Vesting Grill

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Vesting Grill

dees H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zelfs die ene ster is er nog 1 teveel!!! Kipragout uit een blikje en wanneer je aangeeft dat het nog koud is wordt het gewoon gauw in de magnetron gegooid. De kipsaté zou ik zelf eerder Tjernobylkip noemen, zo vreselijk chemisch zag het er uit!!! Het zou me niet verbazen als de halve haan al 4 dagen rondjes draaide aan het spit, zo droog. We gaven bij de dame uit de bediening aan dat het ons niet smaakte (wat ook wel te zien was aan onze nog volle borden) en zij gaf aan dit "jammer" te vinden. We mochten nadat we nog wat onvriendelijke blikken van haar ontvingen alsnog de volle pond komen afrekenen. Ik mag hopen voor deze zaak dat ze nooit een bezoekje krijgen van Rob Geus, want man man man wat is deze zaak een schande voor het gezellige centrum van Valkenburg!!!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Tijdens verblijf valkenburg bij de vesting grill gaan eten met vier personen halve haan met friet was oke, kip sate was niet goed,gekookt vlees zonder smaak.sate saus uit pot? Na opmerking tegen personeel werd gezegd dat de sate aangevoerd werd .jammer werd verder niks mee gedaan
Tafelmanieren .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Niet het genoegen binnen te mogen eten. Wel een blik geworpen. Interieur eenvoudig maar gezien de drukte ( vandaag 2 keer voorbij gelopen gisteren 3 keer op weg naar elders ) moet het goed zijn. Gezien de prijzen zeer redelijk goedkoop zelfs. Afhalen is wat we willen en op de camping nuttigen. Kan ook geen probleem en wel voor een zeer schappelijke prijs. Halve haan met friet voor € 5.00 en dan is de kwaliteit ook in eens goed. Volgende keer maar eens binnen eten. Kan nooit teleurstellen zijn gezien de prijzen. Wil je goedkoop en goed hier zit je goed.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
In een vooral"hufterproof"interieur , weer eens in Valkenburg een half Haantje van de grill gegeten. Niets mis mee. Kaart is simpel,haan,met of zonder friet, en alles wat je er extra bij wil kosten een paar kwartjes...De bediening is vlot,en de bestelling staat na 5 minuten op je tafel. Van mij had de haan iets meer kruiden mogen hebben,maar dat zal persoonlijk zijn..Gewoon heel simpel,maar vooral eerlijk. Wat er staat krijg je niets meer en niets minder...
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Je krijgt wat je bestelt; in ons geval kip met frites en schnitzel met frites. Snelle bediening en tafels met voldoende privacy. Persoonlijk had van mij de kip iets meer gekruid kunnen zijn en ook meer bite. Zoals de serveerster al aangaf 'de kip was goed gaar' en 'viel bij het pakken al vanaf het bot'.
De prijs is naar zijn waar en in verhouding goed. Kortom een snelle hap zonder gedoe en veel beter dan een fastfoodhap.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Een restaurant zonder poespas en een beperkte kaart. Doet me denken aan een truckerscafe :-) Helemaal niks mee. Lekker gegeten met zijn viertjes voor 50 euro incl. 5 drankjes. Vriendelijke bediening.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vesting Grill is een kip restaurant voor de snelle hap. Eerder een snackbar met bediening dan een restaurant. De kaart heeft niet veel keuzes. Uiteraard kip, verder schnitzel of gebakken vis met frites. Geen voor of nagerechten. Je hebt nog niet besteld of het bord staat al voor je neus. Binnen een half uur in en uit. Maar het restaurant loopt goed, de tafels zijn constant bezet. Het eten is niet bijzonder. We vroegen de serveerster of we konden pinnen. Dat was geen probleem. Toen ze even weg was kwam de baas en die zei dat pinnen niet mogelijk was. Het apparaat was stuk. En dat terwijl er door anderen wel gepind werd. Toen we daar een opmerking over maakten en de serveerster terug kwam, kon het opeens wel. Vreemde zaak!!!
Jeffrey_H .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Als je goedkoop wilt eten zit je hier goed. Als je gezellig iets lekkers wilt eten niet. Het eten is er binnen 10 minuten, maar dan is het ook de bedoeling dat je dit snel op eet en plaats maakt voor de volgende gasten.
Het eten is wel goed bereid, maar mist net de echte smaak. Het is meer te vergelijken met een veredelde snackbar dan met een restaurant.
Kelly1983 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Na een bezoek aan de kerstgrotten in Valkenburg hier een bezoekje gebracht. Een ouderwetse eetzaak zoals ik die ken van vroeger. Een eenvoudige menukaart (haantjes, schnitzel en wat snacks). We hebben allemaal een half haantje gegeten. Deze stonden binnen 5 minuten na bestellen op tafel. Lekker, maar niks speciaals. Wil je gewoon lekker goedkoop even snel eten, dan is dit een prima gelegenheid. De sfeer binnen is erg kaal. Veel licht, houten banken. Verwacht dan ook geen luxe. Personeel is vriendelijk!
JanNaaktgeboren .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Tweede dag van ons bezoek aan Valkenburg, eerst naar de grotten geweest voor de volgende ronde van onze kerst inkopen. Dit was onze laatste dag in Valkenburg en we moesten weer vroeg naar huis, dus we kozen voor een kleine, snelle maaltijd voor onze reis naar huis.

We kwamen terecht in deze zaak: "Halve haan met friet" is de strekking! Geen culinaire hoogstandjes, gewoon lekker kip eten, frietje en een glaasje cola ernaast... we kunnen zeuren over kwaliteit en hoogstandjes van chef koks, maar wees eerlijk: Een simpele, maar smaakvolle maaltijd worden we allemaal blij van toch?

Het was een drukke dag en het is geen culinair hoogstaande keuken, dus de verwachtingen van service waren niet erg hoog. De medewerkers waren correct, maar we hadden, door de drukte, het idee dat we snel weer moesten vertrekken.

De sfeer is ver te zoeken, hier kom je om je maag te vullen en weer op pad te gaan. Harde houten banken zorgen ervoor dat je niet Al te lang wil blijven. We hebben hier prima gegeten, maar ik weet wel weer waarom ik de volgende keer een uurtje langer voor een maaltijd wil besteden!