Vessel 11

Wijnhaven 101 3011 WN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Brian V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een unieke locatie. De kaart wisselt regelmatig, maar de beef wellington blijft onze favoriet.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldig eten en mooie locatie.
Het beste wat ik heb ontdekt in mijn 50 jarige leven????????
Li-- .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Er ging wat mis met de bestelling van de drankjes (we kregen een ander biertje, maar was gelukkig lekker en later kregen we er 2 ipv 3). De bestelling van ons eten werd bij een andere tafel bezorgd waardoor we langer moesten wachten. We kregen ter compensatie een portie friet. Begin van de avond was rustig, maar rond 20.30 begon in de kelder een band te spelen wat erg veel geluid gaf, en dat naast de muziek die nog gedraaid werd in de eetzaal.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
met vrienden wezen eten. De gerechten waren heerlijk. Wel machtig. Daar hadden we geen rekening mee gehouden. Helaas kon er geen dessert meer bij maar die zagen er wel heerlijk uit. Het was op een zaterdag en we hadden niet gelezen op de website dat er live muziek was. Dat maakte praten wat lastiger. Verder heerlijke sfeer en niet standaard gerechten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Beef wellington was fantastisch!
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de beef Wellington is een aanrader! Daarna van goeie muziek van Logue (check die band even, erg goed!) genoten in het ruim van het schip waar je nog een gezellig biertje kan drinken. Toplokatie dus.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening!
Gezellige, bijzondere locatie op een oude brandweer boot.

Daarna een leuk concert!
Zeker een aanrader!
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Casual eten op een boot alsof je in een pub bent maar een tikkeltje anders. Het personeel was vriendelijk en de service was goed.
jochem S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
mooi restaurant, we zaten alleen op een plek waar de bediening niet bij kon door een andere bezoeker die door lichaamsomvang de weg blokkeerde. als gevolg kregen we het eten via een buitendeur opgediend waardoor we een paar keer letterlijk in de kou zaten. tafel naast ons had ook fish & chips besteld, maar kreeg er allerlei sausjes bij op het bord geserveerd, wij niet. toen we dit kenbaar maakten kregen we de sauzen in 1 grote bak op tafel gezet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Beef Wellington is fantastico! Super sfeer en ambiance. Goede muziek! Niet voor stijve harken. Eigelijk weer een zaak met eigen smoel.
Sam G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zo'n leuke plek , aardige bediening en heerlijk gegeten, vooral de Beef Wellington! Helemaal niet duur en grote sortering speciale bieren.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant, vis en chips gegeten, de chips waren erg lekker, de vis had niet heel veel smaak, maar was wel 'oke'. Gezellig om een keer te eten, maar verwacht niet heel veel van het eten.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vanwege goede recensies onlangs gaan eten voor ons jubileum. Wat een tegenvaller! Het restaurant is qua decor smoezelig en hip, maar dan niet op een leuke manier. De sfeer is erg gemaakt en voelt daardoor onprettig aan. Het eten was redelijk, maar aan de vette kant. De bediening maakte een ongeinteresseerde indruk. Het meest vervelende was de frituurlucht die overal in het restaurant hing. Niet voor herhaling vatbaar.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ontzettend leuk restaurant, met erg gezellige en warme bediening. Helaas was de keuze erg beperkt omdat ze alleen een kerstmenu hadden. Dit betekende slechts keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 1 nagerecht. Achteraf bleek dat we dit op hun website hadden kunnen zien dus was ook deels onze fout. De beperkte keuze die er was was overigens wel erg lekker! Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Anton O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Als verjaarsdagplek is Vessel 11 de perfecte, relaxte plek om te zijn. Huiselijk, lekker, eenvoudige doch zeer voedzame gerechten, en zeker als je van de Engelse keuken houdt. De Deep Fried Mars Bar is een absolute aanrader! Daarna nog geborreld met 20 vrienden op het bovendek bij de bar en de zithoek met zelf meegebrachte elpees op de draaitafel. Een absolute aanrader!
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een fantastische keuken! De 3e keer dat ik er heb gegeten en wat krijg je hier waar voor je geld. Heerlijk eten en super sfeer. De bediening is super vriendelijk. Wat een top zaak. Nog even benedendeks geweest en daar speelde nog een leuk bandje. Aanrader!!!!!!
Vr V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Aardig personneel, eenvoudig maar smaakvol gerechten en op een boot is een leuke locatie.
De minpunten: kaart is alléén in het Engels beschikbaar en de rode wijnen (eerste en tweede op de lijst ) zijn matig
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondag voor het eerst bij Vessel 11 gegeten omdat we enorm trek hadden in de zgn Sunday Roast. We waren alleen wat te vroeg rond 12.00 omdat de roast pork nog even moest garen, dus hebben we eerst een broodplankje genomen. Na ca. 30 minuten kwam dan eindelijk de roast en deze stelde niet teleur; het vlees was perfect gegaard met een heerlijke jus, verse groenten en aardappels. We hebben genoten in de herfstzon op het dek en komen snel nog eens terug.
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Eerst een rijkgevulde ceasar salade en een verrukkelijke lokster bisque. Daarna een beef wellington gedeeld, mals vlees, lekkere frites en goed van smaak. Vriendelijke, correcte en snelle bediening. Voor herhaling vatbaar!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gezellige avond gehad op het lichschip in de avond . Het was er druk, alle tafels vol. Vriendelijke ontvangst en bediening, lekkere wijn. Het eten kon alleen echt wel beter. De buikspek hoort een knapperige bovenlaag te hebben en had dat niet. We hadden samen als hoofdgerecht Beef Wellington.
Om het vlees heen hoort een flesje te zitten voordat het bladerdeeg erom gaat. Dat is omdat de vleessappen niet in het bladerdeeg trekken en het bladerdeeg slap maken. Dat kun je ook bereiken met een laag ham.
Er zat wel in wel bacon of zoiets in de vulling maar in elk geval was het niet gelukt.
Het bladerdeeg was slap. Maar veel erger, het vlees was absoluut te lang doorgegaard. Aan de tafel naast ons, die een half uur later bestelden, hetzelfde probleem.
Kortom, erg gezellig maar het eten kon wel beter