezond

Bereikbaar met de bus, trein en taxi. Op loopafstand vanaf het station Lammenschas
  • Kom je met de auto?
    Vanuit de auto, rijdend op de Lammenschansweg, tegenover de Tomatenstraat bevindt zich de Deltaweg, een straat naast de Kwik-Fit, deze rijdt u in en gaat u met de bocht mee naar links, aan de rechterhand ziet u een parkeerplaats, wanneer u voor de slagbo
  • : Gratis parkeren voor de deur. Wij openen de slagboom graag voor u. Bel hiervoor naar het telefoonnummer 071-5428959

Maandag t/m vrijdag 12.30 - 21.00 uur
Zaterdag 12.00 - 16.00
Zondag 17.00 - 20.00 uur

• Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Vet Gezond

Marie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We moesten iets te lang wachten op het eten. Daarentegen was het de moeite waard, Het eten was heerlijk! Biefstuk was goed.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima eerste kennismaking gehad met "Vet en Gezond". We wisten niet dat het hier zat, terwijl het vlakbij ons huis ligt. Reden is natuurlijk dat het niet langs een doorgaande weg ligt, maar daardoor is het er ook rustig. De sfeer is ontspannen en ongedwongen, eetcafé-achtig. De prijzen zijn zeer gunstig en het eten is ook nog erg lekker. De pizza's beoordelen we als 'één van de lekkerste die we ooit gegeten hebben'. Ook de hamburger was erg smakelijk. De spareribs smaakten goed, maar hadden wat ons betreft iets langer (lees donkerder en knapperiger) gegrild mogen worden. Verder een erg goede ervaring. We hebben het voornemen hier regelmatig voor terug te komen (hopend dat er in de zomer ook een buitenterras zal zijn).
Rozemarijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke sapjes, prima eten en een heel attente bediening.
Babs B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wij waren hier met het IENS Festival. Het was aardig, maar niet wat ik ervan had verwacht. We hadden beide de burger besteld. Deze was erg karig belegd. De burger zelf was groot, maar niet goed gekruid. I.p.v. mooie blaadjes sla was er wat salademix op gedaan (hetzelfde als wat erbij geserveerd was), een plakje tomaat en wat BBQ-saus. De frietjes waren gebakken in oud vet. Het was allemaal te eten, maar ik ben blij dat ik niet de volle mep heb moeten betalen, dat was het echt niet waard. Het personeel was vriendelijk, maar letten niet goed op, ondanks dat het rustig was, waardoor we ons toetje, na lang wachten op de bediening, maar ergens anders zijn gaan halen.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Eten smaakte prima, de bediening kon wel wat beter opletten. Moest echt de aandacht trekken om nog iets te drinken te kunnen bestellen.
Kar-Li C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Met de 50% korting met 3 personen voor nog geen tientje pp gegeten (inclusief 2 drankjes pp, 1x voorgerecht, 2x nagerecht en fooi). Goed eten en hip ingericht, dus leuk!
Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het lijkt meer op afhaaltent en afhaaleten. Door een open keuken ruik je de hele avond eten en zelf naar eten. Spare-ribs werden lauw geserveerd en waren smaakloos en geen glans of ander extra aandacht gegeven. Thom kah kai soep was oke, groente nog te rauw. Hamburger was nog het meest oke, maar ook hier mist smaak! Frietjes waren het lekkerst. Personeel aardig.
Laurien M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eten was van prima kwaliteit en het is vanbinnen leuk en hip ingericht. Het duurde alleen wel een beetje lang voordat we ons eten hadden. Verder was het personeel wel erg vriendelijk en de prijzen staan goed in verhouding tot de rest.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Pretentieloze zaak waar je af kunt halen maar ook gezellig kunt zitten. Geen ingewikkelde gerechten maar gewoon kwalitatief goed eten tegen een zeer nette prijs.
Wij komen hier zeker terug.
Enige minpuntje is dat je, vanwege de open keuken, een baklucht mee naar huis neemt.
Erwin en Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellige en informele sfeer met vriendelijke bediening. Het eten is echt lekker en zeker niet duur.
Echt een aanrader.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij werden bij een ander restaurant weggestuurd vanwege de hond, hier warme ontvangst met hond, bak water en koekjes - zo kan het ook ! Een zeer verrassende menukaart, wij hebben genoten van de heerlijke gerechten, de bediening was zeer vriendelijk en een prachtige ambiance, wij komen zeker terug.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima eten voor een passende prijs. Simpele gerechten met een leuke twist. Niet fancy, maar gewoon wat je mag verwachten voor de prijs. Vriendelijke bediening. Wel erg rustig op een donderdagavond. Misschien vanwege de locatie.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij waren hier nog nooit geweest. Maar wat een ontdekking.
Heerlijk eten met het gezin. De kinderen zijn er (nog steeds) helemaal enthousiast over.
Mooi restaurant, leuke kaart, zelfs voor de kleintjes en een kast vol met kleurplaten en spelletjes!
De kinderen hebben zich bezig gehouden met een spelletje spelen en
een heerlijk bordje pasta van courgette gegeten. En ze vonden het heerlijk!!
Kortom leuk en goed concept! Wij komen snel weer terug!
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En op aanraden van het personeel, genoten van een heerlijke saté!
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ongezellige locatie,nieuwbouw, nog een beetje een bouwput. Inrichting is modern industriël en best sfeervol. Bediening verloopt stroef en chaotisch.
Er was naast ons een grote groep, dus dan heb je er wel begrip voor dat het wat langer duurt, maar dan is het niet nodig dat de bediening de overige gasten vergeet. Er werdt wel gevraagd of we iets wilde drinken, maar we moeten zelf naar counter lopen om aan te geven dat we nu echt wel wilde bestellen. Onze sides werden niet gelijk met hoofdgerecht gebracht. Dus toch maar weer naar de counter gelopen. Bleek dat die sides niet waren doorgeven. Aangezien het eten lekker was en de prijs prima, al met al toch wel een aanrader. Hopelijk de volgende keer een betere ervaring qua bediening.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ik vond de truffelmayonaise op de pizza te sterk van smaak, daardoor was de pizza minder lekker. Verder echt top gegeten en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Een hele fijne plek met leuke mensen . De namen van de gerechten zijn erg leuk bedacht en het eten is zeer betaalbaar en erg lekker! Misschien zelfs nog wel te goedkoop als je het mij vraagt! Maar daardoor zeker een reden om er vaker heen te gaan!
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Toptent met heerlijke pizza's. Het personeel is altijd vrolijk en beleefd. Ze hebben een snelle service en de pizza's worden altijd warm bezorgd.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben goed gegeten voor een schappelijke prijs. Het was erg lekker de porties ruim. De bediening is vriendelijk.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten vanavond en zeer zeker voor herhaling vatbaar! Ons zien ze snel weer terug. Ruime porties waardoor we al te vol zaten voor een toetje ????