Vessel 11

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Vessel 11

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke ambiance! Ietwat kleine tafels. Het eten werd niet goed geserveerd, er zat plastic in het vlees, echter is dit goed opgelost. Bediening toegankelijk maar vaak niet zichtbaar helaas.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
leuke entourage, heel vriendelijk personeel, lekker en een voudig eten. het authentieke schip geeft een bijzonder tintje aan het bezoek.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Hamburger viel echt tegen. Nachos waren erg lekker! Tafels waren ook plakkerig. Meer een tentje om drankje te doen buiten op t terras als t lekker weer is.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Topzaak! Uniek, goede service, heerlijk eten en eigengemaakte biertjes.
Highly recommended.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij Vessel11. Toplocatie voor een zonnige zomeravond! Bij minder mooi weer zou ik deze locatie niet snel aanraden.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Leuke sfeer, en vriendelijke bediening! Verder een charmante omgeving met leuke mensen....
Een plek om anderen aan te raden, op de golven van dit schip!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zeer leuke locatie, beetje smoezelige boot. Heel Engels ;)
Fran T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hadden oa een grote salade. De hele tijd bedachten we ons wat we gemist hebben maar en dat bleek later de haloumi. Vandaar dat de salade er karig uitzag. Wel het volle pond betaald!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
In h et centrum van de Leuvehaven ligt deze Rode Boot die dienst doet als restaurant/ eetcafe. Kleine kaart met eenvoudige gerechten. Vooral voor een borrel of een drankje. Verschillende soorten bier uit de tap Ik nam een hamburger met friet. Redelijk te eten. De bediening was redelijk. Op zeker moment werden we aangesproken in het engels terwijl we kort daarvoor nog nederlands met de ober hadden gesproken.
Vooral veel toeristen die even een drankje komen doen.
Vikrant V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het Vesse 11 is een mooi plaats voor eten en drinken. Ik vind het heel leuk en het heeft een geweldig atmosfeer. De wachttijd is niet lang als heb je een reservering gemaakt.
John G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuke locatie, zeer prettige bediening en goeie kwaliteit voedsel (wij hebben er gelunched). Ongedwongen sfeer en de beweging van de boot geeft het totaal net even een ander gevoel. Top Boot!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Meer dan een uur gewacht op mijn bestelling drie maal aangegeven waar mijn lunch bleeft een gratis glas rosé gekregen en toen na een kwartier nog niets! Ik ben weggegaan zonder te betalen. Want je in de maling laten nemen kan overal. Wat een slechte zaak
Millie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij kregen een hele slechte bediening. Een glas rode wijn is geserveerd, maar het bier niet. Na ongeveer 30 minuten te hebben gewacht hebben wij navraag gedaan. Het is aan ons verteld dat ze zijn onderbezet en het glas bier komt eraan. Het is niet meer geserveerd dus wij gingen weg zonder te lunchen. Wij zijn speciaal naar dit boot restaurant geweest en hebben ver gelopen om hier te mogen eten. Wat een teleurstelling.! Jammer van een mooi uitzicht met een hele slechte service. Wij hebben nog de moeite gedaan om bij uw website te reserveren. Wat schandalig om zo slecht behandeld te worden als klanten.
Gerda N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Een echte aanrader , een hele leuke locatie en sfeer .
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super leuk en gezellig
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bediening erg aardig, maar aandacht kan net ietsje beter. Je merkt dat de organisatie en communicatie net even iets beter moet. Niet heel erg storend, maar aandachtspunt.
We komen ook zeker biinenkort terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goed eten maar de bediening is ronduit slecht. Als je niet goed bent in je talen mijd dan deze tent er wordt alleen Engels gesproken ! Beetje vreemd als je als je als Nederlander in je eigen land uit eten gaat. Voor ons geen tweede keer meer.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De ober had zijn baan niet helemaal begrepen; toen we wilden bestellen zei hij dat de keuken daar niet blij mee zou zijn... Ook had hij ons 'de oude' kaart gegeven en verweet hij het ons dat we dus de verkeerde gerechten hadden besteld. Leuke locatie maar vervang aub het personeel.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
menu was smoezelig: vieze vlekken en pagina's zaten aan elkaar geplakt. Personeel te popejopie voor de kwaliteit die ze leveren, Ook nadat de dienst erop zat te aanwezig in de zaak (aan de bar)
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuke locatie voor een diner met goede service, maar het eten viel wat tegen. erg zout en niet heel smaakvol. Ik denk dat het meer geschikt is voor een drankje en borrelhapje op een zonnige dag ipv een echt dinertje.