Vesta

- Diner vanaf 17:00
7,1
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vond het eten geweldig en zeker voldoende ,vond het alleen jammer dat er zoveel tijd tussen zat,hebben een gezellige avond gehad en zal er zeker nog een keer heen gaan.
Gody S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren voor mijn mans verjaardag daar gegeten. Lekker buiten gezeten mooi uitzicht. We dachten prima keus! Het viel behoorlijk tegen. Na 2 uur hadden we 3 gerechtjes gehad. Duurde erg lang voor ze kwamen opnemen. Mag maar 1 gerechtje per keer. Dus dachten we gratis frites en salade maar vast bestellen. Salade kwam na nog 2 keer besteld te hebben. Mini bakje voor 5 personen. De menukaart was niet de kaart die buiten hing. Vreemd. Hadden ons er meer van voorgesteld. Jammer
Sven G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanwege de verjaardag van mijn vader ( 50 jaar ) heeft ons gezin hem verrast met een etentje bij Vesta. Het ontvangst was vriendelijk en we werden naar een tafel begeleid op een hogere etage. Het was erg druk vandaar dat ik ook vooraf gereserveerd had. Gelijk vanaf het begin merkten we dat het erg lawaaierig en benauwd was, vanwege de holle ruimte stijgt de warmte en het geluid omhoog.

Het eten was dermate slecht dat ons gezin van vijf, verschillende gerechten heeft laten staan. Het was 50/50 ene keer was het eten relatief goed andere keer was het lauw. Zo nam ik bijvoorbeeld de runderstoof als voorgerecht, deze had bijna geen smaak en was erg lauw, mijn moeder en zusje hadden exact hetzelfde met de zalm-wrap en sushi.

Als tweede gerecht namen wij de asperge, tomaten, bouillabaisse, en bouillon soep. De bouillon soep en asperge soep waren lekker, maar bij de tomaten soep was er zoveel peper ingestopt dat mijn keel brandde en dat ik het heb laten staan. Bij de bouillabaisse soep was het zo smakeloos dat we het direct hebben aangegeven bij de serveerster.

De serveerster vroeg na ieder gerecht of het heeft gesmaakt, wij gaven aan dat het niet lekker was. Helaas kregen wij er geen respons op niet eens '' wat is er niet lekker aan? ''. Ze pakte de borden en liep weg. Het viel ons ook op dat de serveersters/keuken gerund wordt door hele jonge mensen dit kwam erg onprofessioneel over.

Als hoofdgerecht bestelden we varkenshaas, zalm met pasta, kipsaté. Helaas ging het hier ook al mis.. de varkenshaas was lauw, de kipsaté was waterig (de kip), en de pasta was niet goed gekookt. De serveerster kwam weer langs, en weer hebben wij het op een nette manier aangegeven (helaas heeft zij het erg persoonlijk opgevat) en daardoor kregen wij geen respons dat verantwoord was. De frieten en salade waren overigens wel heel lekker.

Ondertussen wacht je per gerecht langer dan een half uur ( je zou verwachten onbeperkt eten dat dit sneller zou gaan), door de hitte/benauwdheid ga je natuurlijk meer drinken en na het voorgerecht was al 5 x gevraagd of we nog iets wilde hebben.

Op een gegeven moment hadden we genoeg van de wachttijden en van het eten, dus namen we als allerlaatste een dessert. Dit kan niet misgaan toch?... En zodoende ging het alweer mis, het ijs was namelijk gesmolten(na 30 minuten wachten). Het was waterige sap geworden. Wat wel aardig was, waren de kaarsjes op het ijsje en de felicitaties van de serveersters.

Nadat we alles op gegeten hadden zijn we naar de kassa gegaan om af te rekenen, de leidinggevende stond op dat moment achter de kassa. We hebben ook bij haar ons beklag gedaan en zij begreep onze klachten en luisterde er aandachtig naar. Van de €150 die we moesten afrekenen hebben wij uiteindelijk €111 betaald.

We hadden dit etentje anders in gedachten, maar het was uiteindelijk toch nog een gezellige avond. Dit is mijn eerste recensie, maar kijk vaker op deze site. Dit was namelijk de moeite waard om toch de misstanden te vermelden.

Met vriendelijke groet,
Sven

Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gisteren voor de tweede keer bij Vesta gegeten. Ze hadden een nieuwe kaart dus we waren benieuwd aangezien de eerste keer ons zeer goed was bevallen. Voor gerecht begon ik met zalm. Het was voornamelijk sla met bieten mousse maar de zalm was ver te zoeken. Daarna ben ik met de hoofdgerechten begonnen, zalm, biefstuk, lam, en scholfilet. Alles was flauw, sausjes weinig smaak. Terwijl de vorige keer het lamsvlees heerlijk waren echt buitenlands smaakte. Het viel ook op dat borden niet gelijkwaardig opgemaakt waren, zo had mijn tafelgenoot bijna geen saus om haar biefstuk. Overal zat een flinke schep aardappel puree bij. Voor mijn gevoel overheerste dat alle gerechten. Het toetje tiramisu was de eerste keer lekker. Maar toen iemand van ons een tweede wilde bestellen was het een verdunde versie, bijna geen bitterkoekjes meer als garnering en ook onderin geen lange vingers? Op?
Nee ik vond het teleurstellend. De inrichting was wel heel leuk gedaan en het personeel was ook heel aardig. We hebben wel een gezellige avond gehad, maar weet niet of we nog terug zou komen.
Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Een heel leuk all-you-can-eat concept heeft Vesta in handen.
Een ruime keuze uit soepen, voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Zo vaak je wilt en in de volgorde die je wilt. Een leuke manier om een hele avond lekker aan het eten te zijn. Daarom ook deze tip: neem de tijd, gewoon een hele avond, voor een bezoek aan Vesta.

