Vet Gezond

Omegaplantsoen 4 2321 Leiden Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Vet Gezond

Bereikbaar met de bus, trein en taxi. Op loopafstand vanaf het station Lammenschas
  • Kom je met de auto?
    Vanuit de auto, rijdend op de Lammenschansweg, tegenover de Tomatenstraat bevindt zich de Deltaweg, een straat naast de Kwik-Fit, deze rijdt u in en gaat u met de bocht mee naar links, aan de rechterhand ziet u een parkeerplaats, wanneer u voor de slagbo
  • : Gratis parkeren voor de deur. Wij openen de slagboom graag voor u. Bel hiervoor naar het telefoonnummer 071-5428959

Maandag t/m vrijdag 12.30 - 21.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Vet Gezond

chrysanthium .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Afgelopen zondag heb ik hier heerlijk gegeten met een vriendin voor een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. De sfeer is goed met een leuke aankleding en muziek. Je kan hier gezellig met een groep eten en chillen, maar het is ook zeer geschikt voor als je alleen bent. Overal zijn stopcontacten aanwezig, waardoor je makkelijk met je laptop kan zitten. Alle gerechten worden vers bereid en ze zijn ook nog eens creatief daarin. De ‘Kipsalon’ is een echte aanrader! Het is een gezondere variant op de klassieke ‘Kapsalon’ en heeft heerlijke zoete aardappel frietjes als basis met daarop avocado, tomaat, mais, sla, kaas en een saus. Hun pizza’s zijn vers en niet vettig met een knapperige dunne bodem. Verder was de salade ook erg lekker en bij de kipsaté proefde ik echt de barbecue smaak. Kortom ze serveren gerechten van goede kwaliteit voor een zacht prijsje. Ga zo door en ik kom zeker terug!
lowietje V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het eten was echt lekker. De prijs- kwaliteitsverhouding klopt als een bus en de chef-kok is zowel een goeie gastheer als een grappenmaker, erg vermakelijk!
Gideon V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekker eten :) snelle service! De chefkok is een grappige man. Veel groen binnen! (Planten) en ontspannen muziek. Sociale sfeer
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed en lekker eten voor een schappelijke prijs. De bediening is snel en vriendelijk. Je kunt hier gezellig met vrienden / collega's / familie eten, maar ook alleen voor een vlotte maaltijd.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met het hele gezin. De kinderen mochten zelf hun pizza beleggen, mijn zoon had de zogeheten Fakyu-Burger, een burger met een leuk verhaal erachter, mijn vrouw een gezonde variant van een kapsalon, de Kipsalon Vet Gezond en zelf had ik de Chick On A Stick, hun huisgemaakte saté.
Ik heb van iedereen wat mogen proeven en verrassend goed! Wat een ontdekking deze plek.
Een wereld keuken, heerlijk huiselijk ingericht, goede service en dichtbij huis en natuurlijk, Vet Gezond.
Hartelijk dank voor de goede zorgen en de dikke complimenten aan de chef die zelfs even de tijd had genomen om aan tafel langs te gaan een praatje te maken en de kinderen de avond van hun leven heeft gegeven.
SuaC .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik was hier al een keer eerder geweest en was toen positief verrast geweest over de spareribs. De porties zijn zeer royaal en om je vingers bij af te likken! Dit keer at ik hier met een familielid. Ik besloot zelf voor de kipsalon 'Vet Gezond' te gaan, een gezondere variant van de kapsalon. De kipsalon is één van de populairste gerechten van het restaurant en ik snap wel waarom. Ook hierbij zijn de porties groot en de combinatie in het gerecht doet denken aan de kapsalon, maar zonder meteen een caloriebom te zijn. Het blijft echter vol van smaak en is een grote aanrader! Verder is het interieur hip en de staf heel vriendelijk. Ik zal zeker weten hier nog eens naartoe gaan.