Vessel 11

Wijnhaven 101 3011 WN Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Vessel 11

Britse specialiteiten

Het eerste Britse gastro restaurant in Nederland. Je vindt het restaurant op een prachtig schip in hartje Rotterdam. In de winter zit je knus binnen en als de zon schijnt is het terras de perfecte plek. De chef serveert het beste uit de Engelse keuken met een twist. Biologische- en seizoensgebonden producten spelen hierbij een belangrijke rol. Ontdek dat er veel meer is dan fish & chips en het bekende Engels ontbijt! Voor een lekkere warme lunch, een relaxte afteroon tea of een uitgebreid diner, je bent altijd welkom!

Meer informatie over restaurant Vessel 11

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag & zondag 11:00 - 22:00

Monika P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede sfeer, prachtig lokatie.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via Iens geserveerd met de 20% korting op de rekening. Helaas niet gekregen en kwamen we buiten pas achter. Jammer, mag je toch verwachten dat ze dat zelf bijhouden.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Fish and chips genomen, viel een beetje tegen voor een gerecht dat vast op de kaart staat, vis was nogal watering en had weinig smaak.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuke locatie, leuk publiek en heerlijk eten.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk buiten kunnen lunchen. Kleine kaart, vind ik een groot voordeel.
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk maar we moesten wel lang op ons eten wachten.
Haike V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer leuke lokatie in centrum van Rotterdam op een aparte "boot". Gezellige en vriendelijke service.. Acceptabele prijzen. Makkelijk te reserveren via IENS.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijke gegeten boven op het dek. Leuke plek!! Vriendelijke en behulpzame bediening!
Binnen zouden we hier liever niet gegeten hebben. Interieur ziet er wat oud en onderkomen uit!
B V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hier met mijn zwangere vriendin wezen eten voor haar verjaardag. De zeer charmante serveerster had het voorgerecht verkeerd opgenomen waardoor dat van mijn vriendin niet besteld was. Dit opgemerkt en aangegeven dat mijn vriendin inmiddels knap trek begon te hebben. Dit duurde nog een half uur voor iets wat ze even in de frituur moesten gooien en vereiste dat ik bij de manager ging klagen. De mosselen waren prima maar de spareribs waren vreemd en de portie ging echt nergens over. Plus dat ze zeggen dat ze met mooi weer de BBQ aanmaken. Het werd niet mooier dan gisteren maar mooi geen BBQ en dat was toch echt een van de redenen waar wij voor kwamen. De ambiance is leuk, mensen vriendelijk. Ik denk dat je gewoon alleen de fish en chips moet kiezen. Die zag er prima uit. De prijs wordt dan alleen een issue voor wat je er voor krijgt.
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten op een unieke locatie. De kaart wisselt regelmatig, maar de beef wellington blijft onze favoriet.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldig eten en mooie locatie.
Het beste wat ik heb ontdekt in mijn 50 jarige leven????????
Li-- .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Er ging wat mis met de bestelling van de drankjes (we kregen een ander biertje, maar was gelukkig lekker en later kregen we er 2 ipv 3). De bestelling van ons eten werd bij een andere tafel bezorgd waardoor we langer moesten wachten. We kregen ter compensatie een portie friet. Begin van de avond was rustig, maar rond 20.30 begon in de kelder een band te spelen wat erg veel geluid gaf, en dat naast de muziek die nog gedraaid werd in de eetzaal.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
met vrienden wezen eten. De gerechten waren heerlijk. Wel machtig. Daar hadden we geen rekening mee gehouden. Helaas kon er geen dessert meer bij maar die zagen er wel heerlijk uit. Het was op een zaterdag en we hadden niet gelezen op de website dat er live muziek was. Dat maakte praten wat lastiger. Verder heerlijke sfeer en niet standaard gerechten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Beef wellington was fantastisch!
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de beef Wellington is een aanrader! Daarna van goeie muziek van Logue (check die band even, erg goed!) genoten in het ruim van het schip waar je nog een gezellig biertje kan drinken. Toplokatie dus.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening!
Gezellige, bijzondere locatie op een oude brandweer boot.

Daarna een leuk concert!
Zeker een aanrader!
Lea V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Casual eten op een boot alsof je in een pub bent maar een tikkeltje anders. Het personeel was vriendelijk en de service was goed.
jochem S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
mooi restaurant, we zaten alleen op een plek waar de bediening niet bij kon door een andere bezoeker die door lichaamsomvang de weg blokkeerde. als gevolg kregen we het eten via een buitendeur opgediend waardoor we een paar keer letterlijk in de kou zaten. tafel naast ons had ook fish & chips besteld, maar kreeg er allerlei sausjes bij op het bord geserveerd, wij niet. toen we dit kenbaar maakten kregen we de sauzen in 1 grote bak op tafel gezet.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Beef Wellington is fantastico! Super sfeer en ambiance. Goede muziek! Niet voor stijve harken. Eigelijk weer een zaak met eigen smoel.
Sam G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zo'n leuke plek , aardige bediening en heerlijk gegeten, vooral de Beef Wellington! Helemaal niet duur en grote sortering speciale bieren.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant, vis en chips gegeten, de chips waren erg lekker, de vis had niet heel veel smaak, maar was wel 'oke'. Gezellig om een keer te eten, maar verwacht niet heel veel van het eten.