Vesper

Koningin Astrid Boulevard 46 2202 BE Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vesper

Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteren bij vesper gegeten. Locatie met zicht op zee is perfect. Aankleding is origineel en sfeervol.
Was met gast uit zwitserland en die vond het top. Eten was echt heerlijk
Vooraf tonijn, de dikbil en de heerijke dutch pride met aardbeien. Ook de andere gerechten van mijn gasten dik in orde. Bediening iets beter proberen aan te voelen of gasten houden van beetje tempo of relax hele avond tijd hebben.
Top en kom zeker snel terug
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Werkelijk alles klopt aan Vesper: erg attent personeel, bijzondere touches, een terras met zicht op zee, een leuke mix van hotelgasten en fijnproevers, en een prachtig interieur. Heb drie nachten in het hotel geslapen en heb dus flink kunnen proeven van de kaart! En ook die klopt van voor tot achter: van het uitgebreide drankassortiment, de hapjes bij de borrel tot de goede lunches en de geweldige dinerkaart. Het is wel enigszins aan de prijs, maar de verhouding is goed, de borden mooi opgemaakt en de smaken origineel...het is het geld dan ook zéker waard!
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Deze week lekker geluncht bij Vesper. We zaten binnen in de serre met uitzicht op zee omdat de wind te koud was om buiten te zitten. Het was wat afgescheiden van de andere tafels zodat we ongestoord konden praten.
Zoals anderen al opmerkten, duurde het soms wat lang voordat iemand van de bediening kwam, maar ze hebben geleerd: er wordt tijdig gevraagd of alles naar wens is.
Qua eten:
De club-sandwich zalm was erg lekker en mooi geserveerd. Mijn disgenoten hadden de curry en waren daar ook zeer over te spreken. Een ruime portie met veel garnalen en groente, leuk opgemaakt met de rijst apart.
Het is niet echt goedkoop maar biedt wel waar voor zijn geld en je hebt prachtig uitzicht. Ik kom graag nog eens terug.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Vesper. De sfeer is erg prettig. Leuke inrichting: vintage en toch modern. De bediening is fijn en correct. Als ik een punt van aandacht zou moeten noemen, is dat de service iets sneller had mogen zijn. Het duurde bijvoorbeeld net iets te lang voordat de bestelling werd opgenomen en de bediening had iets attenter mogen zijn om te vragen of alles naar wens was, zodat we de mogelijkheid hadden gehad om nog wat drinken te bestellen. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten, hetgeen erg goed was. De porties waren voldoende groot met een mooie opmaak en lekker op smaak. En als je geluk hebt, word je getrakteerd op een prachtige zonsondergang. We zullen hier zeker een keer terugkomen.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Sinds kort kun je dus ook "echt"eten bij Vesper.In deze tijd van het jaar waar Zuiderbad door de week geen avondkaart heeft een zeer welkome aanvulling in hotel Vesper. Een heerlijke lunch genomen ,met een simpele pizza ,die buitengewoon lekker was klaar gemaakt.De dinerkaart bekeken,en daar stonden mooie gerechten op .Doen we volgende keer..