Vesters

Groesbeeksedwarsweg 307 6521 DK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Vesters

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Vesters

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 18:00 - 21:00
Woensdag t/m Zaterdag

kooymak .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Uitstekend gegeten, mooie kaart, kwalitatief zeer goede grechten van goede omvang en uitstekende kundige bediening. Complimenten. Ik ga er graag weer terug!
Esmee B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein restaurant. Bijpassende wijnen bij elk gerecht; ook per half glaasje. Super handig omdat ik de bob was.
Kleine menukaart, heerlijke gerechten. Betaald er wel voor. Wij hadden ieder een voorgerecht met 1 vol glas wijn (6,60euro) en half glaasje wijn. Ieder een hoofdgerecht met zelfde qua wijn. Flesje water. Kosten totaal 120euro
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige. warme sfeer in dit wat meer chique restaurant. De chef heeft zo te zien en proeven veel verschillende bronnen van inspiratie. Daarmee was het voor ons nog niet helemaal duidelijk waar hij zelf nu eigenlijk voor staat. Maar verrassend - en bijna altijd erg goed - zijn z'n gerechten wel. De eigenaresse is vriendelijk en past zich uitstekend aan aan de dynamiek van de tafel. Onze enige kritiek: de wachttijden tussen de gerechten zijn echt veel te lang: gemiddeld bijna een uur per gang, dat is wel erg relaxed.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De kaart biedt helaas weinig mogelijkheden om nog eens te reserveren. Zou veel uitgebreider kunnen.
Nelly W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten, fijne bediening . Een van de betere restaurants van Nijmegen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was weer heerlijk in toch wel het beste restaurant van Nijmegen. Behalve 1 van de 5 kaasjes bij het dessert geen minpuntjes kunnen ontdekken. Snel weer terug
Paulien H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was erg lekker, bijzondere combinaties, lekkere groenten.
Fijne bediening.
Ik vond het niet prettig te merken dat er twee maal de koffie compleet was gerekend, (€13) terwijl ik alleen om een paar chocolaatjes had gevraagd, mijn vriendin wilde geen zoetigheden. Dit had even afgecheckt moeten worden.
Nanneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
heerlijk gegeten; goede combinaties; verrassende groenten
Juliette N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was kwalitatief erg goed! De gerechten mochten wel warmer zijn. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik een beetje uit balans. Als je 28 euro voor een hoofdgerecht betaalt, verwacht je wel een normale portie (hoe goed de kwaliteit van het eten ook is). De porties waren voor het bedrag te klein.
Service was prima. (wachttijd aan de lange kant). Ambiance was ook prima (maar als je in het restaurant op de zitbanken zit, staat er letterlijk een spotlight op je gericht wat niet ideaal is).
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het was erggggg lekker
Saskia1970 H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Personeel was beetje koel, op zich wel correct. Menu valt snel duurder uit dan aangegeven op Iens. Maar echt goed gegeten.
Veerle-en-Jasmijn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met zorg samengesteld menu; mooi opgemaakt; subtiele smaakcombinaties. Wijnadvies is deskundig en enthousiast. Heerlijk gegeten dus in een mooi decor. Misschien wat jammer dat de bediening wat makkelijk op de jij en jullie toer gaat. Dit is voor ons een van de twee, drie beste restaurants van Nijmegen.
derksm .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken en combinaties. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu waarbij we geen 'zwakke momenten' hebben kunnen ontdekken. Perfecte adres voor een avondje culinair genieten in Nijmegen.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
4 gangen menu genomen. Voor mij was het aanbod van visgerechten ruim voldoende om een selectie te maken, voor men partner die meer vlees georienteerd is, was het aanbod beperkt maar toch voldoende.
De gerechten waren stuk voor stuk zeer lekker met een mooie presentatie. De chef weet hoe hij kruiden moet gebruiken en de smaakcombinaties die hij hierdoor weet te creeren zijn gewoon super.
De ontvangst was zeer vriendelijk, eigenlijk valt er niks negatiefs te vertellen over het zaal personeel, dat zeer vriendelijk en heel attent is. (bv. aanvullen van broodjes, bijschenken wijn,...)
Wijnkaart bevat ruime en goede selectie met correcte prijzen.
Dit restaurant is een aanrader en als we in de buurt komen, gaan we zeker terug!
susandejong .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig lekker gegeten en een fijne bediening. Vooral de rog vonden wij erg lekker! Wij komen zeker nog eens terug om te dineren.
migchielsenjr .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geweldig eten en drinken in het zonnetje op het terras. Toet van rabarber was heerlijk. Bediening met veel aandacht voor de mens.
Mevr-K K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben een vijf gangen diner genomen bij Vesters en hebben een geweldige, genotvolle avond gehad. Alle gangen en alle wijnen waren overheerlijk, maar het summum vond ik de bisque. Onbeschrijflijk lekker eigenlijk.
MacMeijers .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zeer verfijnde en verrassende keuken. Mooie wijnkaart, prettige en deskundige bediening.
Gisteravond 4-daagse menu, aanrader is de kreeft.
nensdoc .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk buiten in de zon met kleine kinderen genoten van een grand aioli. Allemaal geen probleem voor dit top restaurant, attente bediening ook voor de kleintjes en super eten.
martijn_spithoven .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Altijd heerlijk eten in combinatie met prachtige wijnen in een mooie ambiance en een super gastvrijheid! Zeker een aanrader!