Vessel 11

Wijnhaven 101 3011 WN Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Vessel 11

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super leuke plek. De boot is sfeervol ingericht. Eten en de biertjes lekker
Vikrant V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was een goede avond met mijn vriendin en sfeer was zeer goed, maar het prijs was een beetje duur. Het is een leuke plek om de avond door te brengen
S. L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vanavond met z'n tweetjes gegeten bij vessel 11. Erg leuke locatie en sfeervolle inrichting. Wij hadden de beef Wellington en als nagerecht de applecrumble. Dit was beide erg lekker. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Sfeervolle locatie, matige bediening en lange wachttijd. Bij binnenkomst werd ons verwezen naar het 'gezellige' nieuwe deel. Hier kwam echter amper bediening en wegens muziek in het andere deel van het restaurant voelde het niet zo gezellig. De bediening was matig, kwam zelf niet langs om bestellingen op te nemen of te vragen of het smaakte oid. Het serveren van het eten duurde erg lang, een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Wellington voor 2 was erg lekker, maar niet erg uitgebreid met alleen wat aardappelpuree en groentes ernaast. Het dessert, de apple crumble daarentegen was verrukkelijk, en heel veel. Genoeg voor twee personen. Overall een beetje een tegenvaller. Jammer, want de locatie is erg mooi. Maar ik kom hier niet snel nog een keer.
carolijn O.
Wat een feestje op de rode boot op 2e Kerstdag
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer
De service was prima ..
Voor herhaling vatbaar
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer gezellig en sfeervol.
Vriendelijk personeel
Siardus W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Volgende keer weer op 2e Kerstdag!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk pre-kersteten gehad. Het was veels te veel, maar gelukkig werd alles wat we niet opkonden netjes verpakt om mee naar huis te nemen. Want het was veels te lekker om te katen liggen. De service is vriendelijk en net als bij de inrichting alsof je in een Engelse club zit.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Slechte bediening...eigenlijk te weinig bediening en beperkte kaart.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fantastisch eten op een toplocatie. Beef Wellington is een buitengewoon gerecht om mee te maken; een aanrader! Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en meegaand. Ik kan niets anders zeggen dan dat iedere Rotterdam hier moet eten!
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Na het hoofdgerecht weinig aandacht gekregen van het bedienend personeel. Lang moeten wachten tot tafel werd afgeruimd, dessert moesten we zelf om vragen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een echte aanrader! Heel gezellig en een ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten, lijkt me helemaal leuk in de zomer om buiten te zitten. Wij komen er zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten op 1 van de mooiste terrassen van Rotterdam .snelle en vriendelijke service .ga ik zeker nog vaak terug
A P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellige ongedwongen ambiance. Knus, eetcafé-achtige sfeer. Oud chique inrichting. Lekker gefeten. Niet duur. Veel dertigers, Engelstaligen en studenten gezien. Op de benedenverdieping was een show van standup comedians. Daardoor was er misschien wat ander publiek? Zeker een plek om nog eens te gaan.
Wilco E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bijzondere plek, met fijn huiskamergevoel. Terras in zomer uitstekend. Prima eten, kaart niet uitgebreid, maar wel met liefde. Met eigen bier én de kans om een fried mars bar te eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, lekker eten en relaxte sfeer. Leuk om buiten op de boot te dineren in de avondzon.
Jasmine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vandaag wezen lunchen met m'n gezin! Mijn man bestelde een Ceasar salade, hij wou een sneetje brood bij, dat werd wel voor €1,5 extra berekend. De salade zelf was in een klein kommetje met een veel sla en een dressing, met een verdwaald stukje kip en ei, nou voor €8,50 verwacht je toch meer dan een schaaltje sla!
Voor mijn zoontje een uitsmijter met een ei en kaas speciaal besteld , nou de ei was nog rauw van binnen ! Dat was ook geen succes!

Ik had zelf fish & chips, nou waar zal ik beginnen, de vis zelf was nog rauw van binnen en de Home made frietjes waren niet goed gebakken , was nog bevroren van binnenkant! Ik heb het schaaltje maar teruggestuurd , dat werd met excuses van de rekening gehaald, toch enigziens een beetje service!
De serveerster kon misschien zelf niks eraan doen, Britse keuken is helaas niet wat je noemt lekker en helemaal niet als de chef niet kan koken!
Voor ons eenmalig bezoek , helaas niet voor herhaling vatbaar!
Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Hier gaan we nog eens vaker langs
Monika P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede sfeer, prachtig lokatie.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via Iens geserveerd met de 20% korting op de rekening. Helaas niet gekregen en kwamen we buiten pas achter. Jammer, mag je toch verwachten dat ze dat zelf bijhouden.