Vesters

Groesbeeksedwarsweg 307 6521 DK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Vesters

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Vesters

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag 18:00 - 21:00
Woensdag t/m Zaterdag

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Vesters

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Emelie J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten bij Vesters is een culinaire beleving. Een restaurant waar alles klopt, mooie gerechtjes, heerlijk wijnen, een gezellige inrichting en fijne mensen in de bediening. Nikolien en Jeroen verdienen een ster! Wij komen graag weer terug.
Evelne J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Fantástisch gegeten met een heerlijke wijn erbij. We zaten erg gezellig op het terras met een goede service en gezellige gastvrouw. Kortom, een topavond!
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een toptent is dit, zeg. Volledig in de watten gelegd door een kundige en vriendelijke brigade. Zo hoort een avond uit eten te zijn. Wat zegt een ster nou eigenlijk. Ooit hebben we in een sterrenrestaurant gegeten, maar dit was veel beter. Wij gaan zeker vaker terugkomen. Ik zie er nu al naar uit!
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wat een topavond, elke minuut genoten van het jubileummenu met een geweldig wijnarrangement. Relaxed buiten gezeten, ongedwongen sfeer en zeer vriendelijke en alerte bediening.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Weer hernieuwde kennismaking met Vesters. Dit restaurant steekt met kop en schouders boven het beperkte culinair aanbod in Nijmegen uit. Top keuken, leuke bediening: mijns inziens wen zaak die ‘sterwaardig’ is.
Voortreffelijk verrassingsmenu (tartaar van zeebaars, zeeduivel, lam) met uitstekende bijpassende wijnen.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Als je in Nijmegen goed wilt eten in een smaakvolle, maar intieme setting, is Vesters de beste keus!
Maayke G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Toprestaurant in Nijmegen. Fijne bediening, heerlijk eten met verrukkelijke wijnen in een prettige ambiance. Hèt restaurant waar we al lang komen en nog vaak heen zullen gaan. Top!
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Uiterst vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht. Fijn terras. Zeer beperkte menukaart. Gerechten worden mooi opgediend. Erg duur.
De tafel van Rose M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Elke gang overtrof de vorige, het wijnarrangement paste uitstekend, de bediening was persoonlijk, met aandacht en gezellig, een topavond voor moeder en fijnproever zoon.
Kalle V.
Erg goed eten!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
we hebben een heerlijke avond gehad. mooie gerechten en bijpassende wijnen. Aanrader!!!
Hyacint D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening en prima uitleg wijnen...................................................................
Myrah W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk! Uit eten zoals het zou moeten zijn: meerdere smaaksensaties, bijpassende wijn, attente maar niet opdringerige bediening en een goede sfeer. Absolute aanrader!
Egbert L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geweldig restaurant. Wat een verfijnde seizoensgebonden keuken. Je proeft de Franse invloed maar wel helemaal van deze tijd. Het hoge niveau dat Jeroen met zijn team in de keuken bereikt wordt naadloos voortgezet door de zwarte brigade van Nikolien. Zelfs de jonge stagiaire weet na een weekje haar draai al helemaal te vinden. Alles even ontspannen en correct. Knap hoor. Vesters jullie zijn het beste restaurant van Nijmegen. Wees daar maar trots op!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Het was een gewone dinsdagavond, totdat we bij Vesters waren: we hebben genoten van alles en zeker ook van de hopscheuten. Echt zeer bijzonder om voor het eerst van ons leven deze geproefd en gegeten te hebben.
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Uitstekende ontvangst, heerlijk eten met bijpassende wijnen. De kok had creatief nagedacht en alle gangen keurig bij elkaar aangesloten qua smaak en textuur.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Verrassend goede lunch gehad. Heerlijke gerechten en daarbij werden uitstekende wijnen geschonken. Gastvrije ontvangst en ontspannen sfeer.
PLUTO V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Weer heerlijk geluncht bij Vesters.... Precies goeie porties en de gerechten waren een lust voor het oog én de maag! Ga vooral zo door, Jeroen!!
Norbert M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We genoten van een zevengangen diner met wijnarrangement. Stuk voor stuk prachtige smaakcombinaties en dat zonder (veel) toeters en bellen. Uitstekende kwaliteit. De wijnen pasten er perfect bij. En wat ook belangrijk is: vriendelijke gastvrouw en -heer, deskundig en voorkomend personeel. Een mooi avondje uit.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Het was sinds enige tijd dat we bij Vesters zijn geweest. Het eten was heel goed bereid.. wij houden.van uitgesproken smaken en minder van een enorme te grote variatie aan voor mij (en dat vind ik wel heel leuk!) onbekende smaakjes