Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m donderdag van 17:00 tot 22:30
Vrijdag t/m zondag van 17:00 tot 23:00

George W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijk ontvangen met bruscetta en olijven. Daarna 2x de visspecial genomen (zalm met pistache en honing) Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar!
O K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Sympathiek tentje, de chef kijkt af en toe de zaak in vanuit de open keuken. Bediening is geïnteresseerd. Het leek alsof de Spaghetti Aglio Olio iets te lang had gestaan voordat het geserveerd werd, daardoor een beetje droog. Misschien omdat men even wachtte totdat het andere gerecht klaar was. De Spaghetti Nero Seppia met vis was gewoon lekker, klopt helemaal. Echt met zo'n huisgemaakte lekkerheid, geen duurdoenerij. De taart was simpel en lekker. Ook weer dat ouderwetse door moeders gemaakte charme, maar de 6 euro voor een stukje vond ik te veel. Dat had best 4 euro of 3,50 morgen zijn. Kortom, nog een paar dingetjes te verbeteren maar heel erg leuk dat deze jonge mensen hier zijn gekomen! Er is veel te weinig echt Italiaans in de buurt dus dit is echt een aanwinst.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel knus tentje met heerlijk, ècht Italiaans eten met verse ingrediënten van de Dappermarkt. Aardige, persoonlijke bediening. Aanrader!
HansenAnitaZaanstad .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Verse producten worden er gebruikt en er hangt een gezellige Italiaanse sfeer.
Zalm met pistachenoten gegeten, wat een smaakverrassing. Ook de pizza en de pasta waren heerlijk.
Wij komen hier zeker nog een keer terug, een aanrader!
Leyla D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vorige week met mijn vriend wezen eten. Nieuw restaurant, klein maar gezellig, heerlijk eten en gezellig personeel die je laten thuis voelen. Het personeel neemt de tijd voor je, ze hebben geen haast om je snel weg te werken en er is een goed tempo tussen de gangen. Ik kom hier graag een keer terug en raad iedereen aan om deze nieuwe Italiaan in Oost zeker een kans te geven!
Hila S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Aardige eigenaars! Ze gaan er helemaal voor. Het eten is klassiek Italiaans, dus dunne pizza met krokante korst. Dat betekent dat we vaker komen! Lekkere ingrediënten! Leuk gemoedelijk sfeertje in de zaak.