Vesters

Groesbeeksedwarsweg 307 6521 DK Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Vesters

Oprechte gastvrijheid

Traditie en vernieuwing, een plek waar gelachen mag worden met oprechte gastvrijheid en passie. De chef past de nose-to-tail-filosofie toe waarbij er niets van het dier verloren gaat en alle smaken optimaal tot hun recht komen. De enthousiaste sommelier kan je bij al dat lekkers een heerlijk wijntje schenken: de perfecte match bij je lunch of diner!

Meer informatie over restaurant Vesters

Paulien H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Nanneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
heerlijk gegeten; goede combinaties; verrassende groenten
Juliette N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was kwalitatief erg goed! De gerechten mochten wel warmer zijn. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik een beetje uit balans. Als je 28 euro voor een hoofdgerecht betaalt, verwacht je wel een normale portie (hoe goed de kwaliteit van het eten ook is). De porties waren voor het bedrag te klein.
Service was prima. (wachttijd aan de lange kant). Ambiance was ook prima (maar als je in het restaurant op de zitbanken zit, staat er letterlijk een spotlight op je gericht wat niet ideaal is).
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het was erggggg lekker
Saskia1970 H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Personeel was beetje koel, op zich wel correct. Menu valt snel duurder uit dan aangegeven op Iens. Maar echt goed gegeten.
Veerle-en-Jasmijn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met zorg samengesteld menu; mooi opgemaakt; subtiele smaakcombinaties. Wijnadvies is deskundig en enthousiast. Heerlijk gegeten dus in een mooi decor. Misschien wat jammer dat de bediening wat makkelijk op de jij en jullie toer gaat. Dit is voor ons een van de twee, drie beste restaurants van Nijmegen.
Derksm .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken en combinaties. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu waarbij we geen 'zwakke momenten' hebben kunnen ontdekken. Perfecte adres voor een avondje culinair genieten in Nijmegen.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
4 gangen menu genomen. Voor mij was het aanbod van visgerechten ruim voldoende om een selectie te maken, voor men partner die meer vlees georienteerd is, was het aanbod beperkt maar toch voldoende.
De gerechten waren stuk voor stuk zeer lekker met een mooie presentatie. De chef weet hoe hij kruiden moet gebruiken en de smaakcombinaties die hij hierdoor weet te creeren zijn gewoon super.
De ontvangst was zeer vriendelijk, eigenlijk valt er niks negatiefs te vertellen over het zaal personeel, dat zeer vriendelijk en heel attent is. (bv. aanvullen van broodjes, bijschenken wijn,...)
Wijnkaart bevat ruime en goede selectie met correcte prijzen.
Dit restaurant is een aanrader en als we in de buurt komen, gaan we zeker terug!
Susandejong .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig lekker gegeten en een fijne bediening. Vooral de rog vonden wij erg lekker! Wij komen zeker nog eens terug om te dineren.
Migchielsenjr .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Geweldig eten en drinken in het zonnetje op het terras. Toet van rabarber was heerlijk. Bediening met veel aandacht voor de mens.
Mevr-K K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben een vijf gangen diner genomen bij Vesters en hebben een geweldige, genotvolle avond gehad. Alle gangen en alle wijnen waren overheerlijk, maar het summum vond ik de bisque. Onbeschrijflijk lekker eigenlijk.
MacMeijers .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zeer verfijnde en verrassende keuken. Mooie wijnkaart, prettige en deskundige bediening.
Gisteravond 4-daagse menu, aanrader is de kreeft.
Nensdoc .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk buiten in de zon met kleine kinderen genoten van een grand aioli. Allemaal geen probleem voor dit top restaurant, attente bediening ook voor de kleintjes en super eten.
Martijn_spithoven .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Altijd heerlijk eten in combinatie met prachtige wijnen in een mooie ambiance en een super gastvrijheid! Zeker een aanrader!
Keeslafeber .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het was weer heerlijk bij Vesters. Fantastisch gegeten en met veel mooie aandacht van het Vesters team een prima avond gehad.
Schleckermaulchen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij waren met twee personen om 20.00 uur voor het eerst in dit restaurant.
Wij hebben over het algemeen zeer genoten van het eten.
Wij hebben een medium menu besteld, wat uit 6 gangen bestaat.
De kwaliteit van de ingrediënten is van een hoog niveau.
De samenstelling van deze ingrediënten is vaak verrassend en meestal zeer geslaagd.
Zo was bij voorbeeld het slaatje uit de aardpeer,artisjok,citroen,radijs, peterselie en waterkastanje ontzettend lekker. Met de aardse radijs , de frisse artisjok en de andere zeer uitgesproken smaken zeer uitdagend!
De locatie zelf beviel onz iets minder goed, omdat je vrij krap zit en het ook wat rumoerig is. Ook is het interieur wat aan de zaaie kant. Maar aan de ander kant is de sfeer ook gezellig, en de zeer opgewekte en attente bediening maakt het je altijd naar de zin.
De wijn is ook uitstekend, leuk dat je ook een halve fles kan bestellen.
Alles in alles zeker een aanrader voor mensen, die vooral uitstekend eten weten te waarderen.
Gerardbouman .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Top-avond en een doosje van die perfecte Rose meegenomen ook nog !!! Een aanrader voor iedereen die in Nijmegen lekker wil eten !
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij komen hier regelmatig. Altijd mooi nieuwe menus. Heerlijk eten in een mooie ambiance.
Wij worden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en haar personeel.
Chapeau weer voor een fantastische avond. Tot de volgende keer weer.
Ineke en Marcel
Marie-Elise V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten was zeer smaakvol, verfijnde gerechten zoals we van Vesters gewend zijn.
We hadden dit keer voor het 4-gangenmenu gekozen met het wijn-arrangement. De sommelier van Vesters is een feest om naar te luisteren. Mooie verhalen bij prachtige wijnen!