Vessel 11

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Vessel 11

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten op 1 van de mooiste terrassen van Rotterdam .snelle en vriendelijke service .ga ik zeker nog vaak terug
A P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellige ongedwongen ambiance. Knus, eetcafé-achtige sfeer. Oud chique inrichting. Lekker gefeten. Niet duur. Veel dertigers, Engelstaligen en studenten gezien. Op de benedenverdieping was een show van standup comedians. Daardoor was er misschien wat ander publiek? Zeker een plek om nog eens te gaan.
Wilco E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bijzondere plek, met fijn huiskamergevoel. Terras in zomer uitstekend. Prima eten, kaart niet uitgebreid, maar wel met liefde. Met eigen bier én de kans om een fried mars bar te eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, lekker eten en relaxte sfeer. Leuk om buiten op de boot te dineren in de avondzon.
Jasmine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vandaag wezen lunchen met m'n gezin! Mijn man bestelde een Ceasar salade, hij wou een sneetje brood bij, dat werd wel voor €1,5 extra berekend. De salade zelf was in een klein kommetje met een veel sla en een dressing, met een verdwaald stukje kip en ei, nou voor €8,50 verwacht je toch meer dan een schaaltje sla!
Voor mijn zoontje een uitsmijter met een ei en kaas speciaal besteld , nou de ei was nog rauw van binnen ! Dat was ook geen succes!

Ik had zelf fish & chips, nou waar zal ik beginnen, de vis zelf was nog rauw van binnen en de Home made frietjes waren niet goed gebakken , was nog bevroren van binnenkant! Ik heb het schaaltje maar teruggestuurd , dat werd met excuses van de rekening gehaald, toch enigziens een beetje service!
De serveerster kon misschien zelf niks eraan doen, Britse keuken is helaas niet wat je noemt lekker en helemaal niet als de chef niet kan koken!
Voor ons eenmalig bezoek , helaas niet voor herhaling vatbaar!
Jorrit M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Hier gaan we nog eens vaker langs
Monika P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede sfeer, prachtig lokatie.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via Iens geserveerd met de 20% korting op de rekening. Helaas niet gekregen en kwamen we buiten pas achter. Jammer, mag je toch verwachten dat ze dat zelf bijhouden.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Fish and chips genomen, viel een beetje tegen voor een gerecht dat vast op de kaart staat, vis was nogal watering en had weinig smaak.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuke locatie, leuk publiek en heerlijk eten.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk buiten kunnen lunchen. Kleine kaart, vind ik een groot voordeel.
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk maar we moesten wel lang op ons eten wachten.
Haike V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer leuke lokatie in centrum van Rotterdam op een aparte "boot". Gezellige en vriendelijke service.. Acceptabele prijzen. Makkelijk te reserveren via IENS.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke gegeten boven op het dek. Leuke plek!! Vriendelijke en behulpzame bediening!
Binnen zouden we hier liever niet gegeten hebben. Interieur ziet er wat oud en onderkomen uit!
B V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hier met mijn zwangere vriendin wezen eten voor haar verjaardag. De zeer charmante serveerster had het voorgerecht verkeerd opgenomen waardoor dat van mijn vriendin niet besteld was. Dit opgemerkt en aangegeven dat mijn vriendin inmiddels knap trek begon te hebben. Dit duurde nog een half uur voor iets wat ze even in de frituur moesten gooien en vereiste dat ik bij de manager ging klagen. De mosselen waren prima maar de spareribs waren vreemd en de portie ging echt nergens over. Plus dat ze zeggen dat ze met mooi weer de BBQ aanmaken. Het werd niet mooier dan gisteren maar mooi geen BBQ en dat was toch echt een van de redenen waar wij voor kwamen. De ambiance is leuk, mensen vriendelijk. Ik denk dat je gewoon alleen de fish en chips moet kiezen. Die zag er prima uit. De prijs wordt dan alleen een issue voor wat je er voor krijgt.
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een unieke locatie. De kaart wisselt regelmatig, maar de beef wellington blijft onze favoriet.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldig eten en mooie locatie.
Het beste wat ik heb ontdekt in mijn 50 jarige leven????????
Li-- .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Er ging wat mis met de bestelling van de drankjes (we kregen een ander biertje, maar was gelukkig lekker en later kregen we er 2 ipv 3). De bestelling van ons eten werd bij een andere tafel bezorgd waardoor we langer moesten wachten. We kregen ter compensatie een portie friet. Begin van de avond was rustig, maar rond 20.30 begon in de kelder een band te spelen wat erg veel geluid gaf, en dat naast de muziek die nog gedraaid werd in de eetzaal.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
met vrienden wezen eten. De gerechten waren heerlijk. Wel machtig. Daar hadden we geen rekening mee gehouden. Helaas kon er geen dessert meer bij maar die zagen er wel heerlijk uit. Het was op een zaterdag en we hadden niet gelezen op de website dat er live muziek was. Dat maakte praten wat lastiger. Verder heerlijke sfeer en niet standaard gerechten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Beef wellington was fantastisch!
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de beef Wellington is een aanrader! Daarna van goeie muziek van Logue (check die band even, erg goed!) genoten in het ruim van het schip waar je nog een gezellig biertje kan drinken. Toplokatie dus.