De smaak is prima en al het eten ziet er fris uit. Als je bedenkt hoeveel borden er op een avond opgemaakt moeten worden is het een prestatie van formaat hoe fraai ieder bord weer is qua presentatie.

Het personeel is alleszins hoffelijk, alleen de wat rumoerige ambiance maakt intieme gesprekken wat lastig maar alles bij elkaar is het prima eten hier.

Een aanrader binnen het all-you-can-segement
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Met een grote groep mensen gegeten. De bediening kon het prima bijhouden, chapeau! Een leuk concept; verschillende gerechten proeven voor een vast bedrag. Veel keus! De sushi was prima, de geitenkaassalade minder. Het was een beetje onduidelijk wat er allemaal inzat. De diamant haas uitstekend bereid. ( 2 keer besteld omdat de lamskoteletjes niet voorradig waren) het toetje; de chocoladehangop erg lekker, mag iets minder zoet. Fijn dat er onbeperkt kraanwater geschonken wordt. Tip: de slade die je bij kan bestellen kan verfijnder. Al met al een restaurant waar ik nog wel een keer zal komen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vesta heeft een bijzonder concept, dat de eigenaar zelf als "eindeloos genieten" omschrijft. Er is een royale keus aan voorgerechten, soepen, vlees, vis, vegetarisch en desserts. Voor een bedrag van 25,95 kun je telkens weer een gerecht(je) bestellen, tot je verzadigd bent. De porties zijn klein, zodat je ook als bescheiden eter de kans krijgt een aantal keuzes te maken. De bediening is uitermate vriendelijk en correct en loopt af en aan, de wachttijden tussen de gerechten door zijn beperkt. Niets op aan te merken.
Wie voor dit bedrag 'onbeperkt' komt eten, kan geen sterrengerechten verwachten. Die komen er dan ook niet. Wat wel geserveerd wordt is meestal goed bereid, met zorg op het bord(je) gedrapeerd en van behoorlijke kwaliteit, heel uitgesproken smaken ontbreken, alles is aan de veilige kant.
Uitzondering was in ons zeskoppige gezelschap de makreelfilet, die er smakelijk uitzag, maar uitgesproken tranig (niet vers?) smaakte.
Bij de gerechtjes komt onbeperkt (goede) friet en salade.
De desserts zijn relatief uitgebreid, ook alweer een hoogvliegers, maar degelijk en lekker.
Vanwege de makreel een zeven, anders een royale acht.
Dndinnes .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Met 5 personen lekker buiten gegeten. Prima bediening, juiste tempo tussen de gerechten. Wat we allemaal op hebbeb is teveel om hier op te sommen maar het was allemaal prima verzorgt en lekker. Enige puntje van kritiek is dat de vissoep wat zout was en bij een aantal de diamanthaas wat te ver was, maar als je even vraagt of de haas rood geserveerd kan worden wordt dat ook geregeld.
Dit is zeker niet de laatste keer dat ik geweest ben.
Rob.
Prima gelegendheid om een avond lekker te genieten.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Wat een verrassing! Vesta is een tamelijk onconventioneel restaurant: een all-you-can-eat formule gebaseerd op de Franse keuken. De kaart biedt voorgerechten, soepen, hoofdgerechten (zowel vis, vlees als vegetarisch) en een selectie aan desserts. De gangen kunnen door elkaar genuttigd worden. Zo aten wij bijvoorbeeld 7 gangen. Voor elke gang is er een ruime keuze aan uitstekende gerechten. De porties zijn klein, zodat je op een avond veel kunt proeven. En de smaken zijn dik in orde.

De wat informele sfeer doet misschien anders vermoeden, maar hier wordt prima gekookt. Enige puntje van aandacht: de gangen laten vrij lang op zich wachten. Neem dus ruim de tijd (de keuken sluit pas om 11 uur) om van alles te genieten. Een ideaal restaurant voor een gezellige avond keuvelen en smullen met vrienden!
Eugenie123 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Bij Vesta kun je voor een vast bedrag onbeperkt eten. Je kiest per ronde steeds een gerecht van de kaart. De volgorde maakt niet uit; beginnen met het toetje, alleen voorgerechten, het kan allemaal. De gerechtjes zijn iets kleiner waardoor je veel verschillende dingen kunt uitproberen. Er is voldoende keuze en het eten is erg lekker. Friet en sla worden niet standaard bij de gerechten geleverd en moeten dus apart besteld worden (zit wel gewoon bij de prijs in). De bediening is jong en enthousiast. Zeker op vrijdag en zaterdag is het er altijd vol, dus enkele dagen van tevoren reserveren is nodig.