Vessel 11

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Vessel 11

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Meer dan een uur gewacht op mijn bestelling drie maal aangegeven waar mijn lunch bleeft een gratis glas rosé gekregen en toen na een kwartier nog niets! Ik ben weggegaan zonder te betalen. Want je in de maling laten nemen kan overal. Wat een slechte zaak
Millie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij kregen een hele slechte bediening. Een glas rode wijn is geserveerd, maar het bier niet. Na ongeveer 30 minuten te hebben gewacht hebben wij navraag gedaan. Het is aan ons verteld dat ze zijn onderbezet en het glas bier komt eraan. Het is niet meer geserveerd dus wij gingen weg zonder te lunchen. Wij zijn speciaal naar dit boot restaurant geweest en hebben ver gelopen om hier te mogen eten. Wat een teleurstelling.! Jammer van een mooi uitzicht met een hele slechte service. Wij hebben nog de moeite gedaan om bij uw website te reserveren. Wat schandalig om zo slecht behandeld te worden als klanten.
Gerda N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Een echte aanrader , een hele leuke locatie en sfeer .
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Super leuk en gezellig
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bediening erg aardig, maar aandacht kan net ietsje beter. Je merkt dat de organisatie en communicatie net even iets beter moet. Niet heel erg storend, maar aandachtspunt.
We komen ook zeker biinenkort terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goed eten maar de bediening is ronduit slecht. Als je niet goed bent in je talen mijd dan deze tent er wordt alleen Engels gesproken ! Beetje vreemd als je als je als Nederlander in je eigen land uit eten gaat. Voor ons geen tweede keer meer.
Lekkerontbijten123 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De ober had zijn baan niet helemaal begrepen; toen we wilden bestellen zei hij dat de keuken daar niet blij mee zou zijn... Ook had hij ons 'de oude' kaart gegeven en verweet hij het ons dat we dus de verkeerde gerechten hadden besteld. Leuke locatie maar vervang aub het personeel.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
menu was smoezelig: vieze vlekken en pagina's zaten aan elkaar geplakt. Personeel te popejopie voor de kwaliteit die ze leveren, Ook nadat de dienst erop zat te aanwezig in de zaak (aan de bar)
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuke locatie voor een diner met goede service, maar het eten viel wat tegen. erg zout en niet heel smaakvol. Ik denk dat het meer geschikt is voor een drankje en borrelhapje op een zonnige dag ipv een echt dinertje.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
wat weinig ervaren personeel in de bediening. Wel enthousiast.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eenvoudige kleine Engelse, maar goede menukaart. Leuke spontane bediening.
Typisch Engels, "a lot of bladerdeeg". We waren met zijn 4-en, hadden allemaal iets anders besteld en het smaakte iedereen goed.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Uniek restaurant midden op een boot in de wijnhaven. Gericht op de Engelse keuken, het eten was prima, ook de inrichting was echt mooi gedaan. En de eigen bieren die ze hebben pas goed bij eten.
l.ketting33 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten bij Vessel 11. Leuke en attente bediening. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Komen er regelmatig en blijven er komen. Temperatuur van de koffie mag iets warmer.
daniel L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De vis van de fish & chips was erg smaakloos... Het bier en de boot is fantastisch!
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hadden een tafel in een donkere hoek in een soort gangetje. Er liepen de hele tijd mensen tegen de achterkant van onze stoelen aan omdat de doorgang erg krap was.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super leuke plek. De boot is sfeervol ingericht. Eten en de biertjes lekker
Vikrant V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was een goede avond met mijn vriendin en sfeer was zeer goed, maar het prijs was een beetje duur. Het is een leuke plek om de avond door te brengen
S. L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vanavond met z'n tweetjes gegeten bij vessel 11. Erg leuke locatie en sfeervolle inrichting. Wij hadden de beef Wellington en als nagerecht de applecrumble. Dit was beide erg lekker. Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Sfeervolle locatie, matige bediening en lange wachttijd. Bij binnenkomst werd ons verwezen naar het 'gezellige' nieuwe deel. Hier kwam echter amper bediening en wegens muziek in het andere deel van het restaurant voelde het niet zo gezellig. De bediening was matig, kwam zelf niet langs om bestellingen op te nemen of te vragen of het smaakte oid. Het serveren van het eten duurde erg lang, een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Wellington voor 2 was erg lekker, maar niet erg uitgebreid met alleen wat aardappelpuree en groentes ernaast. Het dessert, de apple crumble daarentegen was verrukkelijk, en heel veel. Genoeg voor twee personen. Overall een beetje een tegenvaller. Jammer, want de locatie is erg mooi. Maar ik kom hier niet snel nog een keer.
carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een feestje op de rode boot op 2e Kerstdag
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer
De service was prima ..
Voor herhaling vatbaar