Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m donderdag van 17:00 tot 22:30
Vrijdag t/m zondag van 17:00 tot 23:00

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel knus tentje met heerlijk, ècht Italiaans eten met verse ingrediënten van de Dappermarkt. Aardige, persoonlijke bediening. Aanrader!
HansenAnitaZaanstad .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Verse producten worden er gebruikt en er hangt een gezellige Italiaanse sfeer.
Zalm met pistachenoten gegeten, wat een smaakverrassing. Ook de pizza en de pasta waren heerlijk.
Wij komen hier zeker nog een keer terug, een aanrader!
Leyla D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vorige week met mijn vriend wezen eten. Nieuw restaurant, klein maar gezellig, heerlijk eten en gezellig personeel die je laten thuis voelen. Het personeel neemt de tijd voor je, ze hebben geen haast om je snel weg te werken en er is een goed tempo tussen de gangen. Ik kom hier graag een keer terug en raad iedereen aan om deze nieuwe Italiaan in Oost zeker een kans te geven!
Hila S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Aardige eigenaars! Ze gaan er helemaal voor. Het eten is klassiek Italiaans, dus dunne pizza met krokante korst. Dat betekent dat we vaker komen! Lekkere ingrediënten! Leuk gemoedelijk sfeertje in de zaak